PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
مـن رو میگه
t2306.gif
:d
________________
دوست عزیز RAD خنجر نزد خودشون از همون اول دید و طرحشون در مورد اوردر 1886 یـه بازیـه سینگل سینماتیک داستان محور بود و تو همـه مصاحبه ها همین رو تکرار میکردن و مخاطبشون تا
حدودی میدونست چـه انتظاری از بازیشون داشته باشه . ریسک کردند و نتیجه اش شد این نمرات !
damage done فقط امیدوارمـ که SONY بیخیال راد نشه و یـه فرصت دیگه بهشون بده !
در هر صورت خودت بشین تجربه اش کن شایـد خوشت اومد . disappointing از نظر نمره ها اما شاید تجربه بازیش برعکس باشه .

آخه هوش مصنوعی ضعیف که دیگه ربطی به دید سینمایی و این حرفا نداره
هوش مصنوعی از اولین نمایش های بازی صعیف بود تا حالا که وقت ریلیز بازی رسیده
خداییش نا امید شدم
اعتبار سانتا هم خدشه دار میشه خوبه کنار R@D بودن وگرنه دیگه چی میخواستن تحویل بدن
حسرت یه انحصاری خوب به دلمون موند منتظر میمونیم برا blood born شاید اون یه کاری کرد
 
عجیب برای من اینه که اینا اینهمه هزینه کردن برای این بازی اونم توی سال دوم عرضه کنسول های جدید نباید تلاش میکردن چیز بهتری ارائه بده؟ Ryse یه Show case گرافیکی بود که کسی روش حساب باز نکرده بود!!!ولی بازی که الان یک ساله همه منتظرشیم نباید به همون سرنوشت دچار میشد که....اینام مثل UBI کار کردن، یه نمایش فوق العاده از بازیشون نشون دادن، بقیه رو Shite آفریدن!
 
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺗﻤﻨﺎ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺁﺭاﻣﺸﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﺣﻔﻆ ﻛﻨﻴﺪ و ﺑﻪ ﻛﻨﺎﻳﻪ ﻫﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﻧﻜﻨﻴﺪ ﻛﻪ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﺷﺎﺩ ﺑﺸﻦ.ﺣﺎﻟﻤﻮﻥ ﺧﺮاﺏ ﺷﺪﻩ ﻭﻟﻲ ﺧﺐ ﻳﺎﺩ ﺩﻭﺭاﻥ ﭘﻲ اﺱ 3 ﺑﻴﻔﺘﻴﺪ.
اﻳﺸﺎﻻ اﻧﭽﺎﺭﺗﺪ و ﻧﺎﺗﻲ ﺩاﮒ اﺯ اﻳﻦ ﻧﻔﺮﻳﻦ ﺭﻫﺎﻣﻮﻥ ﻣﻴﻜﻨﻦ. ﻓﻌﻼ ﻛﻪ ﺳﻮﻧﻲ اﻱ ﭘﻲ ﻫﺎﻱ ﻗﺪﻳﻤﻲ ﺭﻭ ﺩﻭﺗﺎﺷﻮﻧﻮ ﺧﺮاﺏ ﻛﺮﺩ (ﻟﻴﺘﻞ و ﻛﻴﻠﺰﻭﻥ) ﺟﺪﻳﺪا ﻫﻢ ﻫﺎﻳﭗ ﺑﻮﺩ ﻭﻟﻲ ﺑﺎﺯﻡ اﻣﻴﺪ ﻫﺎ ﺯﻧﺪﺳﺖ.
ﻧﺎﺗﻲ ﺩاﮒ.ﺭاﺳﺘﻲ ﺳﺎﻧﺘﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﺗﻜﻠﻴﻒ ﮔﺎﺩ ﺭﻭ ﻣﺸﺨﺺ ﻛﻨﻪ.ﺑﻠﺪﺑﺮﻥ ﻫﻢ ﻫﺴﺗﺎ.
داداشه من مطمئن باش بعد از بازی کردن اوردر خیالت راحت میشه که نمراتی ک دیدی پرت بوده
الان بایکی از دوستام که بازی رو تهیه کرده(گیمر حرفه ای و قدیمی هست)صحبت کرده گفته لامصب اینقدر خوبه که از پاش بلند نمیشی
 
عجیب برای من اینه که اینا اینهمه هزینه کردن برای این بازی اونم توی سال دوم عرضه کنسول های جدید نباید تلاش میکردن چیز بهتری ارائه بده؟ Ryse یه Show case گرافیکی بود که کسی روش حساب باز نکرده بود!!!ولی بازی که الان یک ساله همه منتظرشیم نباید به همون سرنوشت دچار میشد که....اینام مثل UBI کار کردن، یه نمایش فوق العاده از بازیشون نشون دادن، بقیه رو Shite آفریدن!

پسته چند روز پیشم
از یه طرفه دیگه هم نمیخوام بهش نگاه کنم اما Order میتونه محصوله تبلیغاتی خوبی برای نمایش قدرت 4 باشه از اونجایی که 30fps-1080 و گرافیک بالا توی این نسل به نظرم خیلی بیشتر از اغازه نسل قبل مورده توجه هست توی رسانه و این میتونه هم به فروشه بازی هم به فروشه خوده دستگاه کمک کنه !

بیشتر منظورم این بود که یه محصول تبلیغاتی برای قدرت گرافیکی هست ....
 
یه پارادوکس این وسط هست که من اصلا نمی فهمم .وقتی بازیهای telltale میاد بیرون . هیشکی نمیگه گیمپلی ندارن و فیلم سینمایی و فلان و بیصار . هیشکی معترض اینکه بازی باید گیمپلی داشته باشه و ... نمیشه . اما سر یه چنین بازیهایی همه رگ گردنشون میزنه بیرون . بازیهای اخیر telltale رسما اپسیلونی گیمپلی نداشتن . (اگه انتخاب دیالوگهای مختلف میشه گیمپلی که من دیگه حرفی ندارم ) .
حالا اینا خواستن یه تجربه سینمایی ( پیش خودشون ) به گیمر جماعت بدن به نظرم اینقدر دیگه نباید دسته جمعی گن...گشون کرد .
هرچند بازیشون ایرادهایی داره که اکثر بچه هایی که توی این تاپیک پست دادن از همون روز اول به اونها اشاره کردن و فنهاشم اکثرا انتظار امتیاز بالا نداشتن .
اونایی که تازه رسیدن تو تاپیک برن صفحات قبل و بخونن همه چی دستشون میاد .
 
یه پارادوکس این وسط هست که من اصلا نمی فهمم .وقتی بازیهای telltale میاد بیرون . هیشکی نمیگه گیمپلی ندارن و فیلم سینمایی و فلان و بیصار . هیشکی معترض اینکه بازی باید گیمپلی داشته باشه و ... نمیشه . اما سر یه چنین بازیهایی همه رگ گردنشون میزنه بیرون . بازیهای اخیر telltale رسما اپسیلونی گیمپلی نداشتن . (اگه انتخاب دیالوگهای مختلف میشه گیمپلی که من دیگه حرفی ندارم ) .
حالا اینا خواستن یه تجربه سینمایی ( پیش خودشون ) به گیمر جماعت بدن به نظرم اینقدر دیگه نباید دسته جمعی گن...گشون کرد .
هرچند بازیشون ایرادهایی داره که اکثر بچه هایی که توی این تاپیک پست دادن از همون روز اول به اونها اشاره کردن و فنهاشم اکثرا انتظار امتیاز بالا نداشتن .
اونایی که تازه رسیدن تو تاپیک برن صفحات قبل و بخونن همه چی دستشون میاد .
TellTale بازیه Adventure خالص هست !!!! در ضمن همه انتخابهای دیالوگها Meaningful و مهم هستن.
به action سوم شخص ربطی نداره :/
 
یعنی killzone آشغال از این بهتره که همه چیش زیر سوال بود 7 دادن بهش تو gamespot بازی نه فیزیک داشت انگار رو هوا راه میرفتی نه چیزی چجور 7 دادن به کیلزون؟؟؟؟؟؟ یا اون اسسین که پر از باگ و مشکل بود که خوده یوبی هم شرمنده شده 7 دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟......این امتیازا میشه بهشون اطمینان کرد؟؟؟
چرا یکی 9 میده یکی 8 یکی هم میاد 5 میده اصلا مبنای اینا چیه من نمیفهمم.........
به هر حال من شک ندارم این نمرات با واقعیت جور نیست کمه کمه امتیاز این بازی در بدترین حالت 7.5 هست......
واله هرکی هم نظر داده همین بوده حالا این سایتا این نمره رو چجوری دادن یا اصلا راسته یا نه من نمیدونم حس میکنم کلا دیگه نمره دهی به بازی ها هدف دار شده تا منطقی و برای کارهای پشت پرده استفاده میشه میدونید چرا چون بازی هنوز قراره فردا فروخته بشه چجوریه و چرا اینا نمره میدن بازی بیرون نیومده تا مردم بخرنش با این کارا میشه خیلی رو بازی تاثیر بد یا خوب گذاشت........

شکست این بازی نه تنها شکست سونی شکسته همه بازی باز هایی هست که کوچک کردن به این نسل اما همش بازیهای مشکل دار دیدن و تنها دو بازی gta و tlou که اونم ی بازی این نسلی نیستن خوب بودن ...3 ماه پیش گفتم حس میکنم زیاد اون جذابیت تغییر نسل از play 2 به play3 رو ندارم که الان از رو 360 اومدو رو play4
با شکست این بازی تمام میشیم بهتر دعا کنیم این امتیاز مثلا بر اساس چیزهای خاص باشه و بازی خودش مشکلاتی نداشته باشه اما کلا من یکم با gamespot مشکل دارم


دوست عزیز خونسرد باش ! من خودم هیچ موقع چنتا عدد مبنای نتیجه گیریم نیست اما با توجه به اینکه کوین توی gamespot این بازی رو نقد کرده و من تقریبا به این منتقد اعتماد دارم و با توجه به متن خود نقد و ایرادایی که از بازی گرفته شده میتونم قانع بشم بازی نا امید کننده ظاهر شده . گاهی منتقدا ایرادای بیخود میگیرن مثل بازی alien isolation که واقعن عالیه اما ایرادی که بهش گرفته بودن سخت بودنش بود ! و خیلی از سایتا نمره خوبی بهش داده بودن اما ign و gamespot کم نمره دادن . اصولا مشکل ما گیمرا اینه جووووگیریم این بازی نمیدونم چرا بی جهت اینقدر هایپ شد و فکر میکنم به خاطر گرافیکش بود و تعداد زیاد تریلر که باعث میشد شوق کاذب ایجاد کنه . اما در کل اینکه میای کل منتقدا رو زیر سوال میبری و میگی قصدی دارن ازین کارشون درست نیست . من انصافا پولامو جمع کرده بودم که تا اومد بازیو بخرم پس از خدام بود یه بازیه حداقل خوب ببینم . در مورد رلیز زودتر نقد این بازیم علتش اینه که خود سونی بازیو زود داده به منتقدا و بازی کوتاهه . در حالی که در مورد بازیه daying light سازنده ها تا بعد رلیز بازی به منتقدا ندادن از ترسشون اما مثه اینکه سازنده ها order خیلی اعتماد به نفس داشتن !
 
آخرین ویرایش:
TellTale بازیه Adventure خالص هست !!!! در ضمن همه انتخابهای دیالوگها Meaningful و مهم هستن.
به action سوم شخص ربطی نداره :/
اتفاقا بازیهای اخیر شون مثل گیم آو ترونز دیگه حتی ادونچر هم نیستن . فقط انتخاب دیالوگ و ...
بحثم مقایسه ی سبکها نبود . بحثم کلا چیز دیگه ای بود . اینکه یه بازی بخواد تجربه ای مثل فیلم دیدن و به بازیباز بده به نظرم به خودی خود بد نیست . حالا اگه بازی شوتر سوم شخص هم باشه مجبوره از المانهای شوترش کم کنه و همین راهی که اینا در پیش گرفتن و بره . که البته به نظر میاد اعضای RAD نتونستن به اون چیزی که توی ذهنشون داشتن برسنو یه سری جاها گافهایی دادن که نتیجش شده این .
 
همون جوری که همیشه میگم افرادی که برای امتیاز از سلیقه خودشون بیشتر از هر چیزی ارزش قائل هستن الان حالشون بسیار گرفته اما من به شخصه نه تنها برام فرقی نداره بلکه اعصاب ندارم که باید منتظر بشم بازی شنبه برام ارسال کنن و بتونم یکشنبه بازی کنم .:|

بازی با چیزای که من ازش دیدم بسیار عالیه حالا میخواد کاستی های داشته باشه دیگه این در همه بازی ها وجود داره مهم اینکه من به شخصه باهاش حال میکنم .:d

حالا یه عده میتونن تو سر خودشون بکوبن یک عده هم که همیشه کارشون کوبیدن بازیه بازم خودشون خسته کنن و با ID های جدید به کارشون ادامه بدن .;)
 
اتفاقا بازیهای اخیر شون مثل گیم آو ترونز دیگه حتی ادونچر هم نیستن . فقط انتخاب دیالوگ و ...
بحثم مقایسه ی سبکها نبود . بحثم کلا چیز دیگه ای بود . اینکه یه بازی بخواد تجربه ای مثل فیلم دیدن و به بازیباز بده به نظرم به خودی خود بد نیست . حالا اگه بازی شوتر سوم شخص هم باشه مجبوره از المانهای شوترش کم کنه و همین راهی که اینا در پیش گرفتن و بره . که البته به نظر میاد اعضای RAD نتونستن به اون چیزی که توی ذهنشون داشتن برسنو یه سری جاها گافهایی دادن که نتیجش شده این .
من از اول فکر میکردم Order بیشتر یه محصوله تبلیغاتیه ...
اگر در نظر بگیرم که سعی در تجربه cinematic داشتن خب به نظره من بازیهای دیگم هستن که با بالانس بهتر gameplay به نیتجه های خیلی خوبی رسیدن . اصلا چرا راه دور برم بگم TLOU حتی به نظرم TEW هم از نظره اینکه به تجربه cinematic نزدیک بشه خوب بود. در حالی که Order خیلی از پتانسیال هاش رو به حدر داده .مخصوصا اینکه توی اکثریت review استفاده بیش از حد QTE >.. داستان نه چندان خوب به چشم میخوره ( به علاوه اینکه بعضیا اشاره کردن همه چیزهای باحال بازی مثل half breed ها و ... خیلی کم دیده میشه و بخشی از بازی حس میشه به قدم زدن و QTE و CutScene خلاصه میشه ) شاید Order برای هرکسی نباشه اما حتی Heavy Rain هم در همین جهت با بالانس فوق القعاده gamelpay و درگیر کردن داستان موفق شده بود تا تجربه خاصی رو بده که به نظرم ORder این بالانس رو نداره .....

از یه طرف وقتی فکوسه همه شیفت میشه به سمت گرافیک و ... اینا کلا هایپه بالا انتظارات هم بالا میبره ... این توی review ها هم 100% تاثیره خودش رو داره . به هر حال اونم مثل ما درگیره مساعل هستن.
 
من از اول فکر میکردم Order بیشتر یه محصوله تبلیغاتیه ...
اگر در نظر بگیرم که سعی در تجربه cinematic داشتن خب به نظره من بازیهای دیگم هستن که با بالانس بهتر gameplay به نیتجه های خیلی خوبی رسیدن . اصلا چرا راه دور برم بگم TLOU حتی به نظرم TEW هم از نظره اینکه به تجربه cinematic نزدیک بشه خوب بود. در حالی که Order خیلی از پتانسیال هاش رو به حدر داده .مخصوصا اینکه توی اکثریت review استفاده بیش از حد QTE >.. داستان نه چندان خوب به چشم میخوره ( به علاوه اینکه بعضیا اشاره کردن همه چیزهای باحال بازی مثل half breed ها و ... خیلی کم دیده میشه و بخشی از بازی حس میشه به قدم زدن و QTE و CutScene خلاصه میشه ) شاید Order برای هرکسی نباشه اما حتی Heavy Rain هم در همین جهت با بالانس فوق القعاده gamelpay و درگیر کردن داستان موفق شده بود تا تجربه خاصی رو بده که به نظرم ORder این بالانس رو نداره .....

از یه طرف وقتی فکوسه همه شیفت میشه به سمت گرافیک و ... اینا کلا هایپه بالا انتظارات هم بالا میبره ... این توی review ها هم 100% تاثیره خودش رو داره . به هر حال اونم مثل ما درگیره مساعل هستن.
با توجه به چیزایی که از بازی دیدم واسه شخص من اگه داستان خوب و روایت خوبی داشته باشه همین سطح گیمپلی کفایت می کنه . داستان رو هم تا شخصا تجربش نکنم نمی تونم راجع بهش نظری بدم .( هرچند خیلی از سایتا به همین داستانش هم گیر دادن ) امیدوارم که ضد حال نشه :d
توی این چندوقته اخیر یه Driveclub اومد که با وجود امتیازای پایینش ، بیشتر از اون چیزی که انتظار داشتم بهم چسبید . و برام یکی از بهترین ریسینگای این چندوقته شده .
تجربه ثابت کرده ، تا وقتی خودت یه چیزو تجربه نکردی ، دقیقا عیار و ارزشش دستت نمیاد .
 
خیلی دوست داشتم چنین داستانی واسه آی پی مايکرو رخ میداد.اون تاپيک دیدن داشت...قبول کنید بازی بیش از حد بزرگ کردیم...تقریبا به سرنوشت رايز دچار شد
 
حیف شد :(

ولی امیدوارم برای نسخه دوم بازی که شک ندارم سونی این فرصت رو بهشون میده حواسشون رو جمع کنن و این نکته رو مد نظر قرار بدن که یه بازی شوتر سوم شخص وجودیتش و زندگیش به گیم پلی که داره وابسته ست نه بقیه نکات فرعی در این ژانر.

الن ویک هم داستانی ماورای تصوراتش داشت دقیقا برعکس سری GeOW اما خودتون برید امتیازات دوتا بازی رو ببینید. البته بودند بازی هایی که هم داستان داشتند و هم گیم پلی مثل Max Payne نسخه اول و دوم.

گله ای از R@D نداریم ولی خواهشا برای نسخه دوم مهمترین وجودیت بازی یعنی گیم پلی رو فراموش نکنند. خودشونم با اون دوتا GOW که ساختن این موضوع رو بهتر میدونن ( هر دو GOW ای که ساختند از نظر مکانیزم گیم پلی از بهترین های سری بودن )
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or