Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
شما هم با همون PS3 خودت سرگرم باش دوست عزیز

آخه شما که نمیتونی راهنمایی کنی چرا کاسه داغتر از آَش میشی؟
اگه میتونی مرحله ای رو راهنمایی بکنی بسم الله اگرم نه که مثل بقیه دوستان فقط خواننده بشو
کلا مثل اینکه دوست داری دو نفر با هم بحث میکنن بپری وسط بحث و یه خودی نشون بدی


شما کلا همین یه جمله افتاده ورد زبونت
هر کسی از بازی ایراد میگیره بهش میگی درک درستی از بازی نداره

اصلا شما مگه سازنده بازی هستید که اینقدر حرص و جوش میخورید؟
یا اینکه چیزی تو جیبتون میره که اینقدر ناراحت شدید؟

بازی باگ داره دیگه.حالا میخوای قبول کنی میخوای نکن.
برو همون لینکی که فرستادم رو بخون میفهمی باگ به چی میگن
حالا هی بیاد بگو من درک درستی از بازی ندارم;)

راستی بجای اینکه اینهمه از بازی تعریف کنید بگید جریان این تند راه نرفتن ویچر چیه؟
تو صفحات خارجی خوندم خیلی از کاربران چنین مشکلی داشتن و ظاهرا یه باگ(سنجاق قفلی) هست؟
کسی میدونه چطور میشه برطرفش کرد؟
اون جریان پر بودن کیف هم که دوستمون گفت رو امتحان کردم ولی جواب نمیده

بجای اینکه اینهمه سنگ بازی رو به سینه بزنید یه کمی وقت بزارید بقیه رو راهنمایی کنید هم بد نیستا;)

منم می تونم یه ویدیو بزارم توی یوتیوب یا یه مقاله بنویسم و صرفا به جنبه های بد بازی اشاره کنم. ولی دوستان هم گفتن با وجود مشکلاتی هرچند ازار دهنده (اسب گرلت/:)) نکات مثبت بازی اونقدر زیاده که میشه ندید گرفتشون.
شما به بقیه توهین نکن بقیه هم بهت کمک می کنند.
-----------------------------------------------------------------------
یک سفر به skellige برو ببین درست میشه یا نه. اگه نشد یه ماموریت اصلی یا فرعی (ترجیحا اصلی) تو skellige انجام بده به احتمال ۹۰ درصد درست میشه.
 
یه مورد جالب دیگه هم دیدم این بود که تو بازی عادی یه ماموریت کشتن هیولا هست که بعد از کشتن هیولا باید یک هفته بگذره تا پولت رو از کسی که سفارش کار داده بگیری ولی تو نیو گیم همون لحظه پول رو میده​



چون به دیالوگ ها توجه نمیکنین
اون فرد میگه اگه یه هفته صبر کنی دو برابرشو میدم شمام میتونین بگین نه همین حالا بده یا بگین اوکی و یه هفته بعد دوبرابرشو بگیرین. احتمالا تو انتخاب دیالوگا دقت نکردین
 
امروز بخش داستانی تموم کردم میخواستم بدونم پایان متفاوتی نداره؟؟
بازی سه تا پایان متفاوت داره که بسته به انتخاب هات داره. البته سرنوشت شخصیت های مختلف بسته به اینکه چه تصمیمی گرفتی هم فقط تو آخرین کات سین بازی نمایش داده میشه.
این تایپیک رو هم خواستی ببین ولی خب اسپویل میکنه پایان ها رو برات.
http://forum.bazicenter.com/thread96872/
 
تو Midcopse یه تاجر هست که باید ازش کارت بخری
من قبلش رفتم و کل ﺷﻤﺎﻝ ﻏﺮﺑﯽ Coast of Wrecks ﺭﺍ ﮐﻪ ﭘﺮ ﺍﺯ Pirate بود رو پاک کردم، ولی این اصلا کارت نمیفروشیه که من بخوام Morteisen رو ازش بخرم؟!! کلا یه Merchant بیشتر نداره که اینجا؟!
 
تو Midcopse یه تاجر هست که باید ازش کارت بخری
من قبلش رفتم و کل ﺷﻤﺎﻝ ﻏﺮﺑﯽ Coast of Wrecks ﺭﺍ ﮐﻪ ﭘﺮ ﺍﺯ Pirate بود رو پاک کردم، ولی این اصلا کارت نمیفروشیه که من بخوام Morteisen رو ازش بخرم؟!! کلا یه Merchant بیشتر نداره که اینجا؟!
یه تاجری هم قسمت شمالی Coast of Wrecks هست که باید ازادش کنی و توی قفس ه! اما واسه من تاجر نبود و ارایشگر بود و نه کارت بازی میکنه نه میفروشه...
 
یه تاجری هم قسمت شمالی Coast of Wrecks هست که باید ازادش کنی و توی قفس ه! اما واسه من تاجر نبود و ارایشگر بود و نه کارت بازی میکنه نه میفروشه...

دقیقاً برای منم آرایشگر بود
اصلا کارتی نمیفروشیه این Shopkeeper
فقط باهاش بازی کردم و یه کارت ازش بردم
یعنی کارت Morteisen رو فقط این تاجر داره؟!!
ویدئویی چیزی نیست ببینیم دقیقا باید چیکار کنیم؟!
لنگیم بخدا :d
 
آخرین ویرایش:
ای بابا بازی چرا اینجوریه؟!!
الان اون Merchant ای که تو Claywich هست و باید بری آزادش کنی رو رفتم از قفس آزاد کردم و تا Claywich همراهیش کردم، الان اصلا کارتی واس فروش نداره که!!!
 
آقا زدم بازیو تموم کردم دیشب!!!!
متاسفانه پایان بد بازیو دیدم بدجور حالم گرفته شد:-sاما سرنوشت شمال پایان نسبتا خوبی داشت ولی چه فایده!!!!تمام شمال و مردمش فدای یه تار موی سیریلا......نباید اینطور تموم میشد بازی واقعا بدجور دپرسم کرده بود اون لحظه مخصوصا آخراش که گرالت سیریلارو دخترم میگه!!!
میخواهم این دور برم پایان خوششو ببینم!!!!
دهنم سرویسه واسه death march ولی عزمم جزمه باید برم پایانهای دیگه رو ببینم حتما.
 
بنظرم پایان بازی خوب نبود.
سری ویچر به انتخاب های خاکستری معروفه،ولی در بین سه تا پایان اصلیش،یکی کاملا خوب و یکی کاملا بده.انتظار داشتم هر پایانی نکات مثبت و منفی خودشو داشته باشه ولی واقعا اینطور نبود.(پایان های سیری).
یه چیز دیگم که دوست داشتم باشه،تاثیر یه انتخاب تو پایان بازی بود.گذاشتن یه انتخاب آخر بازی میتونست پایانو زیبا تر کنه.
 
بازیو دارم میرم رو death march ولی زیاد اونجوری که فکر میکردم سخت نیست فقط نمیدونم چرا اینقدر گرگها تو بازی سگ شدن!!!!
خیلی جالبه من با لول 37 بازیو شروع کردم و هیچ کدوم از آرمورهام قویتر از ursin نبودن ولی وقتی بازیو شروع کردم دیدم آرمورهایی که داشتم از ursin قویترن:-/
 
بنظرم پایان بازی خوب نبود.
سری ویچر به انتخاب های خاکستری معروفه،ولی در بین سه تا پایان اصلیش،یکی کاملا خوب و یکی کاملا بده.انتظار داشتم هر پایانی نکات مثبت و منفی خودشو داشته باشه ولی واقعا اینطور نبود.(پایان های سیری).
یه چیز دیگم که دوست داشتم باشه،تاثیر یه انتخاب تو پایان بازی بود.گذاشتن یه انتخاب آخر بازی میتونست پایانو زیبا تر کنه.

ببین 3 تا پایان بود که ترکیبش خاکستری میشد، یعنی یه پایان خوب، یه پایان نه خوب نه بد و یه پایان بد
اگه پایان ها و انتخاب هایی که کردی رو از رو دلت زده باشی و نرفته باشی سراغ اینکه چه پایان هایی داره ( من بار اول که تموم کردم با همین روش رفتم بدون اینکه ببینم انتخابامو ) و وقتی تک تک تصمیمامو تو قسمتی که سیری میره برای مبارزه دیدم واقعا به وجد اومدم، اتفاقا پایان بازی فقط با یه تصمیم یه جوریه، حداقل سلیقه ی من نیست و ایجنوری که یه برایندی از انتخاب ها پایان رو رقم میزنه جالب تر بود.

دوستان من برای تروفی NG برم ، میگیرم تروفیه لول 35 رو؟ الان لولم 34 هس اما همه Quest هارو شخم زدم خیلی کم XP میده

کلا NGچه تروفی هایی رو نمیده؟
 
ببین 3 تا پایان بود که ترکیبش خاکستری میشد، یعنی یه پایان خوب، یه پایان نه خوب نه بد و یه پایان بد
اگه پایان ها و انتخاب هایی که کردی رو از رو دلت زده باشی و نرفته باشی سراغ اینکه چه پایان هایی داره ( من بار اول که تموم کردم با همین روش رفتم بدون اینکه ببینم انتخابامو ) و وقتی تک تک تصمیمامو تو قسمتی که سیری میره برای مبارزه دیدم واقعا به وجد اومدم، اتفاقا پایان بازی فقط با یه تصمیم یه جوریه، حداقل سلیقه ی من نیست و ایجنوری که یه برایندی از انتخاب ها پایان رو رقم میزنه جالب تر بود.

دوستان من برای تروفی NG برم ، میگیرم تروفیه لول 35 رو؟ الان لولم 34 هس اما همه Quest هارو شخم زدم خیلی کم XP میده

کلا NGچه تروفی هایی رو نمیده؟

چیزی نیست که نده!!!!
بهتره مراحلو زمانی بری که لولت زیاد باهاشون اختلاف نداشته باشه چون اگه لولت خیلی بره ازشون بالاتر کلا تو هر مرحله شاید 100تا xp بده!!!
شما تروفی death march رو گرفتی؟؟؟
 
من همه ی
  1. Redania's Most Wanted
  2. An Eye for an Eye
  3. A Matter of Life and Death
  4. Now or Never
  5. A Deadly Plot
اینا رو رفتم اما اخر now or never تریس میره و الان نمیدونم چطور باید ادامه بدم تا Blindingly Obvious فعال بشه و تروفی رو بگیرم! :(
کسی میتونه راهنمایی کنه؟



-----------
دقیقاً برای منم آرایشگر بود
اصلا کارتی نمیفروشیه این Shopkeeper
فقط باهاش بازی کردم و یه کارت ازش بردم
یعنی کارت Morteisen رو فقط این تاجر داره؟!!
ویدئویی چیزی نیست ببینیم دقیقا باید چیکار کنیم؟!
لنگیم بخدا :d
فک کنم بعد اپدیت جای merchant عوض شده! اخه تو اون تاپیک خیلی با جزئیات توضیح دادن فک نکنم اشتباه به این بزرگی با اون جزئیات ممکن باشه.
من ایشون رو از رو این عکس پیدا کردم:
eTLon8S.jpg
 
چون به دیالوگ ها توجه نمیکنین
اون فرد میگه اگه یه هفته صبر کنی دو برابرشو میدم شمام میتونین بگین نه همین حالا بده یا بگین اوکی و یه هفته بعد دوبرابرشو بگیرین. احتمالا تو انتخاب دیالوگا دقت نکردین
----------------------------------------
می دونم شما کدوم ماموریت رو میگید همون که افراد تو مه کشته میشن ولی من اونو نگفتم اسمش یادم نیست باید سیوم رو دوباره لود کنم تا اسمشو بگم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or