Nintendo The Legend of Zelda: Breath of the Wild

سازنده
Nintendo
تاریخ انتشار
March 2017
ناشر
Nintendo
پلتفرم‌ها
  1. Nintendo Switch
NintendoSwitch_TLOZBreathoftheWild_boxart.jpg
سازنده: Nintendo Entertainment Planning & Development

ناشر: Nintendo
سری: The Legend of Zelda
پلتفرم: Nintendo Switch, Wii U
تاریخ عرضه: 3 مارس 2017
سبک: اکشن ماجراجویی
مدها: تک نفره
میانگین نمرات در متاکریتیک: 97/100


افسانه زلدا: نسیم طبیعت یک بازی در سبک اکشن-ماجراجویی است که در سال 2017 توسط شرکت نینتندو برای کنسولهای Wii U و Switch منتشر شده است. داستان این عنوان از لحاظ وقایع نگاری در انتهای خط داستانی سری افسانه زلدا اتفاق می افتد. بازیکنان در این عنوان کنترل لینک دچار فراموشی شده را به دست میگیرند که
بعد از صد سال خواب بیدار شده و سعی در به دست اوردن خاطرات خود و جلوگیری از نابودی سرزمین هایرول به دست مصیبت گنون رو دارد.
نینتندو در ابتدا قصد داشت بازی را در سال ۲۰۱۵ عرضه کند، اما در مارس ۲۰۱۵، تهیه‌کننده بازی در بیانه‌ای اعلام کرد شرکت برنامه‌ای برای انتشار بازی در این سال ندارد. سرانجام بازی در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ در سراسر جهان منتشر شد.
به لحاظ کیفیت و بازخورد منتقدین بازی موفقیت The Legend of Zelda: Ocarina of Time که در سال 1998 برای کنسول Nintendo 64 عرضه شد و موفق به کسب متای 99 گردید را تقریبا تکرار کرد و با کسب متای 97 موفق به کسب جوایز گوناگون و عنوان بازی سال در سال 2017 شد.


به لحاظ گیم پلی که پرمغزترین عنصر تشکیل دهنده ی این بازیست، نسیم طبیعت یک بازی اکشن-ماجراجویی جهان باز است که در آن بازیکنان با کنترل شخصیت لینک به کند و کاو در سرزمین هایرول میپردازند. نسیم طبیعت تاکید شدیدی بر گیم پلی غیرخطی دارد، این امر معجونی عجیب، دلپذیر و بی همتا از گیم پلی بازی ساخته است چرا که بازی حول محور جستجوی شما در محیط برای کشف ماموریتها اصلی و جانبی، آیتم ها، سیاهچال ها، سلاح ها و... میچرخد. شایان ذکر است که این بازی علاوه بر پلتفرمهای Wii U و Nintendo Switch از طریق شبیه ساز Wii U بر روی PC نیز قابل بازی است.

DLC های بازی:
The Master Trials
The Champions' Ballad
Complete Edition (شامل دو محتوای قابل دانلود بالا)

اسکرین شات ها و تریلرها:
The Legend of Zelda™: Breath of the Wild for Nintendo Switch - Nintendo Official Site

تاپیکهای مرتبط :
? 97 | بررسی ای کاملاً جدّی و موشکافانه بر اثر The Legend of Zelda: Breath of the Wild
|همه چیز در مورد افسانه زلدا [پـست اوّل خوانده شود] :.
12 نکته دیگری که از The Legend of Zelda: Breath of the Wild نمی دانستید (به مناسبت سه سالگی بازی)
صد نکته از Zelda BOTW که نمیدانستید!
 
آخرین ویرایش:
اوه اوه اوه، چه خاکی گرفته اینجا :-":D

مهر دیگری بر تایید این نظریه که گاچا باعث فساد مغز آدمی میشه :D
(باز تو تا اولین دیواین بیست رفتی. من همون بعد سومین کات سین گنشین، دکمه شو زدم :D... حیف حجمی که پاش رفت. لانچرش فوق العاده اشغااله رو PC اخوی بنده هم یه کات سین بیشتر از من دووم آورد :D)

من بعد بحث های مداوم به @Akiba فهمیدم که شماها همتون از دست رفتید.
امیدی به اصلاحتون نیست :>
در تاریکی بمونید و ازش لذت ببرید :D

View attachment 272362
کل گنشین روی هم اندازه لول دیزاین بخش Great Plateau هم نمیشه :D چه برسه بقیش
به نظرم بحث کاملا بستگی به سلیقه و شرایط داره.

منم اولین بار برای این سراغ گنشین رفتم چون شنیدم شبیه Botw هست و امکان تجربه زلدا نداشتم. بعد از دو سال بالاخره تونستم زفدا رو بازی کنم و حقیقتا بعد از چند ساعت به این نتیجه رسیدم که "What am I doing with my life?" :D
اصلا اون تجربه ای که من از گنشین و انتظار داشتم توی زلدا هم دوباره تکرار بشه رو تجربه نکردم و حتی احساس کردم بدون هیچ گونه انگیزه، داستان درست و حسابی و پاداشی فقط دارم وقتم رو هدر میدم.

شاید اگه برعکس این وضعیت برام اتفاق افتاده بود، الان نظرم چیز دیگه ای بود.

بعدش هم گنشین =/= botw
شاید گنشین یکمی روزهای اول برای جذب مخاطب از مکانیزمهای botw اقتباس کرده باشه (که همونا هم زلدا مخترعشون نبوده و قبل از زلدا توی بازی های دیگه هم بودن) ولی هسته گبم پلیشون کاملا با همدیگه فرق میکنه، پس مقایسه شون هم چندان درست نیست:D
 
اوه اوه اوه، چه خاکی گرفته اینجا :-":D


به نظرم بحث کاملا بستگی به سلیقه و شرایط داره.

منم اولین بار برای این سراغ گنشین رفتم چون شنیدم شبیه Botw هست و امکان تجربه زلدا نداشتم. بعد از دو سال بالاخره تونستم زفدا رو بازی کنم و حقیقتا بعد از چند ساعت به این نتیجه رسیدم که "What am I doing with my life?" :D
اصلا اون تجربه ای که من از گنشین و انتظار داشتم توی زلدا هم دوباره تکرار بشه رو تجربه نکردم و حتی احساس کردم بدون هیچ گونه انگیزه، داستان درست و حسابی و پاداشی فقط دارم وقتم رو هدر میدم.

شاید اگه برعکس این وضعیت برام اتفاق افتاده بود، الان نظرم چیز دیگه ای بود.

بعدش هم گنشین =/= botw
شاید گنشین یکمی روزهای اول برای جذب مخاطب از مکانیزمهای botw اقتباس کرده باشه (که همونا هم زلدا مخترعشون نبوده و قبل از زلدا توی بازی های دیگه هم بودن) ولی هسته گبم پلیشون کاملا با همدیگه فرق میکنه، پس مقایسه شون هم چندان درست نیست:D

الحق و الانصاف این یکی رو مقایسه رو خودتون شروع کردید و با غرض کرم ریختن اومدید این جا :D

وگرنه امیر خودش میدونه من هیچ وقت گنشین رو با زلدا مقایسه نکردم بعد عرضه اش (در حقیقت تمام بحث هایی که کردیم واسه راضی کردنش به بازی کردن Ace Attorney بود. آخرم راضی نشد :| در عوض منم راضی به تجربه دوباره گنشین نشدم :> یقه خودشو بگیرید :دی)
در بیسیک ترین حالتش، زلدا بازی سینگل پلیر پریمیومه و گنشین یه کار F2P لایو سرویس. حتی نوع پیشروی هم توش قابل مقایسه نیست (و خب من کلا با بازی لایو سرویس که بهت به صورت ماشینی Task و ماموریت بده حال نمی کنم و حس می کنم Risk & Reward اش خیلی خیلی مصنوعی تره تا چیزی مثل زلدا و مانستر هانتر که عملا ولت می کنه به امون خدا ولی تهش به یه چیزی میرسی نهایتا، ولی خب به قول خودت اونا همه نظر شخصیه)

میگم همون قدر که تو فکر کردی داره هدر میره وقتت تو BotW وقتی تو دنیاش می گشتی و داستان نداشت
منم همون قدر وقتی اولین آیتم هام رو تو گنشین گرفتم و دیدم خاصیت هیچ کدوم به خود آیتم نیست و به نواریه که پر می کنن حس کردم وقت تلف کردنه
برتری مکانیک هیچ کدوم به اون یکی نیست
همون ساختار پیشرویه که از بنیان کامل متفاوته


خلاصه که دفعه بعد جهت کرم ریختن نیایید این جا از این مقایسه های بیخود کنید :دی
 
الحق و الانصاف این یکی رو مقایسه رو خودتون شروع کردید و با غرض کرم ریختن اومدید این جا :D

وگرنه امیر خودش میدونه من هیچ وقت گنشین رو با زلدا مقایسه نکردم بعد عرضه اش (در حقیقت تمام بحث هایی که کردیم واسه راضی کردنش به بازی کردن Ace Attorney بود. آخرم راضی نشد :| در عوض منم راضی به تجربه دوباره گنشین نشدم :> یقه خودشو بگیرید :D)
در بیسیک ترین حالتش، زلدا بازی سینگل پلیر پریمیومه و گنشین یه کار F2P لایو سرویس. حتی نوع پیشروی هم توش قابل مقایسه نیست (و خب من کلا با بازی لایو سرویس که بهت به صورت ماشینی Task و ماموریت بده حال نمی کنم و حس می کنم Risk & Reward اش خیلی خیلی مصنوعی تره تا چیزی مثل زلدا و مانستر هانتر که عملا ولت می کنه به امون خدا ولی تهش به یه چیزی میرسی نهایتا، ولی خب به قول خودت اونا همه نظر شخصیه)

میگم همون قدر که تو فکر کردی داره هدر میره وقتت تو BotW وقتی تو دنیاش می گشتی و داستان نداشت
منم همون قدر وقتی اولین آیتم هام رو تو گنشین گرفتم و دیدم خاصیت هیچ کدوم به خود آیتم نیست و به نواریه که پر می کنن حس کردم وقت تلف کردنه
برتری مکانیک هیچ کدوم به اون یکی نیست
همون ساختار پیشرویه که از بنیان کامل متفاوته


خلاصه که دفعه بعد جهت کرم ریختن نیایید این جا از این مقایسه های بیخود کنید :D
نوار؟
کدوم نوار! بیشوخی شوک شدم:D

اتفاقا به نظر من شباهت دارن ولی تا یه حدی

هر مپ جدیدی که میاد، بازی اون حس زلدایی رو داره
ولی خوب اند گیم بازی خیلی متفاوته:D

---

در مورد تسک دادنم خیلی اشتباهه ها:-"
محتویات ایونت، با محتویات ماندگار بازی جدا هستن! و اون چیزی که میخوای هم تو بازی هست

حالا بگذریم:-"

صرفا ملت تو اون تاپیک UO ، یه بازی جرات و حقیقت زدن:)) :-"
 
الحق و الانصاف این یکی رو مقایسه رو خودتون شروع کردید و با غرض کرم ریختن اومدید این جا :D

وگرنه امیر خودش میدونه من هیچ وقت گنشین رو با زلدا مقایسه نکردم بعد عرضه اش (در حقیقت تمام بحث هایی که کردیم واسه راضی کردنش به بازی کردن Ace Attorney بود. آخرم راضی نشد :| در عوض منم راضی به تجربه دوباره گنشین نشدم :> یقه خودشو بگیرید :D)
در بیسیک ترین حالتش، زلدا بازی سینگل پلیر پریمیومه و گنشین یه کار F2P لایو سرویس. حتی نوع پیشروی هم توش قابل مقایسه نیست (و خب من کلا با بازی لایو سرویس که بهت به صورت ماشینی Task و ماموریت بده حال نمی کنم و حس می کنم Risk & Reward اش خیلی خیلی مصنوعی تره تا چیزی مثل زلدا و مانستر هانتر که عملا ولت می کنه به امون خدا ولی تهش به یه چیزی میرسی نهایتا، ولی خب به قول خودت اونا همه نظر شخصیه)

میگم همون قدر که تو فکر کردی داره هدر میره وقتت تو BotW وقتی تو دنیاش می گشتی و داستان نداشت
منم همون قدر وقتی اولین آیتم هام رو تو گنشین گرفتم و دیدم خاصیت هیچ کدوم به خود آیتم نیست و به نواریه که پر می کنن حس کردم وقت تلف کردنه
برتری مکانیک هیچ کدوم به اون یکی نیست
همون ساختار پیشرویه که از بنیان کامل متفاوته


خلاصه که دفعه بعد جهت کرم ریختن نیایید این جا از این مقایسه های بیخود کنید :D
اکثر کسایی که با گنشین حال نکردن با ذهنیت اشتباه وارد بازی شدن :D

اصولا گاچا ها اینطورین که یجوری رو Progression لیمیت میذارن معمولا در قالب "Stamina" یا "Energy"، که خودش با گذر زمان شارژ میشه، گنشین هم شبیه اینو داره به اسم "Resin" اما:

برعکس بقیه بازی ها این رزین جلوی پیش بردن استوری نمیشه، و فقط برای فارم کردن و در نهایت قوی تر کردن کاراکترته، و یک لحظه هم فکر نکن برای قوی شدن در حدی که استوری رو تموم کنی رزین کم میاری :D حتی میشه بحث کرد بازی در بیشتر قسمت ها زیادی آسونه، تنها جایی که فارم سنگین میخواد کانتنت End-Game ـه(Spiral Abyss) ولی کلا کامبتش نقص نداره :D

حتی اون یکی بازی دیگه میهویو(Honkai Impact 3rd) هم مثل گاچا های دیگه بخوای استوری رو بری به "Time Wall" میخوری باید صبر کنی استامینا شارژ بشه، ولی گنشین اینطوری نیست :D (البته خیلی که جلو بری شاید بعضی از Archon Quest ها(یه جورایی "Secondary Quest" حسابشون کن) نیاز داشته باشه رنک آپ کنی که زمان میخواد، ولی انقدر کانتنت اضافه کردن فکر نکنم مشکل خاصی باشه :D)

برای یک پلیر Casual خیلی دست و دلباز ـه کلا، یعنی بدون 1 سنت خرج کردن یا احتیاج به صبر کردن میتونی استوری رو خیلی سریع تا اواخرش بری، واسه همین تو با ذهنیت یک بازی AAA ـه سینگل که صرفا نیاز داره به اینترنت وصل باشی بازی کن، شاید نظرت عوض شد :-"

تنها مشکلش از نظر من دیالوگ های زیاده، که واسه JRPG چیز عجیبی نیست و خوراکه خودته :D :D :D

خود داستان هم هرکی برده راضی بوده ولی من نخوندم :> برای گیمپلی اومدم و برای گیمپلی(+ وایفو :-") موندم :D
 
  • Like
Reactions: ce7en44
واسه همین تو با ذهنیت یک بازی AAA ـه سینگل که صرفا نیاز داره به اینترنت وصل باشی بازی کن، شاید نظرت عوض شد :-"
هر وقت لانچر PC اش عین آدم شد
یا من پلی استیشن خریدم
یا امیر Ace Attorney زد

اون وقت :دی

Until then, Adios :دی
 
  • Like
  • Smile
Reactions: ce7en44 and NHM
الحق و الانصاف این یکی رو مقایسه رو خودتون شروع کردید و با غرض کرم ریختن اومدید این جا :D

وگرنه امیر خودش میدونه من هیچ وقت گنشین رو با زلدا مقایسه نکردم بعد عرضه اش (در حقیقت تمام بحث هایی که کردیم واسه راضی کردنش به بازی کردن Ace Attorney بود. آخرم راضی نشد :| در عوض منم راضی به تجربه دوباره گنشین نشدم :> یقه خودشو بگیرید :D)
در بیسیک ترین حالتش، زلدا بازی سینگل پلیر پریمیومه و گنشین یه کار F2P لایو سرویس. حتی نوع پیشروی هم توش قابل مقایسه نیست (و خب من کلا با بازی لایو سرویس که بهت به صورت ماشینی Task و ماموریت بده حال نمی کنم و حس می کنم Risk & Reward اش خیلی خیلی مصنوعی تره تا چیزی مثل زلدا و مانستر هانتر که عملا ولت می کنه به امون خدا ولی تهش به یه چیزی میرسی نهایتا، ولی خب به قول خودت اونا همه نظر شخصیه)

میگم همون قدر که تو فکر کردی داره هدر میره وقتت تو BotW وقتی تو دنیاش می گشتی و داستان نداشت
منم همون قدر وقتی اولین آیتم هام رو تو گنشین گرفتم و دیدم خاصیت هیچ کدوم به خود آیتم نیست و به نواریه که پر می کنن حس کردم وقت تلف کردنه
برتری مکانیک هیچ کدوم به اون یکی نیست
همون ساختار پیشرویه که از بنیان کامل متفاوته


خلاصه که دفعه بعد جهت کرم ریختن نیایید این جا از این مقایسه های بیخود کنید :D
ما فقط اومدیم به مناسبت سالگرد به همسایه قدیمیون یه سر بزنیم، کرم ریختن چیه بی ادب؟ :D

اون قسمت ماشینی که تسک و ریوارد میده فقط دیلی کامیشن ها هستن که اصلا جزو جایی حساب نمیشن و روزی 5 دقیقه هم وقت نمیبرن. میتونی کاملا هم ایگنورشون کنی :D
باقی ایونت ها، پازلها، ورلد کوئست ها، کوئست های داستانی و محیط ها و غیره همه شون روشون فکر شده و توسط آدم های واقعی ساخته و تست شدن :D هیج چیزی داخل بازی الکی یه جا قرار نگرفته، هر آیتم، سلاح، شخصیت، محیط و حتی شی هم یه پیش زمینه داره که در درک ورلد بیلدینگ بازی خیلی موثره. بین کامینیوتی گنشین حتی یه جوک ساختن که حتی سنگ ها هم لور دارن :D

1.jpg

یا مثلا درخت های یکی از مناطق بازی همه اسم گذاری شدن و دلیلش هم اینه که یکی از شخصیت های بازی یه شاعر آواره هست و از درد بیکاری روشون اسم گذاشته ولی جایی در داستان در مورد صحبت نشده و صرفا ملت خودشون بهش پی بردن:D

2.jpg

حقیقتا بین علما بحثه که منظورت از این نوار چی بوده؟ :D ولی اگه منظورت نوار AR هست باید بگم بازم داری اشتباه میزنی :D بعد این زلدا که میگی در رو باز میکرد و میگفت بیا برو ادونچر کن، مگه غیر از این بود که 5 ساعت اول بازی داخل یه منطقه زندانی نگهت میداشت تا چهار تا دانجن رو باز کنی و بعد اجازه میداد وارد دنیای اصلی بشی؟ :D خب گنشین همین هم نداره و همون اول بازی اصلا میتونی به شهر اول هم نری و مستقیم بری تا ته سومرو (که منطقه ای هست که هنوز 2 هفته هم نیست به بازی اضافه شده) سر راه هم هر کاری بکنی نوارت خودش پر میشه و اصلا نیازی نیست خودت رو مجبور به انجام کاری کنی. قابلیت های بازی هم با پر شدن نوارت کم کم باز میشن که بازم نیازی نیست اصلا بری بخونی ببینی چی هستن. فکر کن اصلا وجود ندارن :D فقط یکی دو تا منطقه بازی به خاطر داستان قفل هستن که اینم توی زلدا به خاطر اینکه کلا داستان دو خط بود نداشتیم وگرنه اگه داستان مفصلتری داشت مطمئن باش وضعش از گنشین بدتر بود :D

بعد من باب وقت تلف کردن، هیچ چیزی بدتر از این نیست که یکساعت وقت بزاری که یه کمپ رو فتح کنی، 20 تا اسلحه بشکنی، 100 تا تیر حروم کنی، 10 تا غذا مصرف کنی و آخرش هم صندوقش رو باز کنی و سلاحی بگیری که حتی از سلاح خودت هم بدتره :D

سال دیگه ایشالا میایم تاپیک TotK :>
 
سال دیگه ایشالا میایم تاپیک TotK :

شما جاتون همون تاپیک Unpopular Opinion Center ـه :>

بعد من باب وقت تلف کردن، هیچ چیزی بدتر از این نیست که یکساعت وقت بزاری که یه کمپ رو فتح کنی، 20 تا اسلحه بشکنی، 100 تا تیر حروم کنی، 10 تا غذا مصرف کنی و آخرش هم صندوقش رو باز کنی و سلاحی بگیری که حتی از سلاح خودت هم بدتره :D

نه خداییش :دی کماکان گاچا و تکرار یه چرخه گیم پلی واسه سی تا کاراکتر مختلف و لول آپ کردنشون بدتره :دی
با من بحث نکن سر این. اونم کلا کار 5 دیقه فایته تهش دیگه :دی. همش هم برمیگرده اصولا. نه تو یه کمپ فایت ولی با چند جا گشتن دوباره سریع سلاح خونه ات پر میشه. دیگه من این قدر بازی کردم که بدونم چجوری کل اون سیستم کار می کنه.
 
  • Like
Reactions: reza8 and ce7en44
دوستان من تازه واردم به دنیای نینتندو
یه سوالی دارم اینو جواب بدین لطفا
این زلدای قبلی داستانش خیلی آبکی نبود؟ اون داستان مین کویست عملا هیچ ظرافت و پیچش داستانی نداشت. لینک بیدار شد رفت ۴ تا یار پیدا کرد رفت جنگ نهایی! ضد حال خوردم ازین موضوع
درسته که همه زلدا ها همینجوری دوست جمع میکنی میری حمله میکنی به calamity gannon؟ این شماره جدید هم اینجوری خواهد بود؟
داستانش خیلی سطحی هست ولی رو راست باشیم همون ارباب حلقه ها ام که ملت خودشون جر میدن ته مایه داستانیش بشدت ساده هست، جنگ خیر و شر مطلق.
منظورم اینه از اکثر آثار فانتزی نمیشه انتظار شخصیت پردازی خاصی داشت. یه چیزی هم سر زلدا برام پیش اومد دیدم فن های دو آتیشه اش میشینن با جزییات راجع به داستان بحث میکنن و جدی میگیرن !! با خودم گفتم ینی فقط منم که میبینم داستان خاصی نداره؟!
اما چیزی که داره آرت استایل خیلی جذاب و طراحی کاراکتر هاش هست، که اونم اگه بیشتر سلیقت سمت چیزای هاردکور و دارک تر مثل ویچر باشه خب ینی کلا زلدا تعطیل! (و احتمالا نینتندو هم تعطیل!)

عجب جواب ناامید کننده ای دادی :(
آخه ساید کویست ها و دنیاش خوبن ولی من اصلا با گیم پلیش کنار نمیام
قسمت آشپزیش خوبه (جز غذاهایی که سرعتو زیاد میکنن یا مثلا stealth زیاد میکنن که به هیچ دردی نمیخورن) ولی کامبت ش خیلی معمولیه حتی parry ش هم خوب نیست
تو یوتوب یه سری کلیپ دیدم ملت با کمک abiility ها اسکیل شات میزنن ولی با گیم پد سوییچ هیچ کدوم اینارو من نمیتونم و واقعا نیازی هم نمیبینم
از نظر گیم پلی چه چیزیش خاصه که من نمیبینم؟

راجع به گیمپلی واقعا ایراداتو درک نکردم، ینی این میزان آزادی عمل و تعامل با محیط، و این بی طرف بودن بازی تو هدف گذاری جالب نبود؟ این که به هیچ سمتی سوقت نمیده و هرجا بری درسته و چیزای جالب میبینی. همچنین جنبه کاوش گری و تنوع محیط و شراین کوئست ها و...
در کل کسی از گیمپلی زلدا ایراد بگیره این احتمال هست که صرفا از ظاهر رنگارنگ و جنبه فانش خوشش نیومده و داره فرافکنی میکنه به مکانیسم های گیمپلی.
کامبتش اتفاقا تحسین برانگیز بود، چون اولا بازی H&S نیست که انتظار کامبت آنچنانی داشته باشیم، و تمرکز بازی بیشتر رو کاوش محیط و پازل هست، با این وجود یه کامبتی گذاشته بودن که بشدت ساده بود و در عین حال جای پیشرفت کردن داشت.

دانکی یه ویدیو داره به اسم TloZ: Donkey Breath که اون ویدیو تا حدودی نشون میده چرا ملت عاشق گیمپلی BotW شدن (میزان تعامل و آزمایش پذیری خیلی زیادش)
 
  • Like
Reactions: Z-fan
انصافا تو تاپیک یه بازی (در این مورد زلدا) راجع به همون بازی حرف بزنیم. یا حداقل اگه میخوایم از بازی دیگه ای حرف بزنیم یه بازی باشه که یه چیزیش به زلدا بخوره .اون از متا، اون از یوزر اسکور، اون از جوایز ، اون از نقدهای سایتهای داخلی. مثلا بیاید بگید چمیدونم ویچر سه بازی بهتریه.
 
حرفاتون واقعا کنجکاوم کرد برم گنشین رو دانلود کنم.
اگه نصف زلدا هم خوب بود که خیلی خوب اگه نه میام اینجا فحش میدم به یک یکتون
خب من گنشین رو گرفتم یک ساعتی بازی کردم
بازی خوبیه ولی تا اینجا فقط فهمیدم که مکانیسم های گیمپلی اش و بخش زیادی از گرافیک هنریش ریپ آف زلداست.
یعنی الهام هم نیست قشنگ تقلید چینی طوره.
البته این باعث نمیشه قابل لذت بردن نباشه ولی خب مسلما کسی که اول BotW بازی کرده باشه متوجه میشه.

حالا اگه حوصلم شد جلو تر میرم حتما چیزای اوریجینال تری هم باشه.

________

این چکار کرد؟!
r/Breath_of_the_Wild - Definitely the coolest-looking guardian laser dodge I've done
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Z-fan

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or