Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
دوستان . میشه لطف کنید و یه توضیح بدید این gwent رو چطور باید بازی کرد؟ ممنون از همه

- - -ویرایش - - -

من تو یک مرحله بعد از اینکه اون جادوگره ( اسمش یادم نیست ) من رو به شام دعوت کرد ، تقاضای ..... رو انتخاب کردم و بعدش ........ صبح تنها تو بستر پر از گل و شمع بیدار شدم. حالا می خواستم بدونم این کاری که من کردم تو رابطه با ینیفر تاثیر میذاره؟؟؟؟؟؟؟؟ راستش الان خیلی نادم و پشیمون شدم :)

- - -ویرایش - - -

من تو این ژانر بازی قبلا فقط اسکایریم رو بازی کردم. از لحاظ گرافیکی به دلیل تفاوت سال ساخت دو بازی که نمیشه نظر داد. ولی از یک سری جهات مثل ماموریت های فرعی ویچر در سطح خیلی خیلی بالاتری قرار داره و یا طراحی موجودات و محیط و چینش آیتم ها و ....
ولی چند مورد هست که شاید تو یه بازی دیگه ایراد نباشه ولی برای ویچر زشته و کاش یه کم واقعی تر درست میشد. مثلا کنار رودخونه از اسب پیاده می شی و با شنا می ری اون ور رودخونه بعد سوت می زنی اسبت مثل جن کنارت ظاهر میشه. چه اشکالی داشت می تونستی با اسب از رودخونه های کم عمق رد بشی؟؟؟ یه مورد دیگه اینکه در صد بالایی از بچه ها تو بازی شکل هم هستند فقط لباس عوض شده .ولی در کل من از ده به این بازی 9.75 میدم . دست سازنده هاش درد نکنه .
 
آخرین ویرایش:
بله 100% هیچوقت نمیشه یا استراتژی واسه کل بازی ریخت مخصوصا Gwent :d
فقط یه نکته واسه دوستانی که آشنایی زیاد به Gwent ندارن بود. کارت های Hero و Decoy هم از اشتباهات تاریخی و ننگین بود:p
این Monsters و Scoia'tael یهو دعوا رو خونوادگی میکنن همه قوم و خویش ها رو دعوت میکنن8-| همیشه هم یه Horn داره که جمعشون رو صمیمی تر کنهL-:
دوستان Spoiler Tag هم از نعمت های بهشتی حساب میشه ، دریغ نکنید لطفا:d
 
بله 100% هیچوقت نمیشه یا استراتژی واسه کل بازی ریخت مخصوصا Gwent :d
فقط یه نکته واسه دوستانی که آشنایی زیاد به Gwent ندارن بود. کارت های Hero و Decoy هم از اشتباهات تاریخی و ننگین بود:p
این Monsters و Scoia'tael یهو دعوا رو خونوادگی میکنن همه قوم و خویش ها رو دعوت میکنن8-| همیشه هم یه Horn داره که جمعشون رو صمیمی تر کنهL-:
دوستان Spoiler Tag هم از نعمت های بهشتی حساب میشه ، دریغ نکنید لطفا:d

درود بر شما . اگه منظورتون من بودم . چشم حواسم نبود خیلی با مقررات آشنایی ندارم
 
یعنی لولت پایینه بعد رفتی سراغ باس /:):d من رو اخرین درجه بازی با همین روشی که گفتم زدمش . جاخالی دادن از این یخ هایی که میزنه خیلی راحته :d عجیبه که میگی زود میمیرم
اگه لولت پایینه از سیو های قبل برو لولت و بالاتر ببر. از Quen استفاده کن + Swallow که خونت رو سریع پر کنه :d از خونش اگه کم میره به خاطر پایین بودن لولت هست و شاید هم شمیرت ضعیف باشه :d
لول اپ کنم ؟اینم این بازی با این باگاش:|؟که فقط 5xp میده :d
گردنبند ویچر کسی نمیخاد موجوده ها:d
 
بازی تو دو هفته 4 میلیون نسخه فروخته رکورد gta v که تو دو هفته 2.6 میلیون فروخت رو زد.
برادر GTA V طی بیست و چهار ساعت حدود 800 میلیون دلار فروخت که میشه بیشتر از 13 میلیون نسخه.
شاید فروش نسل بعدش منظورت بوده که از اون اطلاع ندارم.
 
بالاخره امتحانا تموم شد برگشتیم به ویچر :| :|

این تیکه رو باید چیکار کرد؟
کل سرنخای تو خونه بارون زیر و رو کردم و از آخر رفتم با طرف حرفیدم الان دیگه کجا باید برم هنگ کردم :|
Velen اسم منطقست نه طرف. این اسمش bloody baronه
باید ماموریت اصلی ladies of the wood رو شروع کنی
آها حواسم نبود اشتب شد میخواستم بنویسم Baron بجاش منطقشو نوشتم:دی
این کجاس خوب این مرحله ـه؟
 
آخرین ویرایش:
سلام من تو اون مرحله که باید بزرو از دست خرسه نجات بدم هستم هرچی به خرسه میزنم از هلتش کم نمیشه لولم هم 3 هست .اصلن چطوری باید مهارتمامو ارتقا بدم؟
 
بالاخره امتحانا تموم شد برگشتیم به ویچر :| :|

این تیکه رو باید چیکار کرد؟
کل سرنخای تو خونه والنو زیر و رو کردم و از آخر رفتم با والن حرفیدم الان دیگه کجا باید برم هنگ کردم :|

Velen اسم منطقست نه طرف. این اسمش bloody baronه
باید ماموریت اصلی ladies of the wood رو شروع کنی
آها حواسم نبود اشتب شد میخواستم بنویسم Baron بجاش منطقشو نوشتم:دی
این کجاس خوب این مرحله ـه؟
از Main Quest هاست، امکان نداره از دستش بدی، باید تو Journalـت باشه یا اینکه بعدا بهش برسی، با خوندن کتاب Ladies of the wood از قسمت Quest item (یا Usable items درست بادم نیست) هم باید شروعش کنی
 
آخرین ویرایش:
سلام دوستان
بنده اصلا نقش افرینی بازی نمیکنم ولی شواهد نشون میده تجربه این بازی از واجبات هست:d
فقط یه مشکلی که هست اضلا در جریان داستان این سری نیستم!!دنباله داره دیگه داستانش؟؟کتابی چیزی نداره که بخونم؟؟!!
 
سلام من تو اون مرحله که باید بزرو از دست خرسه نجات بدم هستم هرچی به خرسه میزنم از هلتش کم نمیشه لولم هم 3 هست .اصلن چطوری باید مهارتمامو ارتقا بدم؟


اول ببین شمشیرت سالمه یا خراب شده....اگ خراب شده باشه یه علامت قرمز بالاش میزنه تو inventory...همیشه شمشیرتو repair کن.چون خراب شه دیگه هلت کم نمیکنه.پیش اهنگرا repair کن تو شهر بارون پیرمرده با دخترش هست واسه repair.واسه مهارتم برو توی قسمت character و لول اپ کن مهارت دلخواهتو بعد بزارش تو خونه روبروش که خالی هست مهارتو...واسه لول گیریم ماموریتای جانبیو برو لولت بره بالا راحت شکست بدی دشمناتو.

- - -ویرایش - - -

رفقا ماموریت baron wife وقتی دیدید دیگه علامتی رو نقشه واسه پیدا کردنش نمیزنه به این ترتیب......


اول برید inventory باز کنید....بعد قسمت quest item.....بعد یه کتاب هست به اسم ladies in the wood اونو باز کنید و بخونید بعد بیاید بیرون و علامت ماموریت بعد روی نقشه مارک میشه.به همین سادگی.
 
دوستان ۲تا سوال:
۱-Nifgaardian armor set رو کجا پیدا کنم؟
۲-نوشته Investigate all remaining leads in velan and find the....'s wife ولی مامورتی توی نقشه نمی بینم
 
آخرین ویرایش:
s

the golden sturgeon کجاست
در مورده بالا ladies
اگه جادو سیاه یا همون قلبو نابود کنی زنه که دیوننه میشه بارون میگه میبرم جایی درمانش کنن اون جا همون جاست که سیری یه بار میره فکر کنم بارون اونجا میبینیم چون سیری هم میره اونجا یکی از انتقام ها رو اونجا میگیرین
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or