The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
ign کجا به RE6 داد 8.7 ؟
داد 7.9 ×_× خیلی فاصلس ها
به هر حال هر منتقدی نظره خودش رو داره
به نظرم حقه بازی کم کم متای 80 هست ...

داستانش گنگ هست اره اما gameplay بازی خیلی خوب از اب در اومده ...

داستان بازی رو میکامی فکر کنم از قصد گنگ در اورده ! نمیدونم ولی فکر کنم داستان طبق گفته خیلی ها مقدمه ای برای نسخه دوم
فقط امیدوارم بازی فروشش عالی باشه تا میکامی نسخه دوم رو هم بسازه چون خداحافظی استاد با این متا ظلم در حق میکامی
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
ign کجا به RE6 داد 8.7 ؟
داد 7.9 ×_× خیلی فاصلس ها
به هر حال هر منتقدی نظره خودش رو داره
به نظرم حقه بازی کم کم متای 80 هست ...

داستانش گنگ هست اره اما gameplay بازی خیلی خوب از اب در اومده ...
اره درسته . گیم اینفورمر داد 8.7 و gametrailers هم داد 8.8 ! در مجموع نمرات این 3 سایت که شما رو خوشحال کرده به شدت نزدیک به همون re6 چیپ هست . اصولا مجموع رو در نظر می گیرن و حق رو هم من وشما تایین نمی کنیم . حق بازی همون چیزی هست که گرفته همونطور که حق tlou اون بود .
 

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
اره درسته . گیم اینفورمر داد 8.7 و gametrailers هم داد 8.8 ! در مجموع نمرات این 3 سایت که شما رو خوشحال کرده به شدت نزدیک به همون re6 چیپ هست . اصولا مجموع رو در نظر می گیرن و حق رو هم من وشما تایین نمی کنیم . حق بازی همون چیزی هست که گرفته همونطور که حق tlou اون بود .

حق بازی این نیست مطمئن باش حق بازی متای 75 نیست!
اصولا دوست عزیز مثل اینکه از بازی خوشت نیومده بدجور عصبانی :d
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
اره درسته . گیم اینفورمر داد 8.7 و gametrailers هم داد 8.8 ! در مجموع نمرات این 3 سایت که شما رو خوشحال کرده به شدت نزدیک به همون re6 چیپ هست . اصولا مجموع رو در نظر می گیرن و حق رو هم من وشما تایین نمی کنیم . حق بازی همون چیزی هست که گرفته همونطور که حق tlou اون بود .
16-17 تا سایت ( البته gamespot نمیدونم چرا هنوز نداده ) شد 2-3 تا ؟ اینا همه بالای 8 دادن دیگه ...
gametrailers هم 9 داده نه 8.8
بله حق و من و شما تایین نمیکنیم و اقایی که میاد نقد مینویسه داره تایین میکنه . ولی نقدها رو یکم بخون بعد بیاد مثلا پای re6 وسط بکش . شما یه طوری میگی انگاری بازی در حده re6 هست ..
به نظرم یکم دقیقتر سایتها و نقد و review ها رو بخون.
اولش گقتی ign به re6 هم همین امتیاز رو داد چقدر احمق ×_× که اینطور نبود و امتیاز ign چیزه دیگه بود . حالا چون ign اومده به re6 دادا7.9 شد احمق پس منظورت اینه که tew این امتیازی که داده حقش نیست. ؟ این شد حق ؟ شما که بازی رو هنوز تموم نکردی چرا این رو میگی اخه !؟!
الانم که میگی 3 تا سایت ؟
3 تا ؟
AUSGAMERS:100
Gametrailers : 9
IGN:8.8
Gameinformer 8.7
و 4.5 تای دیگم از بین 21 نقد بالای 8.5 یا 8.5 دادن

قرار نیست من خوشحال بشم .... من کاری ندارم زیاد ! فقط به نظرم حقش زیره 8 نیست...
 

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
الان یه سوال هست تکلیف سبک SH چی میشه؟با این نمرات فکر نکنم هیچ استدیو دیگه جرئت ساخت یک بازی در سبک SH رو داشته باشه =((
الان که از جو خارج شدیم:d میخوام بگم یکی یه چند روز پیش جمله ای گفته بود که من خودم ناراحت شدم از این گفتش ولی الان که از جو خارج شدم میبینم قشنگ گفته گفته بود که میکامی در TEW تمام تجربه هاش رو جمع کرده ولی بر خلاف بازیهای دیگش نواوری به TEW منتقل نکرده!الان که فکر میکنم مبینم درست گفته استاد در RE1 نواوری های زیادی اورد در RE 4 نواوری هم داشت ولی TEW نداشت!
در هر صورت نارحت نباشین , زندگی در جریانه :d امیدوارم استاد حالا 2 سال دیگه یا 5 سال یا حتی 10 سال دیگه با قدرت و با نواری خاص خودش برگرده:bighug:
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
الان یه سوال هست تکلیف سبک SH چی میشه؟با این نمرات فکر نکنم هیچ استدیو دیگه جرئت ساخت یک بازی در سبک SH رو داشته باشه =((
الان که از جو خارج شدیم:d میخوام بگم یکی یه چند روز پیش جمله ای گفته بود که من خودم ناراحت شدم از این گفتش ولی الان که از جو خارج شدم میبینم قشنگ گفته گفته بود که میکامی در TEW تمام تجربه هاش رو جمع کرده ولی بر خلاف بازیهای دیگش نواوری به TEW منتقل نکرده!الان که فکر میکنم مبینم درست گفته استاد در RE1 نواوری های زیادی اورد در RE 4 نواوری هم داشت ولی TEW نداشت!
در هر صورت نارحت نباشین , زندگی در جریانه :d امیدوارم استاد حالا 2 سال دیگه یا 5 سال یا حتی 10 سال دیگه با قدرت و با نواری خاص خودش برگرده:bighug:

چند وقت پیش با اقای یاشار ذولفقاریان ( یکی از نویسندگان مجله بازی رایانه) بحث میکردیم گفت اکه این بازی موفق نشه باید فاتحه ان سبک را خوند! شاید در اینده کوجیما و دل توره بتوننند که ان هم معلوم نیست دلهر ی بقا باشه.
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
16-17 تا سایت ( البته gamespot نمیدونم چرا هنوز نداده ) شد 2-3 تا ؟ اینا همه بالای 8 دادن دیگه ...
gametrailers هم 9 داده نه 8.8
بله حق و من و شما تایین نمیکنیم و اقایی که میاد نقد مینویسه داره تایین میکنه . ولی نقدها رو یکم بخون بعد بیاد مثلا پای re6 وسط بکش . شما یه طوری میگی انگاری بازی در حده re6 هست ..
به نظرم یکم دقیقتر سایتها و نقد و review ها رو بخون.
اولش گقتی ign به re6 هم همین امتیاز رو داد چقدر احمق ×_× که اینطور نبود و امتیاز ign چیزه دیگه بود . حالا چون ign اومده به re6 دادا7.9 شد احمق پس منظورت اینه که tew این امتیازی که داده حقش نیست. ؟ این شد حق ؟ شما که بازی رو هنوز تموم نکردی چرا این رو میگی اخه !؟!
الانم که میگی 3 تا سایت ؟
3 تا ؟
AUSGAMERS:100
Gametrailers : 9
IGN:8.8
Gameinformer 8.7
و 4.5 تای دیگم از بین 21 نقد بالای 8.5 یا 8.5 دادن

قرار نیست من خوشحال بشم .... من کاری ندارم زیاد ! فقط به نظرم حقش زیره 8 نیست...
شما نیازی نیست به من بگی نقد هارو دقیق بخونم . مطمئن باش این کارو انجام می دم و از شما هم به مراتب بیشتر طرفدار دو اتیشه میکامی و اثراتش هست . نمره IGN و گیم انفورمر و ... رو برای این با RE6 مقایسه کردم که بدونی کلا این سایت ها سایت های سخت گیری نیستن و راحت نمره می دن . حتی به بازی چیپی مثل RE 6 ، حالا تو باز اومدی نمره اینارو مطرح کردی که عرض کردم اصلا بحث یکی دو تا سایت نیست و متا و میانگین اهمیت داره که متای 75 یعنی فاجعه ! ولی مشکلاتی که الان تو نقد سایت ها ی خوندی خیلی قبل تر از این به بهزاد تو پروفایلش گفتم . یعنی اونموقع که شما موقع جو دادن بودی من این مشکلات رو دیده بودم . مدرکش موجود هست . یکی داستان و روایت گنگ که کاملا مشخص بود و نکته بعدی چیپ دد هایی که اصلا ربطی به مهارت گیمر نداره و مثل ازمون و خطا هی تکرار و خسته کننده می شه و سوما افت فریم و یه سری مشکلات گرافیکی و دوربینی دیگه ! سعی کنید به جای فرار از واقعیت حقیقت رو بپذیرید . ضمنا دیگه در این زمینه بحثی ندارم و همونطور که قبلا تو این تاپیک گفتم پیش بینی این نمرات رو از اولین روز معرفی و دیدن تریلر از گیم پلی می کردم .


P.S : خودمم به عنوان یه طرفدار دو اتیشه میکامی از همه بیشتر ناراحتم . و امیدوارم حداقل با یه IP قدرتمند دیگه برگرده و بعد از دنیای گیم خداحافظی کنه . چون برای من هنوزم بهترین گیم تاریخ RE های کلاسیک استاد میکامی هستن . این بازی رو هم به احترام نامش تهیه می کنم و تا انتها بازی می کنم .
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
چند وقت پیش با اقای یاشار ذولفقاریان ( یکی از نویسندگان مجله بازی رایانه) بحث میکردیم گفت اکه این بازی موفق نشه باید فاتحه ان سبک را خوند! شاید در اینده کوجیما و دل توره بتوننند که ان هم معلوم نیست دلهر ی بقا باشه.
این حرف اشباهه بهزاد که چون یک نفر بنیانگذار یک سبک بوده دیگه کسی جز اون استعداد این کارو نداشته باشه . خود تو معنی ومفهوم ترسو توی چی خلاصه میکنی ؟ کار کوجیما HORROR از نوع واقعیش بود . تریلر آخری مربوط به خود بازی هم اینو به وضوح نشون میداد که کوجیما قصدش فقط HORRORه . توی مصاحبشم که کامل گفت کاری میخوایم انجام بدیم که واقعا شلوارتونو ... .
یک زمان هست شما از بازی هیچ اطلاعاتی نداری و میخوای تازه بخری . اون رو بازی میکنی و میبینی اون چیزی نبوده که براش تبلیغات شده و انتظارشو کشیدی . ولی یک زمانی هست قبل از ریلیز شما یک نسخه دمو رو بازی میکنی . و متوجه میشی آینده این بازی چه خواهد بود . دموی P T نمیشه گفت نامربوط به بازی بود چون رازهایی رو داشت ولی چیزی که برای ما مهمه اینه که فهمیدیم نسخه نهایی دور از انتظار ما نخواهد بودو هممون تحسینش کردیم حتی منتقدای سخت گیر !! . این بازی انقدر خوش ساخت نبوده که دهن همه رو بسته ؟ این سبک جدید ترسه که حتی توی کارهای قدیمی میکامی هم وجود نداشته !! . پس فقط میکامی نیست که این استعدادو داره .
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
چند وقت پیش با اقای یاشار ذولفقاریان ( یکی از نویسندگان مجله بازی رایانه) بحث میکردیم گفت اکه این بازی موفق نشه باید فاتحه ان سبک را خوند! شاید در اینده کوجیما و دل توره بتوننند که ان هم معلوم نیست دلهر ی بقا باشه.
از نظر نمره حتی رو sh کوجیما ام نمیشه خیلی حساب کرد با توجه به سبکش بنظرم ولی خو فلا کوجیما دیگه امید اخرمونه :(امیدوارم بترکونه کلا سبک sh وضعیتش خوب نیس
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
چند وقت پیش با اقای یاشار ذولفقاریان ( یکی از نویسندگان مجله بازی رایانه) بحث میکردیم گفت اکه این بازی موفق نشه باید فاتحه ان سبک را خوند! شاید در اینده کوجیما و دل توره بتوننند که ان هم معلوم نیست دلهر ی بقا باشه.
TLOU پس چی کارست ؟ این بازی Survival Horror هست. این نظر هم به درده خودش میخوره .
پس SOMA همین Alien و .... چی کارن . دیگه TLOU بماند که کلا پرچمدار survivor horror نسل قبل و فعلا هم یه جوری هست به دلیله نسخه remastered ... بعد فاتحه سبک بسته شد ... باشه D:

شما نیازی نیست به من بگی نقد هارو دقیق بخونم . مطمئن باش این کارو انجام می دم و از شما هم به مراتب بیشتر طرفدار دو اتیشه میکامی و اثراتش هست . نمره IGN و گیم انفورمر و ... رو برای این با RE6 مقایسه کردم که بدونی کلا این سایت ها سایت های سخت گیری نیستن و راحت نمره می دن . حتی به بازی چیپی مثل RE 6 ، حالا تو باز اومدی نمره اینارو مطرح کردی که عرض کردم اصلا بحث یکی دو تا سایت نیست و متا و میانگین اهمیت داره که متای 75 یعنی فاجعه ! ولی مشکلاتی که الان تو نقد سایت ها ی خوندی خیلی قبل تر از این به بهزاد تو پروفایلش گفتم . یعنی اونموقع که شما موقع جو دادن بودی من این مشکلات رو دیده بودم . مدرکش موجود هست . یکی داستان و روایت گنگ که کاملا مشخص بود و نکته بعدی چیپ دد هایی که اصلا ربطی به مهارت گیمر نداره و مثل ازمون و خطا هی تکرار و خسته کننده می شه و سوما افت فریم و یه سری مشکلات گرافیکی و دوربینی دیگه ! سعی کنید به جای فرار از واقعیت حقیقت رو بپذیرید . ضمنا دیگه در این زمینه بحثی ندارم و همونطور که قبلا تو این تاپیک گفتم پیش بینی این نمرات رو از اولین روز معرفی و دیدن تریلر از گیم پلی می کردم .


P.S : خودمم به عنوان یه طرفدار دو اتیشه میکامی از همه بیشتر ناراحتم . و امیدوارم حداقل با یه IP قدرتمند دیگه برگرده و بعد از دنیای گیم خداحافظی کنه . چون برای من هنوزم بهترین گیم تاریخ RE های کلاسیک استاد میکامی هستن . این بازی رو هم به احترام نامش تهیه می کنم و تا انتها بازی می کنم .
اخه سایت نمره نمیده ×_× چند نفر منتقد مختلف هستن که بازیا رو نقد میکنن.
RE6 رو یکی دیگه نقد کرده TEW هم یکی دیگه ... Lucy O'Brien همچین ساده گیر هم توی نقدهاش با همه بازیا نبوده ... ایشون به همین Beyond Two Souls برداشت داد 6 ... یا بازیهای دیگش هم هست که نقد کرده برو بخون اما طرفی که برای re6 نوشته یکی دیگس ...
8 که gamespot به tlou داد چی ؟؟؟؟نشانه سخت گیری و حق دادن هست ؟

من کجا جو دادم ÷_× تریلرها رو دیدیم خوشم اومد . جوی ندادم ... خودمم بازی کردم دیدیم بازیش فوق القعاده هست. user score اش
افت فریم رو تو نقدها اشاره خاصی من ندیدم . texture popo in اشاره کرده بودن ...

ok
سلامت باشی عزیز :)
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
من 2 تا چپتر بازی کردم. عجب دنیایی داره! رفتم کنار ان اینه ها چه موسیقی داشت! فقط حسرت میخورم چرا اینطوری شد! واقعا دلم میخواست سال 2014 منو تکمیل کنه! اما همیشه همه چیز با هم اتفاق نمیفته!

ارمان جان من و یاشار منظورمون بازی ترسناک بود! ان که ترسناک نیست! ولی امیدوارم بقیه بتونند. هنوز شانس های زیادی با رزیدنت اویل 7 یا دد اسپیس 4 و... هست. کوجیما ... که هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر