Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
80
خب مثل اینکه یوروگیمر یه مصاحبه با تیم سازنده داشته در باره موضوعات مختلف! که میتونید از این لینک بخونید : The Witcher 3: What is a next-gen RPG? • Articles • Eurogamer.net
ولی چند قسمتش بنظرم جالب اومد یکی در رابطه با 18+ های بازی:d

"In The Witcher 3 we are keeping the eroticism but we're working really hard at making sure it's interwoven with the story."

البته این خلاصه اش بود! تو متن مصاحبه توضیحات زیادی داده که مشخصه تو این نسخه برای این قسمت سنگ تموم گذاشتن:d

اما قسمت دوم مربوط به سختی بازی هست که به شخصه نسخه قبلی خیلی سختی کشیدم تا تموم شد چون خیلی سخت بود! ولی این نسخه بنظر سختی معقول تری داره و سعی کردن از DS تقلید نکنند

"We tried in The Witcher 2 to make this high difficulty level but it was a mistake."

قسمت بعدی که بنظرم جالب اومد و مثل نسخه قبلی هست در رابطه با DLc و این چرتا پرتا هست که ماشالا بازیهایی مثل Skyrim و ME و... یه عالمه DLC دارند ولی این بازی : خیر! البته احتمالا DLc خیلی بزرگ خواهد داشت!

"Maybe there's an option to have a huge expansion pack ... This is the only option [for paid DLC]."

و قسمت بعدی اشاره هایی به سیستم گرافیک و انیمیشن های بازی که مشکلات نسخه قبلو نداره و در عوض بسیار گسترده تر شده! و حتی به همین خاطر دلایلی رو برای عدم عرضه رو این نسل گفته که جالب توجه هست.
"There will be some very touching moments in The Witcher 3..."

همچنین در رابطه با داستان بازی و شخصیت پردازی گرالت کارهای زیادی کردند( به لطف سخت افزارهای قوی تر نسل بعد) و به رمان های ویچر نزدیک تر شده(مثل تو رمانها گرالت آدم کم حرفی هست و بیشتر با gesture منظورمش رو میرسونه(حرکات دست و ایما و اشاره) ولی در بازی و نسخه دوم خیلی پرحرف بود که به لطف انیمیشن های بیشتر تونستند این حرکات رو تو بازی بیارند و به گرالت رمان نزدیک ترش کنند.
به طور کلی راجب به بازی و پیشرفت ها و برنامه هاشون حرف زده که به شخصه با خوندن متن به بازی خیلی بیشتر امیدوار شدم! خیلی از نقاط ضعف نسخه قبلی رو برطرف کردند و به سطح بازیهای بزرگ این سبک رسیدند!
 
آخرین ویرایش:
عجب عکسایی!!!:d
نکته جالب عکس اول اینه که سوار اولی مسلما یکی از Eliteهای نیلفگارد هست ولی اون سه تا پشت سرش معلوم نیست چی هستن ولی مسلما از سربازهای نیلفگارد نیستن و بیشتر شبیه راهزن های بازی میمونن!!:d
 
بزرگی محیط رو از همین عکس میشه فهمید واقعا خیره کننده است! تو عکس سمت چپ هم آسمون بازی شبیه اسکایریم پرستاره طراحی شده! چه شود:bighug:
رفت تو لیست خرید اورجینال
 
بزرگی محیط رو از همین عکس میشه فهمید واقعا خیره کننده است! تو عکس سمت چپ هم آسمون بازی شبیه اسکایریم پرستاره طراحی شده! چه شود:bighug:
رفت تو لیست خرید اورجینال

مگه به این قضیه شک هم داشتی ؟ :|! فقط یکی به من آدرس یه جاییو پخ کنه که فیزیکی بازیو برام میفرستن :دی یا فروشگاهیی که تو تهران باشه و اینا رو اوریج داشته باشه ...
عکس وسطی ... اون دو تا نمیدونن چه بلایی قراره سرشون بیاد :دی ! کنار خیابونم چند نفر خوابیدن ... عالیه! عالی !
 
مگه به این قضیه شک هم داشتی ؟ :|! فقط یکی به من آدرس یه جاییو پخ کنه که فیزیکی بازیو برام میفرستن :دی یا فروشگاهیی که تو تهران باشه و اینا رو اوریج داشته باشه ...
عکس وسطی ... اون دو تا نمیدونن چه بلایی قراره سرشون بیاد :دی ! کنار خیابونم چند نفر خوابیدن ... عالیه! عالی !

شک که نه!:d
تو یه سایت خوندم که تو این شماره ویچر احساسات بهتری داره! یعنی وقتی یکی افتاده زمین و مرده ، یه حس تاسف بهش دست میده ! یا اگه دشمنو از دور ببینه(مثل عکس) به سمتشون خیره میشه.
واقعا این بازی همه چی داره! همه چی

پس پیر شده دل نازک شده!!
yahoo_22.gif
yahoo_4.gif

اره تو عکس هم پیداست ولی تو عکس دومی که داره شمشیر میکشه نشون میده اونقدرم دل رحم نیست
yahoo_4.gif
اما من خیلی دوست دارم با یه پیرمرد بازی کنیم! یه حس با تجربگی تو وجودش داره! البته هنوز افکار جاهلانه داره(IYNWIM)
yahoo_4.gif
 
آخرین ویرایش:
شک که نه!:d
تو یه سایت خوندم که تو این شماره ویچر احساسات بهتری داره! یعنی وقتی یکی افتاده زمین و مرده ، یه حس تاسف بهش دست میده ! یا اگه دشمنو از دور ببینه(مثل عکس) به سمتشون خیره میشه.
واقعا این بازی همه چی داره! همه چی

پس پیر شده دل نازک شده!!:|:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or