Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

-7-

کاربر سایت
Sep 30, 2011
1,052
* دوستان راجع به نکته پول در آوردنی که صفحه 182 توضیح دادم با آپدیت 1.07 انگار Loan Shark پولش سریع بر نمی گرده؛ فعلاً دنباله یه خریدار جدید برای بطری های خالی ام :d

- - -ویرایش - - -

آقا اپديت كنيم يا نكنيم :/ خيلي بد ميگن از فريم ريتش خورد تو ذوقم ������

نظر شخصی من اینه که آپدیت رو دان کنید/.
 

sam2fisher

کاربر سایت
Sep 13, 2008
707
چون همه ی کارت های random موجود در بازیو گرفتی.دیگه با هرکی بازی کنی حتی اگه جدید باشن چون کارت random ای در بازی موجود نیست دیگه چیزی بهت نمیدن.
باید برای کامل شدن کلکسیونت, بگردی از merchant ها و inn ها اونایی که کارت میفروشن, کارت بخری و همه ی ماموریت فرعی های gwent رو تموم کنی- a matter of life and death رو تموم کنی-ماموریت high stakes رو بری-ماموریت deadly pilot رو بری و همچنین ماموریت dangerous game .
اقا مرسی از راهنمایی اون مراحلی هم که گفتی رو همشو رفتم الان فقط باید برم اونایی که کارت میفروشن رو پیدا کنم ازشون کارت بخرم یا خدا این تروفی card collector رو بده اعصاب نذاشته واسم
 

LeBron James 6

کاربر سایت
Mar 18, 2012
1,886
نام
S'Ali Ghaderi
اقا مرسی از راهنمایی اون مراحلی هم که گفتی رو همشو رفتم الان فقط باید برم اونایی که کارت میفروشن رو پیدا کنم ازشون کارت بخرم یا خدا این تروفی card collector رو بده اعصاب نذاشته واسم

فقط احتمالا حواست بود که پیش کدوم Mechant بری دیگه؟‌چون همشون کارت نمیدن
اگه غیر این بود باگ شده شاید از لود های قبلی بازی کن
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
درسته فریم بدتر شده ولی بازی تغییرات مثبت زیادی توی این آپدیت داشته که به نظرم تجربه کلی رو خیلی لذت بخشتر میکنه. من که توصیه میکنم همه بچه ها آپدیت رو بگیرن.
 

sam2fisher

کاربر سایت
Sep 13, 2008
707
فقط احتمالا حواست بود که پیش کدوم Mechant بری دیگه؟‌چون همشون کارت نمیدن
اگه غیر این بود باگ شده شاید از لود های قبلی بازی کن
منظورتو نگرفتم مگه mechant فرقی هم میکنه الان من با هرکی مسابقه میدم فقط پول میده دیگه کارت نمیده یعنی میگی باگه
 

LeBron James 6

کاربر سایت
Mar 18, 2012
1,886
نام
S'Ali Ghaderi
منظورتو نگرفتم مگه mechant فرقی هم میکنه الان من با هرکی مسابقه میدم فقط پول میده دیگه کارت نمیده یعنی میگی باگه

آره ممکنه با یه Merchant بازی کنی کارت نده، همشون ک کارت نمیدن
برای امتحان برو به تاپیکی که دوستمون راهنما گذاشت یکی از اون Merchant ها که مشخص کرده و تو کارتشو نگرفتی بازی کن باهاش اگه نداد باگه
 

Gabriel 96

کاربر سایت
Jun 9, 2014
144
نام
oroush$
اپدیت کردم فریم که داغون شده
شمشیر استیلش باگ شده میذاره پشتش یه دفعه ای غیب میشه میاد میچسبه به زیربغل گرالت
میام تو بازی لباس تنش نیست
تو مبارزات یه دفعه ای bandit غیب میشه از پشت سر میزنه منو ( بازی شده ناروتو:( )
کلا فک کنم تا آپدیت بعدی نتونم بازی کنم
 

LeBron James 6

کاربر سایت
Mar 18, 2012
1,886
نام
S'Ali Ghaderi
اپدیت کردم فریم که داغون شده
شمشیر استیلش باگ شده میذاره پشتش یه دفعه ای غیب میشه میاد میچسبه به زیربغل گرالت
میام تو بازی لباس تنش نیست
تو مبارزات یه دفعه ای bandit غیب میشه از پشت سر میزنه منو ( بازی شده ناروتو:( )
کلا فک کنم تا آپدیت بعدی نتونم بازی کنم

واسه من ( و حدودا تمام اونایی که نشدن ) هیچ کدوم از این مشکلات به وجود نیومده
 

mohsen7337

کاربر سایت
May 21, 2010
661
نام
mohsen
آقا ما دیسک رو زدیم توو خودکار شروع کرده آپدیت کردن :d از یه جایی دیسیبل کرده بودم فک کنم اتوماتیک آپدیت رو :d البته سرعتش خوبه دلم نمیاد استاپ کنم :d
ما اون مقاله ای که دوستمون داده بود رو کاملن مطالعه کردیم :d این نور آبی جلو دسته هم خیلی ستمه :d برنامه ریخته بودم قایمکی بازی کنم فحش نخورم :d بسیار خوشحالم :d
حالا فردا شب شروع میکنم بازی کلی سئوال میپرسم :|
 

farzin007

کاربر سایت
Oct 16, 2011
213
نام
farzin
منظور من موقع کات‌سین‌ها بود. تو کات‌سین فریم‌ریت تقریبا ثابت شده، قبلا خیلی نوسان داشت.

فريم ريتش توskelegخيلي عالي شده ولي داخل velenوswampaافت فريم شديد داره تونوينگرادهمينطورولي دركل بنظرمن خيلي بهترشده


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

farzin007

کاربر سایت
Oct 16, 2011
213
نام
farzin
اقا من اولای بازیم وخییلی میمیرم طوری که از بازی نا امید شدم :( چه کار کنم ؟

خب بايد بازيو يادبگيري بهترين راه يادگيريش بازي witcher 2دست روون ميشه بااين سيستم بازي تازه داري اشناميشي پس


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر