The Technomancer | PC

13-Mins-Technomancer-Gameplay.jpg

Developer: Spiders
Publisher: Focus Home Interactive
Genre: Action-Role playing
Platform(s): Microsoft Windows-Playstation 4-Xbox one
Release Date(s): June 28,2016
Steam: Save 15% on The Technomancer on Steam
The Technomancer بازی جدید استودیو Spiders است که شما را در نقش یکی‌ از تکنومنسر‌های مریخ قرار میدهد.داستان این بازی در جهان Mars: War logs ،یکی‌ دیگر از ساخته‌های Spiders رخ خواهد داد.The Technomancer بزرگترین و گران‌ترین بازی ساخته شده توسط Spiders است.Spiders بازی‌هایی‌ همچون Bound by Flame و Mars: War logs را در کارنامه خود دارد.
داستان بازی در مریخ و دویست سال پس از سکونت انسان‌ها بر روی آن رخ خواهد داد.شخصیت اصلی‌ داستان،تکنومنسری تازه کار به اسم Zachariah است که برایAbundance،یکی‌ از قوی‌ترین شرکت‌های فعال در مریخ کار می‌کند.تکنومنسر‌ها نیرو‌های نظامی و اطلاعاتی‌ شرکت های قدرتمندند که قابلیت کنترل الکتریسیته را دارا هستند.
سه سبک گیمپلی منحصر بفرد برای بازی طراحی شده است و بازیکنان همچنین میتوانند همراهانی را برای خود برگزینند که آنها نیز همانند شخصیت اصلی‌،Level up خواهند شد.علاوه بر این،آزادی زیادی در گیمپلی بازی گنجانده شده است و شما میتوانید در مورد طرز اتمام و انجام هر ماموریت،تصمیم‌های شخصی‌ خود را بگیرید،در همین راستا، The Technomancer دارای پنج پایان اصلی‌ خواهد بود.بازیکنان همچنین میتوانند به عنوان شخصیت اصلی‌،زره‌ها و سلاح‌های مورد نظر خود را طراحی و بسازند.چهار تم‌ مبارزه‌ای اصلی‌ برای The Technomancer تعبیه شده است که هر کدام از آنها نیز به شاخه‌های مختلفی‌ تقسیم میشوند،همچنین قدرت Technomany،یکی‌ از قسمت‌های اصلی‌ بازی خواهد بود.

Minimum System Requirements:
  • OS: Windows 7 / 8 / 10 (64-bit versions only)
  • Processor: AMD FX-4100 X4 (3,6 GHz)/Intel Core i5-2500 (3,3 GHz)
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: 1 GB, DirectX 11, AMD Radeon HD 6950/NVIDIA GeForce GTX 560
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 11 GB available space
  • Sound Card: DirectX compatible
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
مرسی نوژن جان از راهنمایی. ولی تیکه مخفی نداز رفیق!
والا من سوال کردم شما و دوستان جواب دادید. داستان ترول کردن و ربطش به سونی چیه نمیدونم والا!!


از اونجایی تا الان مشاهده نکردم از بازی های غیر از انجصاری های سونی تعریف کنی دیگه قطعا از این بازی خوشت نمیاد. بازی ای هم که بد باشه ترول می شه دیگه منظور خاصی نداشتم.
 

bluestar

کاربر سایت
Oct 7, 2005
1,024
از اونجایی تا الان مشاهده نکردم از بازی های غیر از انجصاری های سونی تعریف کنی دیگه قطعا از این بازی خوشت نمیاد. بازی ای هم که بد باشه ترول می شه دیگه منظور خاصی نداشتم.
پس مشاهدات اشتباه هست نوژن جان.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر