THIEF | PC

thief-4-030513.jpg
Thief4Header-600x231.jpg



Developer : Eidos Montreal
Publisher : Eidos , Square Enix
Genre : Fantasy Stealth Action Adventure
پس از مدت ها انتظار، امروز و با رونمایی از کاور ماه آپریل مجله GameInformer، از عنوان جدیدی در سری بازی های Thief پرده برداری شد و طبق اطلاعات، این عنوان یک ریبوت در سری خواهد بود.

طبق اطلاعات منتشر شده تا به اینجا، در بازی شاهد بازگشت قهرمان این سری بازی ها یعنی Garret به "The City" (نام شهری که اتفاقات بازی در آن به وقوع می پیوندد) خواهیم بود تا بار دیگر، به سرقت از اشراف زادگان و بزرگان شهر پرداخته و روز به روز بر ثروت خود بیافزاید. حال و هوای شهر، ترکیبی از فضای Ghotic و صنعتی و تا حدی پیشرفته خواهد بود. در حالی که شهر در آتش تنش های اجتماعی می سوزد بیماری طاعون نیز در بین مردم شهر شیوع پیدا کرده است. شهر توسط مردی به نام "Baron" که از نظر سیاسی بسیار قدرتمند است، اداره می شود. قهرمان داستان ما نیز برای زنده ماندن، باید به محیط های اطرافش برای عبور از مراحل بازی، بسیار توجه کند.

ریبوت Thief توسط استودی Eidos Montreal ساخته می شود و Square Enix وظیفه نشر آن را به عهده دارد. Thief برای عرضه بر روی PC و کنسول های نسل بعد در سال 2014 برنامه ریزی شده است.

تصاویر بازی را در زیر می توانید مشاهده کنید:

THIEF از آنجا عنوان با اهمیتی است که به نوعی از ابدا کنندگان سبک Stealth Action محسوب می شود و دو تن از بزرگترین بازی سازان تاریخ یعنی Waren Spector و Ken Levine در قالب شرکت های بی نظیر Ion Storm و Looking Glass روی بازی های این سری کار کرده اند .

اما به نظر میرسد در ساخت THI4F خبری از هیچ کدام از این دو تن نیست و شرکت Eidos Montreal که وظیفه ی ساخت ادامه ی سری مشهور Deus EX را نیز بر عهده دارد مسئل ساخت این بازی است که برخی واکنش ها از طرف طرفداران را به همراه داشته است .

اولین نسخه ی از بازی های Thief در سال 1998 با نام Thief: The Dark Project توسط Looking glass ساخته شد و انقلابی در سبک اکشن به پا کرد آخرین نسخه از آن نیز با نام Thief: Deadly Shadows در سال 2004 توسط Ion Storm ساخته شد که با بازخورد مناسبی مواجه شد و البته به خاطر تغییزر زاویه ی دید به Third Person با انتقاداتی نیز مواجه شد .

لازم به ذکر است صاحب IP و ناشر تمام نسخه های این سری شرکت Eidos Interactive بوده است .

thief-4.jpg

 
آخرین ویرایش:

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,940
نام
حسین
واقعا teif یکی از اونبازی های اسم رسم دار هست که فقط گیمرهای حرفهای میدونن چی هست شماره های قبلیش
امیدوارم که هر چه زودتر ویدیوی از بازی بیرون بیاد
 
  • Like
Reactions: FrankinG

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,231
نام
امیرحسین
Eidos Montreal تایید کرد بازی هنوز در دست ساخت هست و ضمنا از موتور UE 3 استفاده خواهد کرد .
 

saeid64

کاربر سایت
Apr 2, 2009
253
من یادمه نسخه اولش رو که تازه اومده بود بازی کردم ولی اصلاً از بازی هیچی سر در نمی یوردم، فقط یادمه یه تیر کمون داشت با تیرهای مختلف :d، یکمی بازی کردم بیخیال شدم کلاً رفتیم مجدداً سراغ همون Starcraft که بازی مورد علاقم بود، ولی خوب خیلی سال پیش بود 12-13 سال پیش بود بچه بودیم اون موقع.
کسی اگر توضیح و عکسی از نسخه اول داشته بزاره یه تجدید خاطره ای بشه.
 

naruto22

کاربر سایت
Mar 14, 2009
959
نام
ناروتو
یادش بخیر تو قسمت 3 ش با تیر کمون و میزدیم مشعل ها رو خاموش میکردیم چه حالی میکردم :)
عجب بازی ای بود ها
 

Nusq

کاربر سایت
Aug 11, 2007
89
از بهترین و به یاد ماندنی ترین بازی ها... اتمسفر این بازی و صداگذاری و صداپیشه گی های این بازی بعد از گذشت پانزده سال هنوزم جزء بهترین هاست...
 

PipBoy3000_v2

کاربر سایت
Mar 6, 2009
976
میگم یکم محیطاش زیادی روشن نیست؟ شبیه dishonored شده انگار...
من از dishonored بدم نمیاد ولی دلم ادامه Thief رو میخواد نه یچی شبیه dishonored!
امیدوارم شهرش پر از کوچه های تنگ و تاریک باشه! :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر