Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

Anti karizma

کاربر سایت
Oct 25, 2013
635
نام
بهرام
دروود
دوتا موضوع رو بگم البته احتمالا همه میدونن
یکی اینکه اینجا هم مثل دارک سولز گول هیکل دشمن رو نخورین (البته قبل شکار اولین گریفین این جمله رو میگن: هیچوقت حریفت رو دست کم نگیر این شعار ویچرهاست!)
یکی دیگه هم اینکه گرالت اسب خاصی نداره که نگران سلامتیش باشین و کلا هر اسبی رو که سوار بشه اسمشو میذاره roach اینو هم توی بازی بهش اشاره شده
اگرم دوست دارید سواره هیولاهارو بکشید بهتره واسه اسبتون چشم بند بخرید تا نوار ترسش زود پر نشه
 

m49663

کاربر سایت
Sep 27, 2010
653
نام
علیرضا
بازی کلا گرافیکش تو محیط های مختلف بالانس نیست. مخصوصا رنگ پردازی محیط ها تو بعضی از مواقع مشکل داره.

اما با نصب Patch 1.3 تکسچر های گیاه ها و درخت های بازی کمی بهتر شده. یک مقدار هم نور پردازی بهتر شده مخصوصا تو محیط های شهری. اما خب مثل اینکه تو این آپدیت جدید سطح اولیت بارگذاری تکسچر های آیتم های نزدیک رو کم کردن تا فشار وارد به GPU کمتر بشه و فریم پایدار تر بشه. بعضی وقت ها تو جا های شلوغ یه ۱۰ ثانیه طول میکشه تکسچر مردم عادی لود بشه! یا مثلا اگه تو مناطق وسیع سریع با اسب بدوید آیتم های اطراف ممکنه جلو چشمتون لود بشن که قبل از آپدیت خیلی کمتر بود.

اما با این حال من زیاد مشکلی تو گرافیک ندیدم بعد از نصب این آپدیت. یک مقدار تغییرات تو سطح نور پردازی بازی و نسبت کنتراست رنگ زرد کمی کمتر شده تو محیط و خب تو هفته اول ریلیز این دو تا آپدیت خوب بودن. احتمالا تا چند هفته دیگه آپدیت های جدیدتری میان و بازی رو بهتر میکنن. همچنین آپدیت 1.3 طیف وسیعی از انواع باگ ها و مشکلات بازی رو رفع میکنه که خب از این جهت واقعا نصبش ضروری هست.

در مورد Draw Distance هم که به شخصه تفاوت خاصی ندید بعد از آپدیت به ورژن 1.3. و نمیدونم چرا یه سری میگن Draw Distance کم شده!

به عنوان مثال این عکس رو ببینید: ( از V1.3 گرفته شده)

64886738430491295347.jpg


Draw Distance واقعا خوبه و من تفاوت خاصی با قبل از آپدیت ندیدم تو این مورد!

یا مثلا این تصویر که حتی به نظر میاد سایه های درخت ها بهتر شدن:



اینم چند تا عکس بعد از آپدیت به V1.3 :

نمیدونم چرا من اینطوری حس کردم. شاید توقع زیادی داشتم.اخه bloodborne بعد از اپدیت واقعا گرافیکش یه لول بالاتر رفت. منم توقع داشتم اینم همینطور میشد. اخه کنسول 8 گیگ رم داره با کلی قدرت پردازش. تو 360 با 512 مگابایت رم جی تی ای و با اون محیط درست کردن. ولی وقتی واسه نسل جدید اومد زیاد فرقی نکرد گرافیکش. اخه خیلی فرقه بین 512 مگ رم با 8گیگ . اونم برای کنسول. ادم توقع داره یه چیز خوب بسازن به خدا red dead همین گرافیک و داشت چند سال قبل
 

-7-

کاربر سایت
Sep 30, 2011
1,052
درود، منم بالاخره بازی رو گرفتم
یه سوال همین اول کاری دارم:
این شمشیر خفنه (که روش نوشته داره و کله دو تا گرگه فکر کنم:d) رو از کجا میشه گرفت؟ توی روندِ بازی به دست میاد؟

شرمنده از Fan های ویچر به علت فوق زیر دیپلم بودن سوال:d
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,299
نام
مهدی
سلام.بچه ها این dlc که برای گرالت و اسبش زره اضافه میکنه رو دانلود کردم ولی هیچی نیست که !!!
از کجا باید بیارمش؟؟؟
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
سلام.بچه ها این dlc که برای گرالت و اسبش زره اضافه میکنه رو دانلود کردم ولی هیچی نیست که !!!
از کجا باید بیارمش؟؟؟
merchant روبروی ورودی همون روستای اوله بازی میفروشه. طرف رو اول بازی ملاقات کردیم !
 

mga

کاربر سایت
Jan 4, 2009
223
نام
محمد
سلام من یک چند ساعتی بازی کردم اولش مسیر میداد کجا برم ولی حالا اصلا نمیگه کجا برم چنتا کوست دارم رو هرکدوم میزنم مسیر مشخص نمیکنه کوست کجاس میشه راهنمایی کنید مثلا یک questsداره اسمش in ciri's footeps هست حالا کجاباید برم چیکارکنم اصلا معلوم نیست
 

R.P.G

کاربر سایت
Mar 21, 2009
1,090
نام
Marked One
دوباره سلام.

چند نفر از دوستان ReShade Preset ـی که قبلاً آپلود کرده بودم و بنا به دلایلی پستش رو پاک کردم، لینکش رو خواسته بودن؛ حالا دوباره میزارم که احیاناً اگه کسی خواست استفاده کنه، منتظر جواب من توی پ.خ نشه.

روش نصب هم به این صورت هست که شما فایل دانلودی رو طبق معمول Extract میکنید و همه فایل ها رو توی پوشه x64 پیست میکنید. بعد هم بازی رو اجرا کنید؛ یک پیغام بالای تصویر میاد به عنوان اینکه ReShade درست اجرا شده. تمام.

محل پیست فایل ها: The Witcher 3 Wild Hunt\bin\x64

برای مقایسه بین خود بازی و Preset من میتونید این پست رو ببینید که بیشتر تو یک ساعت خاص گرفته شده که یه خورده .... .

چندتا اسکرین شات که با همین Preset گرفته شده که قبلاً توی تاپیک Screenshot | PC هم گذاشته بودم ولی خب پست بدون نمونه کار یه خورده نافرم هست:

ببخشید دیگه اسکرین شات Footage ندارم کلاً، مجبورم واسه نمونه به همینا اکتفا کنم، ولی بازم سعی کردم شات هایی که مناسبتر واسه Showcase هست رو بزارم.










Download

امیدوارم که خوشتون بیاد.

My knowledge is the bike... :D

dd35ho6iu22j1nscgekl.gif


Have a good time :D
 
آخرین ویرایش:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
سلام من یک چند ساعتی بازی کردم اولش مسیر میداد کجا برم ولی حالا اصلا نمیگه کجا برم چنتا کوست دارم رو هرکدوم میزنم مسیر مشخص نمیکنه کوست کجاس میشه راهنمایی کنید مثلا یک questsداره اسمش in ciri's footeps هست حالا کجاباید برم چیکارکنم اصلا معلوم نیست

از طریق Witcher Sence باید ردپاهای قرزمز رو دنبال کنی .
 

غفاری

کاربر سایت
May 20, 2014
846
تویه منو یک بخشی هست که علامته کتاب مشخصه به نامه quests وقتی میری توش چنتا گزینه هست وقنتی هرکدامو انتخاب میکنی تغییره مرحله میده و فلشی که تو نقشه مرحله رو نشون میده که باید بری انجام بدی عوض میشه با انتخابه موارده دیگه تو اون بخشه...اینا همان مراحله فرعی هست؟؟؟؟؟؟/

گاهی هم یک چیزایی رو صفحه طاهر میشه که یک تیکه کوچیکه آبی داره و زمان داره ازش کم میشه و بعد گذر زمان متوقف میشه و از صفحه ناپدید میشه اونا دقیقا چی هستن و از کجا میشه جاشونو مشخص کرد و رفته سمتشون باید نقشه رو باز کنم تا پیداش کنم؟؟؟؟؟
 
آخرین ویرایش:

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
تویه منو یک بخشی هست که علامته کتاب مشخصه به نامه quests وقتی میری توش چنتا گزینه هست وقنتی هرکدامو انتخاب میکنی تغییره مرحله میده و فلشی که تو نقشه مرحله رو نشون میده که باید بری انجام بدی عوض میشه با انتخابه موارده دیگه تو اون بخشه...اینا همان مراحله فرعی هست؟؟؟؟؟؟/

گاهی هم یک چیزایی رو صفحه طاهر میشه که یک تیکه کوچیکه آبی داره و زمان داره ازش کم میشه و بعد گذر زمان متوقف میشه و از صفحه ناپدید میشه اونا دقیقا چی هستن و از کجا میشه جاشونو مشخص کرد و رفته سمتشون باید نقشه رو باز کنم تا پیداش کنم؟؟؟؟؟
quest ها رو دسته بندی کردن که راحتر بشه فهمید چی به چیه. نه همهشون side نیستن. اولیش که main ها هست بقیش side هست. یه ته برای پیدا کردن quest های مربوط به ایتمها هست و تبه quest های تکمیل شده هم اخری هست

effect هایی هستن که فعال میشن. مثلا enhancement ها و افکتهای places of powers ها .
 

death_shadow2

کاربر سایت
Oct 8, 2008
154
نام
امیر
سلام من یک چند ساعتی بازی کردم اولش مسیر میداد کجا برم ولی حالا اصلا نمیگه کجا برم چنتا کوست دارم رو هرکدوم میزنم مسیر مشخص نمیکنه کوست کجاس میشه راهنمایی کنید مثلا یک questsداره اسمش in ciri's footeps هست حالا کجاباید برم چیکارکنم اصلا معلوم نیست
دوست عزیز این بازی مسیرش خطی نیست که بخوای بازی بت بگه چه کاری انجام بدی اینی که الان داری میگی main quest ها هستن . شما تو دنیایه بازی بگرد وارد شهرایه جدید شو تابلو اعلانات ها رو بخون اونایی که طلایی هستن ! علامت سوالا رو نقشه رو بازی کن و حتما وارد شهرایه جدید شو به علامت تعجب های رویه نقشه دقت کن همه اینا ماموریتن و بت حق انتخاب میدن !!! تو این جایی هم که هستی الان چند تا کوئست نداری یه کوئسته چندتا بخش متفاوت داره . ولی در کل شما قراره بایزو مدیریت کنی نه بازی شما رو. به RPG خوش اومدی .;););)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر