Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

Albis

کاربر سایت
Sep 11, 2008
1,764
بازی خیلی خوبیه
ولی به عنوان کسی که هر سه نسخه رو تموم کرده میگم به شخصه با نسخه یکش و قضیه سالامندرا بیشتر حال کرد و تو خاطر مونده ...
اما حقیقت اینه که به دلیل تبلیغات خوب و هدفمند و البته تعریف سینه به سینه این بازی، بیماری احساسی قضاوت کردن حتی به منتقد گیم اسپات نیز سرایت کرد به نظرم اصلا در حد نمره 10/10 نیست!!! چرا؟
چون 3 اشکال اساسی داشت :


1- اون ویژگی جستجوی ویچری خیلی تو عصابه و هر یه مرحله درمیون تقریبا شما رو مجبور به استفاده از اون میکنه که رو اعصاب و چشم تاثیر منفی میزاره...
2-بعد از اتمام بازی شما رو با یه جهان خالی از دوست و فامیل رها میکنه و همه شخصیت های اصلی به شکل عجیبی غیبشون زده !!!
3-به دلیل جهان باز بودن و گذاشتن حق انتخاب و البته داستان اصلی طراحان نمیتونن پیش بینی کنن شما در چه لولی قرار دارین بنابر این اگر کاربر لولش بالا باشه مثل پشه غول آخر ها رو میکشه که خود این قضیه مزه مبارزه نفس گیر با غول آخرارو از بین میبره...(مثل من که غول آخر بازی رو مثل هلو زدمش و ناراحت شدم...البته کارکتر سیری و مبارزاتش خوب بود و بلانس بین اون و غول ها بر قرار شده بود) جالبه تو اسکایروم این بالانس خیلی بهتر بود...

نمره من به این بازی نه کمتر نه بیشتر!!! :
9

در مورد لول بندی کلا Eredin آسون بود و حتی میتونستین بلاکش کنین. به شخصه کسیو ندادم تو فایتش مشکل داشته باشه یا بمیره.
ولی خب Imlerith توی Death March واسه من سخت ترین باس بازی بود.

در کل Leveling Scale بد نیست ولی خب اسکایریم از این نظر بهتر بود چون دینامیک بود.
ویچر دینامیک نیست. شما الان برین White Orchad گرگا همون لول 4-5 هستن.
 

mrockm

کاربر سایت
Aug 16, 2006
37
در مورد لول بندی کلا Eredin آسون بود و حتی میتونستین بلاکش کنین. به شخصه کسیو ندادم تو فایتش مشکل داشته باشه یا بمیره.
ولی خب Imlerith توی Death March واسه من سخت ترین باس بازی بود.

در کل Leveling Scale بد نیست ولی خب اسکایریم از این نظر بهتر بود چون دینامیک بود.
ویچر دینامیک نیست. شما الان برین White Orchad گرگا همون لول 4-5 هستن.

آقا دم شما گرم قضیه رو باز کردی و یه چیزی هم از شما یاد گرفتیم
مرسی ا
منم همینو میگم تو یه کتاب بازی سازی نویسندش که از طراحان بازی بایوشاک بود نوشته بود که قول آخر معمولا در نقطه اوج داستان و به عنوان چالش نهایی استفاده میشه و باید سخت ترین چالش باشه به طوری که بازی کن باید از تمامی مهارت هایی که در طول بازی یاد گرفته استفاده کنه ولی در عمل میبینیم که به خاطر عدم استفاده از ریتم ارتقای لول دشمنان و غول ها (یا به قول شما داینامیک نبودن اون) تجربه بازی مخصوصا انتهای اونو کم ارزش تر کرده بود...
 

Albis

کاربر سایت
Sep 11, 2008
1,764
آقا دم شما گرم قضیه رو باز کردی و یه چیزی هم از شما یاد گرفتیم
مرسی ا
منم همینو میگم تو یه کتاب بازی سازی نویسندش که از طراحان بازی بایوشاک بود نوشته بود که قول آخر معمولا در نقطه اوج داستان و به عنوان چالش نهایی استفاده میشه و باید سخت ترین چالش باشه به طوری که بازی کن باید از تمامی مهارت هایی که در طول بازی یاد گرفته استفاده کنه ولی در عمل میبینیم که به خاطر عدم استفاده از ریتم ارتقای لول دشمنان و غول ها (یا به قول شما داینامیک نبودن اون) تجربه بازی مخصوصا انتهای اونو کم ارزش تر کرده بود...
البته یه چیزم بگم، اگه مثلا لول شما پایین بود یا لول Eredin بالاتر بود فرقی توی آسونی و سختی نداشت، چون فوقش بجای مثلا 200 تا دمیج 600 تا دمیج میداد و شما با سه ضربه میمردین. بحث اینه که تو اون باس فایت میشه کلا کاری کرد که اصلا هیچ دمیجی نخورید. هیچ کار خفنیم نیست فقط دستتونو بذارین روی Alt و Space به هر جهتی که دوست داشتین!
Ability هاشم به نظر خیلی مبتدی بود چون خیلی راحت میشد بازم جاخالی داد. برخلاف Imlerith که پشتتون Teleport میکرد و اگه جابجا Roll میکردین کارتون تموم بود!

البته اینم بگم توی لولینگ داینامیک شما حس میکنین کلا بی هدف دارین بازی میکنین. یعنی هر چقد شما قوی تر میشین دشمنای اطراف قوی تر میشن پس برا چی آیتم جمع کنیم یا لول آپ کنیم؟! این مشکلم هستش.
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
دوستان توی NG+ بازی رو روی درجه سختی آخر شروع کردم.:D دارم نابود می‌شم سر دمیج خوردن و دمیج دادن. الان لولم ۳۸ـه ولی مشکل اینجاست که sword هام دمیج‌های خیلی کمی می‌دن به علاوه Quen هم کاربرد نداره زرت دی‌اکتیو می‌شه.:D چجور اول بازی آیتم لول بالا جمع کنم؟‌ الان تازه رسیدم Velen.
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
دوستان توی NG+ بازی رو روی درجه سختی آخر شروع کردم.:D دارم نابود می‌شم سر دمیج خوردن و دمیج دادن. الان لولم ۳۸ـه ولی مشکل اینجاست که sword هام دمیج‌های خیلی کمی می‌دن به علاوه Quen هم کاربرد نداره زرت دی‌اکتیو می‌شه.:D چجور اول بازی آیتم لول بالا جمع کنم؟‌ الان تازه رسیدم Velen.


یادم نیار اول بازیو که تمام غم و غصه هام زنده میشن:dالان که آخر بازی هستم خدارو صد هزار بار شکر میکنم اصن نمیدونم چجوری تا اینجا اومدم جالبش اینه تو نرمال تو درگیری با imrith چندباری مرده بودم ولی دیشب تو این درجه سختی آخر تو همون دور اول زدم کشتمش!!!!
اول بازی گرگ گازم میگرفت 2تا میمردم:-/واقعا اول بازیو رد کنی شاخ غولو شکوندی.

axii بیار بالا که دشمنارو بندازی به جون هم که البته آخرای بازی تقریبا دیگه اثری نداره چون زیاد با آدما درگیر نمیشی و هیولاها هم که خب یا جاخالی میدن یا اگه همدیگرو بزنن خیلی سریع جونشون heal میشه....quen هم آپگرید کن که بتونی تو درگیریها جونو پر کنی......هر درگیری که تموم کردی سالو بزن جونو کامل پر کن و سیو کن بازیو دستی.....تو درگیریها فقط از ضربات سنگین استفاده کن اونم از پشت که کریتیکال بشه......از ریزترین امکانات بازی خوب استفاده کن مخصوصا روغنها.
اینا همرو رعایت کن و تازه بازم بازی سخته ولی خب دستت میاد و آسون میشه ولی به فکر این نباش که مثلا لولت بیاد بالا هیچیت نمیشه من الان لول 61 هستم هنوزم با چندتا گاز گرگ میمیرم سریع.....یادم نمیره تو فاضلاب با موشها درگیر شده بودم موشها لول 25 بودن یه گله ریختن سرم منم به خیال همون دور قبل بازی رفتم تو دلشون داشتم شمشیرو میچرخوندم یهو دیدم تقریبا 10 درصد جونم مونده اصن نمیدونم چجوری فرار کردم!!!!
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
یادم نیار اول بازیو که تمام غم و غصه هام زنده میشن:dالان که آخر بازی هستم خدارو صد هزار بار شکر میکنم اصن نمیدونم چجوری تا اینجا اومدم جالبش اینه تو نرمال تو درگیری با imrith چندباری مرده بودم ولی دیشب تو این درجه سختی آخر تو همون دور اول زدم کشتمش!!!!
اول بازی گرگ گازم میگرفت 2تا میمردم:-/واقعا اول بازیو رد کنی شاخ غولو شکوندی.

axii بیار بالا که دشمنارو بندازی به جون هم که البته آخرای بازی تقریبا دیگه اثری نداره چون زیاد با آدما درگیر نمیشی و هیولاها هم که خب یا جاخالی میدن یا اگه همدیگرو بزنن خیلی سریع جونشون heal میشه....quen هم آپگرید کن که بتونی تو درگیریها جونو پر کنی......هر درگیری که تموم کردی سالو بزن جونو کامل پر کن و سیو کن بازیو دستی.....تو درگیریها فقط از ضربات سنگین استفاده کن اونم از پشت که کریتیکال بشه......از ریزترین امکانات بازی خوب استفاده کن مخصوصا روغنها.
اینا همرو رعایت کن و تازه بازم بازی سخته ولی خب دستت میاد و آسون میشه ولی به فکر این نباش که مثلا لولت بیاد بالا هیچیت نمیشه من الان لول 61 هستم هنوزم با چندتا گاز گرگ میمیرم سریع.....یادم نمیره تو فاضلاب با موشها درگیر شده بودم موشها لول 25 بودن یه گله ریختن سرم منم به خیال همون دور قبل بازی رفتم تو دلشون داشتم شمشیرو میچرخوندم یهو دیدم تقریبا 10 درصد جونم مونده اصن نمیدونم چجوری فرار کردم!!!!
یه خرده مدیریت کردم بهتر شدن. آخه مشکل اینجاست که کلاْ‌ Downscale شده بود آیتم‌های من. مثلاٌ Feline Superior Sword داشتم.:D دمیجی که میده ۶۰ تاس به ghoul ها.:| الان رفتم یه سری scavenger hunt یه دو سه تا ست آیتم درست کردم وضعیت بهتر شد.
من Quenـم پره تا ته.:D همینه تعجب کردم چرا زرت پر پر می‌شه.:D
راستی دوستان٬‌ بهترین فروشنده برای Mutagan کی هست‌ توی بازی؟
 

Parsa13

کاربر سایت
Nov 16, 2011
2,246
من هم بازى رو شروع كردم و الان يه ١٠ ساعتى ميشه كه رفتم جلو
بايد اعتراف كنم كه من يكى از هيتر هاى بزرگ سرى ويچر بودم و و اصلا از نسخه هاى قبلى اين بازى خوشم نيومد
اين نسخه هم با اينكه نمره هاى خفنى گرفت ولى هيچ برنامه اى براى خريدش نداشتم تا اينكه طى يك سرى قضايا رسيد به دستم
اول كار هم كه بازى رو شروع كردم بازم جذبم نكرد به نظرم اولاى بازى حوصله سر بر ميومد واسه همين ول كردمش
تا اينكه چند روز پيش از روى ناچارى و بيكارى نشستم ادامه بازى رو رفتم
بعد اينكه ٢-٣ ساعت بازى و به بازى عادت كردم و يكم با باگ هاى بازى كنار اومدم بايد بگم كه ديگه حس قبلى رو نسبت به بازى ندارم ... خيلى بازى بهتر شده نسبت به قبلياش از همه نظر ! :d
ديالوگ هاى بازى تا الان به نظرم بهترين چيز بازى بودن .. فوق العاده ان ! به شدت از ديالوگ هاشون خوشم اومده :d
فقط سوالى كه براى من پيش اومده اينه كه ملت توى نسخه هاى ١ و ٢ بازى كلى اين گرالت رو شاخش كردن و شمشير و زره شاخ براش گرفتن و كلى لول آپش كردن الان چرا هيچى نداره و چيزى بارش نيست؟ :))
ولى به طور كلى نظرم با اين نسخه عوض شد و خوشم اومد از بازى... تا باشه از اين تغييرات :d

پ.ن: اسب گرالت هم خيلى خره :d خيلى اذيت ميكنه :d
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
اقا من رسیدم به باس آخر بازی یعنی erdin!!!:-s
یه راهنمایی بکنید چیکار کنم مخصوصا اونایی که بازیو رو death march تموم کردن!!!!کلا 2 ضربه میخورم میمیرم.....اینقدر هم سریع ضربه میزنه که اصن نمیشه جاخالی داد!!!
چیکارش کنم؟؟؟؟اصن نمیتونم با quen جلوشو بگیرم و جونو پر کنم خیلی سریع میپره quen!!!
من با لول 61 رفتم سراغش و مرحله زده لول پیشنهادی 58 هست و مشخصه از این نظر مشکلی ندارم ولی نمیدونم کجای کار اشکال داره که با دقیقا 2 ضربه میمیرم!!!کلیپ میبینم تو یوت یوب طرف حداقل کم کم باید 7 یا 8تا ضربه بخوره بمیره ولی من 2تا!!!
اصن موندم بخدا!!!!
 
آخرین ویرایش:

Shr776

کاربر سایت
Aug 24, 2006
1,216
نام
Shrh
بهتر از Swallow نیستش.
توی ng+ هم برعکس بازی های مشابه مثل اینه که بازی رو از اول شروع کردی و وقتی لول شما ۴۰ یعنی لول ۱۰ (۳۰-۴۰=۱۰ ) حالت عادی هستید.
اگر کیرا رو به kaer morhen نفرستید تروفی نمی تونید بگیرید.

برای کارت ها هم به راهنمای کامل Card Collector Witcher 3 مراجعه کنید.
اقا مرسی که راهنمایی کردی

فقط یه راهنمایی هم در مورد کرافت و ارتقای اونها بدی
من معمولا فست اتک و استرانگ اتک هام رو با پوینتهایی کهدارم ارتقا میدم و یه الماس قرمز هم بهش میچسبونم قدرتش بالاتر میره
به نظرت چکار کنم تو مبارزات کمتر جونم بره و ضرباتم تو مبارزات قویتر باشه؟

در مورد کیرا متز هم باید اون رو تا اخر زنده نگهداریم و تروفی رو بگیریم
ایا فرد دیگری هم هست که باید به مرحله اخر اضافه بشه و ممکنه یادمون بره دعوتش کنیم؟

خب کلا فلسفه New Game + همینه دیگه . که لول شما حفظ شه و لول دشمن ها هم افزایش پیدا کنه . باگ نیست عادیه توی بقیه بازی های RPG هم همین جوره .
از نظر من فلسفه مسخره ای هست
چرا که الان که من لول 42 هستم به قول شما یعنی لول 12 هستم و کاملا مشخصه که دشمنهای بازی لولشون خیلی بیشتر از من تقویت شده
این مورد تو مبارزات کاملا به چشم میاد
برای مثال من با اینهمه ارتقا و لول الان با سه تا ضربه گرگها میمیرم در حالیکه وقتی لولوم زیر 10 بود اصلا چنین چیزی نبود و براحتی گرگ ها رو میکشتم
اینجور فلسفه های مندراوردی فقط باعث میشه گیمر از بازی زده بشه
الان که برای بار دوم دارم بخاطر تروفی ها بازی میکنم مبارزات با شدمنها خیلی سختتر شده و بازی حسابی خسته کننده و روی اعصاب هست مخصوصا اینکه میبینی اینهمه قدرت داری ولی در عمل چینی چیزی دیده نمیشه و این یعنی فلسفه مندراوردی
ترجیح میدادم بازی رو از اول میرفتم و دیگه شاهد چنین فلسفه ای نبودم
پس الان اون مراحلی که نوشته باید در لول 63 بهش برسیم یعنی در واقع لول 33 هست درسته؟
 

Shr776

کاربر سایت
Aug 24, 2006
1,216
نام
Shrh
پ.ن: اسب گرالت هم خيلى خره :d خيلى اذيت ميكنه :d
حرف دل ما رو زدی ;)

یه راهنمایی بکنید چیکار کنم مخصوصا اونایی که بازیو رو death march تموم کردن!!!!کلا 2 ضربه میخورم میمیرم.....اینقدر هم سریع ضربه میزنه که اصن نمیشه جاخالی داد!!!
با اجازه از اساتید ویچر
تا اونجاییکه من بازی رو تموم کردم اردین از ایملریت اسونتره
بهترین راه برای کشتن اونها فقط جا خالی دادن هست و بعد یک یا دو ضربه سنگین و مجدد جا خالی بدی و کویین بزنی تا در برابر ضربه اول دشمن جونت کم نشه تا بتونی دو یا سه ضربه بهش بزنی
معمولا وقتی کویین میزنی وقتی اردین میاد بهت ضربه بزنه باید سریع جا خالی بدی و از پشت یا روبرو دو ضربه بهش بزنی و وقتی یه ضربه بهت ضد چون کویین داری جونت نمیره و باید سریع بیای عقب یه کویین بزنی و مجدد تکرار کنی
برای من که کشتن اردین خیلی راحتتر از ایملریت بود چرا که سرعت عمل اردین کمتره ولی ایملریت کشتنش دو مرحله داره که در مرحله دوم حرکاتش سریعتر میشه و باید زودتر جا خالی داد
ضمن اینکه فیلمهای یوتیوب خیلی میتونه کمک کنه

فقط چند سوال کوچیک دیگه
1-چطور میشه بفهمیم الان چند درصد مونده به انتهای بازی؟
2-من تا اینجا کویستی رو از دست ندادم
دلایل از دست رفتن کویست چیه؟
اگر کلا مرحله ای رو نریم احتمال از دست رفتن کویست هست یا اگر وسط کار مرحله ای رو نریم کویست از بین میره؟
ممکنه مراحل فرعی رو نریم کویست از بین بره؟
3-بمبهای بازی خیلی الکی هستن
چطور میشه بمب خوب ساخت که از جون دشمن زیاد کم کنه؟
برای من که بمب ها بیشتر دکوری هستند
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا

تکبیر!:d
آقا باورتون میشه بعد تقریبا چندین سال eredin روی سختی death march سختترین غولی بود که تو بازیها شکستش دادم؟؟؟؟باورتون میشه بدون اینکه 2 ضربه پشت هم ازش بخورم زدم کشتمش؟؟؟؟خودم که باورم نمیشه چون شیرین 6 ساعت وقتمو گرفت!!!
2بار فقط کنسولو خاموش کردم رفتم دور زدم دوباره اومدم سر وقتش!!!!واقعا سخت بود....یه لگد میزد گارد و quen میپریدن یه ضربه شمشیر میمردم!:-/
عجیب سخت بود برای منی که تو همین درجه سختی imrith و caranthir و اون غولی که رو کشتی با ینیفر هستیمو تو همون دور اول زدمشون بدون اینکه نصف جونم بره!!!اما اینجا فقط و فقط با ضربه میمردم اصلا جا برای جبران نداشتم!!!
بالاخره آقا سرتونو درد نیارم
بدجور این تروفی بهم چسبید:bighug:
ایشالا هرکی میخواهدش بدستش بیاره
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
برای گرفتن تروفی Full Crew حتما باید بین Hjalmar و Cerys به Hjalmar کمک کنیم؟!
من Cerys رو انتخاب کرده بودم الان تو کویست Brothers in Arms: Skellige به مشکل خوردم اونم اینکه Cerys رو تو نقشه نشون میده ولی راهی نداره بری پیشش و باهاش حرف بزنی
راستی Hjalmar رو هم پیدا نمیکنم کجاست؟!
 

A$$A$$IN

کاربر سایت
Nov 24, 2009
168
نام
ALIREZA
برای گرفتن تروفی Full Crew حتما باید بین Hjalmar و Cerys به Hjalmar کمک کنیم؟!
من Cerys رو انتخاب کرده بودم الان تو کویست Brothers in Arms: Skellige به مشکل خوردم اونم اینکه Cerys رو تو نقشه نشون میده ولی راهی نداره بری پیشش و باهاش حرف بزنی
راستی Hjalmar رو هم پیدا نمیکنم کجاست؟!
بعد مراسم تاج گذاری(!) میتونی باهاش حرف بزنید میگه خودم نمیتونم به جای خودش Hjalmar رو میفرسته. تروفی هم میده.
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
بعد مراسم تاج گذاری(!) میتونی باهاش حرف بزنید میگه خودم نمیتونم به جای خودش Hjalmar رو میفرسته. تروفی هم میده.

همون دیگه
مشکل اینه که من تو مراسم تاج گذاری باهاش حرف نزدم ( چون کویست Isle of Mists) برام فعال نشده بود
الان نمیدونم کجاست!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر