Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
تفاوتی نداره و جالبه که واسه 1920x1080 ultra بدون gameworks نیاز به gtx970 داره با gameworks نیاز به gtx 980 ! The Witcher 3: Wild Hunt – Is Your System Ready? Find Out | GeForce حتی گفته میشه با این کارتها هم 60فریم ثابت نمیگیری
چرت و پرته همون 970هم بالا میاره GameWorksطبق لینکی که دادی یک Optionگرافیکی نیست چندین Optionهست حالا 2روز مونده سه شنبه میاد که چهارشنبه دستم میرسه خودم Ultraعکساشو میندازم کف تالار!
 
توی بازی اژدها هم هست ؟ چطوری هست اژدهاش ؟ مثل دراگون ایجه تاکتیکی یا نه فرق داره ؟

اژدها که هست ولی لولش بالای 20-30ه جریت نمیکنم برم جلو تازه رسیدم لول 18:d
چند صفحه قبل عکسشو گذاشته بودم از دور داشت پرواز میکرد.
 
برادر ایلیا یه سوال :دی این انتخاب هایی که تو نسخه قبل داشتیم خصوصا اون انتخاب آخر بازی تاثیرش زیاده تو روند کلی داستان؟ :دی

اره خوب تاثیرات انتخابای 2 تو 3 رو میشه دید و اول بازیم که بخوای شروع کنی میپرسه میخوای تغییر بدی خودت یا نه بازی برات بچینه.چون سیوو نمیشه انتقال داد خودت باید تغییرات بدی منتهی من زدم بازی خودش بچینه:d
 
تفاوتی نداره و جالبه که واسه 1920x1080 ultra بدون gameworks نیاز به gtx970 داره با gameworks نیاز به gtx 980 !
The Witcher 3: Wild Hunt – Is Your System Ready? Find Out | GeForce
حتی گفته میشه با این کارتها هم 60فریم ثابت نمیگیری


به نظر من هم این ادعا صحت داره و واقعیه!
در بازیهای اخیر مثل Far Cry 4 دیدیم که GameWorks پردازش زیادی به کارت تحمیل می کنه و قطعا با 980 نمیشه 60 فریم ثابت در این بازی و تنظیمات گرفت.

با دو تا کارت 970 اما مشکلی نخواهد بود.
 
دوستان گل من یه سوال داشنم بازی RPG کامله؟ً! منظورم اینه که سرعت ضربه زدن پایینه؟؟
چون من بیشتر سبک hack&slash و میپسندم . . .
نه حالا به اون سرعت وحشیانه :d ولی چجوریاست؟
ایلیا عزیز یا کساییی که بازی و دارن یه لطف میکنن توضیح بدن؟
 
دوستان گل من یه سوال داشنم بازی RPG کامله؟ً! منظورم اینه که سرعت ضربه زدن پایینه؟؟
چون من بیشتر سبک hack&slash و میپسندم . . .
نه حالا به اون سرعت وحشیانه :d ولی چجوریاست؟
ایلیا عزیز یا کساییی که بازی و دارن یه لطف میکنن توضیح بدن؟

rpg کاملی هست سرنوشت یه ماموریت تو ماموریت های دیگه تاثیر داره-یه ماموریتای خاصی باید طی یه زمان سریع از بین چندتا گزینه انتخاب کنی هدفو که تو طول داستان تاثیر داره و کلی نمونه دیگه.مثلا
برای پیدا کردن ciri باید زن بارون یه شهری رو پیدا کنی تا اونم بگه ciri کجاست که تو یه ماموریت دیگه زن بارونه کمکت میکنه و میتونی این دوتا ماموریتو بهم وصل کنی تا بهم برسن یا برای رد شدن از دری میتونی نگهبانو بکشی یا رشوه بدی یا کاری براش انجام بدی که همین کارای ساده خیی تاثیر داره.
سرعت مبارزات بالاست یه دقیقه غفلت کنی بدجور میزنتت مخصوصا اینکه بتونن یبار بهت ضربه بزنن یهو دوسه تا سریع پشتش باز ضربه میخوری.سریع میتونی جاخالی بدی یا بلاک کنی ضربه حریفو.بعضی دشمنام باید روشون جادو اجرا کنی تا بتونی بزنیشون مثل ساحره ها غیبن تا تو تله جادویی نندازی ظاهر نمیشن اصلا و بعد دمیج بزنی بهشون
گیم پلی ciri هم که فوق العاده سرعتیه چون قابلیت تلپورت داری میتونی سریع بین دشمنا تلپورت کنی از پشت بزنیشون یا بینشون فضای خالی ایجاد کنی.تو یه ماموریت که بالای 20-30 نفر میریزن سرت فقط باید تلپورت کنی از بینشون رد شی:d

- - -ویرایش - - -

دوستان گرافیک بازی در حد بلادبورن و میدل ارت هست یا بهتره یا کمتر ؟:d

بلادبورنو بازی نکردم ولی از میدل که خیلی بیشتره
 
منم این هفته بازیو میگیرم فیزیکی!
ولی باید تیر بازی کنم:|
امتحانات دانشگاه لعنتی......
مشکلات 2ش به نظرم تو این حل شده!
اپن ورد دوش یه حس بدی میداد به ادم به خاطر لودینگ هاش!
 
خب نصب بازی نسخه GOG همین الان تموم شد و فقط منتظر پچ روز اولم.
یه نکته که اینجا ندیم کسی دربارش صحبت کنه فایلهای اضافه ای هست که به عنوان جایزه رو نسخه GOG هست و میتونید از تورنت دانلود کنید و با اسم Goodies شناخته میشن.علاوه بر موسیقی متن بازی و چند تا تریلر که قبلا دیده بودیم و چند تا والپیپر و طرح هنری و عکس برا آواتار دو تا بخش باحال و جالب دیگه هم داره.اولیش یه سری اموزش هست که کاراکترا بازی رو با کاغذ درست کنید.

Untitled.png


مورد بعدی یه کمیک هست ولی کمیک معمولی نیست.بلکه کمیک رو با موتور بازی سازی یونیتی ساختن و متحرک هست این کمیک!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or