The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
يه متاي بالاي 83 اينا هم بزنه بازي تمام

.
به نظرت متای بالای 83 برای بازی میکامی کافیه !؟ اگه قراره خودمون رو به خاطر اسم میکامی هم شده گول بزنیم ترجیح می دم از روش دیگه ای استفاده کنم و بگم متا اهمیت نداره برام !! اینجوری خیلی بهتره تا بخوام به متای 83 84 رضایت بدم .
 
به نظرت متای بالای 83 برای بازی میکامی کافیه !؟ اگه قراره خودمون رو به خاطر اسم میکامی هم شده گول بزنیم ترجیح می دم از روش دیگه ای استفاده کنم و بگم متا اهمیت نداره برام !! اینجوری خیلی بهتره تا بخوام به متای 83 84 رضایت بدم .
شما دچار Overhype شدید:d
 
به نظرت متای بالای 83 برای بازی میکامی کافیه !؟ اگه قراره خودمون رو به خاطر اسم میکامی هم شده گول بزنیم ترجیح می دم از روش دیگه ای استفاده کنم و بگم متا اهمیت نداره برام !! اینجوری خیلی بهتره تا بخوام به متای 83 84 رضایت بدم .
كافي نيس ولي حداقل انتظار....:d
راستش كمي منتقدا سخت گير تر شدن و بازي هم كمي مشكلات انيميشن و اينا داره در نتيجه همين باعث ميشه كمي نگران شم

وگرنه اميدوارم بازي بالاي 90 هم بشه چون اگه تو اين صنعت 10 تا استاد باشه مطمينا يكيش همين ميكاميه


.
 
تريلرو منم ديدم ولي گرافيكش اصلا نكس جن نميزنه =(( بهم ميگفتن واسه ٣٦٠ يا ٣ ائه ذره ايي شك نميكردم!لامصبا نسل جديد خريديم از گرافيكش لذت ببريم يكساله بازي ايي نيومده اونطوري كه بايد wow باشه بياد نيومده! حالا درايو كلاب بياد ببينيم چي ميشه
 
سلام مجدد خدمت دوستان. بلی ما 4 روزی نبودیم و رفتیم خوش گذرانی! بالاخره باید دوران نقاهت پس از تحصیل را خوب بگذرانیم.

میگم بچه ها یک نقد کوتاهی از بازی امده که البته نقد کاملی نیست منتهی به نکات برجسته و فوق العاده ای اشاره کرده و در واقع ما میخواهیم همین ها در نقدهای وبسایت های معتبر باشند. ولی در هر صورت این وبسایت عنوان نقد را برای تحلیل کوتاه خود زده است

Game review: The Evil Within - Clitheroe Advertiser and Times

3 تا نکته برجسته

1-Highly-crafted environments
2-horrifying anxiety
3-and an intricate story are combined to create an immersive world that will bring you to the height of tension
 
بنظر منم گرافیکش معمولیه ارزش خرید رو نسل جدید با این قیمت هارو نداره.
حجمش چقدره ، برا PC دانلود کنم :d

گرافيکش رو next-generation و pc عالی خواهد بود:) بزار بياد بعد میبینی که چه تفاوت فاحشی خواهد داشت:>


مشخصات pc هم که میخواد مشخص شده و حدود 40 گيگ هستb-)
 
از لحاظ تعداد پولي گون واسه نكس جنش تفاوتي نخواهد كرد! درسته افكت اينا بيشتر خواهد داشت واسه نكس جن ولي نميان دو تا مدل بسازن! يكي واسه نسل ٧ يكي ٨ رو همين حساب چشمم اب نميخوره گرافيك خوفي داشته باشه

( الان باز يه سري ميان ميگن مگه به گرافيكه! در جواب بله نسل هشت اومديم گرافيك ميخايم! گرافيك نميخاستيم رو همون ps2 با هزاران گيمش ميمونديم و منت اين نسل ٨ بي بازي رو نميكشيديم)
 
از لحاظ تعداد پولي گون واسه نكس جنش تفاوتي نخواهد كرد! درسته افكت اينا بيشتر خواهد داشت واسه نكس جن ولي نميان دو تا مدل بسازن! يكي واسه نسل ٧ يكي ٨ رو همين حساب چشمم اب نميخوره گرافيك خوفي داشته باشه

( الان باز يه سري ميان ميگن مگه به گرافيكه! در جواب بله نسل هشت اومديم گرافيك ميخايم! گرافيك نميخاستيم رو همون ps2 با هزاران گيمش ميمونديم و منت اين نسل ٨ بي بازي رو نميكشيديم)
هنوز بازی نیومده نمیدونم چطوری قضاوت نهایی رو میکنید. گرافیکه Wolf هم اونقدرها بد نبود ...
گرافیک همش نمیشه تعداده پولی گون !_! و افکت و .... بخشه هنری و خیلی چیزهای دیگه هم مورده نظر هست.

بعدشم اینکه زور نکردن که D: این همه بازی با گرافیک هست ... لزومی نیست بازی کنید TEW رو . :)
 
هنوز بازی نیومده نمیدونم چطوری قضاوت نهایی رو میکنید. گرافیکه Wolf هم اونقدرها بد نبود ...
گرافیک همش نمیشه تعداده پولی گون !_! و افکت و .... بخشه هنری و خیلی چیزهای دیگه هم مورده نظر هست.

بعدشم اینکه زور نکردن که D: این همه بازی با گرافیک هست ... لزومی نیست بازی کنید TEW رو . :)

اتفاقا تو اين بحران بي بازي ايي مجبوريم بازي كنيم! مشكل همنيجاست. انتخاب زياد بود بله كسي زور نكرده بود بازي كنيم ولي الان چي؟ واسه اكتبر چقدر بازي داره مياد؟ نوامبر چي داره بجز يه مشت بازي كراس پلتفورم ؟ يكسال از اومدن كنسول داره ميگذره اندازه يه ماهه نسل قبل هنوز بازي واسش نيومده
 
اتفاقا تو اين بحران بي بازي ايي مجبوريم بازي كنيم! مشكل همنيجاست. انتخاب زياد بود بله كسي زور نكرده بود بازي كنيم ولي الان چي؟ واسه اكتبر چقدر بازي داره مياد؟ نوامبر چي داره بجز يه مشت بازي كراس پلتفورم ؟ يكسال از اومدن كنسول داره ميگذره اندازه يه ماهه نسل قبل هنوز بازي واسش نيومده
اینطوری که شما میگی لذت بازی فقط به گرافیکش هست. پس چرا نرفتی سراغه pc که مثلا یه بازی مثل ryse بازی کنی که گرافیک داره اما gameplay در حده یه بازی متوسط هم نیست ؟ ×+× نمیدونم بازی کردن بازی به لطفه اینکه فقط گرافیک داشته باشه چه نکته مثبتی داره . گرافیک فقط توی polygon و افکت و texture خلاصه نمیشه ...
TEW هم بازی نیست که قرار بر این بوده باشه realistic ترین گرافیک ها رو داشته باشه . Tango قصدش از TEW چیزه دیگه ای بوده . حالا اینکه چرا iD Tech 5 انتخاب کرد و ... به خودشون مربوطه لول ×_× ولی حداقل توی نمایشهای اخری نسبت به گذشته خیلی پیشترفت داشته و بازی خیلی بهتر به نظر میرسه. به عنوانه یه بازی cross gen به نظرم خوب هست.

در مورده جمله اینکه یه مشت بازی کراس پلتفرم اینا ... خیلی واضح هست ... شما به بقیه کنسولها هم نگاه کنید تا زمان اومدن بازیهایی که از پتانسلیشون استفاده میکنه حداقل 10 - 15 ماه میگذره از عمراه اولیه کنسول ... این عادی هستش ...
حتی این ماه انحصاری driveClub هم هست.

واسه اکتبر ؟
Shadow Of Morder - Skylanders - Natrual Doctrine - MineCraft - Alien Isolation - DriveClub - Sleeping dogs - NBA - Shadow warrior - Just dance- Lords Of Fallen - Samurai Warriors 4
حالا نمیدونم چه جوری بی بازی شد نمیدونم ×_×
 
بجز درايو كلاب كه خودم گفتم و تا حدودي شدو او موردور كدوم يكي از اون بقيه كه اسم برديد game changer هستش دقيقا؟!
ةدر مورد pc چه ربطي داره؟ من از ٦ سالگي كنسول باز بودم تا الان پي سي هم سالهاي سال بازي ميكردم ولي كنسول بوده عمده اش بوده!
من نگفتم لذت به گرافيكه! ولي نسل هشت شاخصش بايد گرافيك كاملا متمايز از نسل قبليش باشه تو همون بازياي اوليه اش! مث تفاوت ps1 و ps2 .. اگه گرافيك ملاك نباشه كماكان صدها بازي شاهكار تو نسل قبل و چه بسا نسل ٦ هم هست كه ميتونيم بازي كنيم و كلي نوستالژي بشه هم هزينه اش خيلي كمتره .

اين بازي هم چون شينجي ميكامي رو اسمش هست دربارش ارم حرف ميزنم و الا اون بازياي كه اسم بردين و خيلياشو اصلا حاضر نيستم تريلراشو نگاه كنم چ برسه بخام بخرم بحثي دربارشون بكنم
 
amir_clk500
اینکه یک سال از عمر کنسول ها میگذره و.. هیچ ربطی به میکامی نداره! پس بحث را ادامه نده ، تاپیک را هم خراب نکن! شما این همه بازی پرگرافیک هست میتونی بری بازی کنی!

بحث و گفتگویی با شینجی شده که در ادامه میتونید بخونید
Shinji Mikami: the godfather of horror games | Technology | theguardian.com
این قسمت هم جالب هست
Evil Within will be out within a few weeks; who knows what is next for Mikami and his studio, Tango Gameworks. If things go well, it’s likely this will be a series – this is no doubt what Zenimax had in mind when it bought the studio four years ago. But then Mikami has been successful in every genre he’s tried
 
بجز درايو كلاب كه خودم گفتم و تا حدودي شدو او موردور كدوم يكي از اون بقيه كه اسم برديد game changer هستش دقيقا؟!
ةدر مورد pc چه ربطي داره؟ من از ٦ سالگي كنسول باز بودم تا الان پي سي هم سالهاي سال بازي ميكردم ولي كنسول بوده عمده اش بوده!
من نگفتم لذت به گرافيكه! ولي نسل هشت شاخصش بايد گرافيك كاملا متمايز از نسل قبليش باشه تو همون بازياي اوليه اش! مث تفاوت ps1 و ps2 .. اگه گرافيك ملاك نباشه كماكان صدها بازي شاهكار تو نسل قبل و چه بسا نسل ٦ هم هست كه ميتونيم بازي كنيم و كلي نوستالژي بشه هم هزينه اش خيلي كمتره .

اين بازي هم چون شينجي ميكامي رو اسمش هست دربارش ارم حرف ميزنم و الا اون بازياي كه اسم بردين و خيلياشو اصلا حاضر نيستم تريلراشو نگاه كنم چ برسه بخام بخرم بحثي دربارشون بكنم
Game Changer ?
×_×
Game Changer کجا بود . نسلی کلا 10 تا بازی هم game changer نیستن چه برسه به اینکه توی 1 سال سروکله اینطور بازیا پیدا بشه ...

amir_clk500
اینکه یک سال از عمر کنسول ها میگذره و.. هیچ ربطی به میکامی نداره! پس بحث را ادامه نده ، تاپیک را هم خراب نکن! شما این همه بازی پرگرافیک هست میتونی بری بازی کنی!

بحث و گفتگویی با شینجی شده که در ادامه میتونید بخونید
Shinji Mikami: the godfather of horror games | Technology | theguardian.com
این قسمت هم جالب هست
Evil Within will be out within a few weeks; who knows what is next for Mikami and his studio, Tango Gameworks. If things go well, it’s likely this will be a series – this is no doubt what Zenimax had in mind when it bought the studio four years ago. But then Mikami has been successful in every genre he’s tried
به نظرم از هر نظر موفق بشه خوب میشه TEW رو کلا یه franchise کنن. چندتا بازی این تیپی داریم که بخوان ولش کنن . به نظرم پتانسیله پیشبرد و بهتر شدن رو 100% داره . البته بیاد ببینیم چه به چی . حداقل تریلره اخری که gameplay رو جالب توصیف کرد ....
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or