Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
دوستان که اپدیت کردن یه توضیح بدن که اوکی شده بازی ؟ بریم سراغش ؟ :دی

یک سری باگ ها هنوز بر طرف نشده
باید منتظر یه پچ دیگه باشیم
کوئست The Heroes' Pursuits: For the Goddess' Glory که خودم الان تست کردم همچنان باگ داره :|
ضمن اینکه تو گف چند مورد دیگه هم گفتن که مثل اینکه هنوز باگشون رفع نشده :d مثل اینکه باگ xp هم هنوز بر طرف نشده:|:d
 
یک سری باگ ها هنوز بر طرف نشده
باید منتظر یه پچ دیگه باشیم
کوئست The Heroes' Pursuits: For the Goddess' Glory که خودم الان تست کردم همچنان باگ داره :|
ضمن اینکه تو گف چند مورد دیگه هم گفتن که مثل اینکه هنوز باگشون رفع نشده :d مثل اینکه باگ xp هم هنوز بر طرف نشده:|:d

خسته نباشن :دی
میشه بازی کرد ؟ افت فریم و اینا چطوریه وضعیت ؟
 
از حق نگذریم بازیش خیلی باگ داره ها
من که گذاشتم داره اپدیت میشه تموم که شد نتیجه رو میگم

خوب بود تاخیرش زدن اگه تو همون زمستون میومد قطعا حماسه یونیتی رو تکرار میکرد:d
 
پچ 1.05 عرضه شده و تغییرات خیلی زیادی داشته ، پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید ،


Update v1.05 changes:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Fixes a possible exploit by preventing certain drowners from respawning infinitely.
* Improves the distribution of experience points gained by completing quests with recommended levels lower than the player character level.
* Merchants now offer more weapon types.
* Rebalances the prices of maps that can be purchased from merchants.
* Clarifies a number of crafting diagrams.
* Fixes an exploit whereby players could buy sea shells and sell the pearls inside them at a higher price.
* Increases the variety of loot dropped throughout the game.
* Increases the variety of items available in shops.
* Shops now only offer weapons with levels matching or exceeding the player character level.
* Slightly reduces the amount of coin dropped from chests and monsters.
* Deploys the Bovine Defense Force Initiative.
* Fixes an issue where runestones could not be upgraded to greater runestones.
* Reduces the spawn time of selected groups of NPCs.
* Geralt no longer interacts with candles placed near chests and other openable objects.
* Improves the smoothness of camera movement.
* Fixes a number of issues related to horseback riding.
* Fixes an issue where the player could not deflect arrows/bolts at longer distances.
* Introduces a number of fixes in in-game communities.
* Introduces a number of fixes related to combat.
* Vitality begins to drop if Toxicity exceeds 80%, as originally intended.
* Fixes an issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach.
* Improves Geralt's movement, especially when he swims.
* Fixes an issue whereby Geralt could be attached to a sinking boat while aiming his crossbow.
* Fixes a number of issues related to Vitality regeneration.
* Fixes an issue whereby certain actions could be randomly blocked during gameplay.
* Fixes a rare issue whereby Geralt could not mount Roach after fast travelling between points.
* Fixes a number of minor tooltip and wording bugs.
* Adds a series of color-blind friendly features. Improves visibility of tracks, marks, footprints and scent clues. Color-blind friendly features can be enabled in the Options\Gamplay submenu.
* Introduces a number of additional fixes to alt + tabbing.
* Fixes an issue where The Witcher 3 process did not close properly if the user did not have XAUDIO installed.
* Introduces a number of general stability and performance improvements.
* Fixes an issue where in certain situations the game could crash while a save was being loaded.
* Adds some missing translations in localized versions.
* Ciri can no longer unlock fast travel points.
* Improves the behavior of sails when viewed from longer distances.
* Improves performance in selected scenes and cutscenes.
* Fixes an issue where clouds and fog could flicker on some hardware configurations.
* Fixes an issue where Geralt could pass through walls in the fish market in Novigrad.
* Removes repeated sound cues on entry into GUI panels a second time.
* Adds a collision near Kaer Gelen that could cause the player to be blocked inside the building.
* Improves the scale of selected elements of the GUI and HUD.
* Introduces a number of bug fixes and user experience improvements in the GUI panels.
* Introduces a number of small changes in the UI for gwent.
* Improves the alignment of the HUD for the 21:9, 4:3 and 5:4 screen ratios.
* Disables "Input device changed" messages and adds options to disable on-screen combat feedback and floating tags above NPCs.
* Adds an information prompt and Journal entries related to new DLC packages.
* Fixes an issue where some formulae were not displayed in the Alchemy panel when the player possessed level 1 of said formulae.
* Introduces a number of fixes in key bindings.
* Introduces new ******s for the Alchemy and Crafting panels.
* Fixes a number of minor issues where music tracks were not triggered in their designated locations.
* Fixes an issue where some players could not interact with an object during the Pyres of Novigrad quest.
* Fixes an issue where some players could not make Geralt run after the Wandering in the Dark quest.
* Fixes an issue where players could not talk to Octo after the Lord of Undvik quest.
* Reduces the number of Wild Hunt minions spawned during the Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
* Fixes an issue where Keira could sometimes fall beneath the terrain during the Wandering in the Dark quest.
* Fixes an issue where certain actions were blocked during the Blindingly Obvious quest.
* Fixes an issue where the player could not activate a portal during the Wandering in the Dark quest.
* Fixes an issue where the player could get trapped in the ruins of Tuirseach Castle.
* Geralt can now always play gwent with Madame Serenity.
* Fixes an issue where Vernon Roche would not appear at the Hanged Man's Tree during the Eye for an Eye quest.
* Fixes an issue where the player could not talk or otherwise interact with certain NPCs.
* Fixes an issue where the sirens in the Lord of Undvik quest could be invincible.
* Fixes an issue where the player could not perform certain actions after the Carnal Sins quest.
* Fixes an issue where some players experienced an infinite loading screen during the King's Gambit quest.
* Fixes an issue where the player could experience a progression break after choosing a certain dialogue option when talking to Dijkstra in the Count Reuven's Treasure quest.
* Fixes an issue where Simun did not spawn properly during the Unpaid Debt quest.
* Fixes an issue in the Contract: The Oxenfurt Drunk quest where the katakan was not hostile after being lured.
* Fixes an issue in the Contract: Shrieker quest where the shrieker was not hostile in certain situations.
* Fixes an issue where the player could not perform certain actions in the Master of the Arena quest.
* Fixes an issue where wolves were not visible in the Contract: Mysterious Tracks quest.
* Fixes an issue where the player could not fast travel under certain rare circumstances.
* Fixes an issue where the player could not interact with Hattori during the Swords and Dumplings quest.
* The player can no longer take on the Apiarian Phantom contract multiple times.
* Fixes an issue where some players could not progress during the Broken Flowers quest.
* Fixes an issue whereby the "Novigrad, Closed City" entry might have remained in the Journal indefinitely.
* Fixes an issue in the Return to Crookback Bog quest where monsters were spawned inside a building.
* Players can no longer prematurely obtain a key from a halfling, thus blocking the Contract: The Apiarian Phantom quest.
* Fixes an issue in the Greedy God quest where the player could kill a monster twice.
* Adds fail-safes for players being unable to obtain gwent cards after Dijkstra or Lambert can no longer be found in the game.
* Fixes an issue whereby Triss could get stuck on a set of stairs after a scene during the Now or Never quest.
* Fixes an issue where Ermion could not leave Lugos' area during the Sunstone quest.​
 
پچ خیلی خوبیه. پیشنهاد میکنم حتما نصبش کنید. خدا رو شکر این خارجی ها کشتن ما رو تو فروم CDPR. بس که نظر سنجی و فحش و ... میدادن.نیازی هم به آپدیتهای قبلی ندارید. فقط پچ روز اول رو میخواد
 
دوستان ارزش خرید بازی روی وان بیشتره یا 4؟
کم بودن افت فریم بیشتر مد نظرمه تا گرافیک بیشتر
با Patch 1.03 مشکل فریم تو X1 تقریبا برطرف شده و تو گیم پلی تقریبا فریم رو 30 ثابته. یه مقدار تو کات سین ها افت فریم هست که زیاد اذیت نمیکنه.
 
انقدر ماموریت جانبی میرم که داستان و کوئستهای اصلی یادم میره ! :دی
الان دوتا Main quest دارم که اصلا هیچکدومش رو نمیتونم برم !
این کوئست میگه Help resolve the matter of the succession to the skellige throne ولی هیچ آیتمی نشونم نمیده !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or