Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
خوب دوستان یه خبر خوش برای کسانی که از سیستمهای ضعیفی برخوردار هستن هم یک مد جدید درست شده به راحتی بدون افت کیفیت میتونید بازی رو ذان کنید و لذت ببرید . شخصی که این بازی رو راحت تونسته اجرا کنه سیستمش :

Celeron 3.0 Ghz, 2 Gb DDR 2 Ram و GeForce GT 210 داشته . شما میتونید این مد جدید Skyrim رو از ایجا دان کنید :

Upload a file for Performance and bugfix ENBSeries 092 Patch 5 باید عضو سایت بشوید موفق باشید

سایت اصلی
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=953/#content

 
  • Like
Reactions: slipkboy
دوستان میشه سریع یه راهنمایی بکنید..

من الان تو بازی هستم اونجایی که باید race رو انتخاب کنم..

راستش من الان بین Nord و امپریال موندم..(از بقیه خوشم نمیاد) میشه یه توضیحی بدید چه فرق خاصی دارن؟

یه راهنمایی هم بکنید که چه کنیم که خون آشام نشیم! اصلا خوشم نمیاد..
مثل Oblivion دست خودمونه؟ یا یهو یکی گازمون میگیره ؟ :دی
 
آخرین ویرایش:
دوستان منstormclaok شدم.تو یه بخشی از کوئست libration of skyrim که Find evidence هستش،منو فرستادن Markarath.باید توقصر سنگی Jarl یه دری قفلی رو باز کنیم.ولی یه سرباز اون بغل هست که نزدیک در میشی بهت گیر میده و دستگیرت میکنه!راه نداره اونو صلح آمیز رفت؟
بعد قلب Daedra از کجا گیر بیاریم؟
 
دوستاني که بازي رو تموم نکردن به هيچ وجه باز نکنند؛ اسپويلر داستان و نکات جالب اون :d
خطر لو رفتگي
يه عکس گرفتم از اجراي اون shout آخر کوئست اصلي
نامرد قبل save داشتن به هم آتيش ميزدن، عکس قشنگ تري درميومد اما همينجوري هم بد نيست :d الان فوت ميکنن :))

عکس بزرگتر
دوستان میشه سریع یه راهنمایی بکنید..

من الان تو بازی هستم اونجایی که باید race رو انتخاب کنم..

راستش من الان بین Nord و امپریال موندم..(از بقیه خوشم نمیاد) میشه یه توضیحی بدید چه فرق خاصی دارن؟
forum.bazicenter.com/showthread.php?t=52633&p=1725238&viewfull=1#post1725238
ايمپريال همه چيز رو در حد وسط داشته هميشه. البته فکر نکن هميشه چيز خوبيه :d
 

یه چنت عکس با مد بالاترین تنظیمات:















هیچ کدوم از مدل های نیست که بچه ها گذاشتن مد داخل همون سایته پیدا کردم

از این مدی که یکی از بچه ها گذاشته شما استفاده نکردی؟ (همینی که این بالا نقل قول کردم)
لینک این مدی که عکساش رو گذاشتی رو لطفا بذار. مشکلی نداره این مد؟
 
دوستان اینجا کسی گرگیــنه شده؟!!! چه محاسناتی داره؟!

قدرت زیادی داره.وقتی هم به طرف ضربه بزنی میوفته رو زمین.اما موقعی که تبدیل بشی نمی تونی از اینوینتوری استفاده کنی.

بچه ها این اپشن FXAA تو تنظیمات گرافیکی دقیقا چیکار میکنه؟ روشن باشه بهتره؟
ماله AA بازیه.روشن باشه بهتره.
 
سلام
من اونجا گیر کردم که 3 تا سنگ هست میریم نزدیکشون قرمز میشن 3 تا هم دروازه پشت سر هم هست.هر چقدر میدوم نمیرسم.مرحله آموزشی تو کوهستان هم دویدم ولی رسیدم اما این نمیشه.
ممنون میشم جواب بدید.
 
سلام
من اونجا گیر کردم که 3 تا سنگ هست میریم نزدیکشون قرمز میشن 3 تا هم دروازه پشت سر هم هست.هر چقدر میدوم نمیرسم.مرحله آموزشی تو کوهستان هم دویدم ولی رسیدم اما این نمیشه.
ممنون میشم جواب بدید.
اول سعي کن يا همراهتو روبروي يه سنگ بزاري تا هميشه باز بمونه يا اينکه سريعترين مسير براي طي کردن بين 3 سنگ رو پيدا کني (از دورترين به نزديکترين سنگ باشه)
براي رد شدن از دروازه ها هم از shout استفاده کن.
براي من اينطوري بود که سرعت Reload فرياد پايين بود و 2 بار فرياد زدم، يه گزينه ديگه هم نگه داشتن دکمه فرياد براي قدرتي تر شدنه
نگران نباش، نهايتا سومين باري که امتحان کني خود بازي بهت کمک ميکنه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or