PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
قسمت امیدوار کننده برای من اینه که توی این ویدئوهای لیک شده اخیر، افت فریم اصلاً دیده نمیشه.

bd8mcr2u1ieph6i8q6vd.jpg

عکس بالا رو ببینید، توی ویدئوهای اولی که از بازی بیرون اومد، این قسمت به شدت افت فریم داشت و کاملاً لگ و استاتر مشخص بود. تازه افکت انفجار و آتیش هم بهتر شده و در کل انگار بازی پالیش شده.
تنها ایرادی که از بخش تکنیکی بازی میشه گرفت، انیمیشنهاست، یه جوریه :دی بخصوص انیمیشن راه رفتن، TLOU نسل قبل این کارو بهتر انجام داده بود :دی
آره دقیقا می خواستم همین رو بگم ، یه طوری میدوئه گالاهاد :| انگار پاهاش خشکن :دی
 
آره دقیقا می خواستم همین رو بگم ، یه طوری میدوئه گالاهاد :| انگار پاهاش خشکن :دی
منم متوجه شدم.وقتی میدوه انگار چوب .... :-s انگار عادی نمیدوه.البته شاید مردم اون زمان اینطوری میدویدند.:d
...
شباهت های این بازی به gears داره بیشتر میشه.اونجا هم عادی نمیدویدند و قوز میکردن.بازی های بزرگ و انقلابی اینطورین:>
 
Dana Jan گفته بخاطر درک بهتر یک بازی تاریخی مثل The Order 1886 هم که شده، امیدواره یکم اطلاعات تاریخی‌تون رو بالا ببرید و اضافه کرده که اگر طی دوران تحصیلی حال و حوصله تاریخ رو نداشتید، الآن بهترین فرصته که جبران کنید! :دی

The Order: 1886 dev wants you to read up on your history
 
آقایون کسی هست بگه که علت انتخاب 1886 به عنوان نام بازی که بعد از the order آمده هست چیه ؟؟ دلیلش چه چیزی هست به یک واقعه تاریخی اشاره میکنه یا اینکه سازندگانش داستانی رو که برا بازی نوشتن در سال 1886 روایت میکنن و فقط جهت درک بیشتر مخاطب قرارش دادن....من کلا راجب شخصیت ها حتی گالاهاد هم زیاد نمیدونم جمعا 4 5 دقیقه بیشتر هم دمو ندیدم تا تاثیر بیشتری بازی روم داشته باشه زمان بازی کردن اما نمیدونم این عدد به چه علت انتخاب شده چرا 1887 مثلا نبوده ؟...
 
آقایون کسی هست بگه که علت انتخاب 1886 به عنوان نام بازی که بعد از the order آمده هست چیه ؟؟ دلیلش چه چیزی هست به یک واقعه تاریخی اشاره میکنه یا اینکه سازندگانش داستانی رو که برا بازی نوشتن در سال 1886 روایت میکنن و فقط جهت درک بیشتر مخاطب قرارش دادن....من کلا راجب شخصیت ها حتی گالاهاد هم زیاد نمیدونم جمعا 4 5 دقیقه بیشتر هم دمو ندیدم تا تاثیر بیشتری بازی روم داشته باشه زمان بازی کردن اما نمیدونم این عدد به چه علت انتخاب شده چرا 1887 مثلا نبوده ؟...
سال 1886 رو توی گوگل یه سرچ بزنی متوجه میشی دوست گرامی.
 
سال 1886 رو توی گوگل یه سرچ بزنی متوجه میشی دوست گرامی.

چه پاسخ گیرایی زدیم نوشته بود فارسی سیر تکاملی بنز و شعار های تبلیغاتی کوکاکولا خارجیشم ویکیپدیا همینو تحلیل کرده بود البته این بازی انقدر ترکونده که میزنی 1866 اول قبل از ویکیپدیا این بازیو میاره ...اگه منظور صنعتی شدن و شروع اینا هست که خوب تو یک سال که همه جا صنعتی به ناگهان نمیشه و راجب تغییرات بزرگ و حکومتی و مرگ و تولد افراد بزرگ گفته تو ویکیپدیا......
لطفا کسی اگه اطلاع کامل داشت علت اصلی انتخاب 1886 رو برا عنوان این بازی اظهار نظر کنه مارو نفرسته کل وقایع تاریخی اون سالو بخونیم از اول امسال هم هزاران اتفاق افتاده که میشه رو هر بازی نامشو گذاشت...من فک میکنم این بازی ادامه داره و بر اساس سیر روایت داستان این سال رو برا بازی انتخاب کردن..کسی دلیلشو میدونست بگه مثلا بگه رشد سریع صنعت یا اینجور چیزها ...
 
من یه مصاحبه دیده بودم با کارگردان بازی میگفت انتخاب 1886 واسه وصل کردن بازی به یه سری شخصیت ها و اتفاقاته که توی اون سال افتاده
ولی مهمترین عامل انتخاب اون سال نیکولا تسلا هست، 86 سالی بود که تسلا با ادیسون دعواش میشه و از آزمایشگاه ادیسون میزنه بیرون و با دو تا تاجر یه شرکت تاسیس کرد و پروژه های جدیدشو شروع کرد. توی بازی هم تسلا توی یه آزمایشگاه هست و داره اسلحه های الکتریکی میسازه که روی دشمنا اثر گذار باشه، البته خب اتفاقات واقعی نیست یه سری الهامات از یه سری فکت ها گرفتن
این ویدیوی تسلا watch?v=h5zyeHmykQc
 


rv5y8jvx2bwhvzupgj73.jpg

با 22 سال سن و ید طولایی در سابقه ی گیمری و هایپ های کم و زیاد برای گیم های مختلف ؛ شخصا اعتراف می کنم که بعد از مدت ها به درجه ای از هایپ رسیدم که خودم باورم نمی شه ! ! ! :-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??:-??


از گوشی و لپ تاپ گرفته تا بک گراند PC و دیوارهای اتاقم ؛ روی ماه سر گالاهاد است و بس !
شب میخوابم میبینمش تا کله سحر که لای چشمم باز می شه یه عرض ارادتی می کنم بهش بعد میام بیرون از رختخواب !

خلاصه که این 12 روز باقی مونده لذت بخش تر از بازی کردن خود گیم است ! این رو به عینه سر بازی هایی که خیلی هایپ بودم براشون تجربه کردم !

این 12 روز رو میشه رویاپردازی کنیم !
این 12 روز رو میشه مثل عاشقی که معشوق خودش رو تو ذهنش کامل ترسیم می کنه ؛ هرآنچه میخواهیم در دنیای خیالمان بسازیم !
این 12 روز رو میتونیم روزشماری ، ساعت شماری ، دقیقه شماری ، ثانیه شماری کنیم !

.
.
.

این 12 روز رو میتونیم زندگی کنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
:dــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم !
 
نمي گم بازي بديه اما چرا اين همه ملت هايپ اند براي اين :|:d

من كه هايپ نيستم و به نظرم بازي خوبيه ولي خفن نيست ديگه :| البته شايد هم من اشتباه مي كنم :| بايد صبر كنيم تا نقدها و خصوصا" نقدهاي بچه ها در بياد :|
 
نمي گم بازي بديه اما چرا اين همه ملت هايپ اند براي اين :|:d

نه خدایی این Order خیلی هایپ برانگیزه!:دی من خودم پروردگار خنثی ها هستم و اصولا در باری هیچ چیزی جز FF و Persona (کلا سری SMT) هایپ نمیشم اما الان واقعا لحظه شماری میکنم Order بیاد! یعنی واقعا چند دقیقه یه بار به امید یه خبر جدید مبنی بر لیک شدن بازی این تاپیک رو ریفرش میکنم و امیدوارم هرچه سریعتر بازی لیک بشه و من بتونم قبل از اینکه نقدها و نمرات روم تاثیر بزاره شخصا تجربش کنم. قشنگ order برای من عین FF شده! واقعا باید تبلیغات و بازاریابی بازی رو ستود! سونی و R@D بینظیر عمل کردن و باید انتظار یه فروش خیلی خوب رو داشت (البته اگه منتقدا بزارن!:دی)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or