Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
این هم دو تا عکس از هیروی من:

اولی با زره دراگون، در خانه در Solitude به همراه ِهمراه
89is12xooif2kc772zl.jpg

دومی با زره Ancient Nord که همون زرهیه که شخصیت تبلیغی Skyrim (همونی که تو تریلرای بازی میبینین) پوشیده، که به نظر من طبیعی ترین زره بازیه.
0q3dgul1olwl1u7t8p5k.jpg
 
کسی این گست رو رفته؟
find the source of power in volskygge
من تو این گست قسمتی که چهار تا دستگیره هست گیر کردم!

شما اگه اون کتابی که روی ستونچه جلوی در هست میخوندی میفهمیدی؛

هر یک از دستگیره ها مربوط به یه حیوون میشه که با توجه به شعری که تو کتاب هست میشه پیداش کرد:
1.مار، 2.خرس؛ 3. روباه؛ 4. گرگ
 
نه ، Enchantment ها رو میگم . که قاطیشون می کنی با اسلحهه ها :دی از کجا بخرم ؟
این Smithing هم یه توضیح میدین . میدونم آهنگری هست اما زیاد نتونستم توش خبره شم . رفتم پیش چن تا آهنگر یه چیزایی یاد گرفتم ولی خیلی از چیز هایی که میشه ساخت برام قفلن . همشم میگه پرک ِ اینو نگرفتی و این حرف ها . باید توی Skill هام پرکشون رو بگیرم ؟
با dischant یک ایتم که جادو داره شما ایتم رو از بین می بری و فقط جادوش رو نگه میداری.بعدش یک ایتم دیگه رو که این جادو روش کار میکنه و اون جادو رو هر دو انتخاب میکنی بعدش اون جادو رو به اون ایتم جدید منتقل میکنی.البته فکر کنم Gem ها هم از مواد لازم برای این کار هستن.دقیقا مثل wow هست
 
سلام به همه
اقا کسی اخر درست حسابی به من نگفت چطوز ancano رو شکست بدم ها!!
اون گوی رو با عصا زدم چیزی نشد
راهنمایی دقیق بکنیین لطفا
شخصیت ازبرن هم صدا نداشت باهاش کنار امدم الان توی میزمذاکره بلند میشه میخواد حرف بزنه هیچی نمیشه!!!
2 ساعت مردم رو کاشته
چکار کنم؟
همونجا که همه بزرگان رو جم میکنی برای به دام انداختن اژدها تصمیم بگیرن شما هم میشینین گوش میدین 1-2تا جاهم نظر میدین
دوستان کمک کنین شب جمعه مون خراب نشه
سالها گذشت ولی من نفهمیدم این انکانوancanoرئ چطور باید کشت
یعنی هیچ کس به اینجا نرسیده؟
بابا همکاری کنین لطفا
 
آقا چیت زدن نامردیه خداییش...!!! من زدم جون و جادو اینا رفت تا الا ماشاالله...!!! لول هم انقد چیت زدم خسته شدم...!!!! 50 /...!!! به خدا از خودم حالم به هم خورد...!!!! رفتم سیو قبلشو آوردم مثل آدم بازی کردم...!!!! لذت بازی به درسن کردن جادو و سم و... توسط خود گیمر هست...!!! حالا یه مرحله مثل اون مهمونی رو با چیت بریم اشکال نداره چون خودمم همین جوری ردش کردم...!!! ولی باقیش نامردیه...!!!!
 
آقا چیت زدن نامردیه خداییش...!!! من زدم جون و جادو اینا رفت تا الا ماشاالله...!!! لول هم انقد چیت زدم خسته شدم...!!!! 50 /...!!! به خدا از خودم حالم به هم خورد...!!!! رفتم سیو قبلشو آوردم مثل آدم بازی کردم...!!!! لذت بازی به درسن کردن جادو و سم و... توسط خود گیمر هست...!!! حالا یه مرحله مثل اون مهمونی رو با چیت بریم اشکال نداره چون خودمم همین جوری ردش کردم...!!! ولی باقیش نامردیه...!!!!

اون مرحله مهمونی هم سوتی دوستان بود که وسایلشون رو نمیدادن به طرف :d وگرنه اصلا مشکل نداشت
 
اون مرحله مهمونی هم سوتی دوستان بود که وسایلشون رو نمیدادن به طرف :d وگرنه اصلا مشکل نداشت

چرا اقا پس میده اخر ماموریت بری همش توی خونه اون دختره هست. من خودم هیچی ندام به طرف بزاره توی صندوق که بعدا ور دارم همه اینونتوریم پرید ولی بعدا دیدم دختره میگه برم تو خونم همش اونجاست منم دیدم همش اونجا هست.
 
سالها گذشت ولی من نفهمیدم این انکانوancanoرئ چطور باید کشت
یعنی هیچ کس به اینجا نرسیده؟
بابا همکاری کنین لطفا
همون یارو تو کالج وینتر هولد رو میگی؟
خوب اول Staff mangus رو در بیار.بعد باهاش به سمت اون کره بزرگی که اون وسط هست(و از هم جدا شده)شلیک کن.بعد از یک مدت که پشت سر هم بهش شلیک کنی دوباره به هم وصل میشه و زره انکانو از بین میره.تو این لحظه تو فرصت داری که بهش دمیج بدی.اگه دوباره زرهش برگشت،دوباره همین کار رو بکن
آقا چیت زدن نامردیه خداییش...!!! من زدم جون و جادو اینا رفت تا الا ماشاالله...!!! لول هم انقد چیت زدم خسته شدم...!!!! 50 /...!!! به خدا از خودم حالم به هم خورد...!!!! رفتم سیو قبلشو آوردم مثل آدم بازی کردم...!!!! لذت بازی به درسن کردن جادو و سم و... توسط خود گیمر هست...!!! حالا یه مرحله مثل اون مهمونی رو با چیت بریم اشکال نداره چون خودمم همین جوری ردش کردم...!!! ولی باقیش نامردیه...!!!!
اخه واسه چی با چیت اون مرحله رو بری.فقط لازمه وسایلت رو به اون یارو الف قبل رفتن به داخل مهمونی بدی.اخرش هم وسایلت رو از اون زنه(اسم هیچکدومشون یادم نیست!)پس بگیری
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or