PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
خیلی در مورد فیزیک بازی تا الآن درون گرا بودن و چیزی رو نشون ندادن هنوز و احتمالاً یکی از بزرگترین سورپرایز هاشون توی نسخه فاینال همین فیزیک هست . صحنه عکس زیر بعد از انفجار نارنجک گوشت دست طرف متلاشی میشه و استخونش مشخصه, میخوره به نیمکت چوبی خورد میشه و کالسکه بالای سر گالاهاد هم بصورت فوق العاده ای میترکه میره هوا:

Iqz2T.png


آخرین بار توی GDC 2013 نمایش کاملی از فیزیک و تخریب پذیری بازی داشتن که میتونید توضیح کاملش رو از لینک زیر بخونید:
The Order: 1886′s advanced physics system revealed at gamescom 2013

اخیراً هم Weerasuriya توی مصاحبه اش با Polygon از اهمیت فیزیک در کنار داستان میگه و اینکه یکی از مهمترین بخش های بازی از همون ابتدای ساخت توسعه فیزیک و تخریب پذیری بوده که تماماً رئل تایم باشه .
The Order: 1886 was created in a universe designed for sequels
 
هرکه این تریلر آخری رو ببینه بدون شک اولین نفری میشه که بازی رو می خره :d
کاری به ایرادهایی که شاید داشته باشه ندارم و خب این سکو بازی و موارد دیگه به نظر میاد جدید باشه و بعد از اون آگهی استخدام به بازی اضافه شده باشه و همین تلاش و پیگیریشون برای رفع مشکلات خیلی ارزش داره.
بدون شک کسی که الهه 4 رو داره "باید" این بازی رو با تمام مشکلاتش و یا بدون هیچ مشکلی ستایش کنه.
 
این تریلر به من یه حس جالبی میده، انم اینه که تو بازی یک عالم چیز جدید هست که در موردش فقط سکوت کردن! یعنی احساس میکنم وقتی Order رو بازی کنیم خیلی چیزهای جدید برای رو کردن داشته باشه. امیدوارم همینطور باشه که حس میکنم! وضعیت order‌ الان طوری هست که قشنگ پتانسیل سورپرایز کردن رو داره! یعنی در این حد که بعد از بازی کردنش انگ به دهن بمونیم!:دی
 
از بحث در مورد بازی یهو رسیدیم به تروفی و اچیومنت دست مریزاد.بعضی ها خیلی خوشحالن کلامگه واسه تروفی بازی رو میخرید شما؟؟جالبه که توی تمام دنیا و از نظر خود سازندگان هم تروفی و اچیومنت اولویت آخر که چه عرض کنم فقط و فقط واسه خالی نبودن عریضه است و بس
این آقای هم که که نفر چهارم شده آورین جایزه چی دادن؟پفک نمکی؟؟؟؟؟
 
دوستان ایراد گیر که از ته دل همتونو دوست دارم عرض کنم که چیزای جدید برا گیر دادن عبارتند از:1-قیافه کارگردان بازی 2-قاب بازی که بعدا قراره عرضه بشه جلو جلو میتونین بگین زشته
آخه خدایی این چه حرکتیه سر این بازی پیاده شده گیر میدن که خودشونم خندشون میگیره بخدا...
من خودم نظر شخصیم اینه که بازیه خوبیه اما هیچ موقع پیش خودم این فکر رو نکردم که این بازی شاهکار میشه یا متای عجیب غریب بگیره ولی بدون شک به خاطر داستانه فوق العادش و اتمسفرش همون روزه اول که دیدم تو بازار میخرمش گرافیک برای من در درجه دومه همیشه اول داستان بعد گیم پلی رو قبول داشتم..
ولی خدایی ایراد میگیرین یه ایراد خوب بگیرین خوب اینجوری که مثلا به تروفی گیر داده میشه(منظورم شخصه خاصی نیست) هم خودتون رو سوژه میکنید هم خودتون حرفه خودتون رو قبول ندارید و فقط باعث خنده میشید البته قبول دارم هر کسی معیاری داره برای خودش اما دلیل نمیشه این معیار همیشه درست باشه گاهی اوقات معیار باید عوض شه والا ما که تروفی باز نیستیم فک کنم ضرب اول god of war 3 پلاتش کردم حالا این دلیل میشه که بگم این بازی بده..gow3 یکی از 5 تا بازی برتر دوران گیم من هستش...انتقاد باشه اما خواهشا به جا.انتقاد من گیم پلی هستش البته تا بازیش نکنم نظر نمیدم که خشکه سنگینه فلانه بیساره...موفق باشید
 
خلاصه خدا به دادمون برسه الان فروشنده ها دارن برنامه ریزی میکنن که 3 روز اول بازی اومد چه قیمتی باشه ، 7 روز بعد چه قیمتی و الی آخر
وای الان یادم افتاد خدا به دادمون برسه این چند ماه تا عید x_x
 
اقا اول بگم سو تفاهم پیش نیاد من خودم فن سونیم:d مخصوصا اوردر که جای خود داره:d ولی به شخصه منتظر یه حجم خیلی زیادی بودم که بازی داشته باشه...من پیش خودم گفتم حتما یه 40 گیگی هست ولی الان حجم 29 گیگ اعلام شده....به هر حال این اسطوره هر چی هست در یه کلام عالیه:x
 
خیلی جالب هست معیارهای جدیدی برای مشخص کردن خوب یا بد بودن بازی داره توی این تاپیک معرفی میشه.
تعداد تروفی ها
سخت بودن تروفی ها
سخت بودن بازی
حجم بازی

هنر نزد ایرانیان است و بس :))
 
بعله !
وقتی میبینی بازی اجازه میده رو هر درجه سختی تمومش کنی ، وقتی 3-4 تا تروفی کالکتنبل جمع کردن تو بازی گنجانده شده و تروفی های پیش پا افتاده ای مثل اینکه 25 نفرو اینطوری بکش ... معلومه مخاطب بازی رو بچه قرار دادن و ربطش به اینه.
همچنین از تعداد کم تروفی همیشه نمیشه به مدت زمان بازی پی برد چون استثنائی مثل تلو هست اما میگیم استثنا
زمان بازی هم بسیار کمه
یک عمر !!!

ببین تو فقط به تروفی اهمیت میدی در حالی که بقیه بیشتر به فاکتور هایی مثل داستان گرافیک و گیمپلی اهمیت میدن که خوشبختانه به نظر میرسه بازی همه اینا رو داره :d

- - -ویرایش - - -

خیلی جالب هست معیارهای جدیدی برای مشخص کردن خوب یا بد بودن بازی داره توی این تاپیک معرفی میشه.
تعداد تروفی ها
سخت بودن تروفی ها
سخت بودن بازی
حجم بازی

هنر نزد ایرانیان است و بس :))

تصحیح میکنم :

ترول نزد ایرانیان است و بس :d
 
اقا اول بگم سو تفاهم پیش نیاد من خودم فن سونیم:d مخصوصا اوردر که جای خود داره:d ولی به شخصه منتظر یه حجم خیلی زیادی بودم که بازی داشته باشه...من پیش خودم گفتم حتما یه 40 گیگی هست ولی الان حجم 29 گیگ اعلام شده....به هر حال این اسطوره هر چی هست در یه کلام عالیه:x

اره اصلا از سر رو روت میباره فن سونی هستی. یعنی مرغ پخته از حرفای شماها خندش میگیره. چه ربطی به حجم داره آخه ؟!!!!! Skyrim حجمش 3 گیگ بود. Dark Souls هم حجمش 1.5 گیگ بود!!! الان پیدا کنید پرتقال فروش را.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or