ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Evil Within 2 | PC
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="WTF?" data-source="post: 4335720" data-attributes="member: 117422"><p>خب بازی رو تموم کردم. همونطور که گفتم نسبت به نسخه ی قبلش پیشرفت چشمگیری داشت. ترسناک بود ولی افراطی در ترسوندن مخاطب نداشت. به قول آلفرد هیچکاک پدر ژانر ترس در سینما : انتظار برای ترسیدن از چیزی از خود آن چیز ترسناک تر است و این یعنی تعلیق. نسخه ی دوم این بازی تعلیق بیشتری نسبت به نسخه ی اول داشت. این بازی اکشنش تقریبأ مشابه نسخه ی اول بود ولی خب فکر کنم همه موافقند که بهینه سازی این نسخه به مراتب از شماره یک بهتر بود. درست مثل نسخه ی 1 وقتی به اواخر بازی نزدیک می شدیم از میزان ملموس بودن داستان کمتر میشد و قصه به سمت غیرمنطقی شدن پیش می رفت.</p><p>[SPOILER]</p><p>در مکالمه ای که سباستین با اون دختر آسیایی عضو موبیوس داره مشاهده می کنیم که سازنده ی بازی بیشتر از اینکه بخواد جواب سوالات رو بده اتفاقات رو با جمله ای مثل این توجیح میکنه که گفت : هیچ توضیح قابل قبولی برای اتفاقاتی که اینجا میوفته وجود نداره.</p><p>این به من مخاطب این احساس رو میده که اتفاقات بازی عمدتأ بر مبنای یک بی قاعدگی بنا شدن. مثلأ یک پلات هل شدید بازی که امیدوارم درنسخه ی سوم بهش پاسخ داده بشه اینه که چرا افرادسازمان موبیوس پاسخ قانع کننده ای به سوال سباستین که ازشون میپرسه به همین سادگی عضو چنین سازمان جنایتکاری شدید نمیده.</p><p>اینکه سباستین بیمار روانیه رو قبول دارید؟ اگر نه این حجم از توهم برای یک فرد چطور قابل توجیح هست؟ در بازی سباستین میگه من غرق در توهماتم هستم. ولی برای گفتن توهم از کلمه ی hallucination استفاده میکنه. در ادبیات به توهم عادی میگن illusion ولی به یک توهم خیلی شدید میگن hallucination .. در نتیجه سباستین نه تنها دچار وهم شدید هست بلکه اون توهم رو زندگی میکنه یعنی دچار کابوسیه که اسیرش شده. با اینکه توضیحات کم و بیش تو نسخه ی اول و دوم در این رابطه بود ولی هنوز به قدر کافی قانع کننده نبود. سیستمی که ازش به عنوان TheStem یاد میشه فکر همه رو میخواد به هم مرتبط کنه یعنی n نفر آدم دارای یک تفکر واحد بشن. سباستین کسیه که مامور میشه تا بدون تاثیر پذیری از محیط stem به core یا ریشه ی اون که دخترش هست برسه. ولی خود شخص سباستین جدا از محیط استم تحت تاثیر توهمات روانیه خودش هست که خب به استادی هرچه تمام تر در اپیزود چهاردهم یاد میگیره مقابل ترس خودش قرار بگیره و دست از فرار کردن برداره.. </p><p></p><p>سیستم کاور گیری بازی فاجعه بود. موسیقی متن و صداگذاریش بی نظیر بود. گیم پلی نسبت به قبل پیشرفت داشت. سیستم کرفتینگ در محیط باز ایده ی خوبی بود. اون تیرو کمان دود زا تقریبأ اصلأ استفاده نشد تو بازی. مکالمات سباستین با پرستار بسیار دقیق و عالی بود. شخصیت پردازی کارکتر های فرعی خیلی خوب بود. </p><p>[/SPOILER]</p><p></p><p>اویل ویتن رو دوست دارم. 70 درصد تلاش میکنه موقعیت رو طبیعی و واقعی جلوه بده . مسائل روانشناسی و فلسفی کنار عناصر ترسناک هیجان بازی رو بیشتر کردن. دو تا دست نوشته ی فوق العاده تو محیط گیم پلی هست اگر دقت کرده باشید یکیش مربوط به گزارش پزشکی ازمایش هست که میگه مرحله ی نهایی دگردیسی موجودات حالتیه که احساس میکنن توسط یک نیروی خارجی دنبال و کنترل میشن.. تفسیر این جمله با خودتون. مذهب بار دیگر راهش رو به داستان بازی باز کرد. تقریبأ بهم ثابت شده که میکامی دست بردار این مسئله نیست. </p><p>دست نوشته ی دیگه ی بازی که نظرمو جلب کرد تو مراحل نهایی بازی در محیطی که تاریک هست پیدا میشه درباره ی رابطه ی الکترون ها و اتم های یک سلول و مفهوم آزادی صحبت میکنه. </p><p></p><p></p><p></p><p>دوستانی که شروع نکردن پیشنهاد میکنم به دقت و با آرامش evil within رو بازی کنید.</p><p></p><p></p><p></p><p>در کل نمره ی بازی 8 از 10</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WTF?, post: 4335720, member: 117422"] خب بازی رو تموم کردم. همونطور که گفتم نسبت به نسخه ی قبلش پیشرفت چشمگیری داشت. ترسناک بود ولی افراطی در ترسوندن مخاطب نداشت. به قول آلفرد هیچکاک پدر ژانر ترس در سینما : انتظار برای ترسیدن از چیزی از خود آن چیز ترسناک تر است و این یعنی تعلیق. نسخه ی دوم این بازی تعلیق بیشتری نسبت به نسخه ی اول داشت. این بازی اکشنش تقریبأ مشابه نسخه ی اول بود ولی خب فکر کنم همه موافقند که بهینه سازی این نسخه به مراتب از شماره یک بهتر بود. درست مثل نسخه ی 1 وقتی به اواخر بازی نزدیک می شدیم از میزان ملموس بودن داستان کمتر میشد و قصه به سمت غیرمنطقی شدن پیش می رفت. [SPOILER] در مکالمه ای که سباستین با اون دختر آسیایی عضو موبیوس داره مشاهده می کنیم که سازنده ی بازی بیشتر از اینکه بخواد جواب سوالات رو بده اتفاقات رو با جمله ای مثل این توجیح میکنه که گفت : هیچ توضیح قابل قبولی برای اتفاقاتی که اینجا میوفته وجود نداره. این به من مخاطب این احساس رو میده که اتفاقات بازی عمدتأ بر مبنای یک بی قاعدگی بنا شدن. مثلأ یک پلات هل شدید بازی که امیدوارم درنسخه ی سوم بهش پاسخ داده بشه اینه که چرا افرادسازمان موبیوس پاسخ قانع کننده ای به سوال سباستین که ازشون میپرسه به همین سادگی عضو چنین سازمان جنایتکاری شدید نمیده. اینکه سباستین بیمار روانیه رو قبول دارید؟ اگر نه این حجم از توهم برای یک فرد چطور قابل توجیح هست؟ در بازی سباستین میگه من غرق در توهماتم هستم. ولی برای گفتن توهم از کلمه ی hallucination استفاده میکنه. در ادبیات به توهم عادی میگن illusion ولی به یک توهم خیلی شدید میگن hallucination .. در نتیجه سباستین نه تنها دچار وهم شدید هست بلکه اون توهم رو زندگی میکنه یعنی دچار کابوسیه که اسیرش شده. با اینکه توضیحات کم و بیش تو نسخه ی اول و دوم در این رابطه بود ولی هنوز به قدر کافی قانع کننده نبود. سیستمی که ازش به عنوان TheStem یاد میشه فکر همه رو میخواد به هم مرتبط کنه یعنی n نفر آدم دارای یک تفکر واحد بشن. سباستین کسیه که مامور میشه تا بدون تاثیر پذیری از محیط stem به core یا ریشه ی اون که دخترش هست برسه. ولی خود شخص سباستین جدا از محیط استم تحت تاثیر توهمات روانیه خودش هست که خب به استادی هرچه تمام تر در اپیزود چهاردهم یاد میگیره مقابل ترس خودش قرار بگیره و دست از فرار کردن برداره.. سیستم کاور گیری بازی فاجعه بود. موسیقی متن و صداگذاریش بی نظیر بود. گیم پلی نسبت به قبل پیشرفت داشت. سیستم کرفتینگ در محیط باز ایده ی خوبی بود. اون تیرو کمان دود زا تقریبأ اصلأ استفاده نشد تو بازی. مکالمات سباستین با پرستار بسیار دقیق و عالی بود. شخصیت پردازی کارکتر های فرعی خیلی خوب بود. [/SPOILER] اویل ویتن رو دوست دارم. 70 درصد تلاش میکنه موقعیت رو طبیعی و واقعی جلوه بده . مسائل روانشناسی و فلسفی کنار عناصر ترسناک هیجان بازی رو بیشتر کردن. دو تا دست نوشته ی فوق العاده تو محیط گیم پلی هست اگر دقت کرده باشید یکیش مربوط به گزارش پزشکی ازمایش هست که میگه مرحله ی نهایی دگردیسی موجودات حالتیه که احساس میکنن توسط یک نیروی خارجی دنبال و کنترل میشن.. تفسیر این جمله با خودتون. مذهب بار دیگر راهش رو به داستان بازی باز کرد. تقریبأ بهم ثابت شده که میکامی دست بردار این مسئله نیست. دست نوشته ی دیگه ی بازی که نظرمو جلب کرد تو مراحل نهایی بازی در محیطی که تاریک هست پیدا میشه درباره ی رابطه ی الکترون ها و اتم های یک سلول و مفهوم آزادی صحبت میکنه. دوستانی که شروع نکردن پیشنهاد میکنم به دقت و با آرامش evil within رو بازی کنید. در کل نمره ی بازی 8 از 10 [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Evil Within 2 | PC
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft