Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
دادا این که میگی کجایی نقشه هست دقیقا؟
من تو نقشه الان هیچ ماموریتی (انگار GTAی :d ) ندارم :((
شما وقتی تو بازی هستی M رو بزن،بالا سمت چپ دوتا فلشه،فلش چپیه میره بخش invetory راستیه هم میره quests اینارو که بلدی:d بعد کع رفتی بخش quests چندتا سر برگ داره که اولیش main quest هست اونجا باید quest هارو انتخاب کنی.(امیدوارم بگیری چی گفتم چون خودم نفهمیدم :d) اگه نفهمیدی خصوصی بم بگو که بت بگم

- - -ویرایش - - -

سلام
میشه کات سین های بازی رو رد کرد ؟ (البته اصل این بازی به کات سین هاشه :دی)
بله میشه رد کرد. اصل بازی به کاتسینه ولی یجاها خطری میشه باید مواظب باشی کسی نبینه :d
 
یه مقدار در مورد HUD توضیح بدید.
اون خط سفید بالای نوار سلامتی چی هست؟.....اون فلش رو به بالا چی هست؟.....اون جمجمه و سه مستطیل پایینی چی هستن؟:d
مستطیل ها رو اول بازی خودش گفت اما حالا یادم نمی یاد......

 
یه مقدار در مورد HUD توضیح بدید.
اون خط سفید بالای نوار سلامتی چی هست؟.....اون فلش رو به بالا چی هست؟.....اون جمجمه و سه مستطیل پایینی چی هستن؟:d
مستطیل ها رو اول بازی خودش گفت اما حالا یادم نمی یاد......
اون خط سفیده برای LEVEL UP هستش - جمجمه هم وقتی اون روغن موغنارو میزنی او نشون میده چقدر دیگه اثرش میره ولی او مستطیل هارو نمیدونم :d اگه کسی میدونه اون سه مستطیل پایین نوار سلامتی چیه به ما هم بگه!!!!!!!!!!!!!
 
اول بازی تو بخش آموزشی، فن مربوط به ضد حمله رو آموزش داد....اینطوری بود که وقتی یکی حمله می کرد می تونستید ضدحمله بزنید و با یه تنه یا لگد تو شکم دشمن هولش بدید عقب........
فرمول این ضد حمله چی بود...بنده یادم رفته؟
 
آخرین ویرایش:
دوستان من بازی را دیجیتالی گرفتم و تا 10 گیگ که دانلود شد بهم اجازه داد برم تو بازی و بعدشم حجم بازی را زد 23 گیگ و تا 23 گیگ هم دانلود کردم و نوشت بازی کامل دانلود شد.


ولی حجم کلی بازی را زده 30 گیگابایت. الان اون 7 گیگ باقی کجا رفته؟
 
اون خط سفیده برای LEVEL UP هستش - جمجمه هم وقتی اون روغن موغنارو میزنی او نشون میده چقدر دیگه اثرش میره ولی او مستطیل هارو نمیدونم :d اگه کسی میدونه اون سه مستطیل پایین نوار سلامتی چیه به ما هم بگه!!!!!!!!!!!!!
اون مستطیل ها هم احتمالا میزان Toxicity رو نشون میدن، مثلا وقتی که زیاد الکل یا معجون مصرف میکنین، اون خط ها پر میشن و سرتون گیج میره:d
 
یه مقدار در مورد HUD توضیح بدید.
اون خط سفید بالای نوار سلامتی چی هست؟.....اون فلش رو به بالا چی هست؟.....اون جمجمه و سه مستطیل پایینی چی هستن؟:d
مستطیل ها رو اول بازی خودش گفت اما حالا یادم نمی یاد......

اون نوار سفیده بالای HP همون Experience bar هستش ، اون نوار با عکس جمجمه هم میزان Toxicity رو نشون میده که با مصرف Potionها افزایش پیدا می کنه و نباید بذارید پر بشه. اون 3تا مستطیل هم میزان Adrenaline هستن که موقع مبارزه کم کم پر میشه.

Edit:
واسه Counter attack هم باید سعی کنید در لحضه آخر که طرف داره ضربه میزنه Parry کنید(یعنی وقتی ضربه زد قبل از اینکه بخوره بهتون دفاع کنید). واسه Fist fight ها خیلی ضروریه
 
سلام بازی فوق العادس همون چیزی که انتظارش داشتم.
فقط دو تا سوال
چطور ریشای گرالت کوتاه کنیم؟
چطور شمشیر های کل شده یا خراب شده درست کنیم؟
 
اون نوار سفیده بالای HP همون Experience bar هستش ، اون نوار با عکس جمجمه هم میزان Toxicity رو نشون میده که با مصرف Potionها افزایش پیدا می کنه و نباید بذارید پر بشه. اون 3تا مستطیل هم میزان Adrenaline هستن که موقع مبارزه کم کم پر میشه.

Edit:
واسه Counter attack هم باید سعی کنید در لحضه آخر که طرف داره ضربه میزنه Parry کنید(یعنی وقتی ضربه زد قبل از اینکه بخوره بهتون دفاع کنید). واسه Fist fight ها خیلی ضروریه

یه چیز دیگه هم اینکه اون سه خونه کوچیک قرمز رنگ که مربوط به میزان آدرنالین میشه در طول مدت جنگیدن و هرچی حملات بیشتر طول بکشه افزایش پیدا میکنه
هرچیم بیشتر بشه دمیج هر حمله بیشتر میشه

- - -ویرایش - - -

تو بازی Silver Sword گیر میاد یا همونه که اول بازی میده ؟ من الان لول 5 ام ولی هیچی پیدا نکردم !

شما برید پیش آهنگرا خودشون معمولا یکی دوتا سیلور واسه پیشنهاد دارن یا اینکه دیاگرام های مربوط به سیلور رو در طول ماموریت ها پیدا کنین یا از همون آهنگرا و فروشنده های بازی بخرید و پیششون کرفت کنید و بعدش میتونید با آبجکتای مجیک اثر مخصوص هم روشون بذارید مثلا toxity به دمیجش اضافه کنید
 
حواست باشه از توی بازی خاموش نکنی Saveها توی این حالت خراب میشن!:d
(من که به این قضیه XP گوش ندادم عین لودر رفتم جلو:d)
---
مثل اینکه یکی از کوئست‌هایی که XP نمیده Wandering in the Dark هست


نه من کلا 1.01 موندم تا آپدیت بعدی بیاد !
________
خوب هر چی جلوتر میرم داستان بازی گیراییش صعودی تر میشه :d
جدا از فن بازی , من تو کل دوران گیمری م کمتر بازی ای با این اتمسفر دیدم !
واقعا اتمسفر بازی کشته منو :bighug:
یه نکته ی دیگه که به شدت روش کار شده باس فایت ها و دشمن های بازی هستن ( تنوع بیداد میکنه ) :-o
هر جاشو نگاه میکنم نکته ی مثبت داره ...
 
لامصب وقتی بارون میاد و هوا طوفانی میشه آدم دلش میخواد سوار اسب بشه بزنه به جنگل! :دی لذت گشت و گذار تو دنیای بازی و Gwent بازی کردن، بیشتر از ماموریت انجام دادن هست :دی
 
The Witcher 3’s Patch 1.05 Not Coming Today; PC Version Might Get PS4 Controller Support and More
امیدوارم فقط این مشکل کرش کردن و همچنین XP رو سریع حل کنند ، الان 3-4 تا ماموریت رفتم اما اصلا 1 دونه XP هم نداده !!!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or