PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
چون برای هر بازی PS4 چیزی در حدود 200تومن باید خرج کنیم من عمرا هیچ بازیی رو زیر متای 90 نمیخرم و برای متاهای 80تا90 هم بصورت دست دوم یا تعویضی;)
به محض هک PS4 هر چی تو بازار باشه قورت میدم:d
 
آخرین ویرایش:
بیخیال کوانتوم بریک هم تو لیست رفته !

به نظر من کوانتوم بریک رو به خاطر سابقه ی آلن ویک گذاشتن توی لیست :دی آلن ویک بازی شاخی بود ولی یه سری ایرادات فنی و تکنیکی و یه سری خورد ریز دیگه نذاشت در حد و اندازه ی اسمش ظاهر بشه ، احتمالاً گیم تریلرز واسه این QB رو گذاشته توی لیست :دی به شخصه گیم تریلرز رو خیلی قبول دارم و نقد ها و نمره هایی که میده از 99% سایت و مجلات دیگه منطقی تر و بهتره :دی واسه همین بعید میدونم مشنگ بازی در آورده باشن و بخوان همینجور عشقی لیست رو پر کنن :دی واسه همین نگرانی درباره ی اوردر رو منطقی تر از امید بهش میدونم :دی

احسان عیشـمون را خراب نکن هرچه پیش آید خوش آید
yahoo_4.gif

پیمان طبق پست های قبلیم توی همین تاپیک به خاطر یه سری ویژگی های خاصی که اوردر داره واجب الخریده :دی بدون نگاه کردن به متا :دی
 
آخرین ویرایش:
^ احسان عیشـمون را خراب نکن هرچه پیش آید خوش آید :d
______________

بالـاخره سانتا تبریک گفت :d


___________________

The order 1886 preview

The idea for this universe has been kicking around in Weerasuriya's head since around 2005
but when work actually started on the game in 2010
one of the first things the studio did was focus on research
واسه اینکه حس و حال خیابون هایـه لندن را بهتر منتقل کنن 25 نفر از اعضایه استودیو یک هفته را در لندن سپری کردن و قدم زدن و منبع جمع کردند
نزدیک به 150 گیگ اطلاعات

A statement for Ready at Dawn
Since it was founded in 2003
the studio has built games in other people’s worlds
including portable spin-offs of series like God of War and Jak and Daxter

This is the first stab at doing something new and original
 
کاربرا توی گف یک سری سوال از Shinobi602 در مورد بازی کردن و اونم جواب های جالبی داده(البته درسته اینا زیاد قابل اعتماد نیستن ولی خوب خوندنش خالی از لطف نیست:d)

8-10 hours, 10-12 if you like to take your time, take in the sights and a explore a bit. Difficulty will also change things around.
گفته تمام کردن بازی به 8-10 نیاز داره اما اگر به جستجو و گشت گذار علاقه دارید 10-12 زمان میبره.

It is linear. I mean like checking every nook and cranny of a level. That’s how I play games like TLOU, Uncharted, etc…

اشاره کرده که روند بازی خطی هست و منظورش از جستجو این هست که تمام گوش و کنار بازی رو بچرخید و بررسی کنید !

“Huge” might be overstating it. There are some more open areas with larger numbers of NPCs…
I don’t know the exact number, but from what I do know, there will be some scenes/areas similar to those seen in the artwork. I wouldn’t really expect hundreds on screen at once though.

در آخر هم گفته محیط هایی وجود داره که بزرگتر و به نوعی بازتر هستند و تعدادی بیشتر از NPC ها در این مکان ها وجود داره مثل Art های زیر :

 
دوستان من یک نگرانی دیگه دارم و یه سوال
این بازی شدت خطی بودنش چقدره؟

مثل ryse یکی از خطی ترین بازی های ساخته شده هست یا نه؟

احساس میکنم بازی بیش از حد خطی باشه با توجه به تریلر ها که دیدم
 
اگر 10 ساعت درست باشه کمه برای یه بازی صرفا انلاین!! حداقل باید 14-15 ساعت میبود مثل tlou

1. آفلاین! :دی

2. مرتضی اگه واقعا 10 ساعت درست و حسابی باشه، فکر نکنم کم باشه. اما نه از 10 ساعت هایی که مثل CoD میشه توی 3 ساعت هم تمومش کرد :| واقعا اگه 10 ساعت گیم پلی مثبت داشته باشه کم نیست به نظرم.
 
ملت الان تو این دوره زمونه فک نکنم زیاد توجه کنن که بخش سینگل پلیر چند ساعتِ. (با بودن co-op و مولتی) بعد ساختن یه بازی که هم سینماتیک بازشه هم مثلا مثل MGS بیست ساعت گیم پلی داشته باشه سخته! بازم این بازی برای علاقمندان steampunk یه نعنت محسوب میشه
 
کاربرا توی گف یک سری سوال از Shinobi602 در مورد بازی کردن و اونم جواب های جالبی داده(البته درسته اینا زیاد قابل اعتماد نیستن ولی خوب خوندنش خالی از لطف نیست:d)


گفته تمام کردن بازی به 8-10 نیاز داره اما اگر به جستجو و گشت گذار علاقه دارید 10-12 زمان میبره.



اشاره کرده که روند بازی خطی هست و منظورش از جستجو این هست که تمام گوش و کنار بازی رو بچرخید و بررسی کنید !



در آخر هم گفته محیط هایی وجود داره که بزرگتر و به نوعی بازتر هستند و تعدادی بیشتر از NPC ها در این مکان ها وجود داره مثل Art های زیر :

I think reviewers will be hard on it based on how reviews are today
I think they’ll dock points for ( not innovating enough ) or having ( standard third person gameplay) or some such

به اوردر که رسید همه شدن مبدع و نوآور :| احسان بیا هر چه می خواهد دل تنگت بگو ! :d
البته این بشر زیاد قابل اعتماد نیست در مورد اوردر 1886 اینسایدر فقط تیدوکس :d
 
ملت الان تو این دوره زمونه فک نکنم زیاد توجه کنن که بخش سینگل پلیر چند ساعتِ. (با بودن co-op و مولتی) بعد ساختن یه بازی که هم سینماتیک بازشه هم مثلا مثل MGS بیست ساعت گیم پلی داشته باشه سخته! بازم این بازی برای علاقمندان steampunk یه نعنت محسوب میشه

دقیقا من و خیلی های دیگه دنبال بخش سینگل هستن....برادر من بازی های بزرگ مثل آنچارتد و tlou اول باید سینگل بزرگ مهم و جذابی داشته باشن تا در یاد ها بماند...بازی بزرگ و بازی که میخواد تو یاد بمونه و جا پا باز بکنه باید ساعت گیم پلی و بخش داستانیش تک باشه....الان 10 ساعت به قولی اگر 10 ساعت راحت نباشه و چالش داشته باشه خوبه اما 10 ساعتی که بشه راحت تمومش کرد برا این بازی با این سطح تبلیغ ی شکسته عظیمه....
اگه نگیم 50 50 باید باور کنیم همین الان 40 درصد بازی بازهای همین سایتم سینگل بازن...از فروش بازی بعد از 4 5 روز اکران تو بازار سنتر مشخصه بیشتر آدمها دنباله سینگلن و بعد از بخش داستانی بازی بهشون نمیچسبه....
 
I think reviewers will be hard on it based on how reviews are today
I think they’ll dock points for ( not innovating enough ) or having ( standard third person gameplay) or some such

به اوردر که رسید همه شدن مبدع و نوآور :| احسان بیا هر چه می خواهد دل تنگت بگو ! :d
البته این بشر زیاد قابل اعتماد نیست در مورد اوردر 1886 اینسایدر فقط تیدوکس :d

حرفی برای گفتن ندارم جز اینکه ببینبد بازیا رو با سنگ کیا داریم محک میزنیم :دی اینجاس که هی میگم سلیقه ی خودتون رو بالاتر از حرف این و اون بدونید گوش نمیدین :دی
 
تو فروشگاه های اینترنتی جایی هست بازی رو برای پیش فروش گذاشته باشند و مطمئن باشه؟

اینجا لینک ندید ممنون میشم تو پ.خ بگید.
 
دقیقا من و خیلی های دیگه دنبال بخش سینگل هستن....برادر من بازی های بزرگ مثل آنچارتد و tlou اول باید سینگل بزرگ مهم و جذابی داشته باشن تا در یاد ها بماند...بازی بزرگ و بازی که میخواد تو یاد بمونه و جا پا باز بکنه باید ساعت گیم پلی و بخش داستانیش تک باشه....الان 10 ساعت به قولی اگر 10 ساعت راحت نباشه و چالش داشته باشه خوبه اما 10 ساعتی که بشه راحت تمومش کرد برا این بازی با این سطح تبلیغ ی شکسته عظیمه....
اگه نگیم 50 50 باید باور کنیم همین الان 40 درصد بازی بازهای همین سایتم سینگل بازن...از فروش بازی بعد از 4 5 روز اکران تو بازار سنتر مشخصه بیشتر آدمها دنباله سینگلن و بعد از بخش داستانی بازی بهشون نمیچسبه....
بخض مولتی خیلی خیلی مهم شده شک نکنید uc تو این زمینه عقب نمیمونه ولی خوب بازی مثل to که قراره با qb رقابت کنه اصلا مهم نیست ولی خوب مولتی خوب باعث میشه فروش بازی جلو بیفته
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or