The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
بازی در نمایشگاه توکیو گیم شو نمایش دارد
Bloodborne, The Evil Within and Project Morpheus are coming to TGS 2014 | Polygon
همچنین بتزدا گفته قرار هست در اینده ای نزدیک یک تریلر از بازی بیرون بدهد. به نظر میرسد شاهد تریلری جدید از بازی در نمایشگاه باشیم.
The official Bethesda Twitter account told me about a week ago that they have trailers to release in the near future
این پست مال یکی از کاربران وبسایت طرفداران بازی است
The Evil Within • View topic - The Evil Within at TGS 2014
 
آخرین ویرایش:

live is life

کاربر سایت
Apr 11, 2010
1,812
نام
leon
بازی در نمایشگاه توکیو گیم شو نمایش دارد
Bloodborne, The Evil Within and Project Morpheus are coming to TGS 2014 | Polygon
همچنین بتزدا گفته قرار هست در اینده ای نزدیک یک تریلر از بازی بیرون بدهد. به نظر میرسد شاهد تریلری جدید از بازی در نمایشگاه باشیم.
The official Bethesda Twitter account told me about a week ago that they have trailers to release in the near future
این پست مال یکی از کاربران وبسایت طرفداران بازی است
The Evil Within • View topic - The Evil Within at TGS 2014

دیگه این تریلر آخری که بياد خود جنس هست و بعدشم که گیم خواهد امد:d:bighug:
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
کاور شماره ماه اکتبر مجله معروف game informer به بازی اویل ویتین اختصاص دارد. در این شماره پیش نمایش مفصلی از بازی نوشته شده است که بخشی از ان به شرح زیر هست

The Evil Within marks Shinji Mikami’s return to classic survival horror, the genre he defined as creator of the PlayStation classic Resident Evil. His latest game, which is being developed by his Tango Gameworks studio, skillfully blends elements of survival horror and psychological thrills, which we saw in action during our hands-on time with the game’s first five chapters. While the overarching story remains a mystery, the game is filled with tension and is masterfully paced. If you’re a longtime devotee to Resident Evil, you’ll notice a few nods to that series as well.

258-cover-reveal-v2-front-610.jpg


October Cover Revealed – The Horror Issue Featuring Alien ...
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,855
نام
مرتضی
از الان میتونید بازی رو تو استور آمریکا پیش خرید کنید اعضا پلاس هم 7 دلار تخفیف خواهند گرفت (53 دلار)
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
محسن این مطالب مال نویسنده مجله گیم اینفورمر هست. 5 چپتر بازی را تحلیل کرده است. من حوصله ترجمه ندارم!
اما مهم ترین نکته ای که میشه بش اشاره کرد ، نتیجه گیری نویسنده از بازی هستش.
میگه بازی خاطرات رزیدنت اویل 1 و 4 را زنده میکند اما چند برابر از ان ها وحشتناک تر هست.


  • First chapter mostly linear, basically a chase.
  • There is a mirror that takes you into an alternate reality, this is where you upgrade.
  • Chapter 2 starts at a lakeside area,very large lets you explore. There is a lighthouse in the distance.
  • You find letters which tell the story much like RE. One letter says they don't remember a lighthouse being there and that the light makes him feel off. Alternate realities?
  • The mirror takes you to a place with two rooms, one has a chair which is where you upgrade. The other is a morgue with locked fridges. Keys are hidden in the game. One key was hidden on the back of a rat. These doors hold ammo or gel rewards (gel is what you use for upgrades)
  • Chapter 2 is very dark making you use your light. First enemy does the zombie turn from RE1.
  • You will find headshots do not kill enemies, you can blow off a piece of their head.
  • There are lots of options to the combat, one area has a huge mob eating people, you can hide in shadows and behind bushes to avoid them.
  • Chapter 3 is where it gets amazing, it takes place in a farm town with a bunch of homes that are fully explorable. Sounds like a super version of the opening RE4 town.
  • Enemy variety in this area is impressive. Zombies yield all types of melee weapons (like Ganados). One zombie is sits on his balcony with a rifle and shoots at you if you get close. One is a shotgun wielding guy with an armor helmet to stop headshots. AI is extremely impressive.
  • The game is difficult, but checkpoints are well done as they keep track of each house you clear.
  • The player found a shotgun and crossbow. The crossbow has all kinds of ammo, flash arrow which blinds enemies, an impaling arrow and one with a timed bomb.
  • There are traps all over the environments, bear traps, trip mines, prox bombs. Sound familar, yup just like RE4!
  • Some traps are triggered by enemies and they will lure you into them, like one switch that sends knives at you. You can turn these traps against the enemies.
  • This chapter ends with a huge chainsaw weilding monster that chases you into any home you try to hide in. Sound familiar? Get the picture, this is the RE4 sequel we have always waited for.
  • You need to use the traps in the environment to take down the chainsaw boss.
  • Chapter 4 and 5 are a mix of psychological horror and action. Chapter 4 has a puzzle involving posters dealing with human anatomy.
  • Chapter 5 has a small room you enter with nothing, when you turn to leave the door is gone. After a while a tile seems to be missing and it leads to a black hole like sequence which leads to a puzzle. Sounds silent hillish.
  • New enemy that has a squid head and is totally invisible, you have to use sound to locate the enemy. He leaves footprints on water and occasionally bumps into objects.
  • Crazy hair lady with all those arms chases you as well, the player just ran away.
  • Chapter 5 ends with a sequence where you and a partner find another cop stuck in a metal box in the middle of a two story room. Enemies start to pour in, many carrying dynamite. You and your partner need to take them down while the metal box is filling with water.
  • The partner AI is excellent but does need to be healed if injured.
  • Even after you dispatch the enemies you still need to figure out how to save the woman in the box. This sounds like a mix of saw with the house invasion of RE4.
  • The GI author says playing this game brought found memories of playing RE1 and RE4 again but with much more horror elements.
 
آخرین ویرایش:

amir nakhaee

کاربر سایت
Dec 13, 2013
1,802
نام
امیر
منظور نویسنده GI از RE1 and RE4 سری RE های 1 تا 4 هست یا فقط 1 و 4 ؟ چون تا اونجا که بازی کردم و خبر دارم RE های 1 و 4 تنها نسخه های این سری بودن که ترس زیادی نداشتن.:d
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
منظور نویسنده GI از RE1 and RE4 سری RE های 1 تا 4 هست یا فقط 1 و 4 ؟ چون تا اونجا که بازی کردم و خبر دارم RE های 1 و 4 تنها نسخه های این سری بودن که ترس زیادی نداشتن.:d
نمیدانم والا. من پیشش نبودم. اتفاقا رزیدنت اویل 1 فوق العاده ترسناک هست. البته اگه نسخه ریمیک را بازی کنی بهتره. با این حال بحث سر اویل ویتین هست که خوشبختانه راضی کننده بوده!
 

Silent Siren

کاربر سایت
Aug 31, 2014
207
نام
مهدی
منظور نویسنده GI از RE1 and RE4 سری RE های 1 تا 4 هست یا فقط 1 و 4 ؟ چون تا اونجا که بازی کردم و خبر دارم RE های 1 و 4 تنها نسخه های این سری بودن که ترس زیادی نداشتن.:d
منظور نویسنده RE1 و RE4 بوده و اگه دقت کرده باشی تو متن هم به دفعات اشاره کرده...!
سری کلاسیک (1,2,3) فقط در القای یه SH ناب توانا هستند و هیمنطور نسخه ی مدرن (RE4) و یکم سخت هستش که به باور شما رسید...!
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
مصاحبه گیم اینفورمر با سلطان دلهره
An Interview With Shinji Mikami, The Father Of Survival Horror - Features - www.GameInformer.com

Mikami610.jpg


این قسمت خیلی جالب هست

The Evil Within contains spirits, hallucinations, Japanese-style horror, Western horror, enemies that stalk you – a bit of everything. Why did you choose to borrow elements from multiple parts of the genre rather than focusing on one?
I’ve been exposed to horror pretty much all of my life regardless of whether that’s Japanese or Western, so I can understand why you see both elements.

و یک concept art زیبا از ruvik

BxLOOyqIgAA0wUZ.jpg
 
آخرین ویرایش:

live is life

کاربر سایت
Apr 11, 2010
1,812
نام
leon
مصاحبه گیم اینفورمر با سلطان دلهره
An Interview With Shinji Mikami, The Father Of Survival Horror - Features - www.GameInformer.com

Mikami610.jpg


این قسمت خیلی جالب هست

The Evil Within contains spirits, hallucinations, Japanese-style horror, Western horror, enemies that stalk you – a bit of everything. Why did you choose to borrow elements from multiple parts of the genre rather than focusing on one?
I’ve been exposed to horror pretty much all of my life regardless of whether that’s Japanese or Western, so I can understand why you see both elements.

و یک concept art زیبا از ruvik

BxLOOyqIgAA0wUZ.jpg


به به چی ساخته استاد چه ترکیب‌هایی:bighug:

شیطان درون شامل ارواح، توهم، به سبک وحشت ژاپنی ،وحشت غرب، ....:x>:)
 

ehsan_srk

کاربر سایت
Sep 23, 2007
4,097
نام
Ehsan
The GI author says playing this game brought found memories of playing RE1 and RE4 again but with much more horror elements
چند سال منتظر شنیدن این جمله بودم
الان وقتش رسیده به اون کپکام احمق نشون داده بشه RE یعنی چی

پ.ن:فقط 1 احمق کامل می تونه یکی از بهترین استدیو های جهان( استدیو شماره 4 کپکام) ببنده و سازنده های اصلی اش بیرون بیاندازه.چه ip هایی با بسته شدن اون استدیو یا دیگه ساخته نشدن یا به گند کشیده شدند
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر