Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
تصمیمت رو اول act 2 تاثیر داره رو پایان تاثیری نداره
بعضی از ماموریت فقط تو همون act قابل انجامه بعدش fail میشه معمولا هم اون ماموریتهایی که شخصیتهای داستان اصلی میدن اینجوریه

خیلی از مراحل فرعی هارو میرم ولی اینایی که روی دیوار هست و بعضی هاش که از مردم میگیری حوصلم نمیشه برم بگیرم و گذاشتم اخر کار . معمولا اینایی رو میرم که شخصیت ها میدن یا با خوندن کتابی چیزی باز میشه . کلا پریدن داره این ها هم ؟
 
:d
یه قسمتی هست توی Frischlow دقیقا توی جنوبی ترین منطقه ی نقشه ی Novigrad که یه Guarded Treasure داره که یه Wraith lvl 18 ازش مراقبت میکنه ، دقیقا همون جا هم یه آیکن کوزه (!) زده به اسم place of haunting ! بهم میگه باید اون Lantern رو استفاده کنم ، وقتی میزنمش فقط یه نفر رو نشون میده که داره زمین رو میکنه و همین ، هیچ کار دیگه ای هم نمیکنه ! منم هیچ کاریش نمیتونم بکنم ! نه با روحهه نه با اون قسمت زمین ! کسی میدونه این جریانش چیه ؟

این قسمت رو خودم دیشب رفتم و گویا باگ شده :| تو فروم cd هم نوشتن که باگ هست و هنوز رفع نشده :d
 
دوستان ادرنالین رو تو بازی چیجوری باید فعال کنیم؟؟؟
کدوم قدرت رو باید اپگرید کرد تا ادرنالین پر شه و بشه ازش استفاده کرد؟؟؟
 
دوستان ادرنالین رو تو بازی چیجوری باید فعال کنیم؟؟؟
کدوم قدرت رو باید اپگرید کرد تا ادرنالین پر شه و بشه ازش استفاده کرد؟؟؟

درود
آدرنالین در حین مبارزه با شمشیر افزایش پیدا میکنه
هرچقد مبارزه بیشتر طول بکشه خونه ها بیشتر قرمز میشن تا اینکه سه تاش پر شه
با افزایش ادرنالین دمیج حملات هم افزایش پیدا میکنه
 
این Wild hunt boos که عصا داره چجوری میمیره؟
هی ما رو یخ میکنه از اونورهم هی نوچهاشو میفرسته:d

از این باس ساده تر هم مگه هست ؟ :d نزدیک که شدی با شمشیر ضربه بزن وقتی عقب میره و غیب میشه 2 مدل جادو استفاده میکنه یکی چند تا یخ و با هم میفرسته. یکی هم به صورت تک تک یخ پرت میکنه. اونی که با هم میزنه رو وقتی که پرت کرد کافیه به سمت جلو یه خیز بری جاخالی بدی
اون حالت تک تک رو هم با همون جاخالی دادن رد کن از حالت Quen هم استفاده کن .در مورد نوچه ها:

وقتی از این غول سنگی ها رو میفرسته برو رو به روی غول طوری که باس هم پشت سر غوله باشه و شما جلوی غوله چند ثانیه تو همون حالت باشی باسه درجا یخ میزنه میخوره به غوله اونم درجا میمیره
برو جلو بهش ضربه بزن این کارو انقدر تکرار کن تا بمیره خیلی سادست :d
 
دوستان یه نکته در مورد Gwent
سعی کنید توی Deckتون همیشه Decoy و Spy داشته باشید. اکثرا اگر دست اول رو خوب Dodge کنید دو تای بعدی رو خیلی راحت می برید.
به طور مثال وقتی بازی شروع میشه به ازای هر Decoy که تو دستتون هست کارت های قوی و Hero خودتون رو بازی کنید. به طبع طرف مقابل هم سنگین بازی می کنه و کارت های خوبشو بازی می کنه. وقتی به تعداد Decoyها کارت قوی بازی کردید اگر کارت ضعیف و بی مصرف هم دارید بازی کنید تا حریف کارت های بیشتری رو بندازه. در آخر هر چی Spy دارید بندازید تو دستش تا کارت های خودتون پر شه. بعد از اون کارت های خوبتون رو با Decoy برگردونید و Pass کنید. اینجوری هم کارت های خوبتون برگشتن هم با Spyها دوباره دستتون پر شده، در صورتی که واسه 2 راند بعدی حریف دیگه چیز زیادی نداره.
و همیشه با هر جانداری که میشه Gwent بازی کرد بازی کنید و ببرید. همیشه اولین برد یه کارت بهتون میده و باید کم کم Deckتون رو کامل کنید.
 
از این باس ساده تر هم مگه هست ؟ :d نزدیک که شدی با شمشیر ضربه بزن وقتی عقب میره و غیب میشه 2 مدل جادو استفاده میکنه یکی چند تا یخ و با هم میفرسته. یکی هم به صورت تک تک یخ پرت میکنه. اونی که با هم میزنه رو وقتی که پرت کرد کافیه به سمت جلو یه خیز بری جاخالی بدی
اون حالت تک تک رو هم با همون جاخالی دادن رد کن از حالت Quen هم استفاده کن .در مورد نوچه ها:

وقتی از این غول سنگی ها رو میفرسته برو رو به روی غول طوری که باس هم پشت سر غوله باشه و شما جلوی غوله چند ثانیه تو همون حالت باشی باسه درجا یخ میزنه میخوره به غوله اونم درجا میمیره
برو جلو بهش ضربه بزن این کارو انقدر تکرار کن تا بمیره خیلی سادست :d
مشکل اینه اگه بخورم مردماگه بزنم قتره چکان از خونش کم میشه
نکنه باگه:d
 
مشکل اینه اگه بخورم مردماگه بزنم قتره چکان از خونش کم میشه
نکنه باگه:d

یعنی لولت پایینه بعد رفتی سراغ باس /:):d من رو اخرین درجه بازی با همین روشی که گفتم زدمش . جاخالی دادن از این یخ هایی که میزنه خیلی راحته :d عجیبه که میگی زود میمیرم
اگه لولت پایینه از سیو های قبل برو لولت و بالاتر ببر. از Quen استفاده کن + Swallow که خونت رو سریع پر کنه :d از خونش اگه کم میره به خاطر پایین بودن لولت هست و شاید هم شمیرت ضعیف باشه :d
 
آخرین ویرایش:
دوستان یه نکته در مورد Gwent
سعی کنید توی Deckتون همیشه Decoy و Spy داشته باشید. اکثرا اگر دست اول رو خوب Dodge کنید دو تای بعدی رو خیلی راحت می برید.
به طور مثال وقتی بازی شروع میشه به ازای هر Decoy که تو دستتون هست کارت های قوی و Hero خودتون رو بازی کنید. به طبع طرف مقابل هم سنگین بازی می کنه و کارت های خوبشو بازی می کنه. وقتی به تعداد Decoyها کارت قوی بازی کردید اگر کارت ضعیف و بی مصرف هم دارید بازی کنید تا حریف کارت های بیشتری رو بندازه. در آخر هر چی Spy دارید بندازید تو دستش تا کارت های خودتون پر شه. بعد از اون کارت های خوبتون رو با Decoy برگردونید و Pass کنید. اینجوری هم کارت های خوبتون برگشتن هم با Spyها دوباره دستتون پر شده، در صورتی که واسه 2 راند بعدی حریف دیگه چیز زیادی نداره.
و همیشه با هر جانداری که میشه Gwent بازی کرد بازی کنید و ببرید. همیشه اولین برد یه کارت بهتون میده و باید کم کم Deckتون رو کامل کنید.

این استراتژی به خیلی عوامل بستگی داره و همیشه جواب نمیده.
اولا باید شانس بیارید Spy/Decoy ها بین 10 تا کارت اصلی باشن که در ~30 تا کارت خیلی وقت ها اینجوری نمیشه! اگر رقیبتون هم Decoy داشته باشه خودش Spy شما رو بازی میکنه و خیلی ریلکس یک حرکت هم جلو میفته :d بماند که ممکنه بدشانسی بیارید و 2 تا کارتی که Spy بهتون میده جالب نباشن!
ضمنا کارت های Special روی هیرو ها تاثیری ندارند، پس نمیتونید برشون گردونید. بقیه کارت های قوی هم Scorch میشن، پس باید آخر بازیشون کنید.
در کل سعی کنید این استراتژی رو روی رقیب هایی که با دِک Monsters بازی میکنن پیاده کنید و بیشتر سعی کنید انعطاف پذیر باشید تا به یک روش بچسبید!
 
دوستان یه نکته در مورد Gwent
سعی کنید توی Deckتون همیشه Decoy و Spy داشته باشید. اکثرا اگر دست اول رو خوب Dodge کنید دو تای بعدی رو خیلی راحت می برید.
به طور مثال وقتی بازی شروع میشه به ازای هر Decoy که تو دستتون هست کارت های قوی و Hero خودتون رو بازی کنید. به طبع طرف مقابل هم سنگین بازی می کنه و کارت های خوبشو بازی می کنه. وقتی به تعداد Decoyها کارت قوی بازی کردید اگر کارت ضعیف و بی مصرف هم دارید بازی کنید تا حریف کارت های بیشتری رو بندازه. در آخر هر چی Spy دارید بندازید تو دستش تا کارت های خودتون پر شه. بعد از اون کارت های خوبتون رو با Decoy برگردونید و Pass کنید. اینجوری هم کارت های خوبتون برگشتن هم با Spyها دوباره دستتون پر شده، در صورتی که واسه 2 راند بعدی حریف دیگه چیز زیادی نداره.
و همیشه با هر جانداری که میشه Gwent بازی کرد بازی کنید و ببرید. همیشه اولین برد یه کارت بهتون میده و باید کم کم Deckتون رو کامل کنید.

این استراتژی به خیلی عوامل بستگی داره و همیشه جواب نمیده.
اولا باید شانس بیارید Spy/Decoy ها بین 10 تا کارت اصلی باشن که در ~30 تا کارت خیلی وقت ها اینجوری نمیشه! اگر رقیبتون هم Decoy داشته باشه خودش Spy شما رو بازی میکنه و خیلی ریلکس یک حرکت هم جلو میفته :d بماند که ممکنه بدشانسی بیارید و 2 تا کارتی که Spy بهتون میده جالب نباشن!
ضمنا کارت های Special روی هیرو ها تاثیری ندارند، پس نمیتونید برشون گردونید. بقیه کارت های قوی هم Scorch میشن، پس باید آخر بازیشون کنید.
در کل سعی کنید این استراتژی رو روی رقیب هایی که با دِک Monsters بازی میکنن پیاده کنید و بیشتر سعی کنید انعطاف پذیر باشید تا به یک روش بچسبید!
ماشالا همه استاد شدن:d من که هر دفعه سر بازی پدرم در میاد:d

یه نکته هم من بگم که حتما لازم نیست دست اول رو به هر قیمتی شده برنده بشین:-" یادتون باشه که هنوز دو تا راند دیگه هم باقی مونده:>
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or