Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
فقط امیدوارم این دفعه یه سیستم new game + اضاف کنند تو شماره ی قبلی نمیشد همه اسکیل ها را فول کرد
چرا اتفاقا میشد:d اگر همه ماموریت های فرعی رو میرفتی و با دشمنای زیادی سر و کله میزدی، به احتمال 90% میشد. یکی از اچیومنت های بازی رسیدن به لول 37 هست که بالای 70% اسکیل ها رو گرفتم:d
ولی خب با NG+ موافقم. توی بازی قبلی رسما نمیشد روی درجه سختی آخر بازی کرد. سریع میمردی و باس از اول چپتر شروع میکردیم:|
 
خب دیروز گیم اسپات یه مطلبی درباره Witcher 3 گذاشته که یه جاهاییش بنظرم خیلی جالب بود

03695378852280727370.png


1
- اول از همه همونطور که میدونید تا فوریه 2015 تاخیر خورده ولی با توجه به دمویی که نشون دادند به گیم اسپات ، بنظر میرسه واقعا این زمان طولانی برای بازی احتیاج بوده.
2- در ادامه به جزئیات بازی اشاره کرده که نمیخواهند دنیایی بسازند که انگار با این که بزرگه ولی تصاویر دوردست فقط نقاشی شده باشند (یعنی هرچی میبینید قابل دسترسیه از کوه گرفته تا بالا رفتن از اون:d) و به جزئیات محیطی و جغرافیایی هم اشاره کرده که همگی در جهت بازی هست و الکی طراحی نشدند.
3- در ادامه مقاله گفته شده که هر وقت حواستون پرت بشه و آماده نباشید احتمالا میمیرید! که منظورش سخت تر شدن بازی هست و میخواند اون هست Monster Hunter رو کاملا القا کنند
4- همونطور که قبلا هم اشاره کردند نمیخواند مثل DS بازی رو سخت کنند و هی بکشند مارو:d و برای این منظور یه بخش آموزشی برای آشنایی با ساختار گیم پلی برای بازی در نظر گرفته شده(ببینید بازی چقدر سیستم مبارزاتش خفن شده که بخش آشنایی گذاشتند در حالی که نسخه قبلی چندتا حرکت و انیمیشن بود و دیگه به خود ما بستگی داشت و نیازی به آموزش نداشت:d)
5- مورد بعدی بزرگی محیطی هست که گفتند 40 دقیقه طول میکشه تا توی یه مسیر مستقیم از شمال به جنوب برید:-o و توی این مدت حتی شما تجربیات بهتری برای دست و پنجه نرم کردن با دنیای بازی بدرست خواهید آورد(احتمالا منظورش این بوده که فقط روی اسب رفتن تا رسیدن به اونجا نیست بلکه جزئیات زیادی از محیط و گیم پلی بازی(احتمالا دشمنان زیاد) در نظر گرفتند که به آشنایی با این بازی کمک میکنه).
6- مورد بعدی درباره دشمنان و Side quest ها هست که گفتند تنوع زیادی و Trophy های زیادی رو هم برای شما داره و میتونید چیزهای زیادی رو Collect کنید (احتمالا مثل اسکایریم میتونید حیوانات و دشمنان بکشید و پول بگیرید).
7- در ادامه مطلب به نکته خوبی اشاره کردند و گفتند بزرگی بازی باعث نمیشه شما حواستون از داستان اصلی پرت بشه بلکه عاملی هست برای گرایش بیشتر و جذب شدن بهتر به داستان.
8- نکته ناامید کننده از نظر من این هست که گفتند آزادی عمل GTA و skyrim رو نمیدند و شما حق ندارید هرکی رو دوست داشتید بکشید! چون بنظرشون داستان بازی رو متلاشی میکنه!(البته راست میگه! واقعا گرالت قاتل نیست و با کشتن این آدم ها یه جورایی شخصیتش رو داریم تغییر میدیم! مثلا بشخصه تو اسکایریم میرفتم شخصیت های مهم رو میکشتم! ولی مردم بهم افتخار میکردند! مسخره!:d).
9- مورد بعدی واکنش گاردها هست که گفتند با توجه به شناختشون از گرالت سعی میکنند به ملایمت رفتار کنند و گرالت رو آروم کنند البته اگه از کوزه در برند ممکنه وارد عمل بشند و با ما بجنگند در همین راستا گفتند یک سیستم Police در کنار یک سیستم REaction تو بازی هست که اولی رو توضیح دادم ولی سیستم REaction مثل نسخه قبلی اگه تو جمع مردم شیمشیر بکشید فریاد میزنند و درمیرند:d و گفته بازی یه سندباکس آزادی گونه نیست بلکه آزادی عملی داره که در راستای داستان و روایت و شخصیت گرالت هست!
10- مورد بعدی درباره قایق هست که ما متیونیم یکی بخریم یا بسازیم و توی یک جزیره ازش استفاده کنیم ولی بین REgion های بازی نمیتونیم Travel کنیم البته دزدی قایق هم وجود داره.
11- خب رسیدیم به جاهای خوبش!:d درباره عشق و اینجور چیزا که سعی کردند بیشتر شبیه کتابش کنند و گرالت رو به فرد جذاب تر و صکصی تری تبدیل کنند:d و گفتند این روابط که داره کاملا با داستان در ارتباطه و روی داستان تاثیر بالایی داره و صرفا یه کار معمولی و بی استفاده نیست:dیعنی چه بخوای چه نخوای .....:d زوریه آقا:d.
12- در ادامه به همون جادوها و potion های اشاره کردند که مثل ویچر 2 نمیتونید براحتی هر وقت خواستید استفاده کنید بلکه در مواقع نیاز باید استفاده کنید و سیستم درخت گونه اسکیل ها هم که شامل Sword و magic میشه بسیار بهتر و فعال تر از گذشته هستند و تاثیر بیشتری تو بازی و مبارزات دارند.
13-در آخر هم راجب پایان بازی گفته که میخواند این داستان خوب بازی رو با یه پایان خوب جواب بدند.

در نهایت بنظرم این همه طول کشیدند برای ساخت بازی خیلی خوب جواب میده و واقعا اون چیزی که انتظار میره رو خواهند ساخت!
من متنو رو کامل خوندم و برداشتم رو نوشتم ولی اگه دوست داشتید میتونید برید این لینک و بقیه چیزها رو بخونید ، گرچه اکثرش تکراریه و همونایی هست که قبلا گفتند.
ممنون ! متن جالبی بود! فقط این شماره 4 که گفتی بخش آموزشی داشت البته رو نسخه ی ایکس باکسش نه پی سی!
ولی ای کاش 2014 می اومد و در کنار عصر اژدها و دارک سولز یکی از بهترین سالهای نقش آفرینی رو رقم می زد!
الان فقط منتظرم ببینم آیا این بازی قراره از dx12 استفاده کنه یا نه! سیستم مورد نیاز رو هم بگن بد نیس!:d
 
ممنون ! متن جالبی بود! فقط این شماره 4 که گفتی بخش آموزشی داشت البته رو نسخه ی ایکس باکسش نه پی سی!
ولی ای کاش 2014 می اومد و در کنار عصر اژدها و دارک سولز یکی از بهترین سالهای نقش آفرینی رو رقم می زد!
الان فقط منتظرم ببینم آیا این بازی قراره از dx12 استفاده کنه یا نه! سیستم مورد نیاز رو هم بگن بد نیس!:d

بعیده بخواد از DX11 استفاده کنه بازی مدتها هست که تو ساخته و حالا کوتا DX12 اصلا جا بیفته! شاید بعدا یه پچی چیزی با اپدیت DX12 بدند.
 
These aren’t games for everyone...
We have particular ambitions about
what we want to achieve. The games
that we make have a complex story
you have to work a bit to fully gras
p,
and I think avoiding bad and good
options is also a part of addressing
and catering for this large audience,
which demands the same treatment
they’d get from movies or books.”



خیلی لذت میبرم که هنوز استدیو هایی هستند که روساشون مثل CD Projekt فکر میکنن و بازیرو واسه آدمای گنگ و پرت از مرحله Dumb down نمی کنن.
 
بهتربود‌ میگفتی "ب نظر من خیلی زشته"...چون ب نظر یه تعدادی انسان به علتوه‌ی خودم هم قشنگه و هم معنادار!

حالا منم زیاد از باکسش خوشم نیومد، یه نگاهم دقیق بهش انداختم، معنادارش رو به من میگی کجاست؟(دارم شوخی نمی کنم جدا کنجکاو شدم)
 
8186cda44c8d1f121.jpg

سازندگان بازی گفتن که با یدونه 780 Ti میتونید این بازی رو با حداکثر تنظیمات و بصورت 1080p و با 8xMSAA با فریمی حدود 35 الی 45 بازی کنید. گفتن برای فریم بیشتر باید آنتیالسینگ رو پایین تر ببرید.
باتوجه به گرافیک فوق العادش که بنظرم فریم خوبی میده.
همچنین گفتن که روی کنسول های نسل حاضر یعنی xboxone بصورت 1280*720 و روی ps4 بصورت 1600*900 اجرا خواهد شد. و هردو بصورت 30 فریم. باتوجه به اینکه غولی مثل 780ti 35 فریم میده واقعا کنسول ها هم خیلی خوب عمل کردن !
منبع:
The Witcher 3 потребует для максимальных настроек минимум GEFORCE GTX 780 Ti | Игровые новости | Новости
 
8186cda44c8d1f121.jpg

سازندگان بازی گفتن که با یدونه 780 Ti میتونید این بازی رو با حداکثر تنظیمات و بصورت 1080p و با 8xMSAA با فریمی حدود 35 الی 45 بازی کنید. گفتن برای فریم بیشتر باید آنتیالسینگ رو پایین تر ببرید.
باتوجه به گرافیک فوق العادش که بنظرم فریم خوبی میده.
همچنین گفتن که روی کنسول های نسل حاضر یعنی xboxone بصورت 1280*720 و روی ps4 بصورت 1600*900 اجرا خواهد شد. و هردو بصورت 30 فریم. باتوجه به اینکه غولی مثل 780ti 35 فریم میده واقعا کنسول ها هم خیلی خوب عمل کردن !
منبع:
The Witcher 3 потребует для максимальных настроек минимум GEFORCE GTX 780 Ti | Игровые новости | Новости

باید دید واقعا نسخه کنسولها دقیقا مثل pc هست با رزولوشن پاینتر یا امکانات گرافیکی حذف کردن نسبت به pc
برای pc زیر 60 فریم راضی کننده نیست امیدوارم با کم کردن aa بشه با یه 780 یه ۶۰ فریم پایدار بگیریم
 
تایید کردن ! :|
کارگردان بازی گفته که تو این شماره هم صحنه های غیراخلاقی هست و یکی از مهم ترین ارکان بازی هستش و اگر نباشه بازیکنان کمتری سراغ این بازی میان !
نویسنده هم این رو تایید کرده و گفته صحنه ها در این شماره بیشتر شده و بازیکن به طور جدی با این صحنه ها رو به رو میشه !
 
تایید کردن ! :|
کارگردان بازی گفته که تو این شماره هم صحنه های غیراخلاقی هست و یکی از مهم ترین ارکان بازی هستش و اگر نباشه بازیکنان کمتری سراغ این بازی میان !
نویسنده هم این رو تایید کرده و گفته صحنه ها در این شماره بیشتر شده و بازیکن به طور جدی با این صحنه ها رو به رو میشه !

این که از روز اول معلوم بود تو نسخه 3 این قضیه جدی تر هست اما مشکلی نداره.
 
تایید کردن ! :|
کارگردان بازی گفته که تو این شماره هم صحنه های غیراخلاقی هست و یکی از مهم ترین ارکان بازی هستش و اگر نباشه بازیکنان کمتری سراغ این بازی میان !
نویسنده هم این رو تایید کرده و گفته صحنه ها در این شماره بیشتر شده و بازیکن به طور جدی با این صحنه ها رو به رو میشه !

یعنی منطق کارگردانه منو دیوونه کرده :|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or