Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
دوستان من الان دسترسی به اینترنت قوی ندارم برای همین نمیتونم برم ویدیو درست حسابی ببینم فقط میخواستم بدونم که به نظرتون با این سیستم روی ultra با hair work خاموش همچنین HBOA روشن (نمیدونم درست نوشتمش یا نه :D) چقدر فریم میگیرم. همه چی تا آخر روی max فقط hair work خاموش.
Gtx 960 4gb
Intel core i5 quad core
8gb ram ddr3
 
دوستان من الان دسترسی به اینترنت قوی ندارم برای همین نمیتونم برم ویدیو درست حسابی ببینم فقط میخواستم بدونم که به نظرتون با این سیستم روی ultra با hair work خاموش همچنین HBOA روشن (نمیدونم درست نوشتمش یا نه :D) چقدر فریم میگیرم. همه چی تا آخر روی max فقط hair work خاموش.
Gtx 960 4gb
Intel core i5 quad core
8gb ram ddr3

اپدیتای بازی رو بگیری فکر کنم بتونی
ولی پیشنهاد میکنم به هیچ وجه hairworks رو خاموش نکن!حتی اگ نیاز بود بازی رو روی med برو ولی از hairworks لذت ببر.اگر هم میخوای از فریمت گرفته نشه روی حالت geralt only بزار .
واقعا hairwork بازی عالیه
 
برعکس بنظر من HW بازی رو گرالت افتضاحه و نمیدونم دوستان چجوری خوششون میاد؟ قشنگ موهای گرالت میشن مثل ماکارونی

ولی رو مانستر ها خیلی خوبه اما بازی آپشن Monster only نداره که میتونید از این ماد استفاده کنین :
Hairworks on everything but Geralt at The Witcher 3 Nexus - Mods and community

واسه گرفتن فریم خوب ، Foliage distance رو بزارید رو High و Shadow quality رو بزارید رو مدیوم (هیچ فرقی با Ultra نداره میتونید امتحان کنید)
 
برعکس بنظر من HW بازی رو گرالت افتضاحه و نمیدونم دوستان چجوری خوششون میاد؟ قشنگ موهای گرالت میشن مثل ماکارونی

اون که صد البته خیلی ضایست انگار بافته موهاشو (شایدم حوصله yenbefer سر رفته موهای گرالتو با چسب چسبونده :d )
ولی فیزیکشون واقعا خوب میشه
 
اپدیتای بازی رو بگیری فکر کنم بتونی
ولی پیشنهاد میکنم به هیچ وجه hairworks رو خاموش نکن!حتی اگ نیاز بود بازی رو روی med برو ولی از hairworks لذت ببر.اگر هم میخوای از فریمت گرفته نشه روی حالت geralt only بزار .
واقعا hairwork بازی عالیه
si
برعکس بنظر من HW بازی رو گرالت افتضاحه و نمیدونم دوستان چجوری خوششون میاد؟ قشنگ موهای گرالت میشن مثل ماکارونی

ولی رو مانستر ها خیلی خوبه اما بازی آپشن Monster only نداره که میتونید از این ماد استفاده کنین :
Hairworks on everything but Geralt at The Witcher 3 Nexus - Mods and community

واسه گرفتن فریم خوب ، Foliage distance رو بزارید رو High و Shadow quality رو بزارید رو مدیوم (هیچ فرقی با Ultra نداره میتونید امتحان کنید)

در مورد بحث مو ها باهات موافقم
یه چندتا ویدیو دیدم منم از موهای گرالت خوشم نیومد.این ماد رو خودتون استفاده کردید. ماد خیلی کاربردی به نظر میاد احتمالا بگیرمش بعد این ماد فقط موهای گرالت رو خاموش نگه میداره؟ به طور مثال موهای ینیفر (Yennefer) هنوز روشن هستن؟

راجب تنظیمات بازی هم من مشکلی با تغییر shadow ندارم و اصلا سایه برام مهم نیست اما به هیچ وجه خوشم نمیاد به distance دست بزنم چون خوشم نمیاد وقتی دارم راه میرم همینطور ببینم جلوم داره درخت تشکیل میشه.
اختلافش زیاده high و ultra واسه distance?
 
دوستان کسی می دونه تو ویندوز 10 ، مسیر سیو های بازی کجاست ؟
ویندوز رو از7 به 10 ارتقا دادم و نمیدونم سیو های قبلی رو کجا بریزم که بشناسه
 
توی Documents هست. یه پوشه به اسم the witcher 3
درسته تو ویندوز 7 هم همین بود ولی تو ویندوز 10 اینجا سیو نمی کنه . جالبه داخل بازی سیو می کنه ولی محل سیو مشخص نیست. تو فروم های خارجی هم سر زدم یه سری همین مشکل رو پس از ارتقا به ویندوز 10 دارن.
 
آخرین ویرایش:
یعنی چی!؟ من الان لول 37 هستم...
البته اینو من طبق گفته های سازنده بازی می گم که گفته گرالت تا بی نهایت می تونه لول آپ کنه
اما عملاً توی بازی بعد از اینکه لول خیلی بره بالا به شدت xp کمی میده؛ مثلاً یه کوئست میری 15 تا میده یا یکی دیگه 2-3 تا
نهایت چیزی که من شنیدم حدود 47 بوده فک می کنم
 
سلام و خسته نباشید
خواهشن راهنمایی کنین دوستان.
من بازی رو تموم کردم.دیسک رو دارم.اپدیت 1.12 رو هم دارم توش.اکانت گرفتم که فقط expansion pass ویچر رو داشت برا heart os stone و blood and wine
نصب کردم و رفتم بازی.یه 3 ساعتی بازی کردم.احساس میکردم بازی داره رفته لگ.میزنه و نقشه گیر میکنه و بینه دیالوگها لودینگ میشه.( ایرادهای قبله اپدیت 1.12 داشتن پدیدار میشدن)
اوج گیر و لگ زمانی اتفاق افتاد که یه فروشنده بعده اپدیت به heart توی نقشه اومده بود از اون راهنمای ساخت یه لباس قدرتمند به اسمه oferi suite داد بهم.بعده ساختن و پوشیدن اون لباس با کفش و دستکش دیگه بازی به فنا رفت.fast travel میکردی یا میرفتی دنباله وظیفه کلا رو صحفه لودینگ مموند و کلا باید رستارت میکردی بازی رو.منوی تجهیزات ایکونهاش محو و ظاهر میشدن.ولی جالبه به محضه در اوردن اونا بازی درست میشد.منم نپوشیدم.
ادامه دادم.حالا رسیدم به اون مرحله که یه سری دزد رو دعوت میکنی زیر زمین یه گیاه فروش تا از یه خونه دزدی کنیم.همه رو جمع کردم .حالا که میرم بهاهشون صحبت کنم تا دزدی شروع شه رو صحفه لودینگ میمونه.هی میچرخه و نمیاره.
ول کردم.رفتن اونیکی وظیفه که باید بری عمارت قدیمی von تا با روح برادر شخصبت منفی داستان روبرو شی.بعد با دختره میری جشن.عروسی.
توی جشن لباس رو عوض میکنه ویچر و میره جشن.توی جشن به محض ورود به اولین.وظیفه دوباره میره لودینگ.و انجا هم گیر میکنه..
خواه راهنمایی کنین.کلافه شدم
پاک کردم و دوباره همه چیرو ازاول زدم.دیتا ریجن 1 و دیسکمم ریجن ال
حتی اکانت ویچر هم دارم وبا اون هم رفتم.همون شد.
ممنون
 
دوستان من الان این بازی رو شروع کردم و تنظیمات رو هم همه گذاشتم روی max حتی hairwork . تنها چیزایی که آوردم پایین shadow بود که گذاشتم رو medium و folige بود که گذاشتم رو high به علاوه من دارم از stlm و یه ماد دیگه که واسه stlm اومده هم استفاده میکنم که حدودا 8 تا fps ازم میخوره.
الان توی اکثر جاها دارم 28-35 تا فریم میگیرم.
فقط تو بعضی جاها میاد طرفای 26 که اعصاب خورد کن میشه.
نمیخوام از تنظیمات توی بازی چیزی کم کنم شماها راهی بلدین که با دستکاری توی ini یه دو سه تا فریم بگیرم من؟
 
دوستان من الان این بازی رو شروع کردم و تنظیمات رو هم همه گذاشتم روی max حتی hairwork . تنها چیزایی که آوردم پایین shadow بود که گذاشتم رو medium و folige بود که گذاشتم رو high به علاوه من دارم از stlm و یه ماد دیگه که واسه stlm اومده هم استفاده میکنم که حدودا 8 تا fps ازم میخوره.
الان توی اکثر جاها دارم 28-35 تا فریم میگیرم.
فقط تو بعضی جاها میاد طرفای 26 که اعصاب خورد کن میشه.
نمیخوام از تنظیمات توی بازی چیزی کم کنم شماها راهی بلدین که با دستکاری توی ini یه دو سه تا فریم بگیرم من؟
سلام، شما اون نرم افزار که فریم رو می گیری باهاش رو خاموش کن، به احتمال 90درصد مشکل حل می شه!
 
LoL
راست میگی اینکارو کردم دیگه هم بهش توجه نکردم. حدود یک ساعت دارم بازی میکنم بدون مشکل.
حالا یه چیز دیگه من آپدیت کردم بازی رو کلی فریم گرفتم. میخوام یکم aa بازی رو بهتر کنم ولی نمیدونم چطوری
بازی از msaa پشتیبانی میکنه اصلا؟
بعضی از grass ها توی بازی خیلی ضایع هستن
راهی هست که anti-aliasling قوی تری داشته باشیم تو بازی؟
 
سلام، شما اون نرم افزار که فریم رو می گیری باهاش رو خاموش کن، به احتمال 90درصد مشکل حل می شه!
دقیقا منم همچین حسی دارم یعنی موقعه ای که فرپس رو خاموش می کنم احساس میکنم بازی ها روان تر اجرا میشن... B-( فقط نمیدونم ربطش به چه نیروی ماورایی هست خخخخ=))
 
  • Like
Reactions: afshin76

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or