Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
خوش به حالتون ماله من ریجن دو اینگلیسه آقا حالا ریجن دو من با ریجن 2 امارات فرق داره اکانتم چون من با پوند شارژش میکنم
 
ای بابا اینجوری که آدم حوصلش سر میره، حالا قضیه این دانگرید چیه؟ =))(Kidding)
کسی لینک از Skill tree بازی داره؟ باید ببینم A mage Geralt خوب میشه ازش درآورد یا نه
 
از تاپیک PS4 خبر می رسه که شروع بازی مثل شماره دوم است:d
البته با گرافیکی بالاتر:d:-*
گرگ سپید اَمون نداده:d
ببخشید شوخ طبعی بنده یه مقدار زیاد هست، ممکنه که بعد از انتشار بازی پستهای خَرَکی بدیم:d|-)......بچه های سن پایین لطفا چشم هاشون رو ببندن:d
البته سعی میکنم تا حدودی خودم رو کنترل کنم و تصاویر رو انتشار ندم:d|-)....درجه هایپ دیگه جا نداره:bighug:
 
آخرین ویرایش:
یعنی تا شروع شد صحنه داشت؟؟؟

صحنه داشت ولی نسبت به شروع 2 حاد نیست!

- - -ویرایش - - -

سلام داداش میشه از زیر نویس های که داره یه عکس برام بگیری ؟ ریجن 2 ها

زیرنویس چی؟زبان بازی انگلیسیه خیالت راحت

- - -ویرایش - - -

قطع عضو هم سانسور نشده!الان چندتا موجوده از وسط دوشقه کرد
 
صحنه داشت ولی نسبت به شروع 2 حاد نیست!

- - -ویرایش - - -



زیرنویس چی؟زبان بازی انگلیسیه خیالت راحت

- - -ویرایش - - -

قطع عضو هم سانسور نشده!الان چندتا موجوده از وسط دوشقه کرد

مثل اینکه "اون" صحنه ها هستن ولی full frontal nu*dity :d نداره توی نسخه های سانسور شده،خون و قطع عضو هم خودشون گفتن فقط کمتر شده :| :d
کلا الان اصلا 100% معلوم نیست چقدر سانسور داشته باشه چون کسی مقایسه نکرده ولی فکر نکنم به او نصورت باشه که نمیدونم خون نریزه و کلا "اون" صحنات از بیخ و بن حذف شده باشن :d
 
دروود
والا بنده هم مثل خیلی از گیمرای قدیمی اصلا واسمون مهم نیست گرافیک سینماییه ، صدتا آپشن عجیب غریب واسش گذاشتن یا نه
بارها شده یه بازی دو بعدی (مثل آیزاک) لذتی بمن داده که بازی های دهن پرکن و پر مدعایی (مثل واچ داگز) بمن ندادن
الانم منتظرم بازی بیاد و امتحانش کنم و ببینم اونی هست که باید باشه یا نه
هیچوقت نشده بخاطر چهارتا کنغرانس و تریلر ذوق مرگ بشم و بشم عاشق سینه چاک بازی که هنوز امتحتانش نکردم!!
یه سری از دوستانم میان با کلمه های قلمبه سلمبه و عاریه ای فروم های خارجی پست میذارن که مثلا ماهم آره
من هیچوقت متوجه اینجور رفتارا هم نمیشم
تا اومدن بازیم منتظرم میمونم و بعد انتشارش ایشالا نظر خودمم میگم فقط اینکه
از همون خشت اولی که سی دی پروجکت رو زمین ویچر گذاشت جسته و گریخنه خودش رو با اسکایریم مقایسه کرد نه اینکه دیگرون مقایسش کنن!!
حالام تنها انتظار بنده بشخصه اینه که المان های یه نقش آفرینی ناب رو داشته باش همین (من دنبال یه ساختار خوبم نه یه آش شلم شوربا) که اسکاریم الحق اینجوری بود (خداوکیل Reckoning هم بود نامردا چرا کسی ازین بازی حرفی نمیرنه! :()
ایشالا که دیوار ویچر هم با این خشتا تا ثریا صاف و درست بره نه کج و سست!!!
شاد یاشا
 
آخرین ویرایش:
از تاپیک PS4 خبر می رسه که شروع بازی مثل شماره دوم است:d
البته با گرافیکی بالاتر:d:-*
گرگ سپید اَمون نداده:d
ببخشید شوخ طبعی بنده یه مقدار زیاد هست، ممکنه که بعد از انتشار بازی پستهای خَرَکی بدیم:d|-)......بچه های سن پایین لطفا چشم هاشون رو ببندن:d
البته سعی میکنم تا حدودی خودم رو کنترل کنم و تصاویر رو انتشار ندم:d|-)....درجه هایپ دیگه جا نداره:bighug:


از اون کامنتت داخل تاپیک ps4 دلدرد گرفتم ،=))
عزیز من اینجا خونواده نشسته رعایت کن
اونم از وضعیت اوتارت :))
خب از اون نظر خیلیا دلشون میخواد جادوگر باشن :d
برای من به شخصه داستان بازی اهمیت نداره البته تا اونجایی که بفهمم کدوم قسمت از ویچر 2 رو اینجا دنبال می کنه و نقاط تاریک ویچر2 رو روشن میکنه چرا مهمه اما بقبه اش نه از این لحاظ که برای درون مایه اش نمیشه پایانی در نظر گرفت به هرحال op هست و بی انتها فقط اگه قراره فلش بکی زده بشه به قبل اون برام جالبه ، وگرنه داستان پیش روش بیشتر تکراریه ، کشتن جادوگر و غول تشن ،
البته از گشت و گذار مناظر و مناطق بازی هم نباید غافل شد
 
صحنه داشت ولی نسبت به شروع 2 حاد نیست!

- - -ویرایش - - -



زیرنویس چی؟زبان بازی انگلیسیه خیالت راحت

- - -ویرایش - - -

قطع عضو هم سانسور نشده!الان چندتا موجوده از وسط دوشقه کرد

داداش الان یک ساعت بیشتره داریم هی صفحه رو رفرش میکنیم به امید اینکه شما چهار تا عکس آپلود کنی از گیم پلی دو خط توضیح بدی....اما دریغ از یه کلمه:|

باو بازی فرار نمیکنه که ۵ دقیقه بازی نکن بیا اینجا بچه ها منتظرن :d:|
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or