Nintendo The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

سازنده
Nintendo
تاریخ انتشار
May 12, 2023
ناشر
Nintendo
پلتفرم‌ها
  1. Nintendo Switch
fcixoivxwaipxuy-jpg.272164


The Legend of Zelda
Tears of the Kingdom


ناشر: Nintendo
سازنده: Nintendo
سبک: Action Adventure, Open World
تاریخ عرضه: 12 می 2023
پلتفرم ها: Switch

ادامه مستقیم The Legend of Zelda Breath of the Wild که در مراسم E3 2019 برای کنسول نینتندو سوییچ تایید شد.



اسکرین شات ها:

IMG_20210615_232418.jpg IMG_20210615_232138.jpg IMG_20210615_232140.jpg
IMG_20210615_232144.jpg IMG_20210615_232142.jpg

تریلرها:

تریلر E3 2019 - معرفی



تریلر E3 2021



تریلر دایرکت سپتامبر 2022



تریلر فوریه 2023



تریلر نهایی

 
آخرین ویرایش:

pedram_2009

کاربر سایت
Dec 2, 2009
55
امیدوارم اینجوری باشه داستان اصلی زلدای قبلی ناامید کننده بود
من کلیت بازی رو خیلی دوست داشتم ویچر رو هم خیلی دوس دارم ولی به نظرم ویچر کیفیتش بهتر بود.
اگه داستان زلدای بعدی یه چیز در حد خیلی خوب بشه واقعا حریف نداره!
کلیت داستان بازی های نینتندو سرراست است و پیچیدگی خاصی ندارن
بنظرم درست نیست با ویچر مقایسه بشه
 
  • Like
Reactions: Z-fan

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,818
نام
مرتضی
یکی گفت tears به معنی شکاف ها ام میتونه باشه و بنظرم بیراه نگفت

اولش فقط تو فکر اشک بودم

اگه اون باشه tear های بایوشاک اینفینیت برام تداعی میشه
ظاهرا با ترجمه ژاپنی مقایسه کردن و بیشتر همون معنی اشک رو میده. البته ظاهراً بدشونم نمیاد از این ایهام داشتن تو نسخه انگلیسی :D
 
  • Like
Reactions: Z-fan

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
عجب جواب ناامید کننده ای دادی :(
آخه ساید کویست ها و دنیاش خوبن ولی من اصلا با گیم پلیش کنار نمیام
قسمت آشپزیش خوبه (جز غذاهایی که سرعتو زیاد میکنن یا مثلا stealth زیاد میکنن که به هیچ دردی نمیخورن) ولی کامبت ش خیلی معمولیه حتی parry ش هم خوب نیست
تو یوتوب یه سری کلیپ دیدم ملت با کمک abiility ها اسکیل شات میزنن ولی با گیم پد سوییچ هیچ کدوم اینارو من نمیتونم و واقعا نیازی هم نمیبینم
از نظر گیم پلی چه چیزیش خاصه که من نمیبینم؟

حقیقتا چیز خاصش اینه که کلی رویه مختلف میتونی تو کامبت داشته باشی
میتونی طرف رو قفل کنی بعد با کینتیک انرژی از صخره پرتش کنی پایین و از شرش خلاص شی.
میتونی کلا این قدر بزنیش که اسلحه اش بیفته و برداریش در ری :D
یا مثل من MGS وار بری جلو از پشت جعبه ها اول وقتی خوابن تک تک اسلحه هاشون رو برداری بعد دیدبان شون رو هدشات کنی و بزنی Shadowstrike بزنی رو کله شون وقتی خوابن (این جا اون پوشن مخفی کاری ها خیلی به کار میاد)
یا این که خیلی اکشن وار بری جلو. میلیمتری حمله ها رو جاخالی بدی دخلشون رو بیاری
یا با حالت های غیر عادی هی بهشون بمب پرت کنی کرم بریزی
یکی از چیزهایی که من خیلی دوست دارم اینه که از هوا میام رو سرشون اسلوموشن تیر بارون شون می کنم :D
این که می شد تو آب و هوا رعد و برق دار اجسام فلزی رو گذاشت کنار شون و رعد برق بزنه منفجر شن هم من خیلی دوست داشتم
دیگه حرفه ای که شی میری تو کل اسکیل شات ها و Parry God شدن و اینا :D

اتفاقا به نظر من Parry تو بازی خیلی حال میده. اخیرا یکی یه کلیپ از GOW:R گذاشته بود که یکی از ترول ها به سمت کریتوس یه دشمنی رو پرت می کنه بعد کریتوس میگیره Parry اش می کنه.
عین این هست تو زلدا بعد :D موبلین ها وقتی سلاح شون بیفته نزدیک ترین بوکوبلین موجود رو به سمتت پرت می کنن :D و بعد میشه Parry شون کرد
طبیعتا اصل Parry به پری کردن گاردین هاست

کلا همین که رویه ات میتونه هر دفعه فرق کنه و هر دفعه هم حال میده جذابش می کنه تو بخش اکشن اش
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
یکی تو ریست ارا یه تئوری گفته بود در مورد لوپ گیم پلی بازی که واقعا چیز جالب و خفنیه اگه واقعی باشه :D


Regarding the title being a spoiler: I think it's safe to say you will be able to lift land from the overworld to create sky islands. Maybe at these points:

1663179120393.png

If they weren't ready to show that before then people would be able to guess that creating islands is a central mechanic, since the sky islands are tears from the Kingdom below. But then again you could probably put two and two together from the previous trailers already.

Probably also explains why there don't seem to be many changes to the overworld, as time goes on the player will change the overworld by creating the sky islands. Missing land down below could reveal caves, dungeons/mini dungeons, new puzzles, maybe even towns or settlements. And obviously there'll be new areas created by the sky islands.

By the time you reach the end game you could end up with 2 big open worlds: One in the sky and the now all fucked up and torn overworld. And also more linear dungeon areas underground (hopefully with bigger more traditional dungeons too).

It would explain why they're so apprehensive to show too much, because showing the overworld all ripped apart would be considered a late game spoiler.

ترجمه اش اینه که از تریلر اخیر دو تا چیز جدید میشه فهمید.
یکی این پرنده مکانیکیه است که لینک داره
ولی اون مهم نیست
مهم مورد قبلیشه که لینک یه تیکه از زمین رو میکنه و میبره آسمون

طرف میگه دلیلی که Overworld و دنیای بازی حداقل از این زاویه دور خیلی تغییر نداشته همینه
کسی که تغییر رو ایجاد می کنه خود ماییم :D
با کندن هایریول و قطره قطره بالا بردنش هی ما چیزای جدید از زیر هایریول کشف می کنیم و همزمان کلی چیز بالای هایریول باز میشه
این جزیره ها در حقیقت مفهوم Tears of the Kingdom و قطرات پادشاهی رو داره

که این میتونه تهش از اوپن ورلد BotW تو اول این بازی
به دو تا اوپن ورلد کاملا جدید تو آخر بازی تبدیل شه که یکیش بالای هایریوله و یکیش زیرشه

میگه این شاید دلیل این باشه که نینتندو این قدر محتاطه چیزی از بازی نشون نده. چون اون جوری رسما دنیای Late Game بازی رو اسپویل کردن

من نمیدونم این واقعا درست باشه یا نه
ولی اگه درست باشه فقط از تیم آئونوما همچین ایده های تخیلی ای واسه ساخت یه بازی اوپن ورلد برمیاد :D
 
آخرین ویرایش:

Parsa13

کاربر سایت
Nov 16, 2011
2,232
دوباره BotW رو شروع کردم از اول بازی کردن، با اینکه دفعه قبل اینچ اینچ نقشه رو گشتم و کلی عشق کردم با هر تیکه ای که ساختن، الان هم فرقی نکرده و همونقدر دارم حال میکنم :D
واقعا به نظرم باید معجزه بشه که حتی خود نینتندو بتونه رو دست BotW بده بیرون. با اینکه واسه این یکی لحظه شماری میکنم ولی واقعا شک دارم بتونه کاری که BotW کرد رو تکرار کنه :D
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
دوباره BotW رو شروع کردم از اول بازی کردن، با اینکه دفعه قبل اینچ اینچ نقشه رو گشتم و کلی عشق کردم با هر تیکه ای که ساختن، الان هم فرقی نکرده و همونقدر دارم حال میکنم :D
واقعا به نظرم باید معجزه بشه که حتی خود نینتندو بتونه رو دست BotW بده بیرون. با اینکه واسه این یکی لحظه شماری میکنم ولی واقعا شک دارم بتونه کاری که BotW کرد رو تکرار کنه :D

منم نشستم دارم Master Quest بازی رو میرم
عجیب حال میده :D
 
  • Like
  • Love
Reactions: Parsa13 and m.a.t

beshush

کاربر سایت
Jan 13, 2010
413
نام
iMaN
دوتا سوال
یکی اینکه مپ بازی واقعا اینقدر بزرگه که روی نقشه میبینم؟
من بعد یه هفته تازه پاراگلایدر گیرم اومد یعنی کلی طول کشید تا مپ اول بازی رو بچرخم
اینجوری بازی بالای صد ساعت میخواد فک کنم
دوم اینکه dlc های بازی ارزش خرید دارند؟ پولو جمع کنم بعد تموم کردن بازی بگیرم یا نه؟
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
چیزی به تجربه فعلی اضاف میکنه؟ منظورم اینه که قبل تموم کردن بازی برای دفعه اول لازمه بگیرمشون یا داستان های جدا دارن برای بعد از بار اول تموم شدن؟

داستانی مثل خود بازی اند (چیز خیلی خاصی نیست) ولی گیم پلی یه چیزهای عجیب و غریب و باحالی داره
بهترین دانجن و باس فایت بازی هم واسه همین DLC ـه

اگه بار اول بازی رو تموم کرده باشی برات مود Master Mode رو وا می کنه که حالت سخت تر بازی ـه که دهن سرویسی اش زیاده
 
  • Like
Reactions: beshush

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر