
تقریبا یک ماه از نمایش بازی The Witcher 3: Wild Hunt توسط CD Projekt RED می گذرد که این بازی قرار است برای PC ، PS4 و همچنین ایکس باکس بعدی در سال 2014 عرضه شود . چیزی که واقعا ترسناک است ! اسکرین شات های گرفته شده مربوط به ساخت قدیمی موتور بازی است ! بنابراین بازی نهایی به مراتب بهتر است . ما با آقای Paweł Sasko طراح بازی در این رابطه صبحت کردیم که محصول نهایی برای کنسول های نسل بعد در چه حد پیشرفت خواهند داشت ؟ اون در این زمینه اظهار داشت که واقعیت امر این است که CD Projekt به چالش کشیدن را دوست دارد . با (tunnel-like ) ، سطوح خطی ایجاد شده توسط یک تیم با استعداد، نسبتا آسان است که گرافیک چشم نوازی را رائه دهیم ، به دلیل آن همیشه روشن است که در آن یک گیمر به دنبال است.
" اما وقتی بازی به اندازه وسعت The Witcher 3 می شود این چالش بسیار بزرگتر می شود ! و این همان چیزی است که باعث می شود هنرمندان ما کاملا هیجان زده شوند . تصاویری که ما نشان داده ایم از ساخت قدیمی از موتور است ، مقدار زیادی از آن بازنویسی شده است که هدف ما ایجاد یک in-game با کیفیت گرافیکی CG است ! "
" اما این تنها دستاورد برنامه نویس های ما نیست ! ، او می گوید. "تیم هنری ما یکی از بهترین بخش های کارکنان در شرکت است ، اغلبا به این خاطر است که بچه ها از آغاز پروژه Witcher 1 در CD Projekt RED با ما بودند. هدف ما برای عنوان زیباترین RPG تمام دوران است. بنابراین بازی با استفاده از تکنینک های tesselation ، و multi-threaded بهبود یافته و همه ویژگی های DirectX 11 می خواهیم یک اثری هنری را نیز پا بر جا بگذاریم.
منبع