The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:

fifa13

کاربر سایت
Jan 5, 2012
918
بازی به شدت سخته
+ درجهٔ سختیه NORMAL بازی, اندازه درجهٔ سختیه Hard رزیدنت اویل ۴ هستش
+ بازی جوّش ترسناکه
+ مهمّات خیلی‌ کم میده
+ اتمسفر عالیه
- گرافیکش در حد نسل قبله
- گیمپلی و کنترلش, خیلی‌ هم خوب نیست

اگه داستان خیلی‌ خوب باشه میشه به متای بالا امید داشت
متا 80-82 پیشبینی‌ میشه :)
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
^ ^
البته یه انیمیشن های کمی قدیمی نمیتونه کلا بازی رو نابود کنه. من خودم هنوز بازی نکردم ولی اگه همه چیش واثعا عالی و بی نقص باشه، بازی خیلی امتیاز بدی نمیگیره و افتضاح هم نمی شه.
فک کنم از همون انیمیشن های Resident Evil 4 استفاده کرده :D! لعنتی دو نسل از خودش جلو بود.
فقط بحث انیمیشن نیست . گرافیک بازی هم پرفکت و مافوق تصور نیست که به خاطرش انیمیشن های ضعیفش رو فراموش کنیم . یه گرافیک معولی خوب به همراه انیمیشن های افتضاح یه تنه به بازی ضربه می زنه . انیمیشن های leon تو 4 که خدا شاهده موقع ریلود کردن اسلحه از این سباستین ملموس تر و دلچسب تر بود . واقعا واسم عجیبه رضایت میکامی به این انیمیشن ها جالبه هیچ الاغی هم توی یکی از مصاحبه هاش ازش اینو نپرسید که اقا تیم گرافیکی یه تنه ر...ده تو بازی چرا هیچی نمی گی !
 

غفاری

کاربر سایت
May 20, 2014
846
کسی که بازیش کرده بگه ترسش چطوره و مکانهای موجود تو بازی جو رو ترسناکتر میکنه؟؟؟ ارزش خرج 200 تومنو داره این بازی در کل یا ی تجربه کسب شده نسله قبلیه که فقط تو غالبه ps4 ارزه شده؟؟
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
یه سوال!
با توجه به قیمت بازی ارزش داره رو نسل 7 بازیش کرد؟چون انچنانم تفاوت گرافیکی نداره و رو نسل 8 هم مورد انحصاریی نداره!رو نسل 7 ارزش داره بازی کرد؟
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
من دووم نیوردم با دوستم تا chapter 5 رفیتم D:
ولی تصمیم گرفتم نردم دیگه
راه نداره متاش زیره 80 باشه ... بیشترم انتظار دارم. gameplay بازی فوق القعاده عالی هست. هر chapter یه جو و حسه خاصی داره کلا ....
خیلی بی انصافی اگر زیره 80 بیاد ...
من افته فریمی ندیدم در کل که مثلا توی ذوق بزنه همه چیز عالی بود .
گرافیک که نمیتونم نظری بدم چون بازی روی 3 هست ... کلا تعریفی نداره اما تصاویر و trailer های نسخه next gen که همه عالی بود به نظر
animation هاش هم ok هست ! چیزه فوق القعاده ای نیست اما ok هست. فقط توی یه همین مورد شاید مقداری به حده next gen نباشه مگرنه خوده بازی از نظر gameplay و داستان و جو و عالیه.
بازیش هم خیلی سخته به نظرم. فک کنم درجه سختی بالا باز بشه خیلی سختر میشه...کاشکی از همین اول باز میزاشتن.

- - -ویرایش - - -

یه سوال!
با توجه به قیمت بازی ارزش داره رو نسل 7 بازیش کرد؟چون انچنانم تفاوت گرافیکی نداره و رو نسل 8 هم مورد انحصاریی نداره!رو نسل 7 ارزش داره بازی کرد؟
بازی که روی نسل 8 میاد دیگه چرا ادم باید یه قدم عقب بره بازی کنه ( البته این نظره منه لووووووووووووووووووووووووول )
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
مثل اینکه بازی مثل ساخته های قبلی میکامی نیست! من نسخه ps4 را بازی میکنم منتهی اس برام اومد که نسخه 360 اومده!فردا میرم در مغازه دوستم بازی میکنم و میام مستقیم از ورزشگاه یکصد هزار نفری ازادی گزارش میکنم:))
 

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
انصافا یه چیز فهمدیم اونم اینه که این نسل منتقدان به گیم پلی خیلی خیلی بیشتر از گرافیک اهمیت میدن
تایتانفالی که گرافیک فوق العاده و نسل بعدی نداشت ولی بخاطر گیم پلی عالیش اومد و متا 86 رو گرفت در اونطرف رایز که گرافیک عالی داشت ولی چون گیم پلی افتضاحی داشت متای 58 رو گرفت!
این نشون میده منتقد ها با گرافیک غول نمیخورن و مطمئنن براشون گیم پلی و داستان اهمیت ویژه ای داره که تا اینجا طبق گفته دوستان گیم پلی و داستان خارق العاده بوده گرافیک هم اگر در حد خوب باشه بازم عالیه
کلا تا اینجا همه از استاد راضین :d
 

asmail

کاربر سایت
Sep 10, 2010
1,060
نام
...
مثل اینکه بازی مثل ساخته های قبلی میکامی نیست! من نسخه ps4 را بازی میکنم منتهی اس برام اومد که نسخه 360 اومده!فردا میرم در مغازه دوستم بازی میکنم و میام مستقیم از ورزشگاه یکصد هزار نفری ازادی گزارش میکنم:))
دیگه بیخودی به گیمپلی بازی گیر ندین باو!
بازی جز ضعف در انیمیشن و گرافیک فنی مشکل یگه ای نداره..اتمسفیر بازی فوقالعادست از بتدای بازی تا اونجایی که من رفتم صحنه ها تماما مثل ARTWORK هستند ..
ادم از دلش نمیاد حتی قدم برداره..صحنه ای بوده 5 دقیقه شاید روش موندم وتماشا کردم به قدری هنری بوده ..
این بازی مثل تاتبلو های نقاشی میمونه.:x
 

homayoon k2

کاربر سایت
Oct 14, 2012
1,713
جالبه..نمی دونم چرا همه از یه سری اعداد و ارقام به نام نمره فقط حرف می زنن...تو تک تک پست ها به این نمره اشاره کردید. واقعا چرا؟!!!!!
هیچ دو انسانی در دنیا نیست که اخلاقش - افکارش و خصوصیاتش با هم یکی باشه. در مورد این بازی ها هم همینه یک نفر هم سن من و شما میاد و یک بازی رو انجام می ده و به اون یک نمره می ده. حالا این فرد هر چقدر هم بخواد که به طور کامل بر اصل های یک منتقد پافشاری کنه و از سلیقه ای برخورد کردن با یک بازی دوری کنه باز هم یک انسان مجزا با افکار - عقاید و خصوصیات منحصر به خودش هست ودر آخر هم ممکنه حداقل در یک سطر از نقد احساس خودشه بیان کنه و این چیز ها هیچ وقت نمی تونه معیار خوب یا بد بودن چیزی بشه. حالا این بحث جداست که مجموعه ای از انسان ها به طور کامل روی یک چیز نظر منفی و یا مثبت داشته باشند که در آن صورت می شه فهمید که با چیز خوبی طرف هستیم یا بد.
برای مثال هم دقیقا اتفاقی که برای بازی ALIEN ISOLATION رخ داد و دو تا از سایت های معتبر به این بازی نمره واقعا پایینی دادن که چه بسا باعث شد بسیاری از بازی کردن اون صرف نظر کنن و یا در صورت بازی کردن هم حس خوبی به بازی نداشته باشن در صورتی که ممکن بود اگر اون نمره ها رو نمی دیدن از بازی بسیار هم لذت می بردن...
یا همین بچه ها که اینجا میان و بسیار تعریف بازی رو می کنن و حتی اون رو لایق نمره کامل می دونن فردا مثلا ممکنه یه سایت معتبر یک نمره پایین به بازی بده و باعث تعجب بشه یا حتی ممکنه بعضی ها رو که بازی نکردن از بازی پشیمون کنه.
فقط باید خودتون از بازی خوشتون بیاد و تمام.......چه کار دارید دیگران چه فکری می کنن)x
تو این دنیا به هیچ کس و هیچ چیز اعتماد نکنید به غیر خودتون و خدا......خیلی دنیای بیرحم و کثیفی هست.
پس اصلا نگران نمره و این کوفتو و زحرمارا نباشید و دیگه هم اینقدر متا متا نکنید.)x
دیگه داره می ره رو اعصاب... )x
 
آخرین ویرایش:

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
دیگه بیخودی به گیمپلی بازی گیر ندین باو!
بازی جز ضعف در انیمیشن و گرافیک فنی مشکل یگه ای نداره..اتمسفیر بازی فوقالعادست از بتدای بازی تا اونجایی که من رفتم صحنه ها تماما مثل ARTWORK هستند ..
ادم از دلش نمیاد حتی قدم برداره..صحنه ای بوده 5 دقیقه شاید روش موندم وتماشا کردم به قدری هنری بوده ..
این بازی مثل تاتبلو های نقاشی میمونه.:x

همونا هم مشکل خاصی نداره! سایه زنی و نور پردازیش فوق العادس! من نمیدونم چطور انمیشن هاش بده! تو این تریلرا اخر که خوب بود.گرافیک فنی شامل ده ها تکنیک میشه فقط انیمیشن نیست!
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
- - -ویرایش - - -


بازی که روی نسل 8 میاد دیگه چرا ادم باید یه قدم عقب بره بازی کنه ( البته این نظره منه لووووووووووووووووووووووووول )


من دوتا بازی بیشتر ندارم موندم چیو داشته باشم برا همین گفتم!
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
انصافا یه چیز فهمدیم اونم اینه که این نسل منتقدان به گیم پلی خیلی خیلی بیشتر از گرافیک اهمیت میدن

کلا تا اینجا همه از استاد راضین :d
حرفت کاملا درسته D: البته این توی Bazicenter شاید صدق نکنه . تا تاپیک بازی میشه خیلیا میگن اینکه گرافیک نداره پس هیچی ....

100% .
بازی فوق القعاده هست
همه انتظاراته من رو حداقل براورده که هیچ ! خیلی فراتر از حد انتظار بود. دلیل اینکه ادامه ندادم این بود که میخوام روی 4 برم ( هم اینکه خب باید میومد خونه لووووول ) ولی اگر بازی رو الان داشتم اصلا از پاش نمیرفتم ... واقعا از داستان گرفته تا gameplay به نظری خیلی توپه بازیش.

گرافیک هم فقط texture نیست. ... از نظره نورپردازی که عالیه هیچ ... کلا طراحی محیط و جزییاتی که برای محیط چیدن و نورپردازی و 100% چیزی که خیلی برام جالب بود تمه رنگی که بازی داره واقعا عالی و فوق القعاده از اب در اومده . به کنار این هم صداگزاری هم موسقی عالیه .... کلا اتمسفر بازی گیرا و سنگین بود D:
باید بشینم تنهایی بازی کنم تا قشنگ درگیرش بشم ...

Miikamiiii Rules
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر