Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
دوستان 16 گیگ اپدیت دان کردیم به همراه dlc
dlc رو ریختم اپدیتم تا 9.5 گیگ ریخت سره پارت 2_1 ارور داد لامصب کسی به این مشکل نخورده سره دراگون ایجم همین مشکل رو داشتم کسی راه حلی نداره واسه این موضوع ها 8-|:|

من خودم به این روش ریختم
نصف و بریز تا جایی که مشکل پیدا کرد بعد psx رو ببند بزار با wifi کمی دانلود کنه مثلا 400 مگ بعد دوباره از psx استفاده کن میبینی ادامه میده.اگر بازم error داد بازم wifi استفاده کن همینطور تا انتها :d
 
من خودم به این روش ریختم
نصف و بریز تا جایی که مشکل پیدا کرد بعد psx رو ببند بزار با wifi کمی دانلود کنه مثلا 400 مگ بعد دوباره از psx استفاده کن میبینی ادامه میده.اگر بازم error داد بازم wifi استفاده کن همینطور تا انتها :d


اره این کار به ذهن خودمم رسید و امتحان کردم درس شد :d
دست درد نکنه .
 
امروز به یه نکته ی خیلی خیلی خیلی قابل توجه برخورد کردم. اونایی که از اول ریلیز بازی همراه بازی بودن میدونن الان میخوام چی بگم. دو تا روش بود که میشد باهاش به سرعت پولدار شد. باگ خوده بازی بود. یکیش یه چند تا گاو توی اولین منطقه بازی (White Orchard) میتونستی بکشیشون و هی Mediation بکنی و پوستشون رو بفروشی. خیلی طول میکشید که بتونید پول خوبی گیرتون بیاد. من هم این روش رو رفتم و همون اول بازی 2000 تا سکه به جیب زدیم. به خاطر طول کشیدنش بیخیالش شدم. یه روش دیگه هم مربوط به خریدن صدف و به دست آوردن مروارید بود که اصلا انجامش ندادم. حالا نکته ی جالب اینه که وقتی داشتم توی شهر راه میرفتم مامور مالیات اومد سراغم. ازم پرسید که تا حالا گاو کشتم؟ دروغ گفتم. پرسید مروارید فروختی؟ راستش رو گفتم چون انجام نداده بودم. جالب اینه که به خاطر دروغگویی ام 10000 هزار سکه ازم گرفت. و انگار باید باز هم بعدا مالیات بدم. این پچ 1.10 چه کوفتیه!!!!!!!!!!!!
 
امروز به یه نکته ی خیلی خیلی خیلی قابل توجه برخورد کردم. اونایی که از اول ریلیز بازی همراه بازی بودن میدونن الان میخوام چی بگم. دو تا روش بود که میشد باهاش به سرعت پولدار شد. باگ خوده بازی بود. یکیش یه چند تا گاو توی اولین منطقه بازی (White Orchard) میتونستی بکشیشون و هی Mediation بکنی و پوستشون رو بفروشی. خیلی طول میکشید که بتونید پول خوبی گیرتون بیاد. من هم این روش رو رفتم و همون اول بازی 2000 تا سکه به جیب زدیم. به خاطر طول کشیدنش بیخیالش شدم. یه روش دیگه هم مربوط به خریدن صدف و به دست آوردن مروارید بود که اصلا انجامش ندادم. حالا نکته ی جالب اینه که وقتی داشتم توی شهر راه میرفتم مامور مالیات اومد سراغم. ازم پرسید که تا حالا گاو کشتم؟ دروغ گفتم. پرسید مروارید فروختی؟ راستش رو گفتم چون انجام نداده بودم. جالب اینه که به خاطر دروغگویی ام 10000 هزار سکه ازم گرفت. و انگار باید باز هم بعدا مالیات بدم. این پچ 1.10 چه کوفتیه!!!!!!!!!!!!
عجب ! :دی چقدر زیرکانه :دی باگ گیری به سبک طبیعی :|
 
امروز به یه نکته ی خیلی خیلی خیلی قابل توجه برخورد کردم. اونایی که از اول ریلیز بازی همراه بازی بودن میدونن الان میخوام چی بگم. دو تا روش بود که میشد باهاش به سرعت پولدار شد. باگ خوده بازی بود. یکیش یه چند تا گاو توی اولین منطقه بازی (White Orchard) میتونستی بکشیشون و هی Mediation بکنی و پوستشون رو بفروشی. خیلی طول میکشید که بتونید پول خوبی گیرتون بیاد. من هم این روش رو رفتم و همون اول بازی 2000 تا سکه به جیب زدیم. به خاطر طول کشیدنش بیخیالش شدم. یه روش دیگه هم مربوط به خریدن صدف و به دست آوردن مروارید بود که اصلا انجامش ندادم. حالا نکته ی جالب اینه که وقتی داشتم توی شهر راه میرفتم مامور مالیات اومد سراغم. ازم پرسید که تا حالا گاو کشتم؟ دروغ گفتم. پرسید مروارید فروختی؟ راستش رو گفتم چون انجام نداده بودم. جالب اینه که به خاطر دروغگویی ام 10000 هزار سکه ازم گرفت. و انگار باید باز هم بعدا مالیات بدم. این پچ 1.10 چه کوفتیه!!!!!!!!!!!!
---------------------------------------------------
یه نکته دیگه از پچ 1.10 : باگ مرحله CAVE OF DREAM درست شده
البته هنوز خیلی بازی نکردم . HEART OF STONE رو هم هنوز شروع نکردم . ولی بازی پر از اینجور نکته هاست .
 
دوستان من به مشکل برخورد کردم . من تو heart of stone چند تا شمشیر با لول های 79 پیدا کردم .ولی لول خودم از 70 بالاتر نمیره. جالبه که برای رفتن به لول بعدی باید 2000 امتیاز پر بشه . من الان امتیازم 2250 شده ولی لول بالا نمیره و تو 70 مونده.
قضیه چیه ؟
 
سلام دوستان توی این قسمت از بازی باید چیکار کرد باید تمام مراحل رو خودمون انتخاب کنیم و انجام بدیم ایا ؟ چون قبلا به صورت خودکار مراحل میومد توی نقشه و ما انجا میدادیم اما
بعد از اینکه رفتم فک کنم دختر baron رو ملاقات کردم گفت برو پیش بارن من رفتم باهاش بازی کردم و یه کارت ازش گرفتم و دیگه خبری نشد ! خودم باید مراحل رو انتخاب کنم ؟
این بعد بازی باهاشه که خبری توی نقشه از مرحله جدید نیست :
http://uupload.ir/files/1qn7_the_witcher_3_wild_hunt_20151021231115.jpg
و همچنین اینجا هم یه میشن رو failed زده چرا اخه حیف شد !
http://uupload.ir/files/xwf_the_witcher_3_wild_hunt_20151021231635.jpg
ایا توروفی هم با این وجود از دست دادم ؟
 
دوستان این باس فایل imlerith رو چجوری باید شکست بدیم؟
دقیقا مشکل از جایی شروع میشه که جونش 1/3 شده و سپرش رو گذاشته زمین و فقط ضربه میزنه و تلپورت میکنه! خیلی یکدفعگی وحشی میشه!
 
The Witcher 3 Hearts of Stone v1.11
Ultra Settings & Game Works ON + Reshade Sweet FX By Crosire
1920x1080






New Upgrade Center – Hearts of Stone Expansion




Ursine Heavy Armor Set
(Mastercrafted)




Viper Medium Armor Set – Hearts of Stone Expansion




Ofieri Light Armor Set - Hearts of Stone Expansion





PATCH 1.11 CHANGELOG

*Hearts of Stone*

ACHIEVEMENTS:

  • Fixes issue whereby items needed for Achievement titled I Wore Ofieri Before It was Cool could not be acquired from Ofieri merchant.
GAMEPLAY:

  • Fixes issue whereby glyphs added within Hearts of Stone expansion would disappear from slots subsequent to game being saved and loaded.
  • Alters difficulty balance of arachnomorphs in quest titled Open Sesame! forming part of Hearts of Stone expansion.
  • Fixes issue whereby cellar could be looted without fighting archgriffin in quest titled A Surprise Inheritance forming part of Hearts of Stone expansion.
  • Fixes issue whereby Roach could appear to change into a black mare with Hearts of Stone expansion installed.
  • Fixes issue whereby some players could not sell anything to Countess Mignole.
  • Alters difficulty balance of bosses in Hearts of Stone expansion, adding distinct statistics for individual difficulty levels.
  • Renders selection of items from Hearts of Stone expansion transferable to New Game + mode.
  • Fixes issue whereby master blacksmiths could craft Venomous Viper set. Said set now craftable only by grandmaster blacksmiths.
  • Adds resistance to knockdown by Aard Sign to Ofieri Mage in Hearts of Stone expansion.
  • Fixes issue whereby Enchant effect was removed from armor when armor was transferred into New Game + mode.
  • Fixes issue whereby arachnomorphs were immune to effects of Dancing Star bomb.
  • Adds entries for Enchanting feature to Glossary and Tutorials.
  • Introduces a number of changes to difficulty balance in New Game + mode.
  • Fixes issue whereby combat could prevent players from unequipping censer item.
PERFORMANCE:

  • Improves performance in Oxenfurt sewers location.
QUEST:

  • Fixes issue whereby players had to buy Ofieri set from merchant to start quest titled From Ofier’s Distant Shores.
  • Fixes rare issue whereby objective remained incorrectly marked as incomplete under certain scenarios in quest titled Dead Man’s Party in Hearts of Stone expansion.
  • Fixes issue whereby minor quest titled Tinker, Hunter, Soldier, Spy was not tracked in Treasure Hunts tab in Journal.
  • Fixes issue whereby minor quest titled The Sword, Famine and Perfidy was not tracked in Treasure Hunts tab in Journal.
  • Fixes issue whereby Vlodimir claimed to have rescued fire*eater even if said character was killed during quest titled Dead Man’s Party.
VISUAL:

  • Fixes issue whereby highlights indicating memories in quest titled Scenes From a Marriage in Hearts of Stone expansion were adversely affected with Color*blind mode activated.
  • Improves depiction of rivers and waterfalls in multiple locations throughout Hearts of Stone expansion.
  • Fixes issue whereby rain could be seen falling in Oxenfurt sewers during Hearts of Stone expansion.
  • Fixes issue whereby rain was visible inside lighthouse located north west of Temple Isle.
  • Fixes issue whereby rainfall could occur inside Temple of Lilvani in Hearts of Stone expansion.
  • Alters shadow drawing processes in Oxenfurt in Hearts of Stone expansion.
  • Fixes issue whereby number of insects appearing was excessive when players equipped Roach with item called Caparison of Lament.
DLCs*

GENERAL:

  • Adds missing download image for Skellige Armor content.
  • Fixes issue in DLC quests whereby occasionally human foes could have empty Health bars and could not be killed.
  • Adds missing interaction to chest in quest titled Scavenger Hunt: Wolf School Gear.
  • Fixes issue whereby Nilfgaardian gauntlets could cause unsightly red box to appear beneath Geralt’s feet.
QUEST:

  • Fixes incorrect appearance of notice starting quest titled Where the Cat and Wolf Play… on notice board in Oreton.
  • Fixes issue occasionally preventing players from completing quest titled Skellige’s Most Wanted.
  • Fixes issue preventing players from starting quest titled Scavenger Hunt: Wolf School Gear.
  • Fixes issue preventing players from examining pigs during quest titled Fool’s Gold.
  • Fixes rare instances of pig spawning incorrectly during quest titled Fool’s Gold.
  • Fixes duplication of werewolf corpse after quest titled Contract: Skellige’s Most Wanted has been completed.
  • Fixes issue whereby declining quest titled Contract: Skellige’s Most Wanted resulted in display of incorrect objective.
VISUAL:

  • Fixes visual issue, occurring in certain scenes, with necklace included in Triss’ alternative look.
*Main Game*

GAMEPLAY:

  • Fixes assorted issues with quest and enemy scaling in New Game + mode.
  • Modifies diagram for Enhanced Legendary Wolven Gauntlets, now craftable without Griffin Gauntlets.
  • Fixes rare issue whereby one monster in quest titled Contract: Phantom of the Trade Route could prove invincible.
  • Fixes issue whereby fully charged Rend ability would deal less damage than intended.
  • Fixes issue whereby foe could be attacked again after fight in quest titled Fists of Fury: Champion of Champions.
  • Fixes issue whereby some merchants were selling merchandise balanced for 71*80 level range in New Game + mode. Fixes issue whereby some item statistics and levels changed to incorrect values when transferred into New Game + mode.
  • Fixes rare issue whereby player level was not raised to 30 when starting New Game + from certain save files.
  • Fixes New Game + mode issue whereby some loot found in world could have level requirement in excess of 70.
  • Fixes issue whereby some herbs were not correctly transferring into New Game + mode.
  • Fixes issue whereby using Whirl ability against foes armed with heavy weapons could block regeneration of Stamina.
  • Fixes issue whereby players could not cause Geralt to walk if attempting to do so while aiming crossbow.
  • Fixes issue whereby foes struck by Aard Sign would always fall opposite to direction in which they were facing, even when struck in the back.
  • Fixes issue in New Game + mode whereby armor and weapons crafted prior to installation of 1.10 patch would change in terms of level and statistics subsequent to loading of a relevant game save.
GUI:

  • [PC] Fixes corrupted characters in names of preset graphics settings in Options menu.
  • Fixes issue whereby no screenshots were displayed for game saves when choosing save file to start New Game +.
LOCALIZATION:

  • Fixes handful of textual issues in descriptions of Trophies in Korean version.
PERFORMANCE:

  • [XBOX] Improves performance during quest titled In the Heart of the Woods.
QUEST:

  • Fixes issue whereby ghouls failed to appear as intended near shrine in White Orchard.
  • Fixes issue whereby quest titled Reason of State would be labeled as failed in Journal despite having been completed.
  • Fixes rare issue whereby some players could not find key to stable in quest titled Payback.
  • Fixes multiple issues whereby updates of objectives in Journal and Character entries would appear out of order.
  • Fixes rare issue with whereby incorrect scene was triggered in quest titled From a Land Far, Far Away.
  • Fixes rare issue whereby quest titled Little Red occasionally could not be progressed.
  • Fixes issue whereby, if relevant crystal was given to Yennefer in Skellige, characters would not appear correctly in megascope scene in quest titled Redania’s Most Wanted.
  • Fixes rare issue whereby some gameplay functionalities remained locked after quest titled Through Time and Space was completed.
  • Adds monetary reward for completion of quest titled Without a Trace.
  • Fixes issue in New Game + mode whereby container with treasure would disappear when approached in quest titled Berengar’s Blade.
  • Fixes issue whereby crystal required in quest titled Scavenger Hunt: Wolf School Gear could not be found.
UI:

  • [PC] Adds option to show/hide HUD/Mini*map using single press of ’Home’ key on keyboard.
  • Fixes issue whereby quest location names appeared in duplicate in Quests tab in Journal if quest did not have a suggested level assigned.


53.gif


 
آخرین ویرایش:
دوستان این باس فایل imlerith رو چجوری باید شکست بدیم؟
دقیقا مشکل از جایی شروع میشه که جونش 1/3 شده و سپرش رو گذاشته زمین و فقط ضربه میزنه و تلپورت میکنه! خیلی یکدفعگی وحشی میشه!

وقتی به حالت سوم ترنسفورم میشه همش باید dodge کنی به سمت های مختلف و از دستش فرار کنی... یه حرکتی میزنه که چند ثانیه با گرزش روی زمین میمونه اونجا میتونی دوتا هوی اتک بش بزنی ... هر دو اسلات خالیم مواد خوراکی بزار که زود بتونی هیل کنی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or