Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان

mohsen7337

کاربر سایت
May 21, 2010
661
نام
mohsen
امیدوارم سر dlc اول همه ی برد ها پر بشه از کانترکت های جدید با لول بالای سی و چهل و البته کلی آندرکاور و هیولا میولا :d چه انتظاری ! :d اینو جدا از اون ده ساعت بدونید :d تا اون 20 ساعت بعد خدا بزرگه
 

LeBron James 6

کاربر سایت
Mar 18, 2012
1,886
نام
S'Ali Ghaderi
یعنی شما میگی من سوالمو نپرسم ساکت باشم که شما حوصلت سر نره؟! جالبه! من وقتی به جواب سوالم نرسیدم میتونم سوالمو تکرار کنم نمیتونم برم تو تاپیک قیمت PS4 در مورد پکیج W3 سوال کنم که! کسی هم هنوز جواب درستی به من نداده و در نتیجه من جواب سوالمو نگرفتم. سوال من هم اگه برای شما محترمه لطف کن تحمل کن تا من به نتیچه برسم! برای من هم اینجور مسائل خیلی مهمه چون کلکسیونرم شما 4تا بازی آرشیو کردی شاید اونقدر اهمیت نداره واست ولی علاقه مندم تا وقتی یه همچین بازی رو میخوام آرشیو کنم، هم نسخه ای رو بگیرم که بدون سانـسوره، هم اینکه یکسان با رجین پروفایلمه و هم اینکه زبون پکش انگلیسی باشه! یه عزیزی گفت که بازی رو با همین شرابطی که خواستم داره والا من هرجا ویدئو میبینم و هر سایتی میرم روش نوشته لهستانی میبینم! و واسم جای سوال داره که چطور بازی در کل آمریکا به اون عظمت با پکیج به زبون لهستانی منتشر شده ولی در اروپا با زبان انگلیسی!؟ حتما باید نسخه ای غیر از این نسخه هایی که ما میبینیم رجین 1 باشه پکیجش با زبون انگلیسی باشه! و از همه مهم تر من یه سوالو پرسیدم 3 نفر جواب دادن ( که نفر اول میگه ظرفیت فلان بگیر! ) حالا هم میخوام از نفرات بعدی جواب بگیرم که بازی رو تهیه کردن. اینجا هم تاپیک بازی هستش و هر سوالی هم میتونه در مورد بازی بشه، حالا چه از طول سانت ربش گرالت گرفته باشه چه در مورد یک ساندترک توی پکیج بازی باشه. من هم طرف صحبتم شما نیستی، میخوام جواب بقیه بچه هارو بدونم که بازی رو تهیه کردن پس شما زیاد خودتو اذیت نکن. مشکلی هم واست پیش نمیاد یه صفحه جا به جا کنی. موفق باشی.

درسته، اما نیازی به تکرارش نیست، بچه ها همشون پستت رو خوندن و اگه میتونستن جوابتو میدادن
این هم که میگی تو امریکا به اون عظمت اصلا ربطی نداره! مثلا TLOU ریجن ۱ دیسکش خیلی کم یابه!
بیشتر بر میگرده به فروشنده ها که چیو وارد کنن و از کجا واسشون به صرفه تره!
 

NimSa

کاربر سایت
Mar 18, 2006
100
نام
Nima
به نظر شما بهترین اندینگ از بین بقیه کدومه؟
با دلیل لطفا فقط تو اسپویلر

به نظرم 3 تا موضوع از مهم ترین فاکتورهای Ending هستن ، سرنوشت Ciri ، سرنوشت جنگ و انتخاب Partner.

سرنوشت Ciri: از دید ویچری که تو سیاست دخالت نمی کنه و فقط سرش تو کار خودشو مطمئنا Ciri باید ویچر بشه و ادامه زندگی بده ، ولی... واقعا حیف اون قدرت و استعداد نیست؟ اگر با ویچر شدن بتونه چند قدم به دنیا و مردم کمک کنه با Empress شدن می تونه فرسنگ ها کمک کنه. یه Elder Blood بشه ملکه مقتدرترین امپراطوری؟ فکر کنم به Golden age برسونه امپراطوری رو! توی این مسیر شاید Ciri اونجور که می خواد نتونه زندگی کنه ولی باید واسه مصلحت مردم از خود گذشتگی کنه همونطور که واسه White frost نشون داد حاضره از خودگذشتگی کنه.

جنگ: این خیلی پیچیده و سخته ، ولی خلاصه این که یه امپراطوری یکپارچه و منظم بهتر از چندین شاه به اصطلاح مستقل ولی پر از درگیری و جنگ هستش. الان Nilfgaard نقش متجاوز و غارتگر رو داره ، ولی اوضاع بعد از جنگ و پیروزی چی میشه؟ کم کم شمال و مردمش عادت می کنن که جزئی از Nilfgaard هستن(حتی اگر شهروند درجه2 شناخته بشن) و از امکانات نظامی و اقتصادی و فرهنگی غنی و پیشرفته تر اونها استفاده می کنن و در کل باعث پیشرفتشون میشه. مطمئنا قصد Emhyr استثمار نیست و فقط کشور گشایی هست و در نهایت بعد از سال ها می تونه شمال رو واقعا جرئی از قلمرو خودش بدونه و برای مردمش ارزش قائل بشه. و در نهایت وقتی گزینه های Radovid و!DickStraw رو در کنار Emhyr قرار بدید مشخص میشه کدوم سلامت روحی روانی کامل تری دارن:d

Partner: کسی که فقط نسخه های قبل رو بازی کرده باشه و در طی 2 نسخه با Triss آشنا شده باشه مطمئنا ارتباط نزدیک تری باهاش برقرار می کنه و سابقه اون رو خیلی پر رنگ میدونه و Yenn رو یه موجود اضافه از خاطرات و گذشته می دونه که یهو تو این نسخه سبز شده.(البته توی نسخه های قبل هم همیشه رد پای Yenn توی بازی بوده ولی خیلی نامحسوس ازش یاد میشد)
ولی اگر کسی کتاب ها رو خونده باشه یا Lore رو توی اینترنت کامل خونده باشه مثل روز براش روشنه که Triss هر چند احساسش زیاد باشه ولی اصلا جایگاهی پیش گرالت نداره. همین که بخاطر سواستفاده از قراموشی گرالت خوراک کوسه ها یا Witch hunter ها نشده باید از گرالت ممنون باشه.
 

farzin007

کاربر سایت
Oct 16, 2011
213
نام
farzin
به نظرم 3 تا موضوع از مهم ترین فاکتورهای Ending هستن ، سرنوشت Ciri ، سرنوشت جنگ و انتخاب Partner.

سرنوشت Ciri: از دید ویچری که تو سیاست دخالت نمی کنه و فقط سرش تو کار خودشو مطمئنا Ciri باید ویچر بشه و ادامه زندگی بده ، ولی... واقعا حیف اون قدرت و استعداد نیست؟ اگر با ویچر شدن بتونه چند قدم به دنیا و مردم کمک کنه با Empress شدن می تونه فرسنگ ها کمک کنه. یه Elder Blood بشه ملکه مقتدرترین امپراطوری؟ فکر کنم به Golden age برسونه امپراطوری رو! توی این مسیر شاید Ciri اونجور که می خواد نتونه زندگی کنه ولی باید واسه مصلحت مردم از خود گذشتگی کنه همونطور که واسه White frost نشون داد حاضره از خودگذشتگی کنه.

جنگ: این خیلی پیچیده و سخته ، ولی خلاصه این که یه امپراطوری یکپارچه و منظم بهتر از چندین شاه به اصطلاح مستقل ولی پر از درگیری و جنگ هستش. الان Nilfgaard نقش متجاوز و غارتگر رو داره ، ولی اوضاع بعد از جنگ و پیروزی چی میشه؟ کم کم شمال و مردمش عادت می کنن که جزئی از Nilfgaard هستن(حتی اگر شهروند درجه2 شناخته بشن) و از امکانات نظامی و اقتصادی و فرهنگی غنی و پیشرفته تر اونها استفاده می کنن و در کل باعث پیشرفتشون میشه. مطمئنا قصد Emhyr استثمار نیست و فقط کشور گشایی هست و در نهایت بعد از سال ها می تونه شمال رو واقعا جرئی از قلمرو خودش بدونه و برای مردمش ارزش قائل بشه. و در نهایت وقتی گزینه های Radovid و!DickStraw رو در کنار Emhyr قرار بدید مشخص میشه کدوم سلامت روحی روانی کامل تری دارن:d

Partner: کسی که فقط نسخه های قبل رو بازی کرده باشه و در طی 2 نسخه با Triss آشنا شده باشه مطمئنا ارتباط نزدیک تری باهاش برقرار می کنه و سابقه اون رو خیلی پر رنگ میدونه و Yenn رو یه موجود اضافه از خاطرات و گذشته می دونه که یهو تو این نسخه سبز شده.(البته توی نسخه های قبل هم همیشه رد پای Yenn توی بازی بوده ولی خیلی نامحسوس ازش یاد میشد)
ولی اگر کسی کتاب ها رو خونده باشه یا Lore رو توی اینترنت کامل خونده باشه مثل روز براش روشنه که Triss هر چند احساسش زیاد باشه ولی اصلا جایگاهی پیش گرالت نداره. همین که بخاطر سواستفاده از قراموشی گرالت خوراک کوسه ها یا Witch hunter ها نشده باید از گرالت ممنون باشه.

مرسي عالي بودتااونجاكه متوجه شدم من توقسمت دوم گرالت دچارفراموشي ميشه تويكي ازدموهايادمه گرالت يباركشته ميشه ودوباره به زندگي برميگرده كه اتفاقاي خاص خدش داره دنبال قسمت اول بازي هستم كه متاسفانه توبازارنيست قسمت دوم هم بطورشانسي دسم امدوواقعاازش لذت بردم دنياويچرتركيبي ازواقعيت وخيال بهت ميده


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Albis

کاربر سایت
Sep 11, 2008
1,764
به نظرم 3 تا موضوع از مهم ترین فاکتورهای Ending هستن ، سرنوشت Ciri ، سرنوشت جنگ و انتخاب Partner.

سرنوشت Ciri: از دید ویچری که تو سیاست دخالت نمی کنه و فقط سرش تو کار خودشو مطمئنا Ciri باید ویچر بشه و ادامه زندگی بده ، ولی... واقعا حیف اون قدرت و استعداد نیست؟ اگر با ویچر شدن بتونه چند قدم به دنیا و مردم کمک کنه با Empress شدن می تونه فرسنگ ها کمک کنه. یه Elder Blood بشه ملکه مقتدرترین امپراطوری؟ فکر کنم به Golden age برسونه امپراطوری رو! توی این مسیر شاید Ciri اونجور که می خواد نتونه زندگی کنه ولی باید واسه مصلحت مردم از خود گذشتگی کنه همونطور که واسه White frost نشون داد حاضره از خودگذشتگی کنه.

جنگ: این خیلی پیچیده و سخته ، ولی خلاصه این که یه امپراطوری یکپارچه و منظم بهتر از چندین شاه به اصطلاح مستقل ولی پر از درگیری و جنگ هستش. الان Nilfgaard نقش متجاوز و غارتگر رو داره ، ولی اوضاع بعد از جنگ و پیروزی چی میشه؟ کم کم شمال و مردمش عادت می کنن که جزئی از Nilfgaard هستن(حتی اگر شهروند درجه2 شناخته بشن) و از امکانات نظامی و اقتصادی و فرهنگی غنی و پیشرفته تر اونها استفاده می کنن و در کل باعث پیشرفتشون میشه. مطمئنا قصد Emhyr استثمار نیست و فقط کشور گشایی هست و در نهایت بعد از سال ها می تونه شمال رو واقعا جرئی از قلمرو خودش بدونه و برای مردمش ارزش قائل بشه. و در نهایت وقتی گزینه های Radovid و!DickStraw رو در کنار Emhyr قرار بدید مشخص میشه کدوم سلامت روحی روانی کامل تری دارن:d

Partner: کسی که فقط نسخه های قبل رو بازی کرده باشه و در طی 2 نسخه با Triss آشنا شده باشه مطمئنا ارتباط نزدیک تری باهاش برقرار می کنه و سابقه اون رو خیلی پر رنگ میدونه و Yenn رو یه موجود اضافه از خاطرات و گذشته می دونه که یهو تو این نسخه سبز شده.(البته توی نسخه های قبل هم همیشه رد پای Yenn توی بازی بوده ولی خیلی نامحسوس ازش یاد میشد)
ولی اگر کسی کتاب ها رو خونده باشه یا Lore رو توی اینترنت کامل خونده باشه مثل روز براش روشنه که Triss هر چند احساسش زیاد باشه ولی اصلا جایگاهی پیش گرالت نداره. همین که بخاطر سواستفاده از قراموشی گرالت خوراک کوسه ها یا Witch hunter ها نشده باید از گرالت ممنون باشه.


مرسي عالي بودتااونجاكه متوجه شدم من توقسمت دوم گرالت دچارفراموشي ميشه تويكي ازدموهايادمه گرالت يباركشته ميشه ودوباره به زندگي برميگرده كه اتفاقاي خاص خدش داره دنبال قسمت اول بازي هستم كه متاسفانه توبازارنيست قسمت دوم هم بطورشانسي دسم امدوواقعاازش لذت بردم دنياويچرتركيبي ازواقعيت وخيال بهت ميده
البته اول اتفاقت ویچر 1 دچار فراموشی میشه. ویچر 1 هم داستانش کاملا مربوط به دو سری بعد نیستش ولی خب به هر حال اگه میتونین گیم پلیشو تحمل کنین بازی کنین!
 

farzin007

کاربر سایت
Oct 16, 2011
213
نام
farzin
البته اول اتفاقت ویچر 1 دچار فراموشی میشه. ویچر 1 هم داستانش کاملا مربوط به دو سری بعد نیستش ولی خب به هر حال اگه میتونین گیم پلیشو تحمل کنین بازی کنین!

اتفاقاخيلي گشتم دنبالش نيست خيلي دوست دارم اينو بازي كنم


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

yey

کاربر سایت
Nov 25, 2012
76
سلام به همه
من با دو تا مشکل تو بازی مواجه شدم که یکیش مثل اینکه کلا ایراد از خود بازی هستش چون تو سایت ها و فروم های خارجی هم این مشکل رو زیاد دیدم
مشکل تو طراحی مرحله های بازی هستش . مورد اول اینه که
اگه شما سیری رو تو جزیره امپراتریس کنید مرحله غار آرزوها حتا اگه اون رو تموم کرده باشید fail میشه
من مرتبه دوم که بازی می کردم با پچ شماره 8 بعد از شروع مرحله آخر بازی ، ماموریت reason of state برام fail شد با وجود اینکه خیلی وقت پیش اون رو تموم کرده بودم . یا یه ماموریت فرعی هست که باید با تریس تکمیل بشه ولی وقتی این ماموریت رو میده که شما دیگه تو باز به تریس دسترسی ندارید.
کسی راه حلی برای این موردهانداره؟؟
ممنون از همه و به خصوص از دوست خوبم Fifa 10
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر