PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
به نظر من اینکه داستان بازی چقدر موفق هست یا نیست خیلی به این بستگی داره که شما چه ارتباطی بتونید با Abby و زاویه دید اون برقرار کنید. این وسط Lev و Yara هم مسلماً حضور دارند. همینطور Owen و Mel و ما بقی؛ برای من این ارتباط خیلی شکل نگرفت (واقعاً خوشحالم اگر شما تونستید با Abby ارتباط برقرار کنید) شاید به این دلیل که برای من Joel خیلی خیلی شخصیت مهمی بود و خیلی باهاش همزاد پنداری می کردم؛ به خاطر همین هیچ وقت نتونستم به Abby به عنوان کسی غیر از قاتل Joel نگاه کنم. همین عدم برقراری ارتباط با Abby باعث شد تا فقط لحظه شماری کنم که گیم پلی این شخصیت تموم شه. حالا تصور کنید حال و روزم موقع مبارزه با Ellie. زجر آور به معنی واقع کلمه.
اما پیام داستان به نظرم بیشتر از اینکه مربوط به انتقام و بد بودن اون باشه، بیشتر واکنشی بود که افراد به غم نشون میدن؛ ابی برای از بین بردن غم از دست دادن پدرش تصمیم گرفته بود انتقام بگیره. انتقامش رو گرفت ولی باز هم کابوس می دید. تنها باری که کابوس ندید و توی خوابش دید که پدرش لبخند می زنه وقتی بود که به Lev و Yara کمک کرد. در واقع آرمشش رو از این طریق بدست آورد.
الی هم خودش رو مسلماً مقصر می دونست که با Joel بد رفتاری کرده و حالا فرصتی برای جبران نداره؛ موقعی که داشت ابی رو خفه می کرد انگار تونست خودش رو ببخشه و لبخند Joel رو ببینه.

یه جایی خوندم که پایان نسخه اول در رویه داستان به خوشی تموم شد ولی در باطنش غم و تلخی بود
پایان نسخه دوم اگرچه روی سطح تلخ بود ولی در باطنش امید بود
 
یه گزینه ای هست توی اکسسبلیتی که آیتم ها رو نشون میده
پیشنهاد می کنم فعال کنید. محیط ها واقعا بزرگه و این گزینه بدجوری کمک می کنه
من خیلی می گردم توی بازی ها جوری که میبینم محیط بزرگه عصبی می شم :Cheesygrin: وقتی اینو فعال کردم واقعا راحت شدم چون وسواس دارم که حتما همه چیز محیط رو بگردم پیدا کنم . این گزینه بدجوری به درد آدم های وسواس می خوره
و اینکه زیر آب هم خفه نشید چیز بدی نیست من اونم فعال کردم چون ضد گردش محیطه و آدم نیاز داره هی بگرده و حوصله نفس گرفتن ندارم :Cheesygrin: دوست دارم محیط رو ببینم و لذت ببرم
تا الان 56 ساعت بازی کردم که البته پرتی هاش رو کم کنم شاید راحت 50 ساعت بشه
 
فقط منم که میگم ای کاش خشونت بازی بیشتر میبود؟ :D نمیدونم پوستم کلفته یا نه ولی خشونتش آزارم نمیداد و انتظار داشتم آزار بده یکم.
همین الانشم ... خشونت نجات سرباز رایان و آپوکالیپتو و هر چیز دیگه ای که فکرش رو میکنم جلوی خشونت این، فیلم خانوادگی به حساب میومد ... دیگه از این خشن تر این بود که الی با دندون لپ و خر خره دشمنا رو بکنه
 
همین الانشم ... خشونت نجات سرباز رایان و آپوکالیپتو و هر چیز دیگه ای که فکرش رو میکنم جلوی خشونت این، فیلم خانوادگی به حساب میومد ... دیگه از این خشن تر این بود که الی با دندون لپ و خر خره دشمنا رو بکنه
البته با دندون، کندن گوش و اینا بود توش :D ولی خب سمت چشم و چال و اینا نرفتن که آدما اصولا رو چشم خیلی حساس‌ترن تا نقاط دیگه بدن
 
البته با دندون، کندن گوش و اینا بود توش :D ولی خب سمت چشم و چال و اینا نرفتن که آدما اصولا رو چشم خیلی حساس‌ترن تا نقاط دیگه بدن
ایشالله نسخه سوم ، باید یه چیزی برای اون هم میزاشتن
 
یک نکته ای هم که همه بهش ایراد می گیرن تو سایت های مختلف فیزیک ابیه . اتفاقا من به نظرم کاملا طبیعیه یعنی همیشه چیزی که من به نظرم یک باگ تو داستان های اکشن بود اینه که یک زن ورزشکار که هنر های رزمی و مبارزه یاد گرفته منطقا نباید مثل بازی ها و فیلم های معروف هات باشه چون به هرحال کتک می خوره که کتک زدن یاد میگیره . ابی هم کلا از اول جلوبندی نسبتا فلتی داشت . طبیعیه بعد بلاهایی که سرش اومده روی انتقام تمرکز کنه و هم و غم اش تمرینات نظامی سنگین باشه . اونم تو یک فضای نظامی . به نظرم کاملا فیزیک اش منطقی و طبیعی بود .
 
Last edited by a moderator:
فقط منم که میگم ای کاش خشونت بازی بیشتر میبود؟ :D نمیدونم پوستم کلفته یا نه ولی خشونتش آزارم نمیداد و انتظار داشتم آزار بده یکم.
اتفاقا به نظر من خشونت بازی خوب بود . شاید اگه یکم بیشتر میشد مثل دوم فانتزی میشد .از نظر من که بعضی جاها مور مور کننده بود . به عنوان یکی که عاشق جزئیات دل و روده پاشی تو بازی هاست میگم کاملا لذت بخش بود . تیر انفجاری یا نارنجک رو هی استفاده کن و بعد برو دست گل ات رو از نزدیک ببین که لذت ببری مخصوصا تیر رو ول بده وسط دو سه نفر دابل تریپل کیل بگیر :D
 
آخرین ویرایش:
همونطور که گفتم اگرم بره سمت ساخت قسمت 3 هیچ وقت نمیتونه اون حس احساسی لست 1 و 2 رو منقل کنه..شاید از لحاظ های دیگه مثل گرافیک ، گیم پلی و... باز هم یک سرو گردن بالاتر از لست 2 باشه که قطعا هست اما از لحاظ داستانی واقعا نمیشه اون حسی که تو لست 1 و 2 باهاش درگیر شدیم رو منقل کنه...بحث من اصلا سر قهرمان پروری و اینجور چیزا نیست..بحث من سر ادامه بازی لست 2 هست که ایا داستانش واقعا میتونه اون احساسی که تو شماره 1 و 2 داشتیم رو انتقال بده؟

بخواهیم ، نخواهیم یکی از کاراکترهای اصلی و ستون بازی که ارتباط وحشتناکی با پلیرها داشت از بین رفته...من دوست دارم پرونده لست برای همیشه بسته بشه و برای همیشه جاودانه بمونه..البته اگر سونی بزاره
متوجه هستم چی میگی و قبول دارم
ولی نیل سر داستان شماره2 هم روند نرمالی رو نرفت و امکان داره برا شماره3 هم اینطوری عمل کنه(خیلی حفظ حس و اینا ملاک نیس براش)
+
منم امیدوارم ادامه پیدا نکنه ولی کلا بنظرم پایان شماره 2 میتونست تو همون پایان 3 اتفاق بیفته و تو شماره 2 اتفاقات اینقدر شدید و پشت سر هم رخ نمی داد ( جا داشت برخی مسایل رو بیشتر بسط میدادن .....اینطوری بازخورد منفی هم نمی گرفتن )

.
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or