Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
اقا يه سوال من تازه امروز بازى رو گرفتم
اپديت بكنم بازى رو ؟ چون صفحات قبل ميگفتن باعث ميشه xp كم بده ! اگه اپديت نكنم باگ ها مشكلى تو روند بازى ايجاد ميكنن؟
 
دوستان تو اخر بازی همونجایی ک دمه در اون برجه با avvalach رو به رو میشیم توی 3 تا دیالوگ هر کدوم یه چند تا انتخاب داریم .... اونا تاثیری تو پایان بازی ندارن ... پس تو چی دقیقن تاثیر دارن
 
دوستان کسانی که این بازی رو و dragon age رو بازی کردن میتونن بگن در درجه سختی یکسان ویچر سخت تره آیا؟

من جفتش رو تموم كردم و فك ميكنم دراگون ايج از اين بازى ساده تره.قبل از اين بازى دراگون ايج رو خيلى قبول داشتم و حال كردم باش،جورى كه ديسكش رو نگه داشته بودم.بعد از تموم كردن ويچر و بلاد بورن يه جورايى از چشم افتاد دراگون ايج.اينقد ويچر گسترده و زيباست كه بعدش حالت گرفته ميشه از تموم كردن اونهمه مرحله و كوئستهاى تكرارى و آسون دراگون ايج.ديروز ديسكش رو رد كردم رفت و با گاد اف وار ريمستر تعويضش كردم.تنها قسمت خوب دراگون ايج كشتن دراگون هاى هر منطقه بود،باقيش ديگه همش تكرار مكررات.
 
اقا يه سوال من تازه امروز بازى رو گرفتم
اپديت بكنم بازى رو ؟ چون صفحات قبل ميگفتن باعث ميشه xp كم بده ! اگه اپديت نكنم باگ ها مشكلى تو روند بازى ايجاد ميكنن؟

اپدیت خیالت راحت تنها چیزی ک باعث میشه کم xp بگیری اینه ک رنگ کوئست خاکستری بشه و این فقط به این دلیله که لولت از لول کوئست خیلی بالاتر بره درحد 4 5 لول
 
The Witcher 3: Wild Hunt | PS4 [پست اول حتماً خوانده شود]

دوستان تو اخر بازی همونجایی ک دمه در اون برجه با avvalach رو به رو میشیم توی 3 تا دیالوگ هر کدوم یه چند تا انتخاب داریم .... اونا تاثیری تو پایان بازی ندارن ... پس تو چی دقیقن تاثیر دارن
خطر اسپويل:

از مرحله كه ميره ايل ميست،همونجا كه ميگه سيو كن،به بعد يه سرى كارا هست كه تو اعتماد به نفس سيرى تاثير ميزاره،اگه بخواى دقيقش رو بدونى يه سرچ كن دقيقا گفته چه كوئست هايى رو بايد چطور انجام بدى.مثلا يجا هست سيرى ميگه ميخوام برم حساب يكيو برسم،اگه بگى برو اعتماد به نفسش بيشتر ميشه،اگه بگى آروم باش يكى از موقييتها ميپره. يا اونجايى كه ميخواد با دوتا جادوگره حرف بزنه مبايد باهاش برى بايد تنها بفرستىش بره،يا وقتى ميگه ميخوام برم قبرستون بايد باهاش برى و يه سرو ديگه. اگه ٥تا تصميم مثبت بگيرى پايان اصلى مياد برات،اگه ٣تاشو بگيرى اون پايان متوسط گيرت مياد و اگه گند بزنى به همش اون پايان بد رو ميبينى.
 
دو تا سوال داشتم:
1-دو دفعه که تو بازیش بمب درست کردم برا دفعه بعد ملات بیشتری میخواد کلا هر دفعه باید مثلا نمک و گل بیشتر بیاری که ینی روش ساده تری نیست یا من یه کاریو انجام نمیدم.
2-یه مرحله فرعی هست به اسم black pearl که باید برم شرق یه پل خراب شده کسی میدونه این پل کجاست ؟تو نقشه هم علامت نمیزنه جاشو
 
همیشه به خودم میگفتم باید بازیهای انحصاری بگیرم ولی این بار دلم میخواد ویچر رو بخرم. حقیقتش از مدل نقش آفرینی خیلی لذت میبرم ولی چیزی که هنوز برای من جای سوال هست سیستم مبارزاتش هست که هنوز نتونستم تو هیچ تریلری این رو خوب درک کنم که چجوریه. میشه یکی به من بگه سیستم مبارزه ایش حال میده یا اینکه مثلا یه چیز سلیقه ایه؟!

مثلا میخوام بدونم یه چیزی تو سبک اساسینز یا گاد آف واره جنگیدناش یا یه مدل کاملا جدید؟!
 
این Gwent کارت هم بدجوری فاز میده! طرف مقابل خوبه هوش مصنوعی هست و گرنه بعد از اینجوری باختن ... :d

2ts379xvtyft1hmjzz6t.jpg

نمیدونم کسی تو The Skellige Isles از این وسیله استفاده کرده یا نه یه نوع بالابره خیلی جالبه View از اون بالا عالیه! من حوصله ندارم شهر رو دور بزنم تا برسم به قسمت های بالا ازش استفاده میکنم

g2trdbr0al3i383ulp12.jpg
 
به جز یکی از اون ability هایی که برای regenerade شدن خون هست،( تو هر ده ثانیه یه مقدار خیلی کم خون پر میشه) قابلیت دیگه ای من برای افزایش خون ندیدم. دوستایی که راه حل مناسبی برای این مشکل میدونن ممنون میشم توضیح بدن.
 
همیشه به خودم میگفتم باید بازیهای انحصاری بگیرم ولی این بار دلم میخواد ویچر رو بخرم. حقیقتش از مدل نقش آفرینی خیلی لذت میبرم ولی چیزی که هنوز برای من جای سوال هست سیستم مبارزاتش هست که هنوز نتونستم تو هیچ تریلری این رو خوب درک کنم که چجوریه. میشه یکی به من بگه سیستم مبارزه ایش حال میده یا اینکه مثلا یه چیز سلیقه ایه؟!

مثلا میخوام بدونم یه چیزی تو سبک اساسینز یا گاد آف واره جنگیدناش یا یه مدل کاملا جدید؟!

سیستم مبارزش اصلا شبیه GoW نیست. ظاهرا ممکنه شبیه AC بنظر بیاد ولی من خیلی ساله AC بازی نکردم و عملا نمی دونم چجوریه. شما دوتا دکمه برای ضربه زدن داری یکی تند و ضعیف یکی کند و قوی. یه دکمه برای جاخالی و یک دکمه هم برای دفاع که اگر در زمان مناسب بزنی (یعنی دقیقا قبل از اینکه ضربه طرف بهت بخوره) بهتره. به اضافه اینه از چندین مدل جادو استفاده می کنی مثلا می تونی آتیش بزنی یا روی خودت شیلد بندازی. اسلحه مختلفی موجوده و هرکدوم توی شرایط مختلفی ممکنه بدرد بخورن. دشمنای مختلف و بعضا متفاوتی داری که ممکنه باعث بشن تاکتیک مبارزه ات رو عوض کنی. از تیرکمون هم می تونی استفاده کنی.

کلا نباید سیستم مبارزش رو با یه بازی اکشن محض مثل GoW مقایسه کنی چون ویتچر کلی بخش ها دیگه هم داره و فقط به مبارزه خلاصه نمیشه.
 
به جز یکی از اون ability هایی که برای regenerade شدن خون هست،( تو هر ده ثانیه یه مقدار خیلی کم خون پر میشه) قابلیت دیگه ای من برای افزایش خون ندیدم. دوستایی که راه حل مناسبی برای این مشکل میدونن ممنون میشم توضیح بدن.


اگه رو درجه سختی راحت یا نرمال میری که با Medit کردن پر میکنه
اما خب درجه سختی سوم و چهارم باید تا میتونی Food جمع کنی
راحت ترین و کم هزینه ترین راه هم کشتن گاو و گوسقند و خوک و ... هست
یه مزرعه پیدا کن بکششون، بعد Medit کن و دوباره بکششون
برای من تو یه مزرعه یه حالت باگ هم شد هر چی گوسفند میکشتم بازم بود :d همون اوایل بازی حدود ۱۰۰ تا Raw meat جمع کردم الان هنوز ۶۰ تا دارم!
و راه دیگه هم استفاده از Potion هست که Shadow توصیه میشه اما نباید زیاده روی کنی، هر potion هم که با هر درجه سختی که میری با Medit کردن پر میشه
 
اگه رو درجه سختی راحت یا نرمال میری که با Medit کردن پر میکنه
اما خب درجه سختی سوم و چهارم باید تا میتونی Food جمع کنی
راحت ترین و کم هزینه ترین راه هم کشتن گاو و گوسقند و خوک و ... هست
یه مزرعه پیدا کن بکششون، بعد Medit کن و دوباره بکششون
برای من تو یه مزرعه یه حالت باگ هم شد هر چی گوسفند میکشتم بازم بود :d همون اوایل بازی حدود ۱۰۰ تا Raw meat جمع کردم الان هنوز ۶۰ تا دارم!
و راه دیگه هم استفاده از Potion هست که Shadow توصیه میشه اما نباید زیاده روی کنی، هر potion هم که با هر درجه سختی که میری با Medit کردن پر میشه
اون Food هارو میدونم منظورم اون پرک هایی که آنلاک میکنیم هستش. به حز یه مورد regenerate کردن خون هیچ مورد دیگه ای ندیدم.
 
همیشه به خودم میگفتم باید بازیهای انحصاری بگیرم ولی این بار دلم میخواد ویچر رو بخرم. حقیقتش از مدل نقش آفرینی خیلی لذت میبرم ولی چیزی که هنوز برای من جای سوال هست سیستم مبارزاتش هست که هنوز نتونستم تو هیچ تریلری این رو خوب درک کنم که چجوریه. میشه یکی به من بگه سیستم مبارزه ایش حال میده یا اینکه مثلا یه چیز سلیقه ایه؟!

مثلا میخوام بدونم یه چیزی تو سبک اساسینز یا گاد آف واره جنگیدناش یا یه مدل کاملا جدید؟!
بنظر من سیستم مبارزاتیش زیاد جالب نیست
اساسین خیلی بیشتر روش کار کردن و خیلی خیلی طبیعی تر هست
شبیه اساسین هست ولی با جزعیات کمتر
مثلا اسایسن خیلی راحت میشه سپر گرفت و ب حریف تنه زد اما این باید هی این ور اون ور پرید و شمشیر زد
البته شاید بدلیل این باشه که دشمانی ویچر همش ادم نیستند و موجودات عجیب غریب هستند
.
.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or