The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
بازی رو پلات کردم نمیدونم چندمین نفریم تو ایران که پلات کرده بازی رو ، رفتم پروفایل بهزاد انتظار زیادی ازش داشتم ولی :d dlcیاشو حداقل یه دستی بزن . کسی اگه برای پلاتش خواست اقدام کنه همینجا نقلم کنه تا استراتژی های لازمو رو حالت Akuma آموزش بدم .

اگه چلنج نمیکنید تو حالتای مختلف بازیها بی خیال پلاتش بشید .


بهزاد فروخته بازی رو.همون ماه اول خرید بعد هم فروخت:dاز بس به استاد ارادت داشت حاظر نشد بازی رو یک ماه نگه داره;;)
 
بهزاد فروخته بازی رو.همون ماه اول خرید بعد هم فروخت:dاز بس به استاد ارادت داشت حاظر نشد بازی رو یک ماه نگه داره;;)

تو نسل قبل این همه بازی پلات کردیم چی شد؟! بعدم این بازی سنگین بود! من هم در دوران دفاع از پایان نامه بودم. حالا بعد به خاطر استاد میکامی میگیرم و پلات میکنم:d
 
تو نسل قبل این همه بازی پلات کردیم چی شد؟! بعدم این بازی سنگین بود! من هم در دوران دفاع از پایان نامه بودم. حالا بعد به خاطر استاد میکامی میگیرم و پلات میکنم:d

با همه این حرفا حاضر نبودی بازی استادو حتی یک ماه نگه داری؟بازی که ملتو جر دادی به خاطرش؟:d
من واسه یه بازی این همه تبلیغ میکردم چند تا نسخه کالکتور هم ازش میخریدم
 
تو نسل قبل این همه بازی پلات کردیم چی شد؟! بعدم این بازی سنگین بود! من هم در دوران دفاع از پایان نامه بودم. حالا بعد به خاطر استاد میکامی میگیرم و پلات میکنم:d
پلات کردن برای به چیزی رسیدنه نه چیزی شدن ! ، تروفیها ارزش بازی رو از اونی که هست خیلی بالاتر میبرن و به غیر از چلنج رازهائو معماهایی هم درون خودشون دارن که با بدست آوردنشون لذت بازی رو دوچندان میکنن ، حالا بماند هستن کسانی که دنبال کامل کردن تمام محتویات بازیهای مورد علاقشونن ، شما فرصت ندادی DLCیاش بیاد بعد بفروشیش :d ، شما نسل قبل احتمالا با اکتیو دی اکتیو تروفیاتو پلات میکردی :d (زیاد داشتیم) ، کسی که اهلش باشه نسل قبل و بعد براش نداره :d . نمیگیم پلاتش کن ، میگیم تو فن اصیل رزیدنت نیستی :d ، روی کاغذ خیلیا هستن :d
 
بازی رو پلات کردم نمیدونم چندمین نفریم تو ایران که پلات کرده بازی رو ، رفتم پروفایل بهزاد انتظار زیادی ازش داشتم ولی :d dlcیاشو حداقل یه دستی بزن . کسی اگه برای پلاتش خواست اقدام کنه همینجا نقلم کنه تا استراتژی های لازمو رو حالت Akuma آموزش بدم .

اگه چلنج نمیکنید تو حالتای مختلف بازیها بی خیال پلاتش بشید .
دوست عزیز واسه منم فقط تروفی akuma مونده تا پلات بشه میشه راهنمایی بکنید همون مرحله دوم تو دهکده گیر کردم :d
 
دوست عزیز واسه منم فقط تروفی akuma مونده تا پلات بشه میشه راهنمایی بکنید همون مرحله دوم تو دهکده گیر کردم :d
در مراحل ابتدای بازی تنها چیزی که به کارت میاد فقط و فقط استراتژیه ، مهماتو توی این مرحله باید استفاده کنی ، راهی برای باز کردن دروازه بدون سروصدا نداری ، تعدادشون زیادن ، کبریتهات ۵ باشن ، اولش جای فانوس بدو تا به گاری برسی چکپوینت بده ، بزار ببیننت و دنبالت کنن ! جوری تو همون قسمت بدو که stamina کامل خالی نشه ، اول اون سه نفر جای گاری ، وقتی دنبالت کردن نفر اولو دومی که مشعل داره رو به پاشون شلیک کن بسوزونشون ، سومی با مشعل ، برو داخل اتاقک کوچیک ، همونجایی که طرف عین ماست ! جای چکپوینت وایساده بود ، کبریت بردار ، آروم برو جای تله ها ، اون مسیر باریکه جای دروازست ، پر از تلست ، از کنارشون رد شو بزار اون دو نفر ببیننت ، حالا برگرد پشت تله ها وایسا تا گیر بیفتن ، اینجا عکس العملت خیلی باید سریع باشه ، آتیششون بزن فرار کن بیا عقب جای گاری ، اگه دنبالت کردن اون دو نفر دیگه رو بکِششون جای مواد انفجاری ! این در صورتیه که تیر نداشته باشی ، ، اون نفراتی که کشتی یکیشون حداقل بهت تیر دادن ، استفاده کن و آتیششون بزن ، حالا مطمئن شو منطقه پاکسازی شده ، قبل از دروازه غیر از اون دونفر تعداد بیشتری رو زمین افتادن که قبل از آتیش زدنشون جاشونو اول تشخیص بده که سریع کبریت بندازی ، توصیه من اینه که بعد کبریت انداختن بدو عقب نشینی کن ریسک نکن ، وقتی بلند شدن بازیشون بده تا دو تا تله انفجاری داخل ساختمون و یک تله که پشت ساختمونه ، مراقب باش پای خودت روش نره ، تمام چیزهایی که از دس دادی به دس میاری مراحل بعدی ، استراتژی هات : اول از همه هیچ کلیدی به جز کلید مرحله ۲ رو جا نزار ، کلید مرحله دو رو جا بزاریَم مهم نیست ، استفاده از کلیدهاهم به این صورته ، هر کمدی رو باز میکنی فقط هدفت اول دادن امتیاز برای آپگرید سلاحات باشه ، نداد دوباره لود کن ، یکی در میون معمولا میده ، اول staminaت رو آپگرید کن چون نیاز به دویدن داری همش ، تا لول 4 ، فلش بولت (آپگرید کمانته) بعد از پیدا کردن کمان ، اونو اول از همه ی اسلحه هات آپگرید کن ، برای کور کردن چشم دشمناته ، بعدا میفهمی چقدر بکارت میاد ، اول هندگان بعد شاتگانو تا لول 4 فقط damage کردنشونو آپگرید کن ، بعد stock رو ، برو هندگان ، شاتگانو دینامیتو تعدادشونو تا لول ۳ آپگرید کن نارنجک تفنگی باید تا آخر آپگرید بشه ، بقیه ی آپگریدای کمانت فقط توی مراحل بالا مثل کمان الکتریکی مهم میشه ، تا جایی که میتونی ابزار جمع کن برای خرید سلاحهای کمانت تو مراحل بالا ، باسها رو همون اول کارشونو بساز با کمانو شاتگان نزار بازیت بدن ، به جز لورا ، فقط ۴ تا تیر برا مگنوم کنار بزار برا مرحله آخر ، تا میتونی فرار کن از تیر استفاده نکن مگه اینکه مجبور بشی . در مراحل آینده کمک خواستی بهم بگو ‌
 
در مراحل ابتدای بازی تنها چیزی که به کارت میاد فقط و فقط استراتژیه ، مهماتو توی این مرحله باید استفاده کنی ، راهی برای باز کردن دروازه بدون سروصدا نداری ، تعدادشون زیادن ، کبریتهات ۵ باشن ، اولش جای فانوس بدو تا به گاری برسی چکپوینت بده ، بزار ببیننت و دنبالت کنن ! جوری تو همون قسمت بدو که stamina کامل خالی نشه ، اول اون سه نفر جای گاری ، وقتی دنبالت کردن نفر اولو دومی که مشعل داره رو به پاشون شلیک کن بسوزونشون ، سومی با مشعل ، برو داخل اتاقک کوچیک ، همونجایی که طرف عین ماست ! جای چکپوینت وایساده بود ، کبریت بردار ، آروم برو جای تله ها ، اون مسیر باریکه جای دروازست ، پر از تلست ، از کنارشون رد شو بزار اون دو نفر ببیننت ، حالا برگرد پشت تله ها وایسا تا گیر بیفتن ، اینجا عکس العملت خیلی باید سریع باشه ، آتیششون بزن فرار کن بیا عقب جای گاری ، اگه دنبالت کردن اون دو نفر دیگه رو بکِششون جای مواد انفجاری ! این در صورتیه که تیر نداشته باشی ، ، اون نفراتی که کشتی یکیشون حداقل بهت تیر دادن ، استفاده کن و آتیششون بزن ، حالا مطمئن شو منطقه پاکسازی شده ، قبل از دروازه غیر از اون دونفر تعداد بیشتری رو زمین افتادن که قبل از آتیش زدنشون جاشونو اول تشخیص بده که سریع کبریت بندازی ، توصیه من اینه که بعد کبریت انداختن بدو عقب نشینی کن ریسک نکن ، وقتی بلند شدن بازیشون بده تا دو تا تله انفجاری داخل ساختمون و یک تله که پشت ساختمونه ، مراقب باش پای خودت روش نره ، تمام چیزهایی که از دس دادی به دس میاری مراحل بعدی ، استراتژی هات : اول از همه هیچ کلیدی به جز کلید مرحله ۲ رو جا نزار ، کلید مرحله دو رو جا بزاریَم مهم نیست ، استفاده از کلیدهاهم به این صورته ، هر کمدی رو باز میکنی فقط هدفت اول دادن امتیاز برای آپگرید سلاحات باشه ، نداد دوباره لود کن ، یکی در میون معمولا میده ، اول staminaت رو آپگرید کن چون نیاز به دویدن داری همش ، تا لول 4 ، فلش بولت (آپگرید کمانته) بعد از پیدا کردن کمان ، اونو اول از همه ی اسلحه هات آپگرید کن ، برای کور کردن چشم دشمناته ، بعدا میفهمی چقدر بکارت میاد ، اول هندگان بعد شاتگانو تا لول 4 فقط damage کردنشونو آپگرید کن ، بعد stock رو ، برو هندگان ، شاتگانو دینامیتو تعدادشونو تا لول ۳ آپگرید کن نارنجک تفنگی باید تا آخر آپگرید بشه ، بقیه ی آپگریدای کمانت فقط توی مراحل بالا مثل کمان الکتریکی مهم میشه ، تا جایی که میتونی ابزار جمع کن برای خرید سلاحهای کمانت تو مراحل بالا ، باسها رو همون اول کارشونو بساز با کمانو شاتگان نزار بازیت بدن ، به جز لورا ، فقط ۴ تا تیر برا مگنوم کنار بزار برا مرحله آخر ، تا میتونی فرار کن از تیر استفاده نکن مگه اینکه مجبور بشی . در مراحل آینده کمک خواستی بهم بگو ‌

آقا دمت گرم بابت راهنمایی
 
پلات کردن برای به چیزی رسیدنه نه چیزی شدن ! ، تروفیها ارزش بازی رو از اونی که هست خیلی بالاتر میبرن و به غیر از چلنج رازهائو معماهایی هم درون خودشون دارن که با بدست آوردنشون لذت بازی رو دوچندان میکنن ، حالا بماند هستن کسانی که دنبال کامل کردن تمام محتویات بازیهای مورد علاقشونن ، شما فرصت ندادی DLCیاش بیاد بعد بفروشیش :d ، شما نسل قبل احتمالا با اکتیو دی اکتیو تروفیاتو پلات میکردی :d (زیاد داشتیم) ، کسی که اهلش باشه نسل قبل و بعد براش نداره :d . نمیگیم پلاتش کن ، میگیم تو فن اصیل رزیدنت نیستی :d ، روی کاغذ خیلیا هستن :d



ببین برادر من. من اگه فن رزیدنت یا میکامی نبودم تو سخت ترین شرایط درسی و کاری این همه وقت صرف تاپیک این بازی نمیکردم. اگه یک رای گیری بکنند و بگن بهترین فعالیت در یک تاپیک تو این یک دهه تو بازی سنتر مال چه کسی هست میگند بهزاد وسکر در تاپیک اویل ویتین.:d

در رابطه با پلات هم واقعا فرصتشو نداشتم و نکته دیگه اینکه بنده یک مدت زیادی دچار افسردگی شدید بودم و واقعا حوصله هیچی را نداشتم. اما با این حال در اولین فرصت بازی را میخرم و برای همیشه ارشیو و پلات میکنم.خوشحالم که نظرت راجع به بازی میکامی برگشت. امیدوارم دیگه ان دید اولیه را نداشته باشی. چون اوایل خیلی همچین اتنقاد میکردی!

الان بی صبرانه منتظر عنوان جدید شینجی میکامی هستم تا دوباره فعالیت هامو اغاز کنم:d الان تو بهترین شرایط زندگیمم.:d
 
ببين برادر من. من اگه فن رزيدنت يا ميکامي نبودم تو سخت ترين شرايط درسي و کاري اين همه وقت صرف تاپيک اين بازي نميکردم. اگه يک راي گيري بکنند و بگن بهترين فعاليت در يک تاپيک تو اين يک دهه تو بازي سنتر مال چه کسي هست ميگند بهزاد وسکر در تاپيک اويل ويتين.


در رابطه با پلات هم واقعا فرصتشو نداشتم و نکته ديگه اينکه بنده يک مدت زيادي دچار افسردگي شديد بودم و واقعا حوصله هيچي را نداشتم. اما با اين حال در اولين فرصت بازي را ميخرم و براي هميشه ارشيو و پلات ميکنم.خوشحالم که نظرت راجع به بازي ميکامي برگشت. اميدوارم ديگه ان ديد اوليه را نداشته باشي. چون اوايل خيلي همچين اتنقاد ميکردي!


الان بي صبرانه منتظر عنوان جديد شينجي ميکامي هستم تا دوباره فعاليت هامو اغاز کنم الان تو بهترين شرايط زندگيمم.
ببين بهزاد ، ما از ابتدا از بيماريت اطلاع داشتیم:dخيلي هم بهت ميگفتيم ولي خودتو شما نميديدي ، با بن شدنت روند اين مشکلت کمي بهبود پيدا کرد :d (کمي شوخي) ولي بعضي جاهاش جدي بود مخصوصا قسمت اول


در مورد برگشتن نظر من ، اگه ميتوني يک دليل قانع کننده بيار ، من نظرم برنگشته ، بازي رو اگه بخوام در یه جمله خلاصه کنم ، يه آشغال به تمام معناست بعد RE6 (البته اگه نظر شخصیمو بخوای RE6 خیلی بیشتر بهم چسبید !) ، دلايل زيادي براش دارم . (کاملا جدي) (مني که فن سرسخت رزيدنتم جلو (استادم8-|) باشه ميگم .


دليل بازي کردنش بخاطر يه ذره احتراميه که از ميکامي برام مونده .


در مورد اينکه شما کلي مقاله ميداديو پشت هم توي هر شرايطي ميکامي رو ميپرستيدي حق مطلبو ادا نميکنه . شما با معني فن بودن متاسفانه غريبه اي و فکر ميکني هر کس که يه چيزي رو ميپرسته اون ديگه فن واقعيه . طرز فکرت اشتباهه .


خيلي بازيها هستن فنهاش دوس دارن همون کارگردان يا بازيساز بسازتش اونم با توجه به ريشه ها ، ولي بعضي اوقات يه اتفاقي ميافته درون بازي که فنها نميپسندن و اين يعني عيب ، نميگن چون کارگردانش فلانيه چشم پوشي کنيم مثل مني که طرفدار MGSم يا فنهاي FF يا F4 :d، رفتم بين اون همه به به و چه چه سر MGS GZ تاپيکو منهدم کردم:d ، بازي اشکال داشته باشه ميگم ميخواد کسي خوشش بياد ميخواد بدش بياد . فن هستم که انتقاد ميکنم ، چون اون بازي برام مهمه ، يا خيلي از فنهاي ديگه .


ولي تو اينطور نيستي بهزاد ، بيشتر بهت مياد فن نما باشي:d . يه خودنمايي ميکنيو خدافظ شما:d مردي تا تهش وايسا ، وای نستی اینجوری فنها میان سراغت :d دیگه نمیگن بهزاد جان بابا دمت جیز چقدر مقاله دادی باوووو ، میگن ها چی شد ؟ چرا بادت یهو خالی شد :d


هنوزم ميگم خيلي بهتر از ميکاميها در صنعت بازيسازي وجود دارن که شهرت نامي ندارن .


الان بي صبرانه منتظر عنوان جديد شينجي ميکامي هستم تا دوباره فعاليت هامو اغاز کنم
مرسي قبلا صرف شده راضي به زحمت نيستيم :d

پ ن : لطفا دیگه بنش نکنید
 
آخرین ویرایش:
ببين بهزاد ، ما از ابتدا از بيماريت اطلاع داشتیم:dخيلي هم بهت ميگفتيم ولي خودتو شما نميديدي ، با بن شدنت روند اين مشکلت کمي بهبود پيدا کرد :d (کمي شوخي) ولي بعضي جاهاش جدي بود مخصوصا قسمت اول


در مورد برگشتن نظر من ، اگه ميتوني يک دليل قانع کننده بيار ، من نظرم برنگشته ، بازي رو اگه بخوام در یه جمله خلاصه کنم ، يه آشغال به تمام معناست بعد RE6 (البته اگه نظر شخصیمو بخوای RE6 خیلی بیشتر بهم چسبید !) ، دلايل زيادي براش دارم . (کاملا جدي) (مني که فن سرسخت رزيدنتم جلو (استادم8-|) باشه ميگم .


دليل بازي کردنش بخاطر يه ذره احتراميه که از ميکامي برام مونده .


در مورد اينکه شما کلي مقاله ميداديو پشت هم توي هر شرايطي ميکامي رو ميپرستيدي حق مطلبو ادا نميکنه . شما با معني فن بودن متاسفانه غريبه اي و فکر ميکني هر کس که يه چيزي رو ميپرسته اون ديگه فن واقعيه . طرز فکرت اشتباهه .


خيلي بازيها هستن فنهاش دوس دارن همون کارگردان يا بازيساز بسازتش اونم با توجه به ريشه ها ، ولي بعضي اوقات يه اتفاقي ميافته درون بازي که فنها نميپسندن و اين يعني عيب ، نميگن چون کارگردانش فلانيه چشم پوشي کنيم مثل مني که طرفدار MGSم يا فنهاي FF يا F4 :d، رفتم بين اون همه به به و چه چه سر MGS GZ تاپيکو منهدم کردم:d ، بازي اشکال داشته باشه ميگم ميخواد کسي خوشش بياد ميخواد بدش بياد . فن هستم که انتقاد ميکنم ، چون اون بازي برام مهمه ، يا خيلي از فنهاي ديگه .


ولي تو اينطور نيستي بهزاد ، بيشتر بهت مياد فن نما باشي:d . يه خودنمايي ميکنيو خدافظ شما:d مردي تا تهش وايسا ، وای نستی اینجوری فنها میان سراغت :d دیگه نمیگن بهزاد جان بابا دمت جیز چقدر مقاله دادی باوووو ، میگن ها چی شد ؟ چرا بادت یهو خالی شد :d


هنوزم ميگم خيلي بهتر از ميکاميها در صنعت بازيسازي وجود دارن که شهرت نامي ندارن .



مرسي قبلا صرف شده راضي به زحمت نيستيم :d

پ ن : لطفا دیگه بنش نکنید

کاری به بقیه حرفات ندارم! اما این جمله

هنوزم ميگم خيلي بهتر از ميکاميها در صنعت بازيسازي وجود دارن که شهرت نامي ندارن .

بله منم میتونم ادعا کنم خیلی از ناتی داگ ها یا مسی ها وجود دارند که از ناتی داگ یا مسی بهترند. باید در عمل ثابت شه! اگر اینطور بود کپکام تو نسل قبل یک چند تا بازیساز درست و حسابی تحویل میداد که نداد!

میکامی یک روزه میکامی نشد! اگر قرار بود هر کی شب بخوابه صبح بلند شه کارنامه درخشان میکامی را بدست بیاره که میکامی نمیشد میکامی!

به نظر من شما باید مطالعه کنی. متاسفانه اطلاعاتت خیلی پایین هست. باید تا میتونی بخونی.موفق باشی:)
 
اویل ویتین دوباره به چارت انگلستان بازگشت. دو هفته پیش رتبه 39 و هفته قبل رتبه 25. امیدوارم بتسدا امار جدیدی از فروش بازی بده. اصلا مشخص نیست بازی چقدر فروخته

92752022519002072509.png
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or