Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
ازونجایی که مثل بقیتون rpg باز نیستم تاحالا ویچر و تموم نکرده بودم (تا همین امشب:D) یکی دوبار شروع کرده بودم ولی دراپ شده بود ٬ امشب که بازی تموم شد گفتم چطور تاحالا تمومش نکرده بودی؟ و چطور CD PROJEKT RED همچین ابر شاهکاری ساخته؟ بازی بی نهایت کم نقص و لذت بخش بود

rpg ترین rpg بود برای من:D اکثر بازی ها فقط اسم rpg روشون هست شما عملا دخلی تو پیش بردن داستان نداری ٬ جایی که دقیقا The Witcher خودنمایی میکنه درش. تک تک دیالوگ هارو با وسواس انتخاب کردم که بهترین اندینگ و داشته باشم. فکر میکنم حداقل یه ۲ سالی باید منتظر نسخه بعدی بمونیم.
Dlc ها رو رفتی.اونا پشم ریزون ترن
 
سلام دوستان دو ماهه ی محدودیت تو سیو ویچر دارم کسی نفهمید ازچیه خواهشن کمک کنید 🙏.مثلا ذخیره سریع(f5) فقط یکی -چک پوینت و ذخیره اتوماتیک 3تا بعدی جای قبلیا رو میگیره و فقط ذخیره دستیم درسته. انتی ویروس غیر فعال کردم کلی ویندوز به روش مختلف نصب کردم درست نشد .نمیدونم از چیه که همه سیو پاک کنم از اولم بخام بازی کنم محدویت هست تو ویندوز 7 10 11 امتحان کردم.پشتیبانی ماکروسافت به سیستم وصل شد اخر گفت از بازیه ولی نیست چون درست بود یهو انجوری شد.دوستانی که الان بازی میکنن تو سیو این مشکلو ندارید؟ خدایی سرویس شدم سر این لطفا اگه میتونید کمک کنید جبران میکنم . سه فیلم مشکلم که تو اینستا برا پشتیبانی فرستادم هم میتونید ببینید و پیام بدین

mahdi203079@​

 
نسخه اپدیت جدید DX12 رو دانلود کردم، فرقش با نسخه DX11 زمین و اسمونه :| چقدر حجم زیادی دادن به تکسچر ها، نورپردازی ها خیلی عمیق تر و بزرگتر شدن واقعا بازی یک بازی نسل جدید تمام عیار هست، درود بر شرفشون با نسخه DX11 که مقایسه کردم واقعا اون دیگه خیلی تکسچر هاش بی کیفیت بودن :D
همه عکس ها از نسخه DX12 هست واقعا کیفیت فوق العادست...
بازی حتی الان خیلی بهتر از اون تریلر معرفی اولیه بازی هست که بعدا دانگریدش کردن... :D
فریمی که از نسخه DX12 میگیرم 60 تا 70 نسخه DX 11 رو فول 120 فریم میده ولی خیلی قدیمیه... :D
 

Attachments

  • 20240310145959_1.jpg
    20240310145959_1.jpg
    745.8 KB · مشاهده: 68
  • 20240310150102_1.jpg
    20240310150102_1.jpg
    459.3 KB · مشاهده: 69
  • 20240310150113_1.jpg
    20240310150113_1.jpg
    367.5 KB · مشاهده: 66
  • 20240310150528_1.jpg
    20240310150528_1.jpg
    788.6 KB · مشاهده: 70
آخرین ویرایش:
سلام آقا ما هرچی تلاش کردیم با توجه به نت قشنگمون رو کنسول نتونستم به gog وصل بشم و نشد سیو رو منتقل کنم رو ps 5 ( من کمپین اصلی تموم کردم نرسیدم dlc ها رو تموم کنم ) حالا سوالم اینه اگه داستان اصلی تموم نکنی مستقیم بری سراغ hearts of stone از نظر داستانی خیلی چیزا رو از دست میدی ؟! و اینکه در ادامه همون کمپین میتونی بری blood and wine تجربه کنی یا اینم باید جدا تجربه کرد ؟!
 
سلام آقا ما هرچی تلاش کردیم با توجه به نت قشنگمون رو کنسول نتونستم به gog وصل بشم و نشد سیو رو منتقل کنم رو ps 5 ( من کمپین اصلی تموم کردم نرسیدم dlc ها رو تموم کنم ) حالا سوالم اینه اگه داستان اصلی تموم نکنی مستقیم بری سراغ hearts of stone از نظر داستانی خیلی چیزا رو از دست میدی ؟! و اینکه در ادامه همون کمپین میتونی بری blood and wine تجربه کنی یا اینم باید جدا تجربه کرد ؟!
اتفاقا من همین امروز وارد GOG شدم و سیو هام همه بودن و راحت با استیم سینک شدن حتی سیو های اولیه بازی برای زمان ورژن معمولی 1.2 تا تا الی اخر:D یعنی کف کردم از خوش حالی....
دوم این که اگر داستان اصلی رو تموم کرده باشی هیچ چیزی رو از دست نمیدی اتفاقا خود بازی اگر استارت دی ال سی ها رو بزنی لول 30 و کلی اپگرید رایگان بهت میده و در ادامه بله وقتی شما هر کدوم از دی ال سی ها رو استارت زدی اون رو میری و در ادامه میتونی دی ال سی بعدی رو هم بری.
 
  • Like
Reactions: AxeL90
اتفاقا من همین امروز وارد GOG شدم و سیو هام همه بودن و راحت با استیم سینک شدن حتی سیو های اولیه بازی برای زمان ورژن معمولی 1.2 تا تا الی اخر:D یعنی کف کردم از خوش حالی....
دوم این که اگر داستان اصلی رو تموم کرده باشی هیچ چیزی رو از دست نمیدی اتفاقا خود بازی اگر استارت دی ال سی ها رو بزنی لول 30 و کلی اپگرید رایگان بهت میده و در ادامه بله وقتی شما هر کدوم از دی ال سی ها رو استارت زدی اون رو میری و در ادامه میتونی دی ال سی بعدی رو هم بری.
آقا خیلی ممنون ،من کار کردم ps 4 وصل نشد به gog (فیلتر شکنم شیر کردم ) بازم نشد ، حالا این موردی شما گفتین خوبه ارزش داره برم سمت dlc ها اونم با آپدیت نسل نهمی
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost
دوستان بعد از تقریبا ۹ سال مقاومت، برای اولین بار ویچر رو استارت زدم ، چیزی ک تا الان مانع میشد بازی رو شروع کنم وسعت بازی بوده، الانم همین اولش اونقدر چیز و میز تو بازی و منو هاش هست که کاملا سردرگم کرده منو که چیا واسه چه کاری هست (کلی جادو و ایتم و معجون و....)، یه ویدئو راهنمایی اولیه هست که بشه فهمید چی به چیه و کدوما ضروریه و کدوما نیست؟
 
  • Like
Reactions: Jaw
امروز CDPR ابزار مادینگ بازی (RedKit) رو برای استیم منتشر کرد (چیزی مثل Creation Kit برای اسکایریم و...)
باید بازی (W3) رو تو استیم خریده باشید که بشه ازش استفاده کرد ، فعلا شرایطش اینه.


البته هنوز تحت ارلی اکسسه.

باید دید مادسازها باهاش چیکار میکنن.
اینکه Witcher 3 میتونه مثل اسکایریم/فالوت و... به لطف مادهایی که براش ساخته میشه تا سالهای متمادی زنده بمونه یا نه.
چون اونطور که دیدم مثل اینکه تا خرخره به مادسازها دسترسی دادن که هرکاری میخوان با بازی و این انجین انجام بدن (از اون نسخه ای که برای سایبرپانک منتشر کردن خیلی آزادی بیشتری دادن و این کیت قویتریه)

اگه این درست باشه میشه گفت موفقیت ویچر 3 به قبل و بعد از انتشار این کیت مادسازی تقسیم میشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or