Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

F.3.R.Y.X

کاربر سایت
Jan 8, 2013
433
این مشکل قبلا گزارش شده بود. ظاهرا بازی شناسایی نمیکنه بنا به دلایلی dlc ها و Save ها هم Load نمیشن
dlc هات installed شدن نه ؟
بازی رو کلا پاک کن . دوباره نصب کن . dlc ها هم نصبب. پچ هم نصب کن
البته پچه اخری یه باگ داره برای exp گرفتن.
باز 3-4 شنبه ظاهرا پچه بعدی میاد بیرون.


اگر بخوای استفاده کنی از Save هات اره
save هایی که مثلا روی نسخه 1.03 هست روی پایینترش کار نمیکنه

بازیم دیجیتاله نمیتونم دوباره 30 گیگ دانلود کنم !
DLCها رو نوشته installed ولی نمیخوند ! دیشب خیلی باهاش ور رفتم آخرش راه انداختمش و ادامه بازی رو رفتم ، اما نمیدونم الان که اجراش کنم دوباره اذیت میکنه یا نه !
یه جا خوندم که گفتن این هفته پچ رو نمیدن اما به زودی میدنش !
حالا جالبه که نسخه Steamش هم دیقیا عین این مشکل رو داره ! برای Steam باید DLC ها رو redeem کنن !! این هم فکر میکنم همونطور که moha112233 گفت مشکل از لایسنس چک داشته باشه ! آخه نمیدونم DLC مجانی لایسنس چک میخواد !!؟!؟!؟!؟!
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,097
نام
پوریا
با توجه به بنچمارکی که مختص 1.04 عرضه شده ، مثل اینکه وضعیت فریم دهی تو این ورژن بهتر بوده تا ورژن اولیه ، میتونید بنچمارک رو از اینجا ببینید :
http://forum.bazicenter.com/thread51570/page16/#post3751769
ترغیب شدم ، آپدیت کنم ...

یعنی تا حالا آپدیت نکردی؟:wallbash: این که Mortal Kombat نیست که پچ ها گند بزنن به بازی. پچ کنید. به نفعتونه.
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
یعنی تا حالا آپدیت نکردی؟:wallbash: این که Mortal Kombat نیست که پچ ها گند بزنن به بازی. پچ کنید. به نفعتونه.

چرا پوریا جان ، آپدیت کردم 1 ساعت پیش ، افت فریم ها تا حدودی برطرف شدن و فریم ثابت تر شد ، البته Reshade رو که داشتم ، پاک کردم ، 10 فریم بهم اضافه شد !!! ، توی hairwork : on با Reshade تا 45 میومد پایین ولی بدون Reshade کمتر 53 نیومده و 90% 60 ـه ... البته به دلیل فشار بیش از حدی که به جی پی یو میاره ، کلا خاموشش کردم ... :d

- - -ویرایش - - -

خوب خدارو شکر ، تمرکزشون روی باگ XP هست ، منم خیلی بهش برخوردم که پس از اتمام مراحل بهم XP نداده باشه ، منتظریم .
 

sam2fisher

کاربر سایت
Sep 13, 2008
707
اخر این شجاعت زیاد کار دستم داد اقا من دارم با یه باس مبارزه میکنم لولم 5 هست ولی لامصب هرچی میزنم باز تا نصفه خون خودشو پر میکنه درجه سختی هم اخری گذاشتم مشکلی ندارم با این قضیه ولی این باس توش موندم راه برگشتی ندارم مثل اسب زیبایی که در چمنزار گیر کردم
 

-7-

کاربر سایت
Sep 30, 2011
1,052
دوستان عزیز 2 تا سوال
1) به نظر شما بهترین معجون برای Health کدومه؟ من خودم بیشتر Swallow رو استفاده می کنم
2) بعد از تموم شدن چیزای مصرف شدنی (مثل همین معجون یا بمب) دوباره اون ها رو نمیشه ساخت، میگه You already have this item؛ فقط با Drop کردن میشه دوباره ساخت. راهش همین دراپ کردنه؟
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
دوستان عزیز 2 تا سوال
1) به نظر شما بهترین معجون برای Health کدومه؟ من خودم بیشتر Swallow رو استفاده می کنم
2) بعد از تموم شدن چیزای مصرف شدنی (مثل همین معجون یا بمب) دوباره اون ها رو نمیشه ساخت، میگه You already have this item؛ فقط با Drop کردن میشه دوباره ساخت. راهش همین دراپ کردنه؟
2. وقتی Alcohol داشته باشی meditate کنی خودش refill میکنه
 

-7-

کاربر سایت
Sep 30, 2011
1,052
2. وقتی Alcohol داشته باشی meditate کنی خودش refill میکنه
بمب ها چطور؟ چه مدت meditation باید کرد؟
روی Hard هم refill میشه؟

- - -ویرایش - - -

اخر این شجاعت زیاد کار دستم داد اقا من دارم با یه باس مبارزه میکنم لولم 5 هست ولی لامصب هرچی میزنم باز تا نصفه خون خودشو پر میکنه درجه سختی هم اخری گذاشتم مشکلی ندارم با این قضیه ولی این باس توش موندم راه برگشتی ندارم مثل اسب زیبایی که در چمنزار گیر کردم
باسِ بازیه یا monster؟
توی دایره المعارف مربوط به monster ها بگرد ببین نقطه ضعفش استفاده از کدوم جادو، معجون یا روغنِ شمشیره
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
Keira رو کُشتم عذاب وجدان گرفتم :|:d چرا آخه ؟ :d راهی هست کشته نشه ؟ :((

من همین الان بازی رو تمام کردم .
من هم کشتم . گزینه انتخابی من گیر دادن به نامه تو شکمش بود و بدست اوردن ان قدرت و اینکه میخواد چیکار کنه باهاش و من نزاشتم که بهش برسه . اگر تو هم با این اپشن کشتیش شاید گزینه بعدی بتونه زنده نگهش داره .

خیلی ناراحت نباش . جلوتر که میری یک گزینه هایی برات پیش میاد که همین کیرا برات مثل یک خاطره خنده دار میمونه ;)

یک نصیحت دوستانه سعی کن تو انتخاب هات خیلی دقت کنی . سر سری انتخاب نکن چون پایان های خیلی مختلف در رابطه با روابط گرالت وجود داره که با توجه به کوچکترین تصمیمات شما شکل میگیره

از تک تک دقایق بازی لذت ببر ممکنه تا مدت ها یه همچین گیمی نبینی :d:bighug:
 

QuinT

کاربر سایت
Feb 16, 2007
1,454
نام
Mehdi
Keira رو کُشتم عذاب وجدان گرفتم :|:d چرا آخه ؟ :d راهی هست کشته نشه ؟ :((

آره هم میتونی بکُشیش هم میتونی زنده نگهش داره و بفرستیش به Kaer Morhen :D
برای زنده نگه داشتنش اینارو انتخاب کن :

1 . You used me
2 . Joking aside
3 . Radovid never forgets
4 . it's suicide
5 . Go to Kaer Morhen
6. See you at Kaer Morhen

کلا زنده نگه داشتنش برای تروفی Full Crew هم لازمه اگه پیگیر تروفی هاش هستی .
 

ehsan7

کاربر سایت
Apr 13, 2010
178
دوستان ما یه اهنگر در روستای بارون پیدا کردیم
بعد از گپ و گفت یه کوئست به ما داده به این نام Get BlackSmiths From Undvik
حال هر چی ما می گردم راهی برای پیدا کردن این گوئست نیست!!!
کسی این بخش را تمام کرده؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر