The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
@آلبرت وسكر

اينكه من ميام تو اين تاپيك به شما ارتباطي نداره ، سندشو زدن به نامت ؟!
ناراحتي نخون و جواب نده من با اميرحسين بودم نيازي نبود نقل قول كني ، اگرم ميخواي جواب بدي پاتو از گليمت درازتر نكن
اينجا خيلي ها منتظر اين بازي هستن از جمله خودم پس بيخود جوگير نشو
 

این کانسپت فوق العاده هستش.....دیوانه کنندست.......همچین محیط هایی فقط از دست میکامی و تیمش بیرون می زنه:-o
فکرشو بکن خورشید رو به غروبه و شما هم وسط یه باریکه راه تو جنگل و تا جایی که چشم کار می کنه آدم ها رو از درخت ها آویزون کردن......یه موسیقی با صدای ضعیف و آروم و بسیار دلهره آور در حاله پخشه که صدای گرگ ها و صداهای محیطی ترسناک به صدای موسیقی می چربه.............هر از گاهی هم اگه یکی از اون بخت برگشته ها از درخت بیفته پایین و بیاد سمت بازی کننده خیلی جالب می شه:-b
آخ جان:x
من باید می رفتم تانگو:d
 
به نظر من اگه بازی بیشتر جاهای تاریک باشه
مثل زیر زمینه قصر متروکه
سیاهچالها
در دنیای کابوس باشه
هیچ جا امن‌و امان نباشه
تا در رو باز میکنی‌ شبح یا جن حمله کنه بهت
زیر زمین تاریک بری از صدای پای خودت هم بترسی
یهو یه دست بیاد طرفت از پات بگیره بکشدت به......
میخوای جلو تر بری صدای جیغ و ناله میشنوی
وای میستی صدای رد پا میشنوی، صدای تپش قلبت میره بالا
برمی‌گردی میری به اتاق امن که سیو کنی‌
موسیقی آرامبخش میشنویو سرعت ضربان قلبت پایین میاد, بعدش درود می‌فرستی به استاد میکامی
به این جور بازیها میگن یه بازی ترسناک که استاد میکامی با تجربه‌ای که دارند از پسش بر میاند،
دوستان لطفا انقد نگران گرافیک نباشید ، بازی ترسناک باید ترسناک باشه
امیدوارم این بازی بترکونه و بهترین بازی سال بشه :x
 
نه مگه به استاد شک داری؟! من از دمو قبلی ناراحت بودم که با این خبری که روزنامه نگاران دادند خیالم راحت شد.:d
والله شما ها خیلی به استاد (!!) اعتماد و اطمینان دارید :دی
وگرنه تو همین Shadow of the Damned با این که بازی جالبی بود ولی از نظر تنوع و گیم پلی واقعا در سطح انتظار من نبود.
Resident Evil Revelations خوب بود ولی "عالی" نبود.
ولی به شخصه خیلی منتظر TEW هستم و هر چی هم بشه می‌خرمش (گرچه هنوزم به گرافیکش شک دارم :-" :دی) ولی دیگه این که استاد (!!) هر چی بسازه خفن ـه و... دلیل منطقی برای موفق بودن/ شدن بازی نیست :دی
 
والله شما ها خیلی به استاد (!!) اعتماد و اطمینان دارید :دی
وگرنه تو همین Shadow of the Damned با این که بازی جالبی بود ولی از نظر تنوع و گیم پلی واقعا در سطح انتظار من نبود.
Resident Evil Revelations خوب بود ولی "عالی" نبود.
:دی

میکامی در SOD در سمت Creative producer و در RE:R در سمت Background Designer بوده و مسلما ایرادهایی که به این موارد وارد هست مستقیما به میکامی بر نمی گرده هر چند تاثیر مثبت وجود میکامی در RE:R نسبت به RE6 مشهود هست. ولی در TEW میکامی در سمت کارگردان بازی هست و مسلما به فرآیند تولید بازی احاطه کامل داره همونطور که توی RE4 داشت.
 
مسلما به فرآیند تولید بازی احاطه کامل داره همونطور که توی RE4 داشت.
که کاش نمی داشت ! تا شاهد نابود شدن سری نباشیم !

تا به الان این تریلر هایی که من از بازی دیدم جدای از بحث گرافیک افتضاح و انیمیشن های خنده دار ، محیط و اتمسفر بازی هم چیز خاصی نداشته . اگه قراره برگردیم به مسخره بازی های سایلنت هیل ده سال پیش و یهو وسط یه خونه بپریم تو باغ گل و دوباره وسط باغ گل سباستین از خواب بیدار بشه . مسلما بازی از نظر نمرات وضعیت وخیمی پیدا می کنه . چون اینا همش کلیشه های قدیمی و منسوخ شده است . من امیدم به بازی کمتر از 50 درصده ، با این حال ترجیح می دم تا نمایش e3 صبر کنم و امیدوار بمونم ! ضمنا صرف به اینکه بگیم بازی رو میکامی می سازه پس قطعا ip قوی خواهد شد ، نمی تونه دلیل قانع کننده ای باشه . من اتمسفر و مکانیزم outlast که سازندگان به مراتب گمنام تری رو داره به شدت نسبت به نمایش های تا این لحظه ، این بازی ترجیح می دم !
 
که کاش نمی داشت ! تا شاهد نابود شدن سری نباشیم !

تا به الان این تریلر هایی که من از بازی دیدم جدای از بحث گرافیک افتضاح و انیمیشن های خنده دار ، محیط و اتمسفر بازی هم چیز خاصی نداشته . اگه قراره برگردیم به مسخره بازی های سایلنت هیل ده سال پیش و یهو وسط یه خونه بپریم تو باغ گل و دوباره وسط باغ گل سباستین از خواب بیدار بشه . مسلما بازی از نظر نمرات وضعیت وخیمی پیدا می کنه . چون اینا همش کلیشه های قدیمی و منسوخ شده است . من امیدم به بازی کمتر از 50 درصده ، با این حال ترجیح می دم تا نمایش e3 صبر کنم و امیدوار بمونم ! ضمنا صرف به اینکه بگیم بازی رو میکامی می سازه پس قطعا ip قوی خواهد شد ، نمی تونه دلیل قانع کننده ای باشه . من اتمسفر و مکانیزم outlast که سازندگان به مراتب گمنام تری رو داره به شدت نسبت به نمایش های تا این لحظه ، این بازی ترجیح می دم !
خواهشا این بحث نابود شدن را نکش وسط که مشخص کی سری رزیدنت را نابود کرده است.
دوستان راجع به هایپ و این حرفا. من هایپی نکردم و در واقع عکس ها و ویدویهایی که از بازی موجود بوده را گذاشتم. اما راجع به گرافیک من تا e3 صبر میکنم و بعد نظرمو میگم. فقط نکته ای به ذهنم امد راجع به مقایسه دو بازی crisis3 وhalo3
کرایسیس3 بازی متوسطی بود . به جز گرافیک قدرتمندش هیچی نداشت. متای بازی 75 میشه اما در مقابل هیلو 3 با وجود یک گرافیک خوب و حتی رزولوشن زیر 720 با ارائه یک گیم پلی و طراحی مراحل عالی و داستان قدرتمند خیلی راحت متای 93 را کسب میکند.حتی عنوان نخست سال پیش توسط منتقدان نقد شده است! (اینکه اخیرا متقدان به گرافیک فنی خیلی خیلی اهمیت میدهند!)
والا این صحبت هایی که شما میکنی سخت ترین منتقدها هم نمیکنند. خوشبختانه همین چند وقت اخیر بعضی از خبرنگاران بازی را تست کردند و به شدت تعریف کردند.
شما هم بهتر یک مطالعه ای راجه به تیم تانگو داشته باشی و با کارنامه ی درخشناشون اشنا بشی

- - -ویرایش - - -

والله شما ها خیلی به استاد (!!) اعتماد و اطمینان دارید :دی
وگرنه تو همین Shadow of the Damned با این که بازی جالبی بود ولی از نظر تنوع و گیم پلی واقعا در سطح انتظار من نبود.
Resident Evil Revelations خوب بود ولی "عالی" نبود.
ولی به شخصه خیلی منتظر TEW هستم و هر چی هم بشه می‌خرمش (گرچه هنوزم به گرافیکش شک دارم :-" :دی) ولی دیگه این که استاد (!!) هر چی بسازه خفن ـه و... دلیل منطقی برای موفق بودن/ شدن بازی نیست :دی
انجا کارگردان نبود. هر چند همین متای 81 sotd هم به خاطر میکامی بود.در هر صورت طرف بیخود لقب پدر سبک ترس را که یدک نمیکشد.

- - -ویرایش - - -

@آلبرت وسكر

اينكه من ميام تو اين تاپيك به شما ارتباطي نداره ، سندشو زدن به نامت ؟!
ناراحتي نخون و جواب نده من با اميرحسين بودم نيازي نبود نقل قول كني ، اگرم ميخواي جواب بدي پاتو از گليمت درازتر نكن
اينجا خيلي ها منتظر اين بازي هستن از جمله خودم پس بيخود جوگير نشو
تو جوگیر شدی یا من؟!واسه ما نوسراداموس شده! منم منتظرشم.!من اگه میخواستم جوگیر شم که میرفتم دنبال کنفرانس سونی ، عوض کردن امضا و.... میبینی که فقط و فقط همین جام.
 
@ آلبرت وسکر اخرین تریلر بازی کدوم بود یادم نمیاد چی بود ......خدایی داستان بازی داره جالب میشه برام به خصوص با این عکسا که این کله اهنی چی میده به بچه یا اون عکس چی بود که روش سیاه بود یکی از ادماش
 
درمقایسه دو بازی crisis3 وhalo3
کرایسیس3 بازی متوسطی بود . به جز گرافیک قدرتمندش هیچی نداشت. متای بازی 75 میشه اما در مقابل هیلو 3 با وجود یک گرافیک خوب و حتی رزولوشن زیر 720 با ارائه یک گیم پلی و طراحی مراحل عالی و داستان قدرتمند خیلی راحت متای 93 را کسب میکند.حتی عنوان نخست سال پیش توسط منتقدان نقد شده است! (اینکه اخیرا متقدان به گرافیک فنی خیلی خیلی اهمیت میدهند!)

خب halo 3 هم اون موقع (2007) گرافیکش بین بازیای دیگه خوب بود
از نظر من گرافیکم خیلی مهم نیست ولی مهمه :d
خب مسلما هر چی گرافیک بهتر باشه به ترسوندن بیشتر کمک میکنه
 
خواهشا این بحث نابود شدن را نکش وسط که مشخص کی سری رزیدنت را نابود کرده است.
کی نابود کرده بگید ما هم به اطلاعاتمون اضافه کنیم ! مشخصه شخص میکامی با اون وضعیت اکشن کردن بازی و نهایتا یه فروش فوق تصور برای کپکام ، سری بازی که خودش به اوج رسونده بود رو نابود کرد . RE 4 صرفا یه بازی شاهکار بود و یه re افتضاح ، حالا این tew که ما می بینیم نه تنها یک بازی شاهکار نیست هیچ چیز خاصی رو هم تا اینجا ارائه نداده . اگر قرار بر این باشه که تو این نسل شخصیت اول بازی با اون وضعیت افتضاح انیمشن حرکت کنه ، بازی عرضه نشه سنگین تره ! نیازی به طرفداری کور کورانه نیست . نمایش های tew تا به اینجا به هیچ عنوان راضی کننده نبوده. خودم به عنوان یک طرفدار سر سخت میکامی امیدوارم نمایش e3 خلاف این چیزهارو اثبات بکنه . در مورد تیم تانگو مطمئن باش وقتی روز ریلیز بازی re remake من داشتم بازی رو روی گیم کیوب بازی می کردم شما هنوز اطلاعات کافی از این سری بازی و تیم سازنده نداشتی !
 
راستش من به عالی بودن بازی میکامی شک ندارم اما از نظر ترسناک بودن نمیتونم راحت اطمینان کنم. رزیدنت اویل 1 تنها بازی واقعا ترسناکی ( تو زمان خودش ) بود که میکامی کارگردانش بود.
رزیدنت اویل 4 بازی خیلی خوبی و هیچ شکی درش نیست ولی ترسناک نبود. شکی ندارم TEW مثل رزیدنت اویل 4 یه اثر خوش ساخت در میاد ولی بعید میدونم ترسناک باشه.
 
کی نابود کرده بگید ما هم به اطلاعاتمون اضافه کنیم ! مشخصه شخص میکامی با اون وضعیت اکشن کردن بازی و نهایتا یه فروش فوق تصور برای کپکام ، سری بازی که خودش به اوج رسونده بود رو نابود کرد . RE 4 صرفا یه بازی شاهکار بود و یه re افتضاح ، حالا این tew که ما می بینیم نه تنها یک بازی شاهکار نیست هیچ چیز خاصی رو هم تا اینجا ارائه نداده . اگر قرار بر این باشه که تو این نسل شخصیت اول بازی با اون وضعیت افتضاح انیمشن حرکت کنه ، بازی عرضه نشه سنگین تره ! نیازی به طرفداری کور کورانه نیست . نمایش های tew تا به اینجا به هیچ عنوان راضی کننده نبوده. خودم به عنوان یک طرفدار سر سخت میکامی امیدوارم نمایش e3 خلاف این چیزهارو اثبات بکنه . در مورد تیم تانگو مطمئن باش وقتی روز ریلیز بازی re remake من داشتم بازی رو روی گیم کیوب بازی می کردم شما هنوز اطلاعات کافی از این سری بازی و تیم سازنده نداشتی !
اگه راجع به رزیدنت بحثی داره بیا تو پروفایل. چون اینجا نمیشه. نمیخوام بحث از مسیر اصلی خارج شه. من فقط از دمو قبلی ان هم به لحاظ گرافیک فنی ناامید شدم که خب 4 ماه دیگه مونده و در واقع نمایشگاه e3 هم هست. همین بازی سال قبل تو نمایشگاه e3 کلی نامزدی و جوایز میاره.تازه ان نمایش اولیه بازی بود. همین دمو اخر را ign توی تحلیلش میگه به دردطرفداران سری کلاسیک رزیدنت میخوره، یا همین چند روز پیش کلی خبرنگار بازی را بازی کرده اند به شدت تعریف کردند. اینکه شما چیزی نمیبینی من نه برام مهمه و نه اهمیت میدم. در رابطه با ان حرف اخرت هم شما استاد .بله شما اولین کسی بودی که شروع به بازی کردن رزیدنت کردی. افرین. نخواه نشون بده که بیشتر از من طرفدار میکامی هستی!اگه تو فقط تو یک بازی سنتر فعالیت داری من تو ده ها سایت فعالیت داشتم و طرف میومد میگفت میکامی پدر سبک ترس نیست و ریگال پدر سبک ترس و بنده یک تنه در مقابل ان جماعت صف ارایی میکردم.
 
اگه راجع به رزیدنت بحثی داره بیا تو پروفایل. چون اینجا نمیشه. نمیخوام بحث از مسیر اصلی خارج شه. من فقط از دمو قبلی ان هم به لحاظ گرافیک فنی ناامید شدم که خب 4 ماه دیگه مونده و در واقع نمایشگاه e3 هم هست. همین بازی سال قبل تو نمایشگاه e3 کلی نامزدی و جوایز میاره.تازه ان نمایش اولیه بازی بود. همین دمو اخر را ign توی تحلیلش میگه به دردطرفداران سری کلاسیک رزیدنت میخوره، یا همین چند روز پیش کلی خبرنگار بازی را بازی کرده اند به شدت تعریف کردند. اینکه شما چیزی نمیبینی من نه برام مهمه و نه اهمیت میدم. در رابطه با ان حرف اخرت هم شما استاد .بله شما اولین کسی بودی که شروع به بازی کردن رزیدنت کردی. افرین. نخواه نشون بده که بیشتر از من طرفدار میکامی هستی!اگه تو فقط تو یک بازی سنتر فعالیت داری من تو ده ها سایت فعالیت داشتم و طرف میومد میگفت میکامی پدر سبک ترس نیست و ریگال پدر سبک ترس و بنده یک تنه در مقابل ان جماعت صف ارایی میکردم.
از ابتدا هم بحثی با شما نداشتم . کلا شما درست می فرمایید :)
 
چند عکس زیبا
the-evil-within-ca-13.jpg


F.jpg


1389038065_the-evil-within-artwork-8.jpg
انصافا آرتای هنری که از بازی اومده خارق العادست یعنی اگه محیطای بازی نصف این ارتا هم باشه از لحاظ تنوع و جذابیت میشه گفت بازی حداقل از لحاظ طراحی محیط و هنری یه شاهکار به تمام معناست
پ ن: بهزاد حتی اگه گرافیک فنی و تکنیکی بازی ضعیفم باشه اما گرافیک هنری بازی تو سطح همین آرتا باشه مطمئن باش گرافیک بازی به طور کلی نمره ی قبولی میگیره و پاشنه ی آشیلش نمیشه خیلی از بازیا بودن که ضعف تکنیکیشونو با یه گرافیک هنری خوب پوشش دادن...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or