The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
خیلی عالی میشه...عاشق این جور بازی ها هستم..از زمان ALANE WAKE به این ور بازی ترسناک قوی ای به بازار عرضه نشده البته اون هم از وسطاش به بعد واسه من یکی که خیلی عادی شده بود...خداکنه اعمال حال بهم زنیش زیاد مصنوعی نباشه طوری که میکششیشون لذت ببری:d

از کی تاحالا آلن ویک ترسناک شده ما خبر نداشتیم ؟
 
تریلره اخری رو دیدم خیلی خوب بود !
به نظرم یکم فریم ریت روان نبود ! کاشکی از UE استفاده میکردن D: به نظرم بهتر از موتور iD هست. از نظر فضا سازی و نورپردازی حرف نداره اما کیفیت texture ها همه داغونن توی این موتور کلا مثل Wolf .

اون قسمتی که بدن طرف رو بازی میکرد خیلی نابود بود D: بعد یهو پرید D: یعنی قشنگ توی بازی ادم باشه مثل outlast میپرونه ادم رو
منم از فضاسازیش خیلی خوشم اومد. خیلی سنگین و جوش تاریک D: امیدوارم صدا گزاری بازی هم فوق القعاده عالی باشه .
 
تریلره اخری رو دیدم خیلی خوب بود !
به نظرم یکم فریم ریت روان نبود ! کاشکی از UE استفاده میکردن D: به نظرم بهتر از موتور iD هست. از نظر فضا سازی و نورپردازی حرف نداره اما کیفیت texture ها همه داغونن توی این موتور کلا مثل Wolf .

اون قسمتی که بدن طرف رو بازی میکرد خیلی نابود بود D: بعد یهو پرید D: یعنی قشنگ توی بازی ادم باشه مثل outlast میپرونه ادم رو
منم از فضاسازیش خیلی خوشم اومد. خیلی سنگین و جوش تاریک D: امیدوارم صدا گزاری بازی هم فوق القعاده عالی باشه .
نه دیگه کجا همه داغونند! یک بخشی از محیط های داخلی بد بود. تکسچر محیط های خارجی عالی بود. امروز پیش نمایش ها را دیدم تعریف کردند. اما باز هم کمی نگران کنندس. حالا تو e3 بیاد ببینیم چی میشه
 
به نظر من که محیط و جو بازی یه چیزی بینابین اویل های کلاسیک و اویل 4 باشه خیلی خوب میشه.گرافیکش هم به جز طراحی هنری زیاد مهم نیست.
 
نه دیگه کجا همه داغونند! یک بخشی از محیط های داخلی بد بود. تکسچر محیط های خارجی عالی بود. امروز پیش نمایش ها را دیدم تعریف کردند. اما باز هم کمی نگران کنندس. حالا تو e3 بیاد ببینیم چی میشه
از خاصیتهای iD Tech هست ... megatexture همینه. نه فرقی نداشت. همه texture ها مثل همون Wolf هستن شاید تعدادیش هم فوق القعاده بدتر. مثلا اون تیکه که clos up دکتره رو نشون میده قشنگ به دیوار پشتش رو دقت کنی تغریبا دیگه pixlated هست اما خب این موتور خوبیش اینکه که تعداده بیشماری مدل رو میتونه render کنه به این حالت برای همین جزییات توی محیطها بالاست و اجازه میده تنوع فوق القعاده بالا باشه توی محیطهای بازی ( تک تکشون که توی تریلر هم همین هست ) اما بازی به نظرم در حده همون نسل قبل هست ....
و البته texture ها که همه چیز نمیشن D: من خودم به نورپردازی و رنگ بندی و بخش هنری بازی بیشتر اهمیت میدم تا این ... اما خب از نظر شخصی اصلا از iD Tech خوشم نمیاد D: لول .

من زیاد نگران نیستم D: حداقل برعکس Preview قبلی که گفتن همش اکشن بود و انمیشنها نافرم بود و ارمانهای ترسی کسل کننده بود حداقل توی این یکی دمو چیزهایب یشتر به جز تعقیب و گریز رو دیدم که به نظرم خیلی خوب بود ! به نظرم بازی رو سمت stealth پیش ببرن به حالتی که به عنوانه بازیباز احساس نکنیم در قبال دشمنها قدرتمندتریم کلا جوه و حسه هیجان بازی دو چندان میشه !
من که بیشتر + شدم این دفعه D:
 
از خاصیتهای iD Tech هست ... megatexture همینه. نه فرقی نداشت. همه texture ها مثل همون Wolf هستن شاید تعدادیش هم فوق القعاده بدتر. مثلا اون تیکه که clos up دکتره رو نشون میده قشنگ به دیوار پشتش رو دقت کنی تغریبا دیگه pixlated هست اما خب این موتور خوبیش اینکه که تعداده بیشماری مدل رو میتونه render کنه به این حالت برای همین جزییات توی محیطها بالاست و اجازه میده تنوع فوق القعاده بالا باشه توی محیطهای بازی ( تک تکشون که توی تریلر هم همین هست ) اما بازی به نظرم در حده همون نسل قبل هست ....
و البته texture ها که همه چیز نمیشن D: من خودم به نورپردازی و رنگ بندی و بخش هنری بازی بیشتر اهمیت میدم تا این ... اما خب از نظر شخصی اصلا از iD Tech خوشم نمیاد D: لول .

من زیاد نگران نیستم D: حداقل برعکس Preview قبلی که گفتن همش اکشن بود و انمیشنها نافرم بود و ارمانهای ترسی کسل کننده بود حداقل توی این یکی دمو چیزهایب یشتر به جز تعقیب و گریز رو دیدم که به نظرم خیلی خوب بود ! به نظرم بازی رو سمت stealth پیش ببرن به حالتی که به عنوانه بازیباز احساس نکنیم در قبال دشمنها قدرتمندتریم کلا جوه و حسه هیجان بازی دو چندان میشه !
من که بیشتر + شدم این دفعه D:
مشکل تکسچر بی کیفیت تو rage هم بود. منتهی وقتی نزدیک میشدی خودنمایی میکرد. در هر صورت چیزی نیست که نشه تو 5 ماه ویرایش و اصلاحش کرد. در رابطه با پیش نمایش هایی که امده نظرها عوض شده. هر چند نمایشش تو e3 همه چیز ر روشن میکنه. چون اگه انجا نامزد جایزه و دریافت جایزه بشه دیگه تقریبا موفقیتش 100 درصدی هست. دو تا نمایشگاه دیگه هم داریم که باز انجا فرصت نقد و انتقاد هست. تا اینجا به نظرم تو نورپردازی و سایه زنی خیره کننده بوده که مهم ترین المان های بازی تکنیکی برای یک بازی ترسناک هست
 
تاخير نه :(( تو اين قحطي بازي‌هاي ترسناك براي كنسول‌ها خودمو آماده كردم تا با اين شاهكار و به قول ( ميكامي هر چي بسازه از نظرم شاهكاره:>) خودمو از شدت ترس خيس كنم :d ولي چون تا خيرش خيلي زياد نيست بازم راضيم.

اين تريلر جديدشم ديگه نتونستم مقاومت كنم و ديدمش، عجب چيز خوفي بود همه چيزش از ترس، گرافيك، هيجان و بقيه عالي تر از قبل شده بودو بعدش دوباره گريم گرفت كه چرا همين الان نمياد بزنيمش به بدن.

در مورد گرافيكم برام مهم هست ولي اول از همه اتمسفر و گيم پلي بازي برام مهمه كه اين دمو آخريش شديدا منو بيشتر هايپ كرد. به قول يكي از دوستان همين تاپيك طراحي هنريش عالي باشه ديگه خيلي هم فنيش بالا نباشه موردي نداره كه به نظرم اويل ويتين هم همينطوره.

اين كه بعضي ها ميگن همين مكامي اويل 4 را فقط اكشن ساخت و ترسناك نبود را من اصلا قبول ندارم. خداييش اويل 4 هم اون زمان خودش و مخصوصا براي گيمرهايي كه تازه با اين سري آشنا شدن عنوان ترسناكي بود و اون همه سايت خارجي هم حتما يه چيزي از قسمت چهارمش ديده بودن كه در شروع نقدهاشون اسم ترس را مي آوردن.

من واقعا شك ندارم كه اويل ويتين هم واقعا ترسناكه. شايد اين شر و ورهاي كپكام در مورد ترسناك بودن اويل 6 باعث شده كه بعضي ها با ديد شك به اين عنوان نگاه كنن. ولي من فكر نميكنم كه اصلا بتسدا به ميكامي توصيه بكنه كه اكشن ترش بكنه. تازه خود ميكامي هم اين سبك را ابداع كرد و قطعا اون قدري ماهر هست كه بدونه گيمرها ازش چي ميخوان. يك بازي ترسناك اصيل.



از الان ميتونيد بوكمارك كنيد متاي بالاي 85 پيش بيني ميشه تازه اونم حداقل:d
 
اینجور که فهمیدم 29 مهر بازی میاد و کمتر از 2 ماه تاخیر خورده .
حیف لحظه شماری میکردم تا بازی رو بخرم .:|
دلیل تاخیر برای چی بوده ؟
 
اینجور که فهمیدم 29 مهر بازی میاد و کمتر از 2 ماه تاخیر خورده .
حیف لحظه شماری میکردم تا بازی رو بخرم .:|
دلیل تاخیر برای چی بوده ؟

باو وضعیت تکسچر ها اورژانسی بود بعضی جاهاش
تاخیر به نظرم واسه اون و اضافه کردن چیز های جدید به بازی هست
 
امروز email گرفتم پیش خریدم به limited edition اپگرید شده . گفتم اینجام بزارم


3D Lenticular Artcard
Sebastian's diary featuring imagery from the game
The Fighting Change Pack
Medical kit
Poison agony bolt
Double barrel shotgun and three shells
Incendiary agony bolt
Green gel
 
امروز email گرفتم پیش خریدم به limited edition اپگرید شده . گفتم اینجام بزارم


3D Lenticular Artcard
Sebastian's diary featuring imagery from the game
The Fighting Change Pack
Medical kit
Poison agony bolt
Double barrel shotgun and three shells
Incendiary agony bolt
Green gel

خوب چیزایی داده بتا:d
تو بازی حالا خیالت راحت تره با این تجهیزات اضافی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or