The Evil Within | PC

therethere1-859x1024-503x600.jpg



Developer : Tango Gamesworks
Publisher : Bethesda

Genre :Survival Horror
Platform : PC / Xbox 360 / PS3 / Xbox One / PS4
Release Date : 14 October 2014
(22 مهر 1393)


سرانجام دقایقی پیش، عنوان جدید خالق سری موفق Resident Evil، شینجی میکامی با نام The Evil Within معرفی شد.

این عنوان که تحت رمز Project Zwei در دست ساخت بوده است، در سبک Survival Horror خواهد بود و به گفته میکامی، وی پس از مدت ها برای ساخت یک عنوان ترسناک خالص به میادین بازگشته است.
همچنین طراح محیط های عنوان موفق Resident Evil Remake نیز به عنوان طراح ارشد محیط ها در ساخت این بازی حضور خواهد داشت و میتوان انتظار طراحی بی نظیری از این عنوان داشت.

آپدیت 1:

  • بازی با موتور گرافیکی شرکت Id Software یعنی Id Tech 5 ساخته خواهد شد.
  • داستان بازی در مورد کارآگاهی به نام Sebastian خواهد بود که ضمن دنبال کردن یک قتل سریالی با همکاران خود، مورد حمله نیروهایی ناشناخته قرار میگیرد و همکاران وی تک تک مورد قتل واقع می‌شوند و خود نیز هوشیاری خود را از دست می‌دهد. پس از به هوش آمده در مکانی نا آشنا و عجیب، وی باید به دنبال فهمیدن حقایق، جستجوی خود را شروع کند.
  • منابع موجود در بازی همانند تیر، انرژی و ... به صورت محدود در بازی یافت می‌شوند.
  • معماهای سخت و چالش برانگیز در این عنوان حضور دارند.
  • به گفته میکامی، هوش مصنوعی دشمنان بالا خواهد بود و مقاومت در برابر آن ها سخت خواهد بود.

آپدیت 2:

  • هیچ گونه رابط کاربری در بازی وجود ندارد. اشیا موجود در محیط شروع به روشن و خاموش شدن میکنند و شما رو از وجودشون آگاه میکنند.
  • افکت های صدا و موسیقی زیادی در بازی وجود ندارد. میکامی در قبال مسئله صدا گفته که صدا به عنوان یک سیگنال برای اعلام رویداد ها و اطلاعات استفاده خواهد شد.
  • دشمنانی در بازی وجود دارند که بازیکن قادر به دیدن آن ها نیست اما صدای آن ها قابل شنیدن است.
  • از عنصر رنگ خیلی کم استفاده شده و شاهد رنگ های گوناگون نخواهیم بود.
  • یکی از تله های مورد استفاده در بازی Nail Bomb خواهد بود که می‌توان آن را در پشت در ها و پنجره ها استفاده کرد.
  • بازی دارای یک صفحه موجودی دایره مانند برای سلاح ها و جعبه آیتم خواهد بود. همچنین به وسیله D-Pad میتونید به آیتم ها دسترسی سریع داشته باشید.

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy
من زیاد تو نخ این بازی نبودم ولی یکی دو تا ترلیر آخری رو دیدم حال نکردم!:|

میکامی بعد از این همه مدت یه IP جدید ساخته ولی من یه جورایی منتظر یه بازی ترسناک ژاپنی بودم مثل Fatal Frame یا از این تیپ بازیهایی که با اعصاب آدم بازی میکنن و نه خون خونریزی و....

یه جورایی مثل فیلم های ترسناک آمریکایی که چیزی جز تاکید رو خون ریزی زیاد و دل و روده ..... ندارن ,نه مثل سینمای شرق مخصوصا ژاپن که ترس تو جون آدم نفوذ میکنه! کلا میکامی هم آمریکایی شده! :p
 
آقایک سوال احمقانه داشتم
وقتی میگند فیریم بازی روی 30 قفله منظورشون چیه؟
خیلی ممنون میشم اگه بگید بهم :)

یعنی نرخ فرم رو 30 قفله که باعث میشه تصویر کمی خشک بنظر بیاد وقتی به 60 برسه حرکت خیلی نرمتر و زنده تره
 
باور بفرمایید که از لحاظ لاک بودن فریم ، تقصیری به گردن این id tech. بیچاره نبوده و نیست ، سازنده حتما باید ی توضیح قانع کننده در این مورد ارائه بده ، چون داره علاوه بر نسخه کنسول ، در مورد نسخه pc هم صحبت می کنه ،
سینمایی شدن رو میشه با 60 فریم هم نشون داد ، همونطور که فیلم های 60 فریمی زیادی تا به امروز ساخته شدن و درحال ساخت هستن .
مثل همیشه با تغییر دو خط یا اضافه کردن ی خط فرمان به ی فایل ini یا پچ چند کیلوبایتی ما هم از خجالت ایشون و بازیش در میایم .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or