Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
هممم... عجیبه. بچه ها اینجا میگن فریم بازی بهتر شده ولی طبق بررسی DF توی هر دو نسخه فریم نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر هم شده! خصوصا نسخه X1 که اینجوری که بررسی کردن در بعضی جاها تا 8 فریم کمتر از ورژن 1.05 فریم میده.

X1:
Essentially, gameplay on Xbox One now appears to rely on a similar double-buffer v-sync set-up to the PS4 game, locking its frame-rate to 20fps during these lulls in performance. This means that the reading on our graph is consistently lower on patch 1.07 as compared to 1.05, where it was free to waver between 20-30fps freely. On a matching route through the bog, frame-rate can be up to 8fps slower on the latest version of the game.

PS4:
With the new patch installed, the PS4 version doesn't get off lightly either. A route through the bog shows frame-rates lower than our original 1.05 test, where its lock at 20fps holds more consistently as we pass through the boggy thicket. On top of that, even traveling through simple countryside roads (or Novigrad's central city) continues to produce single-frame stutters every few seconds - a rough point we had hoped would be ironed out by now. Overall, little has improved in PS4's bid for a smooth 30fps reading here, and in fact, the tail-end of our Novigrad test shows dips to 25fps as we hit the marketplace - something not seen on the last patch.

نهایتا گفته آپدیت خوبیه و تغییرات مناسبی توی بازی ایجاد میکنه ولی خب Performance بازی یکم بدتر از قبل شده.
So back to the question: should you install patch 1.07? Even with its negative impacts on frame-rate on PS4 and Xbox One, it's hard to overlook the wealth of positive changes to The Witcher 3. Weapon stats are rebalanced, the inventory systems are streamlined, and bug fixes too numerous to mention bolster the core package. With the new movement system, everything is snappier, with crowded pub areas now much easier to navigate. The switch to 1.07 is recommended overall, but with some reluctance: we were promised improved performance and it's surprising to see that this controversial area of The Witcher 3 actually seems to take a hit with the new update.
DF: Witcher 3 patch 1.07 negatively impacts framerate, up to 8fps lower on XB1 - NeoGAF
 
آخرین ویرایش:
Jenny o'the Woods بود فکر کنم. لوکیشن یادم نیست ولی توی ولن بود.

پ.ن: اگه تمام تخته اعلانات ها رو بگردید که تو نقشه مشخص هستن همشون همه قرارداد ها رو میگیرید و راحت انتخاب میکنید لوکیشنم رو مپ نشون داده میشه.

از بدنش رد شه بازم attack میده ولی از yarden استفاده کن اگه از oil مخصوصش هم استفاده کنی که تو کمتر از ۳ دقیق میزنیش
 
اینا آپدیت میدن یه چیزی درست میکنن بعد گند میزنن به یه بخش دیگه، خودشون قبلش اصلا تست میکنن این چیزها رو؟ :دی خوب شد نزدم واسه آپدیت، احتمالا باید تا آپدیت بعدی صبر کرد، فریم ریت به اون خوبی (تو آپدیت 1.05 فریم گیم پلی تقریبا 30 ثابت بوده) رو خراب کردن رفت :|
 
اینا آپدیت میدن یه چیزی درست میکنن بعد گند میزنن به یه بخش دیگه، خودشون قبلش اصلا تست میکنن این چیزها رو؟ :دی خوب شد نزدم واسه آپدیت، احتمالا باید تا آپدیت بعدی صبر کرد، فریم ریت به اون خوبی (تو آپدیت 1.05 فریم گیم پلی تقریبا 30 ثابت بوده) رو خراب کردن رفت :|

موندم چه آزاری داشتن دیگه به فریم نسخه X1 دست زدن :| اون Marcin هم علنا چند روز پیش دروغ گفت که این پچ فریم PS4 رو درست میکنه.

MYL1R.png



CDPR یکی از شرکت های محبوبم توی کل صنعته ولی بعد از Witcher 3 الان دیگه مطمئنم که بهترین کار اینه که دفعه بعد یه چندماهی صبر کنم تا اول پچای بازی بیاد و مشکلاتش برطرف بشه، بعد برم بخرمش.
 
خب راجب اپدیت بگم نقص هایی داره درسته ولی خوبیایی هم داره نمونش گذاشتن مکانی به اسم stash که بتونی لوازمی که ضروری نیست رو بزاری اونجا و یه جور صندوق امانت هست که باعث کاهش وزن وسایل گرالت میشه تغییر بعدی هم حرکت جدید گرالت که اضاف شده که با زدن دکمه option رفتن تو setting بعد gameplay اون گزینه Movement Response از حالت استاندارد به حالت دوم تغییر بدید تغییر صورت میگیره تغییر دیگه اضافه کردن بخشی تو inventory هست که کتابها و متن هایی که داریو جداگونه اونجا میره و اونایی که خوندید خاکستری رنگ میشن و اونایی که هنوز نخوندید روشن تر هست رنگش تا الان همین من کلا متوجه شدم که اکثرتون حدودا میدونین ولی راجب افت فریم بازی من خودم به شخصه چیزی حس نکردم حالا امشب بازی کنم دوباره واسه من اکثرا جاهایی که اتش زیاده افت فریم پیدا میکنه تقریبا بقیه جاها مشکلی نیست
 
من دوستم رو X1 بازی رو خریده بود ( و تموم کرده بود ) بعد برای گرفتن تروفی نسخه ی PS4 رو از دوستش گرفت
اصلا هم از این بچه های فن یه کنسول نیست ( تازه به سونی راغب تر هست ) با این حال میگفت خیلی فریم دهی بهتری داره X1 رو این بازی
نمیدونم چرا افت فریم X1 خراب کردن چون مشکلی خیلی نبود و رو PS4 اذیت بیشتر میکرد
من نمیدونم اما هنوز هم رو این نظرم هستم که فریم PS4 بهتر شده، الان بیشتر بازی کردم، بهتر شده دیگه نمیدونم سایتا چه جوری بررسی کردن ( اما تغییرات واقعا زیاد بوده )
 
خب بچه ها یکی از زیباترین ( حتی میشه گفت زیباترین! ) آرمور های بازی به نظرمن اینه: واقعا شکوه و عظمت میده به گرالت!
ubgq17fgdnaiwlhwl96w.jpg

برای خریدش هم نزدیک ترین جا به همین جا که هستم یه Armorer هست میفروشه ( کرفت نمیشه کرد انگار ) هر قطعه اش هم حدودا ۱۱۰۰ Coin هست که رو هم در میاد ۴۵۰۰ تا
البته خیلی قدرتمند نیست اما خوب باحاله دیگه :d
 
این همون Undvik Set هست؟ 7000 تومن پول رو همینجوری خرج کردم اصلا این یادم نبود که با dlc این هفته اضافه شده :دی

آره :d
من خودم اصلا حواسم نبود این dlc همین هفته اومده! گفتم چقدر شاخ خریدمش :d رو هم ۴۵۰۰ تا دراومد اما عظمتی داره ها :d
 
نسخه های قبل رو بازی نکرده باشی مشکلی پیش میاد ؟

نه، ولی خب بازی کرده باشی بهتره از لحاظ شهصیت ها و اینکه چه انتخاب هایی داشتی تو W2
اما اگه شرایطش نیست W3 رو خیلی بی استرس و راحت بشین بازی کن :d مشکلی با داستان پیدا نمی کنی
فقط به قسمتی میرسی که ازت در مورد گذشته میپرسه ( ۲-۳ تا سوال ) اونو بزن بره دیگه :d
 
نه، ولی خب بازی کرده باشی بهتره از لحاظ شهصیت ها و اینکه چه انتخاب هایی داشتی تو W2
اما اگه شرایطش نیست W3 رو خیلی بی استرس و راحت بشین بازی کن :d مشکلی با داستان پیدا نمی کنی
فقط به قسمتی میرسی که ازت در مورد گذشته میپرسه ( ۲-۳ تا سوال ) اونو بزن بره دیگه :d

من یحتمل فردا پس فردا بگیرم کنسول رو :d حالا که هستی ابهام زدایی کامل کنم :d آقا با RDR کلی حال کردیم بعد از اون اساسین کرید 3 رو گرفتیم اینقد باگ داشت و اذیت کرد که 60 دلار بازی ناقابل رو 30 درصدش رو هم نرفتم . اسب سواریش بسیار آزار دهنده بود بیشتر ترجیح میدادم پیداه برم :d
حالا اصلن قصد مقایسه ندارم بین این سه تا چون سه تا چیز متفاوت هستن اما وجه مشترکی هم دارن . چیزی که مشخصه این بازی داستان غنی داره ولی آیا قراره اذیت کنه ؟ :d
یک چیز دیگه , توی این پست های اخیر دیدم میپرسن ریجن دو سانسور شده و این چیزا , کلن سانسوره همه جا دست داره یا یه تیکه رو زدن حذف کردن ؟ چون دیگه حوصله خریدن بازی ریجن یک و ساختن یه اکانت دیگه رو ندارم :d فک کنم توو RDR هم همچین چیزی بود ولی کلن یه پلان بود توو مکزیک بود :d دستت هم درد نکنه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or