بر اساس رزومه کاری پخش شده (در NeoGAF) از چند تن از دست اندرکاران ساخت Thief 4، این عنوان شامل بخش آنلاین است و بازی بر مبنای موتور UE3 نوشته میشود.
این خبر تعجب برانگیز است چرا که بر خلاف تجربه های Eidos Montreal (سری TR و DE:HR) این بازی از UE3 استفاده میکند. علیرغم اینکه Thief: Deadly Shadows نیز از ویرایش دوم UE بهره میبرد.
هم چنین بر اساس رزومه Colas Fievet، که از تاریخ آگوست 2009 تا دسامبر 2010، نقش برنامه نویسی بخش آنلاین بازی را به عهده داشته، وظایف او شامل "برنامه نویسی شبکه، گیم پلی و اشکال زدایی" و همچنین ابزار بخش های آنلاین و آفلاین Thief 4 میشده. لازم به ذکر است که این اولین بازی از این سریست که شامل بخش آنلاین میشود.
اطلاعات دیگری که از بازی منتشر شده جسته گریخته است و Edios Montreal پس از معرفی بازی در سال 2009 اطلاعاتی از بازی منتشر نکرده و اشاره کرده که راه درازی تا زمان انتشار بازی باقیست.
«ما در ابتدای راه ساخت Thief 4 هستیم و این بازی برای ما پروژه ایست بس جاه طلبانه و البته بسیار هیجان انگیز.»
و مدیر Eidos در مورد بازی اعلام کرده بود که فعلا بسیار زود است که در مورد ویژگی ها و جزییات بازی سخن بگوییم.
این خبر تعجب برانگیز است چرا که بر خلاف تجربه های Eidos Montreal (سری TR و DE:HR) این بازی از UE3 استفاده میکند. علیرغم اینکه Thief: Deadly Shadows نیز از ویرایش دوم UE بهره میبرد.
هم چنین بر اساس رزومه Colas Fievet، که از تاریخ آگوست 2009 تا دسامبر 2010، نقش برنامه نویسی بخش آنلاین بازی را به عهده داشته، وظایف او شامل "برنامه نویسی شبکه، گیم پلی و اشکال زدایی" و همچنین ابزار بخش های آنلاین و آفلاین Thief 4 میشده. لازم به ذکر است که این اولین بازی از این سریست که شامل بخش آنلاین میشود.
«ما در ابتدای راه ساخت Thief 4 هستیم و این بازی برای ما پروژه ایست بس جاه طلبانه و البته بسیار هیجان انگیز.»
و مدیر Eidos در مورد بازی اعلام کرده بود که فعلا بسیار زود است که در مورد ویژگی ها و جزییات بازی سخن بگوییم.
GOOD-LUCK