Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
سیستم خیلی خفنی ندارم ولی بازی رو تونستم خوب اجرا کنم.کمترین حد 45 فریم. البته شاید بخاطره خاموش کردن Hairwork باشه. قول دادن پچ بدن برای افت فریم. مثل شماره دوم بازی که پچ رو عرضه کردن. چیزی که خیلی توی ذوقم خورد دانگرید کردن گرافیک بود. اصلا خوشم میاد برم توی خونه ها.فضای بیرون گرافیکش بهتره.ولی شک نکنید اگه دانگرید نمیکرد همین فریم رو هم نمیگرفتیم.

- - -ویرایش - - -



یعنی شماره دوم و اول این رو بازی نکردی؟ پریدی شماره سوم؟ اصلا میدونی جریانش چیه؟ داستان بازی به شدت به شماره اول اش رجوع میکنه

ویرایش: یه sweetFX گیر آوردم که رنگ زرد بازی رو از بین میبره. عکس های قبل و بعدش رو ببینید اگه خواستید دان کنید. ولی به نظرم باید برای مودهای بهتر صبر کرد.
Natural Color Palette - The Witcher 3: Wild Hunt

نه اونو تا نصفه هاش بازی کردم و تمومش نکردم .
حالا کسی کمک تونست بکنه ممنون میشم...
اون سوییت اف ایکس هم خوبه اما خیلی بی روح میکنه ، و کانترست رو خیلی کم میکنه.

- - -ویرایش - - -

خوب AA رو خاموش میکنم ، تصویر خیلی لبه دار میشه ولی جالبه فریم دهی هیچ تغییری نمیکنه ، اما امان از تکنیک های انویدیا ، Hairwork رو که خاموش میکنم ، همیشه کلا فریم روی 60 قفل میشه و هیچ افت فریمی ندارم ...
ببینم با کدومش کنار میام ؟! :d

- - -ویرایش - - -

خوب AA رو خاموش میکنم ، تصویر خیلی لبه دار میشه ولی جالبه فریم دهی هیچ تغییری نمیکنه ، اما امان از تکنیک های انویدیا ، Hairwork رو که خاموش میکنم ، همیشه کلا فریم روی 60 قفل میشه و هیچ افت فریمی ندارم ...
ببینم با کدومش کنار میام ؟! :d
 
فیزیک بازی در چه وضعه؟ من در کنار تایتان بلک یه 660ti الان رو سیستم دارم به عنوان رندر فیزیک ازش استفاده میکنم اگه بار فیزیک زیاده از همین استفاده کنم اگر نیست و FX سنگینتره یه تایتان بلک دوم هم دارم اونو بندازم رو سیستم؟
 
منم با لول Blood and Broken Bones شروع کردم ببینیم چی پیش میادراستی اینایی که بازی رو پری اوردر کردن همگی ریجن یک هست دیگه؟
منظورم اینکه میخام بدونم اینایی که ما پری اوردر کردیم شامل سانسور هم میشه یا نه؟
 
دوستان بازی بالاخره rp هست یا بخش داستانی داره که تموم شه ؟ :دی
یعنی من میتونم عین ادم فقط به عنوان بازی ، بازیش کنم و مراحل داستانی رو تموم کنم عین بازی های دیگه ؟ :دی
 
Walkthrough از act one بازی اومد
The Witcher 3: Wild Hunt guide and walkthrough | VG247

- - -ویرایش - - -

فیزیک بازی در چه وضعه؟ من در کنار تایتان بلک یه 660ti الان رو سیستم دارم به عنوان رندر فیزیک ازش استفاده میکنم اگه بار فیزیک زیاده از همین استفاده کنم اگر نیست و FX سنگینتره یه تایتان بلک دوم هم دارم اونو بندازم رو سیستم؟
طبق این بنجمارک با تایتان رو Max setting تقریبا 60 فریم ثابت را گرفته به جزء Hirework که off هست بازم باید خودت تست کنی !
 
شک ندارم من دارم میگم شک ندارم و به گوشام و چشام هم شک ندارم ...هرکی شک کنه اینا بازی براشون 180 یا بالاتر میوفته برا اون وارد کننده اول منظورمه که بیشترشون توپخونه هستن یکم ساده انگارانه هست تفکراتشون ...کومبت الات تو آمازون 54 دلاره و تو ایران 170 180 تو د ی و ا ر پرشین ت و ل ز پیدا میشه باز شما ها فکر کنید اینا از آمازون 180 میارن بعد آکشو 170 180 میفروشن:))

- - -ویرایش - - -



300 درهم درهمی 900 تومن برا هر بازی میشه این که شد قیمت جهانی 180 ...یعنی میگی تا برسه دستشون 190 براشون تموم میشه؟؟؟؟ بعد یک هفته هم 210 میفروشن و قیمت مغازه دار هم میدن که آخرش برا هر بازی مثلا 10 تومن سود کنن و جمعا مثلا 30 ملیون بازی بخرن بیارن بشه 31 یا 32 ملیون؟؟؟ خوب تو بانک بزارن یا مسافر کشی کنن یا هرچی بیشتره.......من که میگم اینارو از یجا تو انباری فروشگا هها یا خود گمرک دبی گمرک نخورده شده حتی تو دبی میارن......همه هم میدانن تو دبی هم قاچاق زیاده پس اینجوریا نیست چیزی هم تو دبی گمرک حتما بخوره.......صد سالم بگین 180 میوفته من میگم با چشام دیدم 130 140 فیفا 15 براشون ریجن آل افتاده...
داداش اینجوریا که شما میگی هم نیست
برای این که خیالتون رو راحت کنم با پسر عمه ام که دوبی هستش صحبت کردم گفت اگه از مغازه بزرگا مثل دبی مول و جی کی و ... بگیری299 هستش
اگه از مغازه کوچیکا بگیری بین220تا275 هستش اگه بخای تعداد زیاد واسه فروش ببری هم حدود 200تا210 در میاد
اینو گفتم تا بحث رو در مورد قیمت رو تمومش کنید تا تاپیک به روال خودش ادامه پیدا کنخ
 
بازی اصلا بهینه نیست . به نظرم گرافیکش حتی از شماره دومش نیز کمتره . گرافیک بازی خیلی کارتونی شده و از حالت طبیعی خارجه . با کارت من که یه 670 هستش اصلا فریم خوبی تو تنظیمات High نمیده . رو تنظیمات Ultra که دیگه هیچی ، کلا 15 فریم میده. فقط میتونم رو Medium بخور نمیر برم . کل محیط نور زرد و سبزی محیط رو مخه . کاملا نا امیدم کرد . ای کاش بهینه سازی های نسخه کنسولی رو برای PC هم انجام میدادن .

طبق بنچمارک پست بالایی که الان دیدم ، بازی رو تنها برای کارت های High End بهینه کردن . واسه فروختن کارت های جدید به چه کارهایی که متوسل نمیشن .
 
Rp چیه؟ سوالت خیلی گنگه. چرا نتونی تموم کنی؟

rp به معنی role play هست :دی یه چیزی تو مایه skyrim که رسما تا یه جاییش میرفتی دیگه حال نداشتی تمومش کنی این قدر مپ بزرگ بود :|
این طوری بگه زندگی مجازی :دی ولی تا الان این بازی شباهتی نداشته بهش :|
 
بازی رو روی لول 36 تموم کردم فوق العاده بود داستان!دراماتیک ترین داستانی که این چندوقت اخیر دیدم و فکرم نکنم حالاحالاها چنین پایانی رو تو بازیا شاهد باشیم و کسیم فراموشش کنه.کاراکتر گرالت مطمینن یکی از بیادموندنی ترین شخصیت ها خواهد بود
بازی اینقدر اخرا سخت شد مجبور شدم درجه سختیشو کم کنم امیدوارم بشه از سیو قبلش که بیاری رو هارد بری تروفیشو بده!
بعد از تموم شدن خط داستانی مثل بقیه بازیا بازم میشه ماجراجویی کرد و قطعا بهترین بازی نسل هشت تا الان ویچر 3 هست.
یه غم عجیبی گرفته منو دلم نمیخواد طرف بازی برم اصلا!:(:d

چند ساعت شد؟
مراحل فرعی هم رفتی یا فقط داستان اصلی؟
 
چند ساعت شد؟
مراحل فرعی هم رفتی یا فقط داستان اصلی؟

ساعتشو نمیدونم ولی از چهارشنبه پنج شنبه24ی پاشم دیگه!
مرحله فرعیم زیاد رفتم!چون هم نیازه لولتو بکشی بالا تا به ماموریت اصلیا بخوره هم بعضی اصلیارو باید تو خود فرعیا پیدا کنی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or