PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
ظاهر Sony به فکر عرضه یه نسخه Collector's Edtion از بازی هست، چندتا عکس از این قضایا Leak شده :
order_ce-2.jpg

order_ce-1.jpg

order_ce-3.jpg


....Holy Moly
آخه من موندم چجوری هیچ کس در مورد این قضیه صحبت نکرده بود ! :|
میگم این سُس مخفی عجب چاشنی انحصاری خوشمزه ای برای PlayStation 4 هست ! :x خوراکه خودمونه ! :p:d
یعنی واقعا هولی مولی...:-o:d
19844740286212204004.png

________
این تکنولوژی True Audio شرکت AMD هست که منحصرا برای PS4 عرضه کرده ! :-" شاید باورتون نشه ولی واقعا True Audio هست ! True True True ! :d ببنید چند بار گفتم...
خیلی خیلی خلاصه بخوام بگم:
وظیفه این Chip این هست که صداهایی که توسط DirectSound 3D رابط گرافیکی PS4 پردازش میشن رو تبدیل به صداهایی 3D و واقعا "واقعی" تبدیل میکنه ! یعنی مثلا اگر از مسافت خیلی دوری گلوله ای شلیک بشه، دقیقا حس میشه از کدوم طرف بوده و دقیقا می فهمید چجور صدایی هست ! حالا من بخوام بگم شاید باورتون نشه ولی برای اینکه با این تکنولوژی holy moly بیشتر آشنا بشید این دو کلیپ رو ببینید !
البته Api گرافیکی هم تاثیر بسزایی در این قضیه داره، چون همگام و هم قدم با گرافیک بازی باید پردازش بشن و میشه گفت این کار به عهده هر دوقسمت یعنی کارت صدا و Api گرافیکی هست و نیازمند یک GPU قوی خواهد بود...
watch?v=nKnhcsRTNME
____
فقط باید گفت : Wow ! اگر از کارت صداهای حرفه ای استفاده می کنید که چه بهتر، هدفون هم باشه که بهتر تر ! :d
__________
81382068569171289021.png

__________
حالا این تکنولوژی قراره که روی Order اضافه بشه که دیگه حرفی برا گفتن باقی نمیذاره ! اونوقت تجربه این بازی برای هر PS4 داری واجب میشه ! :d
اینم یه مقاله کامل در این رابطه...
کسی اگر بره تو کارش خیلی خوبه !
 
Last edited by a moderator:

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
the order 1886 more info on graphics technology shared theres still room for improvement

مت پتینو گرافیک پروگرامر
در مورد تکنولوژی های به کار رفته تو بازی صحبت کرده تنها چیزی که من از این صحبت ها فهمیدم این بود که
گرافیک بازی هنوز جای کار و پیشرفت داره !
سواد هم خوب چیزیـه ! :| :d
جالب اینجاست که برنامه نویس اینفیمس سکندسان ازش سوال پرسیده !

We also got some interesting information about the texture compression used in the game <
thanks to a conversation with Intel Tech Lead Andre Lauritzen
 
آخرین ویرایش:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,062
نام
نـــــــویـــــــــد
الان که هی دارم تریلر بازی رو + این همه عکس و گیف و اطلاعات مریوط به بازی میبینم بیشتر به حرف فردین میرسم در مورد گرافیک بازی :d
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
مجله GamesTM
? The order 1886 could this be the ps4s uncharted
دوستمون تو این تاپیک زحمت کشیدن مجله رو گذاشتن واسه دانلود :d
http://forum.bazicenter.com/thread805/page27/#post3154532


The PS4 may be winning the hardware war
but Xbox One is catching up on the games front
We take a look at Sony’s next big exclusive
and see that the counter attack is well underway
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
Not bad Number Two
مجله GamesTM مقاله اش در مورد اوردر 1886 مصاحبه با ویراسوریا رو هم داره که نکات جالب اشاره کرده :d
گفته این IP قرار نیست فقط یک شماره باشه !
بنظر به موفقیت کار اطمینان کامل دارن :-?
اینکه داستان های ناگفته زیادی باقی می مونن داستان هایی که تو همین شماره تکلیفشون روشن نمیشه و
اتفاقات بعد از این شماره و من دوست دارم این فرصت رو داشته باشم تا این داستان ها رو هم بازگو کنم .
مورد بعد اینکه فلسفه QTE تو این بازی کاملا با بازی های دیگه فرق میکنه ، گفته ما میخوایم با QTE یه تجربه احساسی متفاوت به گیمر منتقل کنیم
سوم شخص بودن به حس سینماتیک بازی کمک میکنه
آخر سر هم نویسنده گفته که
from what we’ve seen and what the team has told us we’re ready to believe that this steampunk shooter could be the game to really show what the PS4 is capable of
 
آخرین ویرایش:

Roter Jäger

کاربر سایت
Mar 17, 2009
1,750
نام
سهراب
Not bad Number Two
مجله GamesTM مقاله اش در مورد اوردر 1886 مصاحبه با ویراسوریا رو هم داره که نکات جالب اشاره کرده :d
گفته این IP قرار نیست فقط یک شماره باشه !
بنظر به موفقیت کار اطمینان کامل دارن :-?
اینکه داستان های ناگفته زیادی باقی می مونن داستان هایی که تو همین شماره تکلیفشون روشن نمیشه و
اتفاقات بعد از این شماره و من دوست دارم این فرصت رو داشته باشم تا این داستان ها رو هم بازگو کنم .
مورد بعد اینکه فلسفه QTE تو این بازی کاملا با بازی های دیگه فرق میکنه ، گفته ما میخوایم با QTE یه تجربه احساسی متفاوت به گیمر منتقل کنیم
سوم شخص بودن به حس سینماتیک بازی کمک میکنه
آخر سر هم نویسنده گفته که
from what we’ve seen and what the team has told us we’re ready to believe that this steampunk shooter could be the game to really show what the PS4 is capable of

منم مقاله رو توی مجله خوندم، اینطوری پیش برن واقعا گرافیک محشری توی بازی در میارن، فقط امیدوارم روی داستان و گیم پلی هم به همون اندازه زحمت کشیده باشن که فقط یه بازی خوشگل مسخره نشه مثل Ryse .....چه دیدی شاید یه فرانچایز جدید و باحال بعد از این بوجود اومد، (اگر موفق نشه امکان ادامه اش خیلی میاد پایین).....البته خب واقعیت قضیه اینه که با وجود اینکه Order بازی قشنگی به نظر میاد بازیهای انحصاری این نسل هیچکدوم من رو فعلا جلب خودشون نکردن....چشمم هنوز دوخته است به عنوان های مولتی پلتفرم.....
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
^ بعید میدونم بتونـه اون گیم پلی غنی رایز رو ارائه بده :-? :d
انصافا در مورد من شخصا گرافیک بازی نیست که توجهمـو جلب کرده اتمسفر و اون فضائیه که قراره بازی درش جریان داشته باشه ،
از نظر داستان به نظر من اصلا هیچ جای نگرانی نیست
این بستر و این فضا جون میده واسه یه داستان درگیر کننده و محشر !
ویراسوریا تو اکثـر مصاحبه هاش به دو مورد حس سینماتیک و داستان همیشه اشاره میکنه ،
این همـه اشاره هم نمیتونه بی دلیل باشه یا تبدیل به نقاط نقاط قوت بازی میشن یا پاشنه آشیل :-s
خلاصه اینکه از قدیم الایام گفتن آدمی به امید زنده ست !
دوست داشتن یه بازی در همچین مرحله ای که چیز زیادی ازش نشون ندادن و هایپ شدن واسش مثه قمـار می مونه
و خنک آن قمار بازی که بباخت هر چه بودش :bighug: :d
 
آخرین ویرایش:

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
چند شب پیش داشتمـ خون به پا خواهد شد ـه دنیل دی لوئیس رو برای بار چندمـ می دیدمـ
سـِر گالـاهاد کپیـه برابر اصل ـه دنیل پلینویـوئـه There Will Be Blood ـه :-o :d
تاریخ این پست برمیگرده به 13 فوریـه یعنی بیش تر از 50 روز پیش ، امروز ببینین چی پیدا کردمـ تاریخش هم مال 30 روز پیشه :-"
طرف فکر کرده اولین نفریـه که این موضوع رو کشف کرده ;;) :d
 
آخرین ویرایش:

Yukimura

کاربر سایت
Aug 15, 2013
1,094
GamingBolt اخیرا ی مصاحبه با Rogan Ogden از XDev داشته در مورد Dead Nation و بحث کشیده شده روی The order 1886!

Rogan Ogden گفته که بازی به نظرش عالی میاد و وقتی تصور میکنه ND نسل قبل روی سخت افزاری در حد PS3 به کجا رسید , فکر این که The order 1886 روی PS4 در چه حدی میتونه ظاهر بشه هیجان انگیزه ... بازیهای مثله GTA V و TLOU با بهینه سازی مناسب چی شدن ..

حالا واسه این حرفا زوده ! تفاوت بازیهای لانچ PS3 با بازیهای امسالش یه چیزی مثله تفاوت الانه بازیهای PS3 و PS4 هستن ( به نظرم !) یعنی عنوان بعدی ND دموی PS5 میشه !: d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر