Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

MiladKhafan

کاربر سایت
Mar 17, 2014
1,227
نام
میلادشهبازی
فكر نكنم اين كه نقشه همه چيزو نشون نميده باگ باشه،قرار نيست مثل gta همه چيزو نشون بده،همچين چيزى واسش تعريف نشده.


Sent from my iPhone using Tapatalk

نه اخه گنج مخفی یا چیز خاصی نیست که توو نقشه نشون نده...اولین بازی ای که مغازه های ضروری رو نشون نمیده

دوستان جایی نیست که مثلا مثل بازی اساسین نقشه بخری که چیزای بیشتری نشون بده؟
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
کسی نیست جدی؟ :|


شما بعد از اینکه وارد Velen شدید یا منطقه بعدی بازی با استفاده از Fast Travel می توانید به Orcad برگردید تا زمانی که به myst Isle نرفتید در تمام مناطق بازی می توانید تردد به جز kaer morhen کنید اما بعد از اینکه به Myst Isle برید این امکان براتون وجود نخواهد داشت.

دوستان من نميدونم روند پيدا كردن مواد اوليه براى توليد چيزهاى جديد كلاً توى بازى كند هستش يا من مشكل دارم؟


Sent from my iPhone using Tapatalk

دقیقا برای پیدا کردن بعضی از Component ها جهت ساخت Potion و موارد مشابه زمان زیادی را می بره یا لازم که شما به نقطه دیگری سفر کنید که در اون منطقه وجود داشته باشه بهترین راه حل این هست که تا جایی که می توانی در جریان بازی Loot کنید و در مواردی که می خواهید Alchemy کنید از یک Herbalist یا Alchemist ایتم هایی را که ندارید بخرید و بسازید چون بعضی از ایتم ها پیدا کردنشون خیلی سخته یا احتیاج به این داره که شما Level بالاتر باشه تا بتوانی به اون منطقه برسی یا اون موجود بخصوص را بکشی.

- - -ویرایش - - -

نه اخه گنج مخفی یا چیز خاصی نیست که توو نقشه نشون نده...اولین بازی ای که مغازه های ضروری رو نشون نمیده

دوستان جایی نیست که مثلا مثل بازی اساسین نقشه بخری که چیزای بیشتری نشون بده؟

شما از هر نقطه ای که رد بشی تا یک شعاعی تمام ایتم های دورو برت را نشان می ده اما زمانی که می خواهی از نقشه اصلی بابت یک چیز خاص به نقطه مشخص Fast travel کنی متاسفانه این جزئیات را خیلی نشان نمی ده برای راحتی کار به نظرم ازاین سایت می توانی استفاده کنی . کل نقشه بازی را نمایش می ده. درمورد سوال دوم هم متاسفانه جایی نداره که نقشه بازی را بفروشه ، نقشه هایی هم که در جریان بازی پیدا می کنی یا می خری مربوط میشه به Scavenger Contract ها.
 

R.P.G

کاربر سایت
Mar 21, 2009
1,090
نام
Marked One
آقا اینو چجوری بزنم؟ وقتی سپرشو میندازه و قاطی میکنه...هرچی جا خالی میدم بازم از پشتم در میاد میزنه ! حرکاتشم حساب شده نیست بگم یکبار اینجوری میکنه الان میچرخه !

درود
منظورتون Imlerith ــه؟



برای مبارزه با ایشون باید خیلی صبور باشید
سعی نکنید ضرباتشو دفاع کنید، parry کردن هم جواب نمیده فقط باید roll و dodge کنید اونم خیلی زیاد
اولین کار اینه که جونش رو تا بیست درصد بیارید پایین
در طول مبارزه هم اسپل زیادی باید استفاده کنید برای افزایش سلامتی که خب معلومه
اما در طول مبارزه این بمبا و روغن ها رو ببرین
Grapeshot Bomb رو وقتی میخواد شروع کنه به حمله بکار ببرین تا فرصتی برای اتک پیدا کنین
وقتایی که تلپورت میکنه پشت سرتون سریع به جلو رول کنین اگه از حملش فرار کنین فرصتیه که بتونین بهش حمله کنین
وقتی سپرش افتاد و شروع کرد به حمله کردن اول جادوی igni sign رو استفاده کنین و تند و تند رول کنین به اطراف تا وقتی که maceــش گیر کنه
حالا فقط یه اتک سنگین بهش بزنید و سریع رول کنید تا از تلپورتش فرار کنین
واسه اینکه staminaــتون کم نشه از Tawny oil استفاده کنین
چند بار این روش رو انجام بدید تا بیاد دستتون
البته این باس فایتا فقط تو سطوح بالایی بازی واقعا سختن
شاد یاشا

یک چیزی هم که توی این فایت لازم هست و قبلش هم اگه توجه کرده باشید یک Quen بوست به شما میده؛ باید از این ساین استفاده کنید. igni درسته اون فراست پروتکشن Imlerith از بین میبره ولی باعث میشه باس دوباره شروع بکنه به تلپورت کردن و نتونین اتک بدید؛ igni هم روی واریور های wild hunt دمیج چندانی نداره (با 228% ساین اینتسیتی که خودم روی Death March تست کردم)، پس شما سعی کنید وقتی که Maceش گیر کرد رول کنید به پشت سرش و یک پاور اتکت بدید تا یک کریتیکال بهش بخوره و به همین صورت ادامه بدید. پس توی این phase سعی کنید همیشه Quen را آپ داشته باشید.

برای potion ها هم من پیشنهاد میدم از Ekhidna Decoction استفاده کنید تا HP Reg بشه وقتی Quen کست کردید. (پرک دوم Quen یک ابیلیتی خیلی خوب داره که HP Reg فوق العاده ای داره و مواقع اضطراری خیلی به کار میاد؛ پس اگه اون دارید Q رو نگه دارید تا یک Aura دورتون بیاد و هر اتکی که بهش بخوره یک مقدار قابل توجهی به HPـتون برمیگردونه)

توی phase اول که فقط نیاز به dodge هست و کلا کمبت نزدیک هست من بمب Devil’s Puffball با پوشن Golden Oriole پیشنهاد میدم که hp reg خیلی خوبی هم داره و در کنار Ekhinda Decoction فوق العاده میشه. این فیز شما یک داج میدید با دو پاور اتک از پشت، خیلی هم راحته.

واسه Oil هم اینطور که من فهمیدم به جز Hound ها (Elemental) باقی Wild Hunt ـها Spectre هستن پس واسه Oil هم از Spectre استفاده کنید.
 

slip_knot

کاربر سایت
Jun 6, 2006
2,502
نام
سپهر
یک چیزی هم که توی این فایت لازم هست و قبلش هم اگه توجه کرده باشید یک Quen بوست به شما میده؛ باید از این ساین استفاده کنید. igni درسته اون فراست پروتکشن Imlerith از بین میبره ولی باعث میشه باس دوباره شروع بکنه به تلپورت کردن و نتونین اتک بدید؛ igni هم روی واریور های wild hunt دمیج چندانی نداره (با 228% ساین اینتسیتی که خودم روی Death March تست کردم)، پس شما سعی کنید وقتی که Maceش گیر کرد رول کنید به پشت سرش و یک پاور اتکت بدید تا یک کریتیکال بهش بخوره و به همین صورت ادامه بدید. پس توی این phase سعی کنید همیشه Quen را آپ داشته باشید.

برای potion ها هم من پیشنهاد میدم از Ekhidna Decoction استفاده کنید تا HP Reg بشه وقتی Quen کست کردید. (پرک دوم Quen یک ابیلیتی خیلی خوب داره که HP Reg فوق العاده ای داره و مواقع اضطراری خیلی به کار میاد؛ پس اگه اون دارید Q رو نگه دارید تا یک Aura دورتون بیاد و هر اتکی که بهش بخوره یک مقدار قابل توجهی به HPـتون برمیگردونه)

توی phase اول که فقط نیاز به dodge هست و کلا کمبت نزدیک هست من بمب Devil’s Puffball با پوشن Golden Oriole پیشنهاد میدم که hp reg خیلی خوبی هم داره و در کنار Ekhinda Decoction فوق العاده میشه. این فیز شما یک داج میدید با دو پاور اتک از پشت، خیلی هم راحته.

واسه Oil هم اینطور که من فهمیدم به جز Hound ها (Elemental) باقی Wild Hunt ـها Spectre هستن پس واسه Oil هم از Spectre استفاده کنید.
مرسی.....نصف حرفاتون رو خودم اجرا میکنم...ولی وقتی سپرشو رو میندازه(همون phase 2اتکش....فک کنم Shield بگیرم که نتونه بزنه تا وقتی که گیر کنه زمین) بهتر باشه ؟!
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
بچه ها در مورد Oil ها و استفاده ازشون میگین، من همرو حدودا کرفت کردم اما نمی دونم استفاده ی درست ازشون رو

شما برای استفاده از Oil وارد Menu بازی که میشی در کنار Alchemy اگر اشتباه نکنم یک گزینه bestiary داره که داخل اون درمورد هر Monster یا دشمنی توضیح داده و در پایین عکس هر کدام از این دشمنان Icon وجود داره که به شما میگه دقیقا نقاط ضعف این موجود به چه Bomb یا Oil و یا Sign هست . که خواندن این مطلب در روند بازی خیلی به شما کمک می کنه ، بطوری که کشتن اون دشمن را برای شما به مراتب ساده تر می کنه.
استفاده از Oil هم بدیت شکل است که شما وارد Inventory میشی و بروی تب چرخ دنده ها میری و Oil مورد نظر را انتخاب می کنید و دکمه X را میزنید در کنار عکس شمشیر Silver /Steel شما یک علامت قطره ظاهر میشه که برای مدت محدودی این Oil بروی اون Weapon خواهید داشت.
 

R.P.G

کاربر سایت
Mar 21, 2009
1,090
نام
Marked One
مرسی.....نصف حرفاتون رو خودم اجرا میکنم...ولی وقتی سپرشو رو میندازه(همون phase 2اتکش....فک کنم Shield بگیرم که نتونه بزنه تا وقتی که گیر کنه زمین) بهتر باشه ؟!
منظورتون اینه که Parry کنید ؟ نه اونطوری که stagger میشید. فقط باید رول کنید بعد یک پاور اتک از پشت. اون بین هم همیشه Quen رو آپ داشته باشید. اگر هم مشکل stamina reg دارید از Tawny Owl استفاده کنید.

فقط میشه Buildـتون رو بدونم ؟
 

LeBron James 6

کاربر سایت
Mar 18, 2012
1,886
نام
S'Ali Ghaderi
شما برای استفاده از Oil وارد Menu بازی که میشی در کنار Alchemy اگر اشتباه نکنم یک گزینه bestiary داره که داخل اون درمورد هر Monster یا دشمنی توضیح داده و در پایین عکس هر کدام از این دشمنان Icon وجود داره که به شما میگه دقیقا نقاط ضعف این موجود به چه Bomb یا Oil و یا Sign هست . که خواندن این مطلب در روند بازی خیلی به شما کمک می کنه ، بطوری که کشتن اون دشمن را برای شما به مراتب ساده تر می کنه.
استفاده از Oil هم بدیت شکل است که شما وارد Inventory میشی و بروی تب چرخ دنده ها میری و Oil مورد نظر را انتخاب می کنید و دکمه X را میزنید در کنار عکس شمشیر Silver /Steel شما یک علامت قطره ظاهر میشه که برای مدت محدودی این Oil بروی اون Weapon خواهید داشت.

نه من مشکل استفادشو ندارم، منظورم اینه با یه Boss که هنوز نجنگیدم و تو Bestiary نیست چه جوری به فهمم چه Oil استفاده کنم؟؟ می خوام حروم نشه یه جورایی!
 

slip_knot

کاربر سایت
Jun 6, 2006
2,502
نام
سپهر
منظورتون اینه که Parry کنید ؟ نه اونطوری که stagger میشید. فقط باید رول کنید بعد یک پاور اتک از پشت. اون بین هم همیشه Quen رو آپ داشته باشید. اگر هم مشکل stamina reg دارید از Tawny Owl استفاده کنید.

فقط میشه Buildـتون رو بدونم ؟

دستت درد نکنه با همون queen حل شد قضیش ;)
 

Arios 22

کاربر سایت
May 6, 2014
622
نام
Ali
من در مرحله devil by the well دچار لودینگ بی پایان شدم

بعدش رفتم و کله اپدیتارو (تا 1.05) ریختم بازم درست نشد
و لودینگ بی پایان داره چه کنم؟؟؟
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
من در مرحله devil by the well دچار لودینگ بی پایان شدم

بعدش رفتم و کله اپدیتارو (تا 1.05) ریختم بازم درست نشد
و لودینگ بی پایان داره چه کنم؟؟؟

مطمعنی درست نشد ؟ اگر اپدیت اخر رو ریختی Option رو بزن برو قسمت لودینگ اگر دستی سیو کردی از سیو های قبل بازی رو ادامه بده و اون مرحله رو برو
اگر دستی سیو نکردی از Auto save قبل از اون قسمتی که گیر کرده لود کن و برو احتمالا درست میشه
ولی تا جایی که یادمه با اومدن پچ جدید این گلیچ هم اوکی شده :d
شانست بگیره درست بشه چون یه سری گلیچ ها با پچ هم رفع نمیشه
نمونش برای گرفتن تروفی اسب سواری مجبور شدن بازی رو یه باره دیگه از اول برم حتی با پچ هم اوکی نشده بود :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر