PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
اقا من اینو یکبار درباره Ryse هم گفتم بزار برا این هم بگم:d
اینکه میگن کات سین ها real time هستن یک کلک بیشتر نیست.با موتور بازی رندر می گیرن بعد به صورت Bink تو بازیا استفاده می کنن.اینجوری عمرا شما متوجه نمیشی که الان موتور بازی اینو رندر نمی کن و شما در اصل داری فیلم می بینی.
این حرکتشون چندتا مزیت خیلی خوب داره که استفاده کردن ازشو بشدت توجیح می کن.
خلاصه اینکه همچین ریل تایم ریل تایم هم نیست اصولا!:d نسل قبل که بیشتر این جوری بود حالا:d
نه اشتباه میکنین،Bink نیستش،تا یکجایی درست گفتین،درسته که با موتور بازی رندر میگیرن ولی کات سینس ها به نظر من که BINK نیستش،چون کیفیت فیلم و real time واقعا فرق داره...
این میتونه قوی بودن موتور گرافیکی بازی رو برسونه...اگه اینجوری که شما میگین باشه پس beyond کلا bink هستش:dدیگه فک کنم استودیوها و بازیسازها اونقدر پیشرفت کردن که دیگه کات سینس ها رو bink نکنن.
bink مال قبل ها بودش، اصلا قشنگ میشه تشخیص داد که Real Time هستش ، دیگه نمیدونم شما چجوری فک میکنین..
در ضمن bink کلا چیز مذخرفی هستش، دیگه الان به نظر من کاربرد آنچنانی نداره، حداقلش واسه انحصاری ها این قضیه صدق میکنه...اون هم عناوینی مثل بازی های شرکت سونی که همشون فوق العاده پخته ساخته شدن...
من الان بازی Ensleved رو روی pc نصب کردم و کات سینس هاش bink هستش که به صورت بسیار تابلویی میشه فهمید این قضیه رو ولی برای عناوین جدیدی که میان اونهم عناوین ps4 فک نکنم اینجوری باشه;)
 
bink مال قبل ها بودش، اصلا قشنگ میشه تشخیص داد که Real Time هستش ، دیگه نمیدونم شما چجوری فک میکنین..
مطمئن باش اگر Bink باش تفاوتش رو نمی فهمی چون الان برا همین فرمت HD هم اومد!در ضمن من اینجوری فکر نمی کنم بلکه باهاش کار می کنم!;)
کلا اگر Bink کنن به نفعشون، چون می تونن مثلا برن با یک نرم افزار مثل After Effect ادیتش هم بکنن.به هر حال Editorهای داخل engine محدودیت های خاص خودشون رو دارن
اما یک راه حل ساده داره این کار،اگر تو بازی دیدی که دموها مثلا تو یک بخشی مثل Extra وجود دارن بدون که همون بار اولی هم که داری اونا رو می بینی Binkو از قبل ضبط شدست!:d
کلا بازی سازی بیشتر trickـه خیلی خودتون رو سرگرم این چیزا نکنید:d
 
اقا من اینو یکبار درباره Ryse هم گفتم بزار برا این هم بگم:d
اینکه میگن کات سین ها real time هستن یک کلک بیشتر نیست.با موتور بازی رندر می گیرن بعد به صورت Bink تو بازیا استفاده می کنن.اینجوری عمرا شما متوجه نمیشی که الان موتور بازی اینو رندر نمی کن و شما در اصل داری فیلم می بینی.
این حرکتشون چندتا مزیت خیلی خوب داره که استفاده کردن ازشو بشدت توجیح می کن.
خلاصه اینکه همچین ریل تایم ریل تایم هم نیست اصولا!:d نسل قبل که بیشتر این جوری بود حالا:d

مقایسه کرایتک با Ready at Dawn 8-|
 
اقایون اطلاع داین که من مقایسه ای نکردم و فقط یکی از تکنیک های بازسازی رو گفتم;;)

من خودم امروز داشت Batman Origins بازی میکردم یکی از افتضاح ترین Cut Scene هارو داشت !
کاملا تفاوتش با بازی معلوم بود ! هرچقدر هم از این کلک ها بزنن نمیتونن اونجوری که رند ریل تایم هست درش بیارن
حالا PS4 از لحاظ سخت افزاری به این قدرت رسیده تا بتونه این کار رو هم انجام بده ! مشکل خاصی وجود نداره براش
 
مطمئن باش اگر Bink باش تفاوتش رو نمی فهمی چون الان برا همین فرمت HD هم اومد!در ضمن من اینجوری فکر نمی کنم بلکه باهاش کار می کنم!;)
کلا اگر Bink کنن به نفعشون، چون می تونن مثلا برن با یک نرم افزار مثل After Effect ادیتش هم بکنن.به هر حال Editorهای داخل engine محدودیت های خاص خودشون رو دارن
اما یک راه حل ساده داره این کار،اگر تو بازی دیدی که دموها مثلا تو یک بخشی مثل Extra وجود دارن بدون که همون بار اولی هم که داری اونا رو می بینی Binkو از قبل ضبط شدست!:d
کلا بازی سازی بیشتر trickـه خیلی خودتون رو سرگرم این چیزا نکنید:d
یعنی پس کات سینسهای بازی tlou و همینطور کلا بازی beyond بینک هستش؟؟؟:|
بابا اگه آدم فرق کات سینس real time و bink رو نفهمه که دیگه هیچی....
پس با این توصیفات باید بریم منوی extra ـی بازی The last of usو کات سیسن هاش رو ببینیم یا حتی beyond رو....:-/:|
 
متن ترجمه شده از EDGE (گلچین)
شاهکار The Order 1886 چگونه خواهد بود


دنیای بازی چگونه خواهد بود : ( اولین سوال از مدیر قسمت گرافیکی بازی (Ru Weerasuria) اگه به فضای بیرون نگاه کنید یک هوای تمیز و ساده نمیبینید! هوایی پر از گرد غبار و مه ! همه ی اینها اتمسفری فوق العاده برای بازی رقم میزنه ! این فضا رو توی هیچ بازی دیگه ای تجربه نخواهید کرد ! نورها و چراغ های زیادی تو شهر هستن ولی به خاطر گرد خاک زیاد احساس میکنید فقط هاله ای از نور ها میدرخشه ! نور ها توان روشن کردن فضا رو ندارن ! نور خیلی کمی از خورشید به فضا میتابه ! همه چی کثیفه! فضایی بارونی در زمان قدیم ! ! (توصیف فوق العاده اتمسفر )

The-Order-2.jpg


تمرکز اصلی ما بر روی قسمت Shooter و Melee بازی هست ! سعی میکنیم یکی از بهترین Shooting ها رو برای پلیر ها به ارمغان بیاریم تا حتی با گیم پلی از گرافیک هم لذت بیشتری ببرید ! گیم پلی تکراری نیست ! اینطور نیست که شما 1 ساعت به طور مداوم تیراندازی کنید ! گیم پلی انقدر متفاوت و هیجان انگیز است که به هیچ وجه از بازی خسته نخواهید شد !
گرافیک بازی باور نکردنی است ! در هر نقطه از مکان های بازی حتی بی ارزش ترین اشیا در کنار شما بهترین تکسچر و گرافیک را خواهند داشت ! حتی یک تابلو کوچک! عکس های زیادی از بازی منتشر شده است ! ولی این تازه اول کار است! بازی نهایی چیزی فراتر از اینها خواهد بود ! در سیر داستانی کات سین های بسیار زیادی وجود خواهد داشت که تمام انها به صورت رندر ریل تایم بوده و با گرافیک اصلی بازی هیچ فرقی نخواهد داشت

The-Order-3.jpg


ایا بازی Open World است ؟

ما بر روی این کار میکنیم ! ولی داستان بازی شما را محو خود خواهد کرد و بر روی ریلی حرکت میکند ! ما نمیخواهیم انرا خراب کنیم !


The-Order-4.jpg
 
آخرین ویرایش:
مطمئن باش اگر Bink باش تفاوتش رو نمی فهمی چون الان برا همین فرمت HD هم اومد!در ضمن من اینجوری فکر نمی کنم بلکه باهاش کار می کنم!;)
کلا اگر Bink کنن به نفعشون، چون می تونن مثلا برن با یک نرم افزار مثل After Effect ادیتش هم بکنن.به هر حال Editorهای داخل engine محدودیت های خاص خودشون رو دارن
اما یک راه حل ساده داره این کار،اگر تو بازی دیدی که دموها مثلا تو یک بخشی مثل Extra وجود دارن بدون که همون بار اولی هم که داری اونا رو می بینی Binkو از قبل ضبط شدست!:d
کلا بازی سازی بیشتر trickـه خیلی خودتون رو سرگرم این چیزا نکنید:d

خیلی از بازیها هم هستن که کاتسین کاملا ریل تایم دارن ! دلیل نمیشه که ! مثلا سری Metal Gear Solid کاملا ریل تایمه ، یا همین GTA و خیلی از بازیهای دیگه . کلا ریل تایم بودن کات سینها خیلی چیز عجیب و دست نیافتنی نیست ! البته من نمیگم این بازی حتما ریل تایمه ولی خب میتونه باشه.
 
میشه وسط دعوا نرخ تعیین کنیم :-?:d

The Order is also the studio’s first original IP, which Weerasuriya admits makes it harder for his team to hit development milestones. “That is [the] reality of new IPs: there are no guarantees. You start with all the goodwill in the world and you want to fly to the sun. The reality is that we needed to find, in this partnership with Sony, an understanding they already have, because they do this so many times with so many new IPs, with some of their best teams
 
درود به شرف سازنده،عجب گرافیک خوفی داره...:-o
یعنی بازی از لحاظ فنی شاهکاریه واسه خودش...
در جواب اون دوستمون هم میتونم بگم که این شاهکار کات سینس هاش همش Real time هستش و اصلا از بینک استفاده نکردن، اینو مطمئن باش.
 
والا هیچ ربطی نداره!کات سین می تونه به صورت ریل تایم رندر بشه اما ازش Bink بگیرن و بعدا نشونش بدن
منم نگفتم تو همه بازی ها هست اما اگر شما دیدی که تو یک بازیی مثلا بخش Extra گذاشتن و کات سین هارو داره،میشه گفت داخل بازی هم Binkـه.
این هیچ ربطی به قوی بودن موتور بازی یا کنسول نداره،یک Trick سادست.نه تنها بد نیست این قضیه،بلکه خیلی هم خوب.

در جواب اون دوستمون هم میتونم بگم که این شاهکار کات سینس هاش همش Real time هستش و اصلا از بینک استفاده نکردن، اینو مطمئن باش.
دوست عزیز برای شما سوتفاهم شده.احساس می کنم فرق این دو رو نمی دونی.real time بودن خیلی ربطی به بینک نداره.بالا هم گفتم.
این یک مزیتِ ،که می تونه باعث بهتر شدن حتی کات سین هم بشه.اما هیچ فکتی توش نیست و هر کی بخواد ازش استفاده می کن
ولی یک چیزی که ازش مطمئنم اینکه،اگر شما به تریلر ها دسترسی داشتید مثلا تو منو،بدون که داخل بازی هم Bink بوده و به خاطر یک کات سین نمیان یک مرحله رو از اول بارگزاری کنن

یعنی پس کات سینسهای بازی tlou و همینطور کلا بازی beyond بینک هستش؟؟؟:|
بابا اگه آدم فرق کات سینس real time و bink رو نفهمه که دیگه هیچی....
پس با این توصیفات باید بریم منوی extra ـی بازی The last of usو کات سیسن هاش رو ببینیم یا حتی beyond رو....:-/:|
من هنوز هیچ کدوم بازی نکردم و محتویانشون رو نمی دونم:d
اما اگر کات سین های بازی رو تو extra گذاشتن مثلا،به نظر خودت عاقلانست بیان برای دیدن یک بار دیگه کات سین یک مرحله-اینجا بهتره بگیم یک section- رو run کنن؟!:d

خیلی از بازیها هم هستن که کاتسین کاملا ریل تایم دارن ! دلیل نمیشه که ! مثلا سری Metal Gear Solid کاملا ریل تایمه ، یا همین GTA و خیلی از بازیهای دیگه . کلا ریل تایم بودن کات سینها خیلی چیز عجیب و دست نیافتنی نیست ! البته من نمیگم این بازی حتما ریل تایمه ولی خب میتونه باشه.
Fair enough!:d
یادم نیست دقیقا اما فکر کنم یک چیز تو این مایه ها بود که می گفتن بیشتر حجم دیسک متال گیر حالا کمتر یا بیشتر بخاطر کات سین هاش.درسته یا من با یک بازی دیگه اشتباه گرفتم؟!:-/:d
 
والا هیچ ربطی نداره!کات سین می تونه به صورت ریل تایم رندر بشه اما ازش Bink بگیرن و بعدا نشونش بدن
برادر من مگه من چی گفتم؟؟؟
بعدشم، معلومـــــــه دیگه!!!:|:thumbdown
من هنوز هیچ کدوم بازی نکردم و محتویانشون رو نمی دونم
:d
شما اصلا beyond و Tlou رو بازی نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکردی!!!بعد میای قضاوت میکنی.:d
دوست عزیز برای شما سوتفاهم شده.احساس می کنم فرق این دو رو نمی دونی.real time بودن خیلی ربطی به بینک نداره.بالا هم گفتم.
نخیر دوست گرامی ، اصلا هم سوء تفاهم نشده، بلکه بنده هم به شدت با حرف شما مخالفم;):|...
کی میگه بینک و ریل تایم با هم فرقی ندارن؟؟؟...اولا:
بینک به جور فرمت ویدئویی استاندارد واسه بازی ها هستش که بیشتر بازیسازها از همین روش استفاده میکنن واسه کات سینسهاشون...
بعدشم Real Time بودن قضیه اش جـــــداس...من که به شما گفتم شاید استودیوهایی باشن که از بینک استفاده کنن ولی اینو با قاطعیت بهت میگم که بیشتر استودیوهایی که عناوین فرست پارتی سونی رو میسازن و منتشر میکنن هیچ وقت نمیان از بینک استفاده کنن، چون به قول خودتون مگه میشه وقتی ریل تایم ساخت بری از بینک استفاده کنی...
اما اگر کات سین های بازی رو تو extra گذاشتن مثلا،به نظر خودت عاقلانست بیان برای دیدن یک بار دیگه کات سین یک مرحله-اینجا بهتره بگیم یک section- رو run کنن؟!
:d
اولا با کمال احترام بگم که الان دیگه توی منوی EXTRA چیزهای باارزش تری میزارن تا بخوان کات سینس بازی رو قرار بدن ، مثلا Concept Art های بازی یا Dev Diaries و از اینجور چیزها...دیگه گذشت اون زمونا که توی منوی Extra ـی بازی ها فقط کات سینس یودش...:d
+
بعدشم برادر من شما مگه مجبوری که بازی رو تموم کنی تا باز بری توی Extra و بعد دمو رو ببینی
:|،اصلا نیازی نیست خودتون رو زحمت بدید ،راههای آسونتری واسه فهمیدن این قضیه هستش، برای فهمیدن اینکه بدونیم دمو بینک هست یا ریل تایم، روی pc خیلی راحت میشه این قضیه رو فهمید اصلا نیازی نیست که بخوایم بریم توی Extra ی بازی ها...
شما با کم کردن جزئیات و تنظیمات بازیها شما میتونین خیلی راحت بفهمین که آیا این کات سینس ریل تایم هستش یا خیر...(امیدوارم منظورم رو رسونده باشم).
بعدش هم کات سینس هایی که هم ریل تایم باشن رو خیلی راحت میشه فهمید، به نظر من هر گیمری اگه تجربه بازی های مختلف رو داشته باشه این قضیه رو راحت میفهمه که مثلا ویدئو با ریل تایم چه فرقی داره، به نظر من که کات سینس هایی که ریل تایم هستن جزئیات بیشتری رو نسبت به بینک دارن، که واضح و مشخص هستش، حتی بعضی جاها تصاویر عمق بیشتری نیز دارن...
یا اصلا واسه چی الکی بریم بازی رو انجام بدیم و فلان کارو کنیم و .....
میریم توی پوشه بازی و با یه سرچ ساده (با نوشتن فرمت bik.*) میفهیم که کات سینس های بازی ریل تایم هستش یا نه.
:d
در ضمن این قضیه رو که گفتم واسه بازی های کنسول ها هم صدق میکنه ولی اینو محض اطمینان بگم بهتون که مطمئن باشین که بازی های انحصاری کمپانی مثل سونی به این آسونی و راحتی هم که شما میگین ساخته نمیشه...در ضمن توصیه میشه که حتما tlou و beyond رو بازی کنین تا ببینین که از لحاظ فنی در چه درجه ای قرار دارن;)
 
برادر من مگه من چی گفتم؟؟؟
اینو گفتی::d
در جواب اون دوستمون هم میتونم بگم که این شاهکار کات سینس هاش همش Real time هستش و اصلا از بینک استفاده نکردن، اینو مطمئن باش.
چطوری به همچین جمله ای رسیدی؟!:d

در کل منم تقریبا همین حرف دارم میزنم،حالا به یک نحوه دیگه!:d
در مورد PC بله حق با شماست اما در مورد کنسول فکر نکنم.حالا خیلی هم مهم نیست چه به صورت REAL TIME و چه بصورت BINK هر دو بالاخره رندر موتور بازی هستند.
اینکه فکر کنی استدیو های فرست پارتی اینکارو نمی کنن یکم به نظرم غیر منطقی.حالا شاید نمی کنن واقعا اما در هر صورت این کارِ مرسومی بوده و احتمالا هم خواهد بود.
اولا با کمال احترام بگم که الان دیگه توی منوی EXTRA چیزهای باارزش تری میزارن تا بخوان کات سینس بازی رو قرار بدن ، مثلا Concept Art های بازی یا Dev Diaries و از اینجور چیزها...دیگه گذشت اون زمونا که توی منوی Extra ـی بازی ها فقط کات سینس یودش...:d
+
بعدشم برادر من شما مگه مجبوری که بازی رو تموم کنی تا باز بری توی Extra و بعد دمو رو ببینی
:|،اصلا نیازی نیست خودتون رو زحمت بدید ،راههای آسونتری واسه فهمیدن این قضیه هستش، برای فهمیدن اینکه بدونیم دمو بینک هست یا ریل تایم، روی pc خیلی راحت میشه این قضیه رو فهمید اصلا نیازی نیست که بخوایم بریم توی Extra ی بازی ها...
اینجاهارو جاده خاکی زدی اما منظورت فهمیدم!:d
من کی گفتم برو بشین یک بازی رو تموم کن EXTRA رو وا کن و ....؟:-/ خوب برا همه ی جمله هام یک مثلا،چیزی،گذاشتم:d
به هر حال
پ.ن:تتس ایناف فور می!:d
پ.ن2:از خدام که بازی کنم اما فعلا PS3 در دسترس نیست!:( تا ببینیم وبال کی می تونیم بشیم اینبار:d
 
واقعا انعکاس نور تو بازی خیلی دقیق و ظریفه !!


این دوتا شات هم نمیدونم دیده بودین یا نه.

و در اخر تصور گراقیکی بالاتر از این هم حتی،لذت بخشه!:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or