Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

655

کاربر سایت
Sep 27, 2012
2,368
نام
RZA
سلام دوستان
من بازی امروز رسیده دستم. هنوز بازیی نکردم و چندتا سوال دارم
1- الان بخوام ابدیت کنم اخرین ابدیت رو میزنه؟ یا یکی یکی همشو میزنه؟
2- با این مشکلاتی که ابدیت داره الان من بهتره ابدیت کنم یا بدون ابدیت بازی کنم یا کلا هنوز بازی نکنم منتظر بمونم ابدیت جدید بیاد بعد اون بازی کنم؟
3- درجه سختی هم تو میزان XPی بازی تاثیر داره.
4- بازی من لول all هستو خواستم بدونم از اون نسخه های سانسور شده نیست که.

پیشنهاد من اینه اپدیت نکن فعلا... (چون باعث میشه بعضی از quest ها xp نده)

فکر کنم درجه سختی تاثیر داره هرچی درجه سختی بیشتر باشه لول اپ کند تر میشه ولی مطمئن نیستم

ریجن all سانسور نداره خیالت راحت
 

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
8,445
نام
مسلم
دوستان من اینجاش موندم

تو قسمت witcher contracts

http://uupload.ir/files/le9_witcher3_2015-04-10_13-35-34-17.jpg

نمی دونم چیکار کنم اونجا علامت هم میده ولی چیزی نیست اخلش هم پریدم چیزی نیافتم کسی هست اینجا رو رفته باشه ؟ راهنمایی لطفا
برای تموم کردن این ماموریت باید طبق مراحل زیر پیش رفت
بعد از گرفتن ماموریت باید به جایی که چاه هست بری و وارد تنظیمات بشی و گزینه ی Meditation رو انتخاب کنی و تا موقع ظهر (برای اطمینان تا عصر) زمان رو جلو ببری تا noonwraiths از توی سوراخش بیرون بیاد. الان کشتنش خیلی سخته چون یه چیزی هست که به دنیای زنده ها متصلش میکنه و اول باید پیدا و نابودش کنی، پس باید فرار کنی.
بعد از اینکه فرار کردی، یه بار دیگه Meditate کن تا هیولا دوباره به سوراخش برگرده.
وارد منوی بازی بشو و به بخش glossary --> Bestiary برو و اطلاعاتی که در مورد nooonwraiths نوشته رو بخون. (نمیخواد انگلیسی هاش رو بخونی و فقط کافیه که بدونی که نسبت به چه چیزهایی آسیب پذیره)
حالا دوباره وارد منطقه ی چاه شو و خونه های اطراف رو با استفاده از Witcher Sense برای پیدا کردن سرنخ بگرد (رد های قرمز رنگ). توی یکی از خونه ها یه journal (دفترچه ی خاطرات) پیدا میکنی که حتما باید از توی inventory بخونیش.
حالا رد خون رو با استفاده از witcher sense دنبال کن تا به دم چاه برسی و اونجا طناب چاه رو بیرون بکش تا یه اسکلت رو بالا بیاره.
بعد از در آوردن اسکلت، گرالت میگه که دست چپش نیست و احتمالا دستبندش روی هم دست چپش بوده.
بعد بپر داخل چاه و به عمق آب برو و از witcher sense استفاده کن تا دستبند رو کف آب پیدا کنی.
بعد از اینکه دستبند رو برداشتی با نگاه کردن به نقشه ی کوچیکی که بالا سمت راست تصویره میتونی راه خروج از چاه رو پیدا کنی، منتهی باید زیر آبی بری:d
وقتی که از داخل چاه خارج شدی، باید دوباره به منطقه ی اطراف چاه برگردی و اسکلت و دستبند رو کنار چاه آتش بزنی. (میتونی قبلش یه ذره آماده سازی کنی، مثلا Specter Oil بسازی و روی شمشیرت استفاده کنی)
وقتی رسیدی کنار چاه، پیشنهاد من اینه که تا شب صبر کنی چون noonwraith ها توی شب ضعیفترن. بعدش برو همونجایی که اسکلت هست و کنارش یه اتیش روشن کن. یه فیلم نشون داده میشه و بعدش مبارزه شروع میشه.
برای کشتنش بهتره که با استفاده از علامت Yrden (
yrden.png
) اول گیرش بندازی و بعد بهش ضربه بزنی. بعضی وقت ها هم سه تا کپی از خودش بیرون میده که باید هر چه سریعتر بکشیشون، چون از جونت کم میکنن.
 

omid_13

کاربر سایت
Nov 22, 2013
599
نام
OmidLOL
اولین RPG که خیلی حال کردم باهاش (کلا 3 تا rpg بازی کردم D: ) :x ای دل قافل( غافل،ghafel) من نمیدونستم مدیتیشن میکنه جونش زیاد میشه هی میرفتم نون میگرفتم میخوردم پولم ته کشید:d
 

Anti karizma

کاربر سایت
Oct 25, 2013
635
نام
بهرام
اولین RPG که خیلی حال کردم باهاش (کلا 3 تا rpg بازی کردم D: ) :x ای دل قافل( غافل،ghafel) من نمیدونستم مدیتیشن میکنه جونش زیاد میشه هی میرفتم نون میگرفتم میخوردم پولم ته کشید:d

مدیتیشن فقط تو سه سطح اول بازی باعث افزایش سلامتی میشه اما دو تا سطح آخری موثر نیست و سطح سلامتیتون فقط با استفاده از آیتم ها بالا میره
راستی کسی مرحله پرنسس رو انجام داده؟ چوپون نشده بودیم که شدیم خ خ خ
 

homayoon k2

کاربر سایت
Oct 14, 2012
1,711
می گم شب های بازی خیلی به نظر روشن میاد........راهی نیست تو تنظیمات تاریکتر بشه و یه جورایی احساس وحشت کنیم وسط جنگل؟؟! می خوام ترسناکتر بشه!
شکار اولین گریفین بدجوری چسبید
 

sabco

کاربر فعال
Sep 16, 2009
1,597
چند سال وفاداری به the witcher :d
کلا زندگی کردیم با بازی :d
5ybl_wi.png
[/URL][/IMG]

اتفاقا منم رو سیستمم سه تاشون رو دارم.



به امید روزی که ایکون شماره سوم هم نسخه Enhanced Edition بشه با امکانات خیلی بیشتر و پشتیبانی از DirectX 12 :d
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
سلام
این مود sweetfx رو فریم تاثیر داره

خیر ، همچنین فکر نمیکنم اصلا اسمشو مود بذاریم ، این سوئئیت اف ایکس حالت یه فیـــلتر و همچنین تغییر بوست ها و کانترست هست و تغییر گرافیکی ایجاد نمیکنه ...
این پست بنده رو ببینید ، واقعا Alan Wake تو جاهایی Draw Distance و بافت گیاهی بهتری رو ارائه میده اونم چند سال پیییش:| (نظرشخصی) :
http://forum.bazicenter.com/thread95579/page12/#post3750822
 

655

کاربر سایت
Sep 27, 2012
2,368
نام
RZA
خیر ، همچنین فکر نمیکنم اصلا اسمشو مود بذاریم ، این سوئئیت اف ایکس حالت یه فیـــلتر و همچنین تغییر بوست ها و کانترست هست و تغییر گرافیکی ایجاد نمیکنه ...
این پست بنده رو ببینید ، واقعا Alan Wake تو جاهایی Draw Distance و بافت گیاهی بهتری رو ارائه میده اونم چند سال پیییش:| (نظرشخصی) :
http://forum.bazicenter.com/thread95579/page12/#post3750822

لابد وسعت Alan wake اندازه ویچر بوده :-/
 

غفاری

کاربر سایت
May 20, 2014
846
دوستان من لولم تو بازی 4 هست بازی رو روزی به دلایلی نیم ساعت بازی میکنم فک کنم تا 5 6 ماه مشغول باشم...یک سوال من لولم 4 هست و یکی از شمشیر هام یک فلشه قرمزه بالا خورده و دیگه نمیشه ازش استفاده کرد و 4 تا 5 تا شمشیره دیگه هم کلا کارایی ندارن آنچنان وقتی استفاده میکنم و جونه دشمنان رو اصلا نمیدونم چرا با عذاب کم میکنن یا اثری ندارن در کل ...

ی بخشی هم تو بازی هست که enhanced میکنیم وسایلو دقیقا این نقشش چی هست تو بازی؟؟؟؟؟ کجا من میتونم اون شمشیرم که علامته قرمز خورده روش و نمیتونم بیارمش و ازش استفاده کنم درست کنم دقیقا؟؟؟؟

ی سوال خیلی مهم من الان تو valen هستم چنتا جایه دیگه هم هست تو نقشه کلیه بازی که میشه رفت تو اونا و هرکدوم از اون ها شهرهایه خودش و main quest هایه خودشو داره یا اینکه همه main quest ها از اول هستش تو بخشه quest ..؟؟؟؟؟
آخه من وارده valen شدم و وارده جاهایه دیگه نشدم وقتی از نقشه بالا میبینی 4تا جایه بزرگ هست vale خودشه ی منطقه هست با شهرهایه خودش و نقشه و محیطه خاضه خودش درسته؟؟
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر