PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png

wwbn_image_the_last_of_us_part_ii-33837-3757_0001_thumb.jpg
pxnd_image_the_last_of_us_part_ii-33837-3757_0002_thumb.jpg
fuy9_image_the_last_of_us_part_ii-33837-3757_0003_thumb.jpg


2hmc_image_the_last_of_us_part_ii-33837-3757_0004_thumb.jpg
yox_image_the_last_of_us_part_ii-33837-3757_0005_thumb.jpg
qgjm_image_the_last_of_us_part_ii-33837-3757_0006_thumb.jpg


rma_shfngq7vjknuwdwlc2kimw-650-80_thumb.png
lmvn_uhcgnekaacbkzjpra6x4zt-650-80_thumb.png
sy6h_vwxantrlwrq4jvcfg5ffqw-650-80_thumb.png










n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
خب دیگه رسما آب پاکی رو روی دستمون ریختنView attachment 97750
از یه طرف واقعا از ته دل میخوام وقتشون رو بذارن و عجله نکنن و با تمام فوکوس کامل بازی رو بسازن ( واقعا 2 سال برای ساخت یه بازی زمان کمیه مخصوصا با این کیفیت)
از طرف دیگه بعد این همه مدت واقعا میخوام بازی به همین زودیا منتشر بشه . اصلا وضعیه
 
آخرین ویرایش:
از یه طرف واقعا از ته دل میخوام وقتشون رو بذارن و عجله نکنن و با تمام فوکوس کامل بازی رو بسازن ( واقعا 2 سال برای ساخت یه بازی زمان کمیه مخصوصا با این کیفیت)
از طرف دیگه بعد این همه مدت واقعا میخوام بازی به همین زودیا منتشر بشه . اصلا وضعیه
TLOU 2 حداقل سه سال و نیمه که استارتش خورده
 
  • Like
Reactions: ken47
U:TLL در تاریخ August 22, 2017 منتشر شد و نیل دراکمن تنها 4 ماه بعدش در PSX 2017 میگه:

برای چهار ماه کار خفنی کردن=D>=D>
از نیل و برو بچ ناتی داگ کمتر انتظار نمیره
===
پ.ن: این قضیه دو تیم بودن ناتی داگ هنوز پابرجاست دیگه...پس میشه در نظر گرفت توسعه U4 تقریباً به غیر از درگیر کردن کله های تیم هیچ دخلی به پروسه ساخت این یکی نداشته
 
برای چهار ماه کار خفنی کردن=D>=D>
از نیل و برو بچ ناتی داگ کمتر انتظار نمیره
===
پ.ن: این قضیه دو تیم بودن ناتی داگ هنوز پابرجاست دیگه...پس میشه در نظر گرفت توسعه U4 تقریباً به غیر از درگیر کردن کله های تیم هیچ دخلی به پروسه ساخت این یکی نداشته
من تا جایی که یادم میاد، گفتن دو تیم بودن برا استودیوشون جواب نمیده!(دو تیم کامل مثل زمان U3 و TLOU )
و الان دو تیم نیستن:دی
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999
تلو کلا از سال بعد از اتمام لاست لگاسی کار ساختش جدی شده

من بعید می دونم نهایت بیشتر از یه تیم 20-30 نفره درگیر ساخت Lost Legacy بوده باشه . چون عملا همی چی آماده بوده . Engine که Engineـه U4 و تقریبا همه Asset ها هم ک از همون U4 برداشته شده بود
 
تیم ناتی داگ همونجور که میدونید دوتا بودن که بعد اون قضایای تاخیر U4 و اینا شدن یکی این یـ مورد بعد یـ چیزی هست خیلی تیما بین پروژه هاشون اورلب دارن ینی خواه ناخواه دوتا تیم هستن یـ تیم که رو پروژه اصلیشون تمرکز داره یـ تیم هم مراحل اولیه و کانسپت اینا زمانی که U4 رو داشتن میساختن قطعا تیم دوم داشته موارد اولیه رو واسه تلو 2 اماده میکرده بعدا که کم کم جلو میومدن و وارد فاز پالیش میشدن یکی یکی افراد تیم اصلی اعم از لول دیزاینر و کلا تیم طراحی وارد پروژه تلو 2 میشدن ینی تهش به غیر تیمی که وظیفه پالیش U4 رو داشته همه کم کم اومده بودن سر تلو2 مثلا اولش تیم برنامه نویس های موتور واسه اماده کردن موتورشون بر تلو 2 بعدش تیم موشن کپچر و بعدش تیم طراحی و تیم صدا گذاری و الا اخر این جور نیست که پروژه رو حتما کامل تموم کنن بعد که همه چیزش OK شد برن سر وقت یـ پروژه دیگه ! خیلی راحت میشه گفت کمه کم یک سالی بازی تا قبل معرفیش تو حالت پروداکشن کامل بوده اون تیمی هم که LL رو ساخته از همون باقی مونده های تیم پالیش و یک سری طراح های بازی بودن بودن که بعدا در کنار ساخت TLOU2 و کار موشن کپچرش رو عرض یک سال جمع کردن اونم تهش با یـ تیم 30 نفره خیلی از کاراش مثل موشن کچر همزمان با موشن کپچر تلو 2 بوده بقیه Asset هاشون هم که اماده ! در مور طول کشیدن پروسه ساخت بازی هم چیزی که هست به احتمال زیاد پروژه تلو 2 بیشتر از چیزی که فکرش رو میکردن مراحل ساختش طول کشیده بعد یـ مسئله دیگه هم که هست اینه که به نظرم نیازی نیست حتما واسه رونمایی از تاریخ انتشار بازی بیان یـ اونت بزرگ رو در نظر بگیرن ! خیلی راحت میتونن با قرار دادن یـ روز شمار و هایپ کردن چند روز قبلش با یـ تریلر اندازه ده تا E3 هایپ راه بندازن مثل همین CDP که گیمزکان به اون بزرگی رو اسکیپ کرد گذاشت بعد دو سه روز ازش گیم پلی 48 دقیقه ای CP2077 رو پابلیک کرد و کلی سر و صدا راه انداخت ! من خودم فک میکنم بازی مثل نسخه قبلی حول و هوش E3 تو ماه June منتشر بشه حداقلش و حداکثرش در بدترین حالتش اکتبر دیگه به 2020 و اون طرفا نمیکشه !
 
آخرین ویرایش:
یعنی واقعا آدم باید بخنده کامنت هارو میخونه. بازی به این بزرگی ۲ ساله کامل نمیشه الان داره پولیش میخوره مطمعن باشین ساخت بازی از سال ۲۰۱۴ به بعد استارت خورده. پارسال گفت ۷۰ درصد بازی رو ساختن چطور فکر میکنید تو ۴ ماه ۷۰ درصد ساخته باشن؟! کسی که مثل من مهندسی کامپیوتر خونده باشه از روند ساخت بازی بیشتر حالیشه.. بازی سازی فقط اون چیزی نیست که میبینید کلی باید بسازن تا پروتوتایپ اولیه انجام بشه..تازه قبل از اون پشتش کلید طرح اولیه خوابیده که اونم هست دوستان
 
  • Like
Reactions: beh1382 and Forza 6

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or