The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:

P.O.P

کاربر سایت
May 15, 2008
714
نام
Davood
سلام دوباره ...
کسی نیست ؟ :(
دوستان تاریخ ریلیز دی ال سی سوم مشخص نشده ؟ بعد نکته دیگه این که کسی میدونه این دی ال سی داستانی هست یا نه ؟
ممنون میشم کسی جواب بده البته اگه چیزی مشخص شده ;)
 

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
سلام دوباره ...
کسی نیست ؟ :(
دوستان تاریخ ریلیز دی ال سی سوم مشخص نشده ؟ بعد نکته دیگه این که کسی میدونه این دی ال سی داستانی هست یا نه ؟
ممنون میشم کسی جواب بده البته اگه چیزی مشخص شده ;)
سلام عزیز نه تاریخش مشخص نشده و داستان بازی هم در مورد boxmen هست و یه سری واقعیت هارو در موردش روشن میکنه.:praying::shocked:
 

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
امیدوارم ما رو از سردرگمی در بیاره !!!
کلا بیس اصلی داستان انتقام روییک بود. فکر کنم صد در صد ادامه اش ساخته بشه چون آخر بازی فکر کنم روییک تو بدن لزلی بود و خودشو برای انتقام اماده میکنه. فقط میتونم بگم هزار یه سوال دیگه تو ذهن منم مونده!! کلا خر تو خر بود. دی
 

P.O.P

کاربر سایت
May 15, 2008
714
نام
Davood
کلا بیس اصلی داستان انتقام روییک بود. فکر کنم صد در صد ادامه اش ساخته بشه چون آخر بازی فکر کنم روییک تو بدن لزلی بود و خودشو برای انتقام اماده میکنه. فقط میتونم بگم هزار یه سوال دیگه تو ذهن منم مونده!! کلا خر تو خر بود. دی
دقیقا تو فروم های خارجی هم همه مثل خر تو گل گیر کردن
:d
راستی در مورد آخر بازی داخل اسپویلر بنویس یه وقت کسی تموم نکرده باشه ببینه ;) :x
اگه نظرم درست باشه باید دو تا دستگاه استم وجود داشته باشه ینی اون استم اصلی که آخر دی ال سی دوم جولیا ازش در میاد و یه تیکه هم اونجا که سباستین بین خواب و بیدار یه لحظه جولی رو بالا سرش میبینه و دوباره خوابش میگیره
دستگاه استم دوم وجود خارجی نداره و داخل دنیای روویک هست ینی خودش خلق کرده یه جورایی کاراکترها دو لایه به خواب میرن
ینی اول بازی که شروع میشه اینا تو دستگاه هستن و دارن خواب میبینن یه جورایی ;)
 

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
دقیقا تو فروم های خارجی هم همه مثل خر تو گل گیر کردن
:d
راستی در مورد آخر بازی داخل اسپویلر بنویس یه وقت کسی تموم نکرده باشه ببینه ;) :x
دوست عزیز اون فقط یه حدس بود که خودم زدم هزار دلیل دیگه هم میتونه داشته باشه خخخخخ کلا از دنیاهای مجازی بایشوک هم بدتر بود.دی

- - -ویرایش - - -

دقیقا تو فروم های خارجی هم همه مثل خر تو گل گیر کردن
:d
راستی در مورد آخر بازی داخل اسپویلر بنویس یه وقت کسی تموم نکرده باشه ببینه ;) :x
اگه نظرم درست باشه باید دو تا دستگاه استم وجود داشته باشه ینی اون استم اصلی که آخر دی ال سی دوم جولیا ازش در میاد و یه تیکه هم اونجا که سباستین بین خواب و بیدار یه لحظه جولی رو بالا سرش میبینه و دوباره خوابش میگیره
دستگاه استم دوم وجود خارجی نداره و داخل دنیای روویک هست ینی خودش خلق کرده یه جورایی کاراکترها دو لایه به خواب میرن
ینی اول بازی که شروع میشه اینا تو دستگاه هستن و دارن خواب میبینن یه جورایی ;)
در مورد چند لایه بودن دستگاه استم درسته همون اول بازی ما خودمون یعنی کلمون تو دستگاه استم هستیم بعد اون میریم تو یه لایه دیگه و.... که این همه دستگاه هم با مغز روییک کنترل میشه که روییک از طریق اونا میخواد بره تو بدن لزلی که همش دنبالش راه میفته و کاری بهش نداره و..... کلا گیج شدم خخخخ
 

P.O.P

کاربر سایت
May 15, 2008
714
نام
Davood
دوست عزیز اون فقط یه حدس بود که خودم زدم هزار دلیل دیگه هم میتونه داشته باشه خخخخخ کلا از دنیاهای مجازی بایشوک هم بدتر بود.دی

- - -ویرایش - - -


در مورد چند لایه بودن دستگاه استم درسته همون اول بازی ما خودمون یعنی کلمون تو دستگاه استم هستیم بعد اون میریم تو یه لایه دیگه و.... که این همه دستگاه هم با مغز روییک کنترل میشه که روییک از طریق اونا میخواد بره تو بدن لزلی که همش دنبالش راه میفته و کاری بهش نداره و..... کلا گیج شدم خخخخ
میگم صلوات بفرستیم تموم شه :d لامصب عقل از بیانش عاجزه ;)
کاش یه سری مشکلات رو نداشت زبونم جلو منتقدین بازی سنتر کمی درازتر بود )x
 

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
میگم صلوات بفرستیم تموم شه :d لامصب عقل از بیانش عاجزه ;)
کاش یه سری مشکلات رو نداشت زبونم جلو منتقدین بازی سنتر کمی درازتر بود )x
بازی دقیقا ترکیب تپه خاموش و رزیدنت اویل های قدیمی و (تنها در تاریکی :praying::praying::praying::praying::praying::praying:) بود یه بازی کامل افسوس که دیگه همچین بازی درست نمیشه.
باور کن بازی مشکلات زیادی نداشت اون پورت بازی هم به خاطر نور پردازی فوق العاده و فیزیک قدرتمند همرا ه سیستم ذرات بازی بود که بشدت بازی سنگین میشد.
شخصیت پردازی بازی هم به نظر بنده خیلی عالی بود یه شخص که از هیچی نمی ترسه و خودشو واسه همه چیز اماده میکرد . عالی بود عالی یادش بخیر .......
 

P.O.P

کاربر سایت
May 15, 2008
714
نام
Davood
بازی دقیقا ترکیب تپه خاموش و رزیدنت اویل های قدیمی و (تنها در تاریکی :praying::praying::praying::praying::praying::praying:) بود یه بازی کامل افسوس که دیگه همچین بازی درست نمیشه.
باور کن بازی مشکلات زیادی نداشت اون پورت بازی هم به خاطر نور پردازی فوق العاده و فیزیک قدرتمند همرا ه سیستم ذرات بازی بود که بشدت بازی سنگین میشد.
شخصیت پردازی بازی هم به نظر بنده خیلی عالی بود یه شخص که از هیچی نمی ترسه و خودشو واسه همه چیز اماده میکرد . عالی بود عالی یادش بخیر .......
Alone in the dark ? وای عالی بود :(( مخصوصا نسخه ای که مال 2008 بود واقعا تم خوبی داشت ولی به خاط مشکلات مالی خیلی بد پورت شده بود ....
در ضمن اویل ویتن از لحاظ داستان و شخصیت پردازی جزو ده بازی برتر منه ;)
 
آخرین ویرایش:

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
Alone in the dark ? وای عالی بود :(( مخصوصا نسخه ای که مال 2008 بود واقعا تم خوبی داشت ولی به خاط مشکلات مالی خیلی بد پورت شده بود ....در ضمن اویل ویتن از لحاظ داستان و شخصیت پردازی جزو ده بازی برتر منه ;)
زدی تو خال اخ که چه دورانی داشتم باهاش هیچ وقت اون صحنه اسانسور رو فراموش نمیکنم اخ جونی کجایی که یادت بخیر.الان که فکر میکنم میبینم شیطان درون شباهت های زیادی با تنها در تاریک داشت اون راهرو های تاریک غم زده....اون موسیقیش که هیچ وقت یادم نمیره... امیدوارم حداقل ادن گیم یه باره دیگه برای ساخت تنها در تاریک مصمم بشه. واقعا افسوس.
 

P.O.P

کاربر سایت
May 15, 2008
714
نام
Davood
زدی تو خال اخ که چه دورانی داشتم باهاش هیچ وقت اون صحنه اسانسور رو فراموش نمیکنم اخ جونی کجایی که یادت بخیر.الان که فکر میکنم میبینم شیطان درون شباهت های زیادی با تنها در تاریک داشت اون راهرو های تاریک غم زده....اون موسیقیش که هیچ وقت یادم نمیره... امیدوارم حداقل ادن گیم یه باره دیگه برای ساخت تنها در تاریک مصمم بشه. واقعا افسوس.
آی پیش مال آتاریه ؟ اگه اره که فک نکنم بسازه :(
در ضمن فکر میکنم اویل ویتن 2 ساخته بشه ;)
ولی کلا از خود بازی بیشتر خوشم اومد تا دی ال سی ها اصن صدای سباستین انقدر گیرا و عالی بود که یادم نمیره ....
مخصوصا وقتی میگفت Oh F*** now what :d
 

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
آی پیش مال آتاریه ؟ اگه اره که فک نکنم بسازه :(
در ضمن فکر میکنم اویل ویتن 2 ساخته بشه ;)
ولی کلا از خود بازی بیشتر خوشم اومد تا دی ال سی ها اصن صدای سباستین انقدر گیرا و عالی بود که یادم نمیره ....
مخصوصا وقتی میگفت Oh F*** now what :d
خخخ اره
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,163
نام
سبحان
دوستان به تازگی Assignment رو تهیه کردم و دارم بازی میکنم
کلا سبکش با بازی اصلی فرق داره و همش مخفی کاری هست و خیلی پر استرس:d
جلوتر که میرم اسلحه ای چیزی گیرم نمیاد؟بعد این دی ال سی چند ساعت گیم پلی هست؟
 

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
دوستان به تازگی Assignment رو تهیه کردم و دارم بازی میکنم
کلا سبکش با بازی اصلی فرق داره و همش مخفی کاری هست و خیلی پر استرس:d
جلوتر که میرم اسلحه ای چیزی گیرم نمیاد؟بعد این دی ال سی چند ساعت گیم پلی هست؟
اره خدایی تا مغز استخوان ادمو زجر میده.
این دی ال سی با توجه به خودت بین 3.5 تا 4.5 ساعت طول میکشه بنده اصلا محیط ها رو چک نکردم همینطور هی فرار میکردم 3.5 ساعت طول کشید.
The Consequence رو هم بریز اخرت هر چی ترس و بقاست خدایی دیگه بازیی تا این حد ترس و استرس نداشته. دی ال سی قبلی سلاح نداری ولی دومی سلاح های زیبا و جالبی داره.:x
یعنی واقعا ادم شاخ در میار ه دی ال سی ها رو بازی میکنه خدایی 180 درجه با بازی اصلی فرق دارند. از استاد میکامی بعید بود.
فعلا اولای دی ال سی دومم خدا کنه با (لارا:-&) خانوم برخورد نکنم.
دی ال سی دوم خیلی کثیف بود از در و دیوارش خون میباره این منو هم یاد فضای مرده انداخت کمی ولی خدایی خودمونیم اون صحنه اسانسور کپ از تنها در تاریکی میزنه. کیفم برید از خوش حالی.:|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر