PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
من فعلا بازی رو تجربه نکردم و داخل بحث به نظر من بیهوده"متا خوب است متا بد است" نمیشم
ولی اگر حتی نقدای منتقدا رو هم بذاریم کنار همین بچه های انجمن برخی نکات رو از بازی میگن که به نظر من اصلا جالب نیس و یه جورایی یا ناشی گری یا تنبلی تیم سازنده رو نشون میده :

نبود قابلیت تعویض یا انتخاب سلاح حین روند بازی و تحمیلش از سوی خود بازی
نبود قابلیت skip کردن کات سینا(هرچقدم داستانی باشن)
هوش مصنوعی
QTE های بیش از حد

شاید بهتر بود RAD تو اولین بازی AAA شون میرفتن سراغ یه بازی هم سبک با GOW که سابقه داشتن


.
 
من فعلا بازی رو تجربه نکردم و داخل بحث به نظر من بیهوده"متا خوب است متا بد است" نمیشم
ولی اگر حتی نقدای منتقدا رو هم بذاریم کنار همین بچه های انجمن برخی نکات رو از بازی میگن که به نظر من اصلا جالب نیس و یه جورایی یا ناشی گری یا تنبلی تیم سازنده رو نشون میده :

نبود قابلیت تعویض یا انتخاب سلاح حین روند بازی و تحمیلش از سوی خود بازی
نبود قابلیت skip کردن کات سینا(هرچقدم داستانی باشن)
هوش مصنوعی
QTE های بیش از حد

شاید بهتر بود RAD تو اولین بازی AAA شون میرفتن سراغ یه بازی هم سبک با GOW که سابقه داشتن
.

از نکاتی که بعد از تجربه بازی متوجه خواهید شد که توی نقد ها هم من تعجب میکنم از اشاره به اینا.

QTE بازی اصلا زیاد نیست و در حد بسیار بسیار معمولیه.
تعویض سلاح در حین جنگ وجود داره و میتونید سلاح های دشمنان رو بردارید. اینکه میگن اجباریه من متوجه نمیشم دقیقا منظورشون چیه!!!
مشکلات AI رو من خودمم قبول دارم اما... AI بازی نوسان داره. اینطوری توضیح بدم که یه سیر سینوسی رو طی میکنه. بعضی مواقع خوب و قابل قبوله، مثل زمان هایی که حتی دشمنان از پشت کاور منو دور میزدن تا از پشت بهم شلیک کنن. یا زمانی که وقتی زیاد بهشون نزدیک میشدم، سعی میکردن با اسلحه حمله ور بشن روم. اما خیلی از مواقع عینهو عقب مانده ها به جای اینکه کاور بگیرن وای میستادن و نگاه میکردن!

در مورد کات سین هم درسته. حداقل اونجاهایی که interactive نیستن رو باید میذاشتن رد کنیم چون وقتی بخوایم حداقل برای گرفتن تروفی ها مرحله رو تکرار کنیم، اذیت میکنه.
 
من فعلا بازی رو تجربه نکردم و داخل بحث به نظر من بیهوده"متا خوب است متا بد است" نمیشم
ولی اگر حتی نقدای منتقدا رو هم بذاریم کنار همین بچه های انجمن برخی نکات رو از بازی میگن که به نظر من اصلا جالب نیس و یه جورایی یا ناشی گری یا تنبلی تیم سازنده رو نشون میده :

نبود قابلیت تعویض یا انتخاب سلاح حین روند بازی و تحمیلش از سوی خود بازی
نبود قابلیت skip کردن کات سینا(هرچقدم داستانی باشن)
هوش مصنوعی
QTE های بیش از حد

شاید بهتر بود RAD تو اولین بازی AAA شون میرفتن سراغ یه بازی هم سبک با GOW که سابقه داشتن


.
با تمام این مواردی که گفتی به هیچ وجه حق بازی امتیازهای 5 و 6 و ... نیست . من هرچقدر جلوتر می رم با خودم فکر می کنم نکنه منتقدین دارن دستمون میندازن و کلا زدن تو فاز مسخره بازی :d
مکانیکهای بازی کاملا استانداردن . از شوتینگش گرفته تا کاورینگ و حتی QTE . با توجه به جو منفی که بود من فکر می کردم با حجم زیادی QTE و کاتسین مواجه بشم و یه چیزی مثل بازیهای کیج و تجربه کنم . اما ابدا چنین چیزی نبود . البته دارم روی درجه سختی hard بازی می کنم و ( یه توصیه هم اینکه سعی کنید برای بیشتر لذت بردن از بلک سایت استفاده نکنید :d- این یه مورد و اگه می تونستن با یه آپدیتی چیزی بردارن و کلا حذفش کنن خیلی بهتر میشد . )
داستان و من با توجه به نقدایی که اومده بود گفتم قطعا با چیز داغونی باید طرف باشم . یه چی تو مایه های داستان گیرز آو وار و ... اما همه چیز از شخصیت پردازی گرفته تا روایت و کارگردانی کاتسینا توی بالاترین سطحه . شاید داستان پیچیدگی خاصی نداشته باشه اما همون رو هم با کیفیت خوبی روایت می کنه .
خلاصه توی این یه مورد خاص به نظرم مسخره ترین حالت ممکن پیش اومده و نمرات این بازی بیشتر شبیه شوخی و جوک می مونه . نمی گم با یه بازی پرفکت طرفیم ولی این آشغالی هم که این منتقدا می گفتن نیست . در بدترین حالت یه بازی متوسط رو به خوبه که ارزش یه بار تموم کردن و داره ( برای من که تا الان یه بازی خیلی خوب بوده :d)
 
با تمام این مواردی که گفتی به هیچ وجه حق بازی امتیازهای 5 و 6 و ... نیست . من هرچقدر جلوتر می رم با خودم فکر می کنم نکنه منتقدین دارن دستمون میندازن و کلا زدن تو فاز مسخره بازی :d
مکانیکهای بازی کاملا استانداردن . از شوتینگش گرفته تا کاورینگ و حتی QTE . با توجه به جو منفی که بود من فکر می کردم با حجم زیادی QTE و کاتسین مواجه بشم و یه چیزی مثل بازیهای کیج و تجربه کنم . اما ابدا چنین چیزی نبود . البته دارم روی درجه سختی hard بازی می کنم و ( یه توصیه هم اینکه سعی کنید برای بیشتر لذت بردن از بلک سایت استفاده نکنید :d- این یه مورد و اگه می تونستن با یه آپدیتی چیزی بردارن و کلا حذفش کنن خیلی بهتر میشد . )
داستان و من با توجه به نقدایی که اومده بود گفتم قطعا با چیز داغونی باید طرف باشم . یه چی تو مایه های داستان گیرز آو وار و ... اما همه چیز از شخصیت پردازی گرفته تا روایت و کارگردانی کاتسینا توی بالاترین سطحه . شاید داستان پیچیدگی خاصی نداشته باشه اما همون رو هم با کیفیت خوبی روایت می کنه .
خلاصه توی این یه مورد خاص به نظرم مسخره ترین حالت ممکن پیش اومده و نمرات این بازی بیشتر شبیه شوخی و جوک می مونه . نمی گم با یه بازی پرفکت طرفیم ولی این آشغالی هم که این منتقدا می گفتن نیست . در بدترین حالت یه بازی متوسط رو به خوبه که ارزش یه بار تموم کردن و داره ( برای من که تا الان یه بازی خیلی خوب بوده :d)
کاملا نظرم با شما یکیه

- - -ویرایش - - -

از نکاتی که بعد از تجربه بازی متوجه خواهید شد که توی نقد ها هم من تعجب میکنم از اشاره به اینا.

QTE بازی اصلا زیاد نیست و در حد بسیار بسیار معمولیه.
تعویض سلاح در حین جنگ وجود داره و میتونید سلاح های دشمنان رو بردارید. اینکه میگن اجباریه من متوجه نمیشم دقیقا منظورشون چیه!!!
مشکلات AI رو من خودمم قبول دارم اما... AI بازی نوسان داره. اینطوری توضیح بدم که یه سیر سینوسی رو طی میکنه. بعضی مواقع خوب و قابل قبوله، مثل زمان هایی که حتی دشمنان از پشت کاور منو دور میزدن تا از پشت بهم شلیک کنن. یا زمانی که وقتی زیاد بهشون نزدیک میشدم، سعی میکردن با اسلحه حمله ور بشن روم. اما خیلی از مواقع عینهو عقب مانده ها به جای اینکه کاور بگیرن وای میستادن و نگاه میکردن!

در مورد کات سین هم درسته. حداقل اونجاهایی که interactive نیستن رو باید میذاشتن رد کنیم چون وقتی بخوایم حداقل برای گرفتن تروفی ها مرحله رو تکرار کنیم، اذیت میکنه.
به نظرم من در حق بازی ظلم شده و حرف های شما دقیقا چیزی هست که تو بازی میبینم
بازی به نظر من فوق العادس
 
FaRd!N و armintn
ممنون به خاطر بیان نظراتتون .......
نمیدونم چرا الان که امتیاز بازی کمتر شده علاقه من به تجربش هم بیشتر شده:dیه جورایی حس کنجکاوی و سوال برای تطبیق نظر خودم با نظر منتقدا ایجاد شده ...یه چلنج جدید:d


.
 
با تمام این مواردی که گفتی به هیچ وجه حق بازی امتیازهای 5 و 6 و ... نیست . من هرچقدر جلوتر می رم با خودم فکر می کنم نکنه منتقدین دارن دستمون میندازن و کلا زدن تو فاز مسخره بازی :d
مکانیکهای بازی کاملا استانداردن . از شوتینگش گرفته تا کاورینگ و حتی QTE . با توجه به جو منفی که بود من فکر می کردم با حجم زیادی QTE و کاتسین مواجه بشم و یه چیزی مثل بازیهای کیج و تجربه کنم . اما ابدا چنین چیزی نبود . البته دارم روی درجه سختی hard بازی می کنم و ( یه توصیه هم اینکه سعی کنید برای بیشتر لذت بردن از بلک سایت استفاده نکنید :d- این یه مورد و اگه می تونستن با یه آپدیتی چیزی بردارن و کلا حذفش کنن خیلی بهتر میشد . )
داستان و من با توجه به نقدایی که اومده بود گفتم قطعا با چیز داغونی باید طرف باشم . یه چی تو مایه های داستان گیرز آو وار و ... اما همه چیز از شخصیت پردازی گرفته تا روایت و کارگردانی کاتسینا توی بالاترین سطحه . شاید داستان پیچیدگی خاصی نداشته باشه اما همون رو هم با کیفیت خوبی روایت می کنه .
خلاصه توی این یه مورد خاص به نظرم مسخره ترین حالت ممکن پیش اومده و نمرات این بازی بیشتر شبیه شوخی و جوک می مونه . نمی گم با یه بازی پرفکت طرفیم ولی این آشغالی هم که این منتقدا می گفتن نیست . در بدترین حالت یه بازی متوسط رو به خوبه که ارزش یه بار تموم کردن و داره ( برای من که تا الان یه بازی خیلی خوب بوده :d)

دقیقا.
به نظر من داستان و گرافیک و صدای بازی به تنهایی 7 نمره ارزش داشتن حتی بدون در نظر گرفتن گیم پلی.در کل بازی مستحق نمره حداقل 7.5 بودش.نمرات 5 و 2 و... برخی از منتقدا رو اصلا درک نمیکنم.
 
بجه ها من چند روز پیش هم گفتم اینا از شروع نسل 8 درست نمره نمیدن نمیدونم بر چه پایه واساسی اگه به نمره دادن اینا باشه تا الان باید مارو این نسل هیچ بازیو تجربه نمیکردیم فقط بازی کنید وازش لذت ببرید بازی واقعا قشنگ بود وحقش این نمرها نبو د ولی باز ماها تجربش کردیم
 
حالا مبخواستی نینتندو یه دمو 5 دقیقه ای از ماریوی 7 نسل پیش که کنسل شده بود رو بده بیرون
منتقدین متای بازی رو 140 از 100 اعلام میکردن
 
اقا راستی چرا این نسل بیشتر بازیا نمراتشون عالی نشده؟
گیم اسپات سایت خوبیه و نقداش خوبن
اما بعضی جاها به بعضی بازیا ایرادی بعضا بزرگ میگیره اما نمرشو خوب میده
اما بازیهایی عین این باهر ایرادی 1نمره ازش کم کرده
خداوکیلی ایراد بازی چنان نبود که از هیجانش کم کنه یا لطمه بزنه به بازی
بعضی از دوستانم هستن که از منتقد های گیم اسپات بیشتر بازیو میکوبن
خلاصه به کسایی که دارن نوشته ها و نقد هارو میخونن قول میدم بازی واقعا عالیه و تجربه کم نظیریو میده تو خریدش شک نکنید
موفق باشید;)
 
با توجه به متا و حرفاي فردين خيلي كنجكاو بودم سريعتر بازي كنم برا همين امشب گرفتمش ببينم چيه اين :d
تا چپتر ٤ رفتم تا اينجا هيچ نكته ي آزار دهنده اي توي بازي نديدم كه مستحق اين امتيازات باشه ، حالا نميدونم ديد من به عنوان گيمر چقدر با يه منتقد فرق داره نسبت به اين بازي ! تازه با توجه به صحبتاي بچه ها جلوتر بري بازي بهترم ميشه
در مورد گرافيك و اتمسفر و كلا مخلفات سمعي بصري حرفي براي گفتم نيست جز اينكه بگيم " خارق العاده "
به نظر من نقطه قوت بازي سيستم فوق العاده بي نقص و استاندارد گان پلي بازي هستش كه حس بسيار خوبي ميده ، كار كردن با تك تك اسلحه ها لذتبخشه ، عكس العمل دوستان عزيزمون به گلوله ها واقعا عاليه ، هرجاشون تير بزني يه اتفاق شيرين و دلچسبي ميفته و هربار دوس داري به جاهاي مختلف شليك كني! خيلي خوبه
طراحي كلاسيك سلاح ها رو به شدت دوس دارم واقعا فوق العادن ، صدا گذاريشون حرف نداره ، لگد سلاح ها و دود حاصل از شليك به بهترين شكل طراحي شده
در مورد ميزان گان پلي و درگيري هاي اين تيپي من مشكلي نداشتم ! شايد مثل بقيه شوتر هاي سوم شخص نباشه اما ديگه در اون حدم نيست كه بگيم فقط راه ميري و كات سين و يكم اكشن ! كوئيك تايم ايونت هم كه از علاقه مندي هامه :d
بالانس خوبي برقراره بين كات سين و QTE و گان پلي ( نظر شخصي ) با توجه به اون امتيازات و نقدهاي احمقانه

خلاصه اينكه به عنوان يك عدد گيمر با اين عنوان به مقدار لازم حال نـُموديم و كاملا راضي ميباشيم تا اينجا
و در آخر هرجور ميتونيد بازي رو تجربه كنيد و به خاطر متا بيخيالش نشيد شايد شما هم خوشتان بيايد
 
  • Smile
Reactions: Dreadlord
دوستان ی سایتی گفته بودین که بعد چند مرحله دیدن فایل های سایت بهمون کد یک تم میداد.. حالا من کدی که همون موقع گرفته بودم رو ثبت کردم ولی ارور داد... اکانتم مال اینگلیسه. مشکلش کجاست؟
 
دوستان ی سایتی گفته بودین که بعد چند مرحله دیدن فایل های سایت بهمون کد یک تم میداد.. حالا من کدی که همون موقع گرفته بودم رو ثبت کردم ولی ارور داد... اکانتم مال اینگلیسه. مشکلش کجاست؟
ظاهرا باید نهایتا چند ساعت بعدش کد رو بزنی وگرنه باطل میشه منم به همین مشکل خوردم متاسفانه
 
حالا مبخواستی نینتندو یه دمو 5 دقیقه ای از ماریوی 7 نسل پیش که کنسل شده بود رو بده بیرون
منتقدین متای بازی رو 140 از 100 اعلام میکردن

اوخ.. اوخ ....یعنی بعد مدت ها یکی حرف دلمو زد...:d

اینجور نمره دادن به امثال این بازیا فقط ترس منو زیاد می کنه چرا ؟

چون دارم روزی رو می بینم که اکثر شرکتای بازیساری حداقله ریسک و اسکی رفتن از هم و بازیای صرفا آنلاین و...

رو با سود کلون استارت بزنن کما اینکه تو این نسل کم کم داره اتفاق می افته متاسفانه:(:|
 
من خودم نه تنها از مخالفان متا نیستم ، بلکه موافق هم هستم و شخصا برای من اهمیت داره و همونطور که گفتم تا حالا هم اگه اختلاف سلیقه ای با میانگین امتیازهای یک بازی داشتم خیلی جزئی بوده که اونم طبیعیه . ولی این یک مورد بدجوری رفته رو مخم و اصلا نمیتونم هضمش کنم !! خواهشا هم کسی به فن بودن و ... هم ربط نده این موضوع رو ، من تا قبل از انتشار The Order خیلی بی تفاوت بودم بهش و فقط گرافیک و اتمسفر بازی نظرمو جلب کرده بود. اگر هم بخوایم به کنسول و انحصاری بودن ربطش بدیم که قبل از این هم انحصاریهای زیادی بودن که برخلاف انتظار امتیاز پایینی گرفتن و خیلی وقتها بنظرم حتی پایینتر هم میتونستن بگیرن .
ولی این یه مورد واقعا فرق داره . من شخصا آدم آماتوری نیستم و اونقدر تو عمرم بازی کردم که بتونم در مورد المانهای مختلف یک بازی قضاوت کنم و مقایسه کنم .
1- داستان - روایت داستان و شخصیت پردازی به جرات میتونم بگم از 80 درصد بازیها بهتره و جالبه که مثلا یک منتقد اومده گفته روایت داستان خسته کننده ست !!!!!! :-o
2- بخش شوتینگ و کاور گیری و سلاحها و ... جزء بهترینهاست در این سبک و خیلی روون و خوشدست و لذت بخش و شخصا از تیراندازی کردن در این بازی به اندازه همه بازیهای خوب سوم شخص مثل GeOW و Uncharted و ... لذت بردم .
3- باور کنید QTE های بازی اصلا زیاد نیست ! بخدا زیاد نیست :d بعد در عین ناباوری توی نقد IGN از QTE Overload بعنوان نکته منفی بارز نامبرده شده !!! WTF ؟!!!!!!
4- کاتسینها شاید زیاد باشن ولی نه اونقدر زیاد که بگیم ای بابا این که همش کات سینه ! یعنی نسبت میزان گیمپلی زیاد نیست ، ضمن اینکه چون بازی کاملا داستان محور هست این کاتسینها در جهت پیشرویه داستان لازم و بجاست بنظرمن .
5- همونطور که قبلا هم گفتم یکی از پالیش شده ترین و بدون باگ ترین بازیهایی هست که من تو عمرم بازی کردم !!
6- موسیقی و صداگذاری و صداپیشگی هم که در عالی ترین سطح قرار داره
7- مدت زمان بازی اگه نخواید بکش برو جلو بازی کنید اصلا کم نیست و حداقل از سینگل پلیر خیلی از بازیها بیشتره .

از دوتا مورد میشه ایراد گرفت ، یکی بعضی مشکلات AI و یکی هم نداشتن محتوایی غیر از بخش سینگل پلیر .

با همه ی این اوصاف من نمیتونم امتیازهای 2 ! و 4 و 5 یا حتی 6 رو برای این بازی درک کنم !! اصلا نمیتونم . اگه قرار باشه اینا رو باهاشون کنار بیام خِیل عظیمی از بازیها باید میانگینشون زیر صفر و منفی باشه تا بشه امتیاز TO 1886 رو هضم کرد .

در نهایت امیدوارم این IP که پتانسیل خیلی بالایی داره بنظرمن و همچنین خود RAD دچار سرخوردگی و ناامیدی نشن و ادامه بدن . من واقعا خیلی مشتاقم ادامه ی این عنوان رو ببینم .
 
  • Sad
Reactions: Dreadlord

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or