PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
نمیدونم چرا این بندگان خدا موقع صحبت کردن یه غم خاصی تو چهره شون موج میزد؟
بنظرم دو حالت داره: یا از قصد اینجوری مصاحبه کردن که با آهنگ پس زمینه و تم بازی مچ باشه :D یا دلشون از جایی پُره
 
نمیدونم چرا این بندگان خدا موقع صحبت کردن یه غم خاصی تو چهره شون موج میزد؟
بنظرم دو حالت داره: یا از قصد اینجوری مصاحبه کردن که با آهنگ پس زمینه و تم بازی مچ باشه :D یا دلشون از جایی پُره

همیشه همینجوری بودن ... در کمال خونسردی و تواضع و بدون جنگولک بازی ، شاهکار خلق میکنن .
 
همیشه همینجوری بودن ... در کمال خونسردی و تواضع و بدون جنگولک بازی ، شاهکار خلق میکنن .
البته که ما هم انتظار جنگولک بازی ازشون نداریم منتهی در رابطه با این مصاحبه‌ی بخصوص، من اینجوری برداشت کردم که انگار یه غم و اندوهی دارن که اجازه نمیده هنگام معرفی یکی از ویژگی های گیمپلی، حتی یه لبخند نمادین بزنن
همین نیل دراکمن توی مصاحبه های قبلیش راجع به بازی خیلی بشاش تر صحبت میکرد ولی بعد از ماجرای تاخیر خوردن بازی و لیک شدن ها، انگار هم خودش هم اعضای تیم فشار روحی سختی رو متحمل شدن
 
نمیدونم چرا این بندگان خدا موقع صحبت کردن یه غم خاصی تو چهره شون موج میزد؟
بنظرم دو حالت داره: یا از قصد اینجوری مصاحبه کردن که با آهنگ پس زمینه و تم بازی مچ باشه :D یا دلشون از جایی پُره
شاید بخاطر لیک های بازیه
 

انتونی نیومن واقعا یکی از بهترین دیزاینر های صنعت بازی هست. توی نسخه اول ایشون Melee Designer بازی بوده که خب نتیجش هم کمبت تن به تن فوق العاده ارضا کننده بازی بود. یه ویدیوی قدیمی هست که توش کامل توضیح میده با چه فکر و فرضیه هایی این سیستم های کمبت پارت 1 رو طراحی کرده , من کلی ازش یاد گرفتم و به کار بردم از تکنیک هاش .توی پارت 2 الان به Lead Designer پروموت شده, شخصا منتظرم ببینم چه اشی پخته برامون و امیدوارم بعدا یه تاک تخصصی رو سیستم های بازی مخصوصا Motion Matching توی GDC انجام بدن. همچنین یکی از چیزایی دیگه که شدیدا منتظرم ببینم The Making of Last of Us Part 2 ـــه. ویدیوی مال Part 1 واقعا عالی بود. ادم چشمش به معجزه هایی که اینا میکنن پشت صحنه باز میشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or